Gå til innhold

August 2018


Mamma til 3?

Anbefalte innlegg

1 time siden, Rebeccaførstegangsgravid skrev:

Ultralyd 10.30 i dag jenter. Kjenner jeg gruer meg 🙈 syns liksom puppa ikke er no ømme og syns de har blitt litt mindre bare fra søndag til i dag. Noen betryggende ord?? Mener jeg er 11+5 i dag. 

Helt normalt, symtopene kommer og går litt spesielt så langt ut i ukene 😊

Lykke til på UL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

26 minutter siden, miamis skrev:

Helt normalt, symtopene kommer og går litt spesielt så langt ut i ukene 😊

Lykke til på UL!

Puster letta ut nå :) tusen takk :) skal holde dere oppdatert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rebeccaførstegangsgravid skrev:

Ultralyd 10.30 i dag jenter. Kjenner jeg gruer meg 🙈 syns liksom puppa ikke er no ømme og syns de har blitt litt mindre bare fra søndag til i dag. Noen betryggende ord?? Mener jeg er 11+5 i dag. 

Kvalmen bruker ofte og bli mindre rundt denne perioden, og man føler seg ofte litt mer normal, tror dette går helt fint jeg 😊 lykke til på ul😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, lady82 skrev:

Kvalmen bruker ofte og bli mindre rundt denne perioden, og man føler seg ofte litt mer normal, tror dette går helt fint jeg 😊 lykke til på ul😊

Tusen takk :) kvalmen var ganske grei for noen dager siden. Men i går og i dag har det vært ille! Satser på det snart går over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Rebeccaførstegangsgravid skrev:

Tusen takk :) kvalmen var ganske grei for noen dager siden. Men i går og i dag har det vært ille! Satser på det snart går over :)

Hvordan gikk det da? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk kjempe bra ❤️ Hjertet slo og alt var perfekt. Blei satt 1 uke tilbake, så er 10+3, men helt greit for meg så lenge hjertet slo. Men fillern, han tippa termin 1 september, men har ikke lyst til å forlate gruppa 😂😂 eller, han sa 31 august men helte mer mot 1 sept. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Rebeccaførstegangsgravid skrev:

Det gikk kjempe bra ❤️ Hjertet slo og alt var perfekt. Blei satt 1 uke tilbake, så er 10+3, men helt greit for meg så lenge hjertet slo. Men fillern, han tippa termin 1 september, men har ikke lyst til å forlate gruppa 😂😂 eller, han sa 31 august men helte mer mot 1 sept. 

Da er vi ca like langt, her var det 30-31. august som ble estimert ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Babydrømmen. skrev:

Da er vi ca like langt, her var det 30-31. august som ble estimert ❤️

Koselig da ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk time til OUL i dag! ☺️ Kjenner det ikke er så lenge til, men fortsatt godt over en måned 😋 blir litt utålmodig, og gleder meg alt for mye til å finne ut hvem som er i mammas mage 🤰🏼🌟

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Babydrømmen. skrev:

Fikk time til OUL i dag! ☺️ Kjenner det ikke er så lenge til, men fortsatt godt over en måned 😋 blir litt utålmodig, og gleder meg alt for mye til å finne ut hvem som er i mammas mage 🤰🏼🌟

Jeg og! :-) 
Hvilken uke er du i når du har OUL? :-)

Anonymkode: 7370d...e24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg og! :-) 
Hvilken uke er du i når du har OUL? :-)

Anonymkode: 7370d...e24

Er i uke 19(18+6) på OUL-dagen 🌟😍

Du da?

Endret av Babydrømmen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk innkalling til ultralyd i uke 19 jeg 🤔 Så er samboeren min på kurs i Heimevernet den dagen, så måtte flytte den så det blir i uke 20. Blir gal av ventetiden 😂 Skal heldigvis til legen neste uke, da skulle jeg få høre hjertelyden :-) 

Anonymkode: c4beb...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er i uke 12 med førstemann, og termin 30.8, så sniker meg inn i denne gruppa ;) Vært på TUL i uke 10 og så hjertet og en liten krabat! Gleder meg til å finne ut om det er en liten jente eller gutt som venter når vi skal på OUL i uke 19 :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Wow78 skrev:

Hei

Er vel på grensa da jeg har termin 31.august. Gravid med barn nr.4 , og er i alderen 40 ! før barnet kommer. Flere?

31 august eller 1 sept her. Bikker 30 år når kidden er født :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Rebeccaførstegangsgravid skrev:

31 august eller 1 sept her. Bikker 30 år når kidden er født :)

Da er du jo ennå ung 😉 jeg fikk min første for 18 år siden så begynte tidlig og avslutter sent 😉 forrige skulle være mitt siste og det er 6 år siden, men noen ganger skjer det bare 😊 mye kvalme, men håper deg snur...vet jo hvor mye glede det gir etterhvert 💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Wow78 skrev:

Da er du jo ennå ung 😉 jeg fikk min første for 18 år siden så begynte tidlig og avslutter sent 😉 forrige skulle være mitt siste og det er 6 år siden, men noen ganger skjer det bare 😊 mye kvalme, men håper deg snur...vet jo hvor mye glede det gir etterhvert 💖

Egentlig så ville jeg ha barn litt tidligere, men jeg er jo drita nervøs for denna fødselen 🙈🙈 men nå tar jeg sjansen på at den går bra 😂 jaja, ikke dumt å starte tidlig og avslutte sent da.  :) Er en del kvalm jeg å, vi får krysse fingra på at det snart går over ❤️❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen er formen deres? :-) 

I dag har jeg fryktelig vondt ved venstre ribbein 🤔 Kjennes ut som jeg har blitt slått til.. Googla meg frem til at ting flytter seg litt rundt og presser oppover. Er bare i uke 16 (15+1) 😳 Nå kommer vel magen snart😇

Anonymkode: c4beb...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Åssen er formen deres? :-) 

I dag har jeg fryktelig vondt ved venstre ribbein 🤔 Kjennes ut som jeg har blitt slått til.. Googla meg frem til at ting flytter seg litt rundt og presser oppover. Er bare i uke 16 (15+1) 😳 Nå kommer vel magen snart😇

Anonymkode: c4beb...4b0

Jeg har begynt å bli småkvalm igjen, men jeg mistenker at det er fordi jeg er litt sliten for tiden. Det har vært litt for mye på jobben, men nå blir det roligere.

Rart å få vondt i et ribbein, men alt mulig kan jo skje når man er gravid. Vondt både her og der :P Jeg for min del har fått åreknuter i underlivet :P

Magen har jeg hatt et par uker nå (er like langt som deg). På den fronten var jeg tidlig ute sist gang også, men jeg tenker jo tanken at det kan være to der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Glitrerose skrev:

Jeg har begynt å bli småkvalm igjen, men jeg mistenker at det er fordi jeg er litt sliten for tiden. Det har vært litt for mye på jobben, men nå blir det roligere.

Rart å få vondt i et ribbein, men alt mulig kan jo skje når man er gravid. Vondt både her og der :P Jeg for min del har fått åreknuter i underlivet :P

Magen har jeg hatt et par uker nå (er like langt som deg). På den fronten var jeg tidlig ute sist gang også, men jeg tenker jo tanken at det kan være to der inne.

Ja, har også småkvalme perioder, er sånn 3 sekunder der jeg bare stivner og gjør alt jeg kan for å ikke brekke meg - så er det all good igjen 😳 Jeg er førstegangs, så da tar magen litt tid har jeg skjønt :-) Har sikkert fått litt, men har mage fra før av i tillegg 😅

Åreknuter i underlivet faktisk! Hjelp😨 Visste ikke at det gikk an! Men det er jo heldigvis ikke vondt antar jeg(?) 🤗

Anonymkode: c4beb...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er formen ganske bra. Den verste trøttheten har gitt seg nå. Er 14+1 i dag, og magen kom forrige uke. Synes det er helt sprøtt, sist så jeg ikke magen før uke 19-20. Men den kommer vel gjerne tidligere andre gang. I dag syntes jeg også at jeg hent klart kjente bevegelse fra den lille, men synes det også er rart siden jeg var i uke 22 sist gang før jeg kjente noe. Jaja, alle graviditeter er vel forskjellige...😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, EliJ skrev:

Her er formen ganske bra. Den verste trøttheten har gitt seg nå. Er 14+1 i dag, og magen kom forrige uke. Synes det er helt sprøtt, sist så jeg ikke magen før uke 19-20. Men den kommer vel gjerne tidligere andre gang. I dag syntes jeg også at jeg hent klart kjente bevegelse fra den lille, men synes det også er rart siden jeg var i uke 22 sist gang før jeg kjente noe. Jaja, alle graviditeter er vel forskjellige...😊

Når man vet hva man skal kjenne etter, så kjenner man det før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja, har også småkvalme perioder, er sånn 3 sekunder der jeg bare stivner og gjør alt jeg kan for å ikke brekke meg - så er det all good igjen 😳 Jeg er førstegangs, så da tar magen litt tid har jeg skjønt :-) Har sikkert fått litt, men har mage fra før av i tillegg 😅

Åreknuter i underlivet faktisk! Hjelp😨 Visste ikke at det gikk an! Men det er jo heldigvis ikke vondt antar jeg(?) 🤗

Anonymkode: c4beb...4b0

ALT går an 😅 Ikke vondt nei, bare ømt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Lurer på om flere har sånn tynn utflod.? Nesten som vann. Blir bekymret å tenker at jeg lekker litt og litt fostervann. Har også veldig vondt i magen, kommer takvis der det gir seg etter noen minutter. Tror det kan være at livmoren strekker seg. Flere som har det.?

Anonymkode: cd4c8...a44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...