Gjest Darwinia:-) Skrevet 16. november 2017 #26 Skrevet 16. november 2017 40 minutter siden, Anonym bruker skrev: Seriøst? Det blir ikke mer harry enn det Anonymkode: 5a87f...2dd Du var nå virkelig en liten solstråle😂
Anonym bruker Skrevet 16. november 2017 #27 Skrevet 16. november 2017 Jeg ville blitt veldig glad for en slik gave. Mye mer glad enn for en flaske vin eller noe slikt. Om du liker å lage sånt går det an å trekke stoff på en billedramme og gjøre den mer personlig. Hjemmelaget syltetøy ville vært populært hos oss. Hjemmestrikkete sokker også. Anonymkode: 3adef...ccd
Anonym bruker Skrevet 16. november 2017 #28 Skrevet 16. november 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg hadde blitt glad, men det blir jo ikke billig da.... Jeg fikk en sånn eske av søsteren min i fjor med to små spekepølser i, rødvinspølse og reinsdyrpølse tror jeg, litt sjokolade og en "raritet" til å henge på treeet. Synes det var en koselig gave jeg. Anonymkode: d35ec...f68 Takk for svar Dette blir å koste oss ca 2500,- opp mot rundt 6000,- som vi har brukt de andre årene. har som sagt alt, utenom gavekort/pynt, så kinobilletter 220 +\- pyntegjenstand feks til 50,- blir ca det jeg vil legge meg på i år. hi Anonymkode: 6b004...eeb
Anonym bruker Skrevet 16. november 2017 #29 Skrevet 16. november 2017 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Takk for svar. Ser det er litt delte meninger:) Gaven blir selvsagt tilpasset hver enkelt. En fin pynt(telysholder feks til de som akk. har kjøpt seg hytte, gavekort på gamestop til den spilleglade osv), samme med likøren. Det meste har jeg i hus, så det er snakk om å kjøpe inn gavekortene/pynten. Har tidligere ligger på 500-ish nivå, ønsker å bruke mellom 2 og 300 i år. Anonymkode: 6b004...eeb Jeg synes det høres kjempefint ut Anonymkode: 42965...96b
Anonym bruker Skrevet 16. november 2017 #30 Skrevet 16. november 2017 Vi fikk en lignende gave hver jul, uten kinobill. Hyggelig gave, men den ble ikke spist. Vi satte frem tingene på bordet slik at det var litt når vi hadde gjester. Vi er nok litt sære for ingen av oss spiser snop bare for å spise. Spiser litt av det vi liker og noe annet frister oss faktisk ikke. Selv med fire unger i hus ble det kastet til slutt. Jeg hadde blitt mye mer glad for en vinflaske, det hadde nok blitt billigere også. Men jeg vet giveren syns det var gøy å lage og likte å gi bort hjemmelaget snop. Så du bør nok gi slikt til de du vet kommer til å like og spise det. Anonymkode: 1c836...b76
Anonym bruker Skrevet 16. november 2017 #31 Skrevet 16. november 2017 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: De der hadde jeg begynt å grine av! Noe så fælt! Grøss! Anonymkode: 4405c...5d4 De likte ikke jeg heller Anonymkode: 42965...96b
MammantilNurket Skrevet 16. november 2017 #32 Skrevet 16. november 2017 Jeg hadde blitt sykt glad for bare eggelikøren, jeg ...
Anonym bruker Skrevet 16. november 2017 #33 Skrevet 16. november 2017 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Lite givende svar. Kan du ikke være mer konkret og begrunn hvorfor, og komme med et bedre forslag da? hi Anonymkode: 6b004...eeb Dropp det hjemmelagede og kjøp noe de ønsker seg eller trenger istedenfor. Gaven er jo for å gjøre dem glade, ikke deg? Dette blir jo uansett ikke en billig gave, så da kan du vel kjøpe noe ordentlig? Anonymkode: 4f8f3...5d6
Yellow Brick Road Skrevet 16. november 2017 #34 Skrevet 16. november 2017 Jeg har sagt det før, jeg blir glad for alle gaver og hadde blitt glad for en sånn boks. Men siden du spør, så ville jeg nok helst å unnvært kinobilletter, jeg liker egentlig ikke sånne ting som "må brukes" gjerne innen en viss tid. Sånne ting havner gjerne i skuffen og blir liggende der. T-lysestaker kunne jeg også godt vært foruten, skapet er allerede temmelig fullt av sånne ting. Og så vil jeg veldig gjerne slippe de der julekulene.
