1-2-3 <3 Skrevet 25. desember 2017 Forfatter #51 Skrevet 25. desember 2017 På 12.12.2017 den 11.50, mari10 skrev: Takk,var samme grunn som sist💙 Hvordan går det med deg?
Anniedoug Skrevet 25. desember 2017 #52 Skrevet 25. desember 2017 Jeg har mistet fire og ble etterhvert utredet. De fant da utslag på prøvene som ga grunnlag for å ta blodfortynnende og prednisolon. Har etter det fått to friske gutter tett etter hverandre. Be om utredning - gjerne privat. I Trondheim er det ihvertfall to gode senter : Medicus og Spiren. Sjekk deres hjemmesider.
mari10 Skrevet 25. desember 2017 #53 Skrevet 25. desember 2017 4 timer siden, 1-2-3 <3 skrev: Hvordan går det med deg? Vi vokser😊 11+4 nå, hørte hjertelyden med doppler i sta😁verdens beste lyd💙
mari10 Skrevet 25. desember 2017 #54 Skrevet 25. desember 2017 Hvordan går det med deg/dere? Er dere blitt enig om å prøve på nytt? Har du vært hos gynekolog?😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå