sug lut Skrevet 17. november 2017 #51 Skrevet 17. november 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da er du jo bare utrolig dårlig vant... jeg får gaver hvert år jeg som er kjøpt med omtanke og er noe jeg både vil ha og trenger. De spør jo gjerne på forhånd, og det er jo flott. Å få et par ullsokker er jo ikke akkurat stas, det er jo bare tull å si. Anonymkode: 4f8f3...5d6 Jeg tror du forveksler bestilling og handleliste med gaver.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2017 #52 Skrevet 17. november 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Da er du jo bare utrolig dårlig vant... jeg får gaver hvert år jeg som er kjøpt med omtanke og er noe jeg både vil ha og trenger. De spør jo gjerne på forhånd, og det er jo flott. Å få et par ullsokker er jo ikke akkurat stas, det er jo bare tull å si. Anonymkode: 4f8f3...5d6 Nye ullsokker, hjemmestrikkede eller kjøpesokker er digg. Anonymkode: c3169...bb7
Anonym bruker Skrevet 17. november 2017 #53 Skrevet 17. november 2017 12 minutter siden, sug lut skrev: Jeg tror du forveksler bestilling og handleliste med gaver. Bestilling og handleliste med gaver? Mener du ønskeliste? Anonymkode: 4f8f3...5d6
Anonym bruker Skrevet 17. november 2017 #54 Skrevet 17. november 2017 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nye ullsokker, hjemmestrikkede eller kjøpesokker er digg. Anonymkode: c3169...bb7 Ja, og du får et par for 15 kr på XXL... fikk det engang av svigermor. DET var gaven liksom. Juhu! Hvilken flott tanke lå bak der? Deg gidder jeg ikke bruke tid og penger på. Var jo en avveklsing fra billig ræl fra Nille da. Alle andre vi bytter gaver med er heldigvis mer omtenksomme, og opptatt av at vi ikke bare gir noe for å gi noe, men at det faktisk skal treffe mottaker. Og i vår familie operer vi med ønskelister etter forespørsel. Veldig kjekt, og alle blir veldig fornøyd. Anonymkode: 4f8f3...5d6
Cruella De Vil Skrevet 17. november 2017 #55 Skrevet 17. november 2017 Jeg ville blitt glad for en sånn gave. Vi har mer enn nok av "ting" som det er, så nøtteblanding og slikt som er laget med omtanke og kan spises i løpet av julen er helt supert.
sotosmor Skrevet 17. november 2017 #56 Skrevet 17. november 2017 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Det hørtes ikke spesielt billig ut. En del av det hørtes derimot veldig sært ut. Da må du være sikker på at de liker. Her lager vi også slike kurver med da med øl til menn, vin til damer (vet hva de liker), diverse hjemmelaget godt (sjokolade, karameller, julekaker), bilder av barne- og oldebarn, bøker/kinobilletter avhengig av alder og interesse og spekemat/oster Anonymkode: 8f389...a5e Jeg hadde blitt kjempeglad for en slik kurv. Men uten alkohol og nøtter da.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2017 #57 Skrevet 17. november 2017 Jeg ønsker meg en slik kurv, med hverdagslyksus som jeg ikke tar meg råd til i hverdagen. Og et gavekort på fredagspizza hos svigermor 😬 Anonymkode: 2d9d3...1af
gale damen Skrevet 17. november 2017 #58 Skrevet 17. november 2017 Jeg ville blitt glad for gaven. Det er mer enn nok "ting" i omløp, så jeg vil mye heller ha en eske med saker som noen har tatt seg bryet med å lage til meg, hjemmestrikkede sokker/lue/votter etc
februarprins2013 Skrevet 19. november 2017 #59 Skrevet 19. november 2017 fin julegave hadde blitt veldig glad
amandine Skrevet 19. november 2017 #60 Skrevet 19. november 2017 På 16.11.2017 den 23.24, Anonym bruker skrev: Jeg er bare så overrasket over dere som ikke likte den julekulen med navn på. Jeg syns den var utrolig fin!! Hadde blitt skikkelig glad om jeg hadde fått en sånn! Anonymkode: 4d795...de0 Jeg må faktisk innrømme - selv om jeg ikke vil være utakknemlig - at jeg hadde ledd meg fillete om jeg hadde fått en sånn. Og jeg har mye forskjellig på treet, men ikke den.
Iiiiik Skrevet 19. november 2017 #61 Skrevet 19. november 2017 4 minutter siden, amandine skrev: Jeg må faktisk innrømme - selv om jeg ikke vil være utakknemlig - at jeg hadde ledd meg fillete om jeg hadde fått en sånn. Og jeg har mye forskjellig på treet, men ikke den. Jeg er enig. En kurv med ting - hjemmelaget, og tilpasset meg er supert. Den kula er ikke tilpasset meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå