Gå til innhold

Var det umoralsk gjort av meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjøpt er kjøpt? Virkelig? Tydelig at du mangler en del helt elementære kunnskaper når det kommer til kjøp og salg av bolig. Med en slik far, så er det kanskje ikke rart at du er litt enkel på mange områder.. 

Anonymkode: 214c4...86b

Ja. Kjøper kom ingen vei. Ble avvist i alle instanser. Som sagt, kjøpt er kjøpt gjaldt i det tilfellet. 

Heller enkel enn motbydelig. 

Anonymkode: 7cfca...23b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HI, du er en dritt, men det vet du antagelig fra før.

Skrevet
39 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja. Kjøper kom ingen vei. Ble avvist i alle instanser. Som sagt, kjøpt er kjøpt gjaldt i det tilfellet. 

Heller enkel enn motbydelig. 

Du er jo både enkel OG motbydelig. 

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor er hun det?

Anonymkode: 500d2...a9d

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Kriminelt? 😳

Ja

Anonymkode: 5e672...424

Skrevet

Var det deg som var på lekeland med vannkoppesykt barn i går? Samme defekt i det moralske kompasset, ser det ut til. 

Skrevet
3 minutter siden, Mostly Harmless skrev:

Var det deg som var på lekeland med vannkoppesykt barn i går? Samme defekt i det moralske kompasset, ser det ut til. 

Samme tanken slår meg. 

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

😂

Kanskje du trenger en pause fra The interweebz? Bare et vennlig forslag. Du vet, det er bare Internett ;) 

Skrevet

Gleder meg til sug lut's respons på det her :popcorn:

Anonymkode: d58ac...368

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Gleder meg til sug lut's respons på det her :popcorn:

Anonymkode: d58ac...368

Noen burde tagge 👌🏻

Skrevet
22 minutter siden, Mostly Harmless skrev:

Stor forskjell på å utsette uskyldige barn for potensielt farlig slitte, og kjøre et spill når jeg skal kjøpe bolig. 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Stor forskjell på å utsette uskyldige barn for potensielt farlig slitte, og kjøre et spill når jeg skal kjøpe bolig. 

Du har jo utsatt et uskyldig barn. En alenemor i en allerede fortvilet situasjon som du tok full utnyttelse av. 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Du har jo utsatt et uskyldig barn. En alenemor i en allerede fortvilet situasjon som du tok full utnyttelse av. 

Mitt barns økonomiske situasjon er da viktigere? Dette kan ikke sammenliknes med et barn som ikke får vært på lekeland en dag...!

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hadde med takstmann, så full kontroll på boligen FØR vi kjøpte 😂

Det har du sjelden. I tillegg vil dere stå veldig svakt mtp forsikring om det er store feil og mangler.

Anonymkode: e14db...921

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Samme type argumentasjon. «Det passer så bra for meg, og de som lider under mine handlinger, burde beskyttet seg bedre.»

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Det har du sjelden. I tillegg vil dere stå veldig svakt mtp forsikring om det er store feil og mangler.

Anonymkode: e14db...921

Vi har full kontroll, så ikke tenk på det 

Skrevet

Hadde du vært min søster som hadde lurt en alenemor i en så sårbar situasjon hadde hele vårt forhold endret seg. 

For en respektløs ting å gjøre. Hun måtte selge pga økonomisk situasjon så sitter du der med ræva full av penger å skal lure den fattige alenemoren som prøver å skape en trygg oppvekst for sitt barn. 

For et usselt menneske du er. Nestekjærlighet stikker ikle dypt i deg. 

Anonymkode: beba7...1d3

Skrevet

Hi her

Mannen og jeg fikk ordnet oss barnevakt i siste liten, så da blir det en bedre middag ute på oss i kveld. Ha en fortsatt fin kveld, alle sammen. 

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

@sug lut

Folk er visst int i din mening her 🙄

Det får de bare være.

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mitt barns økonomiske situasjon er da viktigere? Dette kan ikke sammenliknes med et barn som ikke får vært på lekeland en dag...!

Seriøst? Hvordan kan du sammenligne det? Dere har allerede det dere trenger og mer til. Dere har kjøpt en sekundærbolig. Lurt en fortvilet alenemor og hennes barn. Hun kunne fått en bedre pris og dermed et bede liv for sitt barn og seg. Skam deg! Virkelig! 

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hi her

Mannen og jeg fikk ordnet oss barnevakt i siste liten, så da blir det en bedre middag ute på oss i kveld. Ha en fortsatt fin kveld, alle sammen. 

Ah, så deilig da 🙂 Kanskje dere møter på selger og 💃

Anonymkode: 0b002...f95

Skrevet

Om dette stemmer, så synes eg du er ein egoistisk drittsekk med lav moral.

Skrevet

Håper virkelig ikke dette stemmer. Jeg har vært alenemor og jeg hadde tatt det grusomt tungt om noen prøvde Å rævkjøre meg🤬 det er barna hennes sin fremtid det er snakk om , ditt usle vemmelige menneske. Karma kommer nok å biter deg i ræva en vakker dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...