Gå til innhold

Hadde dere blitt glad for dette i julegave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å gjøre jula litt billig i år, pga mange ekstra utgifter for oss denne jula. Men vil ikke virke smålig, eller kjip. Dette er til familie(svigersøster+mann, svigermor/far, søsken, foreldre, besteforeldre)

Tenkte å ha fint papir på stor skoeske+lokk, og legge oppi:

Hjemmelaget nøttemix og egglikør, et par kinobiletter, litt forskjellig godis i en sånn «cellofan-kremmerhus» og 2 fine telysholder, og noe fra barnet vårt (enten kopp med tegning på, et lite lerret hun lager, eller en juletrekule hun får lage).

Kanskje skrive et fint og personlig julekort☺️

Hvis noen har flere forslag, som er billig, kom med tips 🤗

Anonymkode: 6b004...eeb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dropp telysholderne og jeg ville vært strålende fornøyd. For min del kunne du også byttet kinobilletter med "gavekort på barnepass" (da ville det blitt enda billigere og satt pris på)

Anonymkode: d0118...21f

Skrevet

Gavekort på barnepass hadde jeg også satt mye større pris på enn kinobilletter

Anonymkode: 09b1a...46f

Skrevet

Hvor mye tror du dette vil komme på? Gi meg heller en bedre flaske vin, fremfor en slik tullete gave

Anonymkode: 5a87f...2dd

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor mye tror du dette vil komme på? Gi meg heller en bedre flaske vin, fremfor en slik tullete gave

Helt enig om dette er pga pris. Om det er fordi du vil lage personlig gave er det noe annet

Anonymkode: a63b6...1e7

Skrevet

En annen ting som er personlig og ganske fint er personlige julekuler:) Koster 20kr for et ark med masse bokstaver på hobbybutikk og jeg kjøpte 25 kuler til 25kr! 

FC514344-268F-4011-87F8-C1C2FC493832.png

Skrevet
Akkurat nå, Twintipp skrev:

En annen ting som er personlig og ganske fint er personlige julekuler:) Koster 20kr for et ark med masse bokstaver på hobbybutikk og jeg kjøpte 25 kuler til 25kr! 

Seriøst? Det blir ikke mer harry enn det

Skrevet

Jeg hadde blitt kjempeglad for en sånn gave, med kinobilletter og alt😀

Anonymkode: 70cb4...fe7

Skrevet

Synes ikke dette hørtes billig ut jeg da men. :P Jeg hadde blitt glad for det om det var ting jeg likte i esken, men jeg liker hverken likør eller nøttemix. Men det vet jo de som gir meg gaver. ;)

Anonymkode: e80a1...208

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det syntes jeg var koselig! Kjekt med familien på treet 😊

Anonymkode: 2d9d3...1af

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Det syntes jeg var koselig! Kjekt med familien på treet 😊

Anonymkode: 2d9d3...1af

Skikkelig kjekt, fordi...,?

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Synes det er koselig jeg:) Henger personlige kuler på julepakkene til alle venninnene mine i år❤️

Skrevet

Kjempe koselig å ha navnet til barna på julekulen,sønnen min hadde synes det var stor stas å se sitt eget navn på julekulen.

Anonymkode: 09b1a...46f

Skrevet

Koselig det da 😊❤️ Personlige gaver med litt sjel, betyr mer enn andre gaver man får. Så jeg tror dette kan bli bra!

Skrevet

Jeg hadde blitt veldig glad for det meste der, spesielt det som er hjemmelaget. Men telysestakene kunne jeg vært foruten, for det har jeg mer enn nok av , og det har vel kanskje de fleste. Men jeg synes det høres ut som om det fort kan bli litt dyrt, kinobilletter er jo dyrt.

Hva med å putte oppi flere hjemmelagede ting - karameller, knekkebrød, hvitløksfedd i olje, krydderoljer

Anonymkode: 42965...96b

Skrevet

Takk for svar. Ser det er litt delte meninger:)

Gaven blir selvsagt tilpasset hver enkelt. En fin pynt(telysholder feks til de som akk. har kjøpt seg hytte, gavekort på gamestop til den spilleglade osv), samme med likøren.

Det meste har jeg i hus, så det er snakk om å kjøpe inn gavekortene/pynten. Har tidligere ligger på 500-ish nivå, ønsker å bruke mellom 2 og 300 i år. 

Skrevet

Kinobilletter er jo dyrt da..... Men jeg hadde blitt glad for det. Likør og nøtter er jeg ikke noe glad i. Telysholdere har jeg massevis av, men hvis det var noen jeg virkelig likte, hadde jeg jo blitt glad for de. 

Anonymkode: 4d795...de0

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Prøver å gjøre jula litt billig i år, pga mange ekstra utgifter for oss denne jula. Men vil ikke virke smålig, eller kjip. Dette er til familie(svigersøster+mann, svigermor/far, søsken, foreldre, besteforeldre)

Tenkte å ha fint papir på stor skoeske+lokk, og legge oppi:

Hjemmelaget nøttemix og egglikør, et par kinobiletter, litt forskjellig godis i en sånn «cellofan-kremmerhus» og 2 fine telysholder, og noe fra barnet vårt (enten kopp med tegning på, et lite lerret hun lager, eller en juletrekule hun får lage).

Kanskje skrive et fint og personlig julekort☺️

Hvis noen har flere forslag, som er billig, kom med tips 🤗

Jeg tenker kanskje; dropp det?

Anonymkode: 4f8f3...5d6

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Samme tenkte jeg. 

Skrevet
29 minutter siden, Twintipp skrev:

Den var kjempefin!!! Takk for tipset! Kanskje jeg må prøve å lage sånne. :-)

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker kanskje; dropp det?

Lite givende svar. Kan du ikke være mer konkret og begrunn hvorfor, og komme med et bedre forslag da? :) 

hi

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takk for svar. Ser det er litt delte meninger:)

Gaven blir selvsagt tilpasset hver enkelt. En fin pynt(telysholder feks til de som akk. har kjøpt seg hytte, gavekort på gamestop til den spilleglade osv), samme med likøren.

Det meste har jeg i hus, så det er snakk om å kjøpe inn gavekortene/pynten. Har tidligere ligger på 500-ish nivå, ønsker å bruke mellom 2 og 300 i år. 

Jeg hadde blitt glad for det, men bare kinobilettene ville jo kostet ca 250,-

Anonymkode: c3169...bb7

Skrevet
33 minutter siden, Twintipp skrev:

De der hadde jeg begynt å grine av! Noe så fælt! Grøss!

Anonymkode: 4405c...5d4

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

De der hadde jeg begynt å grine av! Noe så fælt! Grøss!

Anonymkode: 4405c...5d4

Så lite som skal få deg til å gråte da☺️ Du har det kanskje for godt i din verden om du hadde grått over ei julekule med navnet ditt på julepakkene fra din venninne? 

God jul😑🎄

Skrevet

Jeg hadde blitt glad, men det blir jo ikke billig da....

Jeg fikk en sånn eske av søsteren min i fjor med to små spekepølser i, rødvinspølse og reinsdyrpølse tror jeg, litt sjokolade og en "raritet" til å henge på treeet. Synes det var en koselig gave jeg.

Anonymkode: d35ec...f68

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...