Gå til innhold

Obduksjon etter 2. MA


Anbefalte innlegg

Skrevet
På 12.12.2017 den 11.50, mari10 skrev:

Takk,var samme grunn som sist💙

Hvordan går det med deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har mistet fire og ble etterhvert utredet. De fant da utslag på prøvene som ga grunnlag for å ta blodfortynnende og prednisolon. Har etter det fått to friske gutter tett etter hverandre.  Be om utredning - gjerne privat. I Trondheim er det ihvertfall to gode senter : Medicus og Spiren. Sjekk deres hjemmesider. 

Skrevet
4 timer siden, 1-2-3 <3 skrev:

Hvordan går det med deg?

Vi vokser😊 11+4 nå, hørte hjertelyden med doppler i sta😁verdens beste lyd💙

Skrevet

Hvordan går det med deg/dere? Er dere blitt enig om å prøve på nytt? Har du vært hos gynekolog?😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...