Yellow Brick Road Skrevet 16. november 2017 #35 Skrevet 16. november 2017 4 minutter siden, MammantilNurket skrev: Jeg hadde blitt sykt glad for bare eggelikøren, jeg ... Ja, det hadde jeg også!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2017 #36 Skrevet 16. november 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dropp det hjemmelagede og kjøp noe de ønsker seg eller trenger istedenfor. Gaven er jo for å gjøre dem glade, ikke deg? Dette blir jo uansett ikke en billig gave, så da kan du vel kjøpe noe ordentlig? Anonymkode: 4f8f3...5d6 Javell, ser du ikke at jeg skriver at jeg har så og si alt i hus. Og at gavene tilpasses mottakeren? Kinobilletter til paret som er veldig glad i å dra på kino, gavekort på spill til broren som er skikkelig spill-nerd osv. Pynt til paret som har kjøpt seg hytte og ytret at de ikke hadde kjøpt boe særlig pynt, bare de viktigste primære tingene. Svært få kommer med ønsker. Så føler jo jeg gir noe som jeg vet de liker, men som blir under 300,-. Men hvis det ikke er ordentlig nok, så er jo det veldig synd. Ønsker jo bare å gi noe fint, som gleder dem og er nyttig, selv om det ikke koster skjorta hi Anonymkode: 6b004...eeb
Yellow Brick Road Skrevet 16. november 2017 #37 Skrevet 16. november 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Javell, ser du ikke at jeg skriver at jeg har så og si alt i hus. Og at gavene tilpasses mottakeren? Kinobilletter til paret som er veldig glad i å dra på kino, gavekort på spill til broren som er skikkelig spill-nerd osv. Pynt til paret som har kjøpt seg hytte og ytret at de ikke hadde kjøpt boe særlig pynt, bare de viktigste primære tingene. Svært få kommer med ønsker. Så føler jo jeg gir noe som jeg vet de liker, men som blir under 300,-. Men hvis det ikke er ordentlig nok, så er jo det veldig synd. Ønsker jo bare å gi noe fint, som gleder dem og er nyttig, selv om det ikke koster skjorta hi Anonymkode: 6b004...eeb Ja, men det skriver du ingenting om i hovedinnlegget. Der ser det ut som om du skal gi det samme til alle. Det står ikke at det bare er dem som er veldig glad i kino som får kinobilletter...
Anonym bruker Skrevet 16. november 2017 #38 Skrevet 16. november 2017 Det hørtes ikke spesielt billig ut. En del av det hørtes derimot veldig sært ut. Da må du være sikker på at de liker. Her lager vi også slike kurver med da med øl til menn, vin til damer (vet hva de liker), diverse hjemmelaget godt (sjokolade, karameller, julekaker), bilder av barne- og oldebarn, bøker/kinobilletter avhengig av alder og interesse og spekemat/oster Anonymkode: 8f389...a5e
Anonym bruker Skrevet 16. november 2017 #39 Skrevet 16. november 2017 Jeg blir like overrasket og desillusjonert hvert år her på DIB. Så mange storforlangende rare folk. Hvordan har det blitt slik for dere? Så utrolig leit for dere. Men det tristeste (helt ærlig) er at dere ikke ser det selv. Jeg synes det var en fin og omtenksom gave. Du har nok tilpasset den slik at den passer for din familie. I min familie hadde vi vært svært glad for ting man spiser opp, brukstingog ting å gjøre sammen. Vi har nok ting fra før. Så jeg synes du skal legge denne tråden bak deg og mot julen med rak rygg. Man skal ikke gi mer enn man evner, det er på en måte som doping altså ulovlig 😉 Drit i hva andre synes det er du som kjenner din familie. Anonymkode: 9d32b...198
Anonym bruker Skrevet 16. november 2017 #40 Skrevet 16. november 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Javell, ser du ikke at jeg skriver at jeg har så og si alt i hus. Og at gavene tilpasses mottakeren? Kinobilletter til paret som er veldig glad i å dra på kino, gavekort på spill til broren som er skikkelig spill-nerd osv. Pynt til paret som har kjøpt seg hytte og ytret at de ikke hadde kjøpt boe særlig pynt, bare de viktigste primære tingene. Svært få kommer med ønsker. Så føler jo jeg gir noe som jeg vet de liker, men som blir under 300,-. Men hvis det ikke er ordentlig nok, så er jo det veldig synd. Ønsker jo bare å gi noe fint, som gleder dem og er nyttig, selv om det ikke koster skjorta hi Anonymkode: 6b004...eeb Hvorfor spør du? Du vil jo ikke ha ærlige svar? Anonymkode: 4f8f3...5d6
Twintipp Skrevet 16. november 2017 #41 Skrevet 16. november 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg blir like overrasket og desillusjonert hvert år her på DIB. Så mange storforlangende rare folk. Hvordan har det blitt slik for dere? Så utrolig leit for dere. Men det tristeste (helt ærlig) er at dere ikke ser det selv. Jeg synes det var en fin og omtenksom gave. Du har nok tilpasset den slik at den passer for din familie. I min familie hadde vi vært svært glad for ting man spiser opp, brukstingog ting å gjøre sammen. Vi har nok ting fra før. Så jeg synes du skal legge denne tråden bak deg og mot julen med rak rygg. Man skal ikke gi mer enn man evner, det er på en måte som doping altså ulovlig 😉 Drit i hva andre synes det er du som kjenner din familie. Anonymkode: 9d32b...198 Signerer denne. Herregud så storforlangende folk er, sitter og tenker at jeg håper de ikke er i vår omgangskrets. Jeg hadde blitt MYE mer glad for en gave slik du beskriver HI enn noe annet som er butikkjøpt! I fjor fikk jeg et par strikkasokker av ei venninne, jeg ble så vanvittig glad! Og ei venninne som hadde laget et kort og dikt på 1 meter. Det er de to gavene jeg husker fra i fjor, alt annet er sikkert noe kjøpt i hui og hast på et senter. Nei, gjør som du skriver her, helt fantastisk tanke❤️
Anonym bruker Skrevet 16. november 2017 #42 Skrevet 16. november 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: De der hadde jeg begynt å grine av! Noe så fælt! Grøss! Anonymkode: 4405c...5d4 Hvilken psykisk diagnose har du ? Anonymkode: 2519b...820
Anonym bruker Skrevet 16. november 2017 #43 Skrevet 16. november 2017 Jeg er bare så overrasket over dere som ikke likte den julekulen med navn på. Jeg syns den var utrolig fin!! Hadde blitt skikkelig glad om jeg hadde fått en sånn! Anonymkode: 4d795...de0
Anonym bruker Skrevet 16. november 2017 #44 Skrevet 16. november 2017 Enig med anonym 198 og Twintipp! Jeg ville blitt veldig glad for en slik gave, Hi Både for det som var oppi og minst like mye fordi det er gaver som det er lagt litt ekstra tanke og energi i. Tanken teller minst like mye som selve gaven. Ser du sier at du har det meste av dette i hus allerede, og at det er derfor det ikke blir dyrt for deg. Men regner du ut pris pr. gave så er den uansett ganske høy. Bare eggelikøren er jo ganske dyr å lage om man ikke har spriten i hus. Vet ikke hvordan du har tenkt å gjøre det med eggelikøren, men kan være lurt å si fra at det er noe som må i kjøleskap, slik at du f.eks. ikke leverer gavene dagen før og så blir de liggende halvannet døgn i varmt julehus... det kan gjøre eggelikøren... interessant Flott gave Jeg likte julekulene til Twintip også, det viser at den som har gitt gaven har brukt litt mer energi og omtanke på gaven. Anonymkode: c9838...3c3
Anonym bruker Skrevet 16. november 2017 #45 Skrevet 16. november 2017 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er bare så overrasket over dere som ikke likte den julekulen med navn på. Jeg syns den var utrolig fin!! Hadde blitt skikkelig glad om jeg hadde fått en sånn! Anonymkode: 4d795...de0 Den julekulen var kun harry, synes jeg. Skoeske med diverse står jeg også gladelig over. Gi meg en flaske vin! Den kan nytes, i motsetning til telys og julekuler. Anonymkode: d5326...597
Anonym bruker Skrevet 16. november 2017 #46 Skrevet 16. november 2017 46 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er bare så overrasket over dere som ikke likte den julekulen med navn på. Jeg syns den var utrolig fin!! Hadde blitt skikkelig glad om jeg hadde fått en sånn! Anonymkode: 4d795...de0 Hvorfor det egentlig? Man har jo forskjellig smak Anonymkode: 42965...96b
Anonym bruker Skrevet 17. november 2017 #47 Skrevet 17. november 2017 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor det egentlig? Man har jo forskjellig smak Anonymkode: 42965...96b Ja, sant det... Anonymkode: 4d795...de0
Anonym bruker Skrevet 17. november 2017 #48 Skrevet 17. november 2017 10 timer siden, Twintipp skrev: Signerer denne. Herregud så storforlangende folk er, sitter og tenker at jeg håper de ikke er i vår omgangskrets. Jeg hadde blitt MYE mer glad for en gave slik du beskriver HI enn noe annet som er butikkjøpt! I fjor fikk jeg et par strikkasokker av ei venninne, jeg ble så vanvittig glad! Og ei venninne som hadde laget et kort og dikt på 1 meter. Det er de to gavene jeg husker fra i fjor, alt annet er sikkert noe kjøpt i hui og hast på et senter. Nei, gjør som du skriver her, helt fantastisk tanke❤️ Da er du jo bare utrolig dårlig vant... jeg får gaver hvert år jeg som er kjøpt med omtanke og er noe jeg både vil ha og trenger. De spør jo gjerne på forhånd, og det er jo flott. Å få et par ullsokker er jo ikke akkurat stas, det er jo bare tull å si. Anonymkode: 4f8f3...5d6
sug lut Skrevet 17. november 2017 #49 Skrevet 17. november 2017 Kjempekoselig gave! Jeg ville blitt glad.
Anonym bruker Skrevet 17. november 2017 #50 Skrevet 17. november 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Da er du jo bare utrolig dårlig vant... jeg får gaver hvert år jeg som er kjøpt med omtanke og er noe jeg både vil ha og trenger. De spør jo gjerne på forhånd, og det er jo flott. Å få et par ullsokker er jo ikke akkurat stas, det er jo bare tull å si. Anonymkode: 4f8f3...5d6 Selvfølgelig er det stas å få ullsokker hvis man trenger det! Anonymkode: e80a1...208
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå