Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #51 Skrevet 12. november 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Nei damen er slank ikke tynn. Hun på reklamen. Anonymkode: 0d4d4...e17 Hun er selvsagt tynn. Om hun har bmi over 19 kan du kalle meg en krakk. Store pupper og retusjering fra livet og ned mot hoften betyr ikke at dette er en normalt slank kropp. Det er en normal kropp, men den havner i kategorien tynn, ikke slank. Anonymkode: 82888...756
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #52 Skrevet 12. november 2017 Det der er en normal kropp. Jeg er 40 og ser nesten slik ut. Så eksakt ut sånn som 25-35 åring. Ett par barn senere er det selvfølgelig barnetegn på min mage men ikke nødvendigvis så mye mer fett å se så nei nei dropp det med retusjering. Har også slike bryster. Det er faktisk ikke så uvanlig å se slank ut selv etter å ha fått barn altså. Mye lettere gjemme seg bak 10 -15 + kilo etter et par unger å si det er derfor. Jada noen ekstra kilo er normalt men altfor mange damer ender opp med 10-20 kg ekstra og skylder på ungene. Nei nei nei. Igjen noen ekstra og annen hud, strekmerker ol er normale saker men ingen kan skylde 20 kg på en unge altså. Inntak av kalorier og bevegelse/ forbrenning er greia med mange ekstra kilo! Anonymkode: 0d4d4...e17
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #53 Skrevet 12. november 2017 34 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nettopp. Denne damen ER slank. Anonymkode: 7fbf6...69c Hehe signerer denne. Dama er slank og har i følge meg en perfekt slank og stram kropp. Det er slik jeg ønsker å se ut. Hun har sexy kropp noe min mann er enig i. Anonymkode: ca616...13e
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #54 Skrevet 12. november 2017 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun er selvsagt tynn. Om hun har bmi over 19 kan du kalle meg en krakk. Store pupper og retusjering fra livet og ned mot hoften betyr ikke at dette er en normalt slank kropp. Det er en normal kropp, men den havner i kategorien tynn, ikke slank. Anonymkode: 82888...756 Haha tynn??? Seriøst? Noen som har et forvrengt syn. Dersom hun er tynn hva er en ballerina da?? Hun er ikke tynn men slank. Anonymkode: ca616...13e
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #55 Skrevet 12. november 2017 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hun er selvsagt tynn. Om hun har bmi over 19 kan du kalle meg en krakk. Store pupper og retusjering fra livet og ned mot hoften betyr ikke at dette er en normalt slank kropp. Det er en normal kropp, men den havner i kategorien tynn, ikke slank. Anonymkode: 82888...756 Hun er slank! Nå er det tydeligvis du som har et forvrengt syn på kvinnekroppen - bare motsatt. Den skal tydeligvis ha en del kilo for mye for å være normal. Hi, du ser helt fin ut men noen kilo for mye og utrent. Personlig ville jeg ikke vært fornøyd med den kroppen men så er jeg slank og trener mye. Jeg er eldre enn deg og har 3 barn. Anonymkode: 8ae45...b16
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #56 Skrevet 12. november 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Haha tynn??? Seriøst? Noen som har et forvrengt syn. Dersom hun er tynn hva er en ballerina da?? Hun er ikke tynn men slank. Anonymkode: ca616...13e Hvis du ser på modellen er det tydelig at bildet er ganske retusjert, spesielt der vi ellers ville sett ribbenene hennes under kragebenet, men også fra midjen og ned. Dvs. de har retusjert bildet for å ikke vise at denne modellen trolig er tynnere enn hva som er sunt for de fleste. Slik hun fremstår på bildet er hun meget slank, trolig helt på grensen til undervekt. Uten retusjeringen ville det nok kommet frem tydelige tegn på at hun trolig veier for lite til at det er sunt for henne. Anonymkode: ffeeb...835
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #57 Skrevet 12. november 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Det der er en normal kropp. Jeg er 40 og ser nesten slik ut. Så eksakt ut sånn som 25-35 åring. Ett par barn senere er det selvfølgelig barnetegn på min mage men ikke nødvendigvis så mye mer fett å se så nei nei dropp det med retusjering. Har også slike bryster. Det er faktisk ikke så uvanlig å se slank ut selv etter å ha fått barn altså. Mye lettere gjemme seg bak 10 -15 + kilo etter et par unger å si det er derfor. Jada noen ekstra kilo er normalt men altfor mange damer ender opp med 10-20 kg ekstra og skylder på ungene. Nei nei nei. Igjen noen ekstra og annen hud, strekmerker ol er normale saker men ingen kan skylde 20 kg på en unge altså. Inntak av kalorier og bevegelse/ forbrenning er greia med mange ekstra kilo! Anonymkode: 0d4d4...e17 Signerer denne stort sett! Alt for mange legger skylda på at de har fått barn og dermed har et bestemt antall kilo for mye. Det blir for dumt å legge skylda på det 20 år senere eksempelvis. Jeg veier akkurat det samme nå som barnet er 3 år kontra før jeg ble gravid. Det heter seg det at når barnet er passert 6 mnd kan man ikke lengre skylde på at "man har noen kilo for mye pga gjennomgått graviditet" Anonymkode: 7fbf6...69c
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #58 Skrevet 12. november 2017 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Signerer denne stort sett! Alt for mange legger skylda på at de har fått barn og dermed har et bestemt antall kilo for mye. Det blir for dumt å legge skylda på det 20 år senere eksempelvis. Jeg veier akkurat det samme nå som barnet er 3 år kontra før jeg ble gravid. Det heter seg det at når barnet er passert 6 mnd kan man ikke lengre skylde på at "man har noen kilo for mye pga gjennomgått graviditet" Anonymkode: 7fbf6...69c Samme her. 20kg opp pr graviditet, tilbake til normalvekt innen 1 til 1,5år (stresser ikke med det, bare går turer og spiser sunt, så styrketrening før jeg skal tilbake i jobb). Klart det blir litt vanskeligere for hver graviditet (og jeg eldre😏), men det betyr ikke at jeg kan lene meg tilbake og skylde på "mammakroppen" syntes jeg. Er litt lei av at de som er lubben og viser sin "mammakropp" er så "modige", mens hvis jeg hadde gjort det hadde det vært "skryt". Anonymkode: b3a78...a84
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #59 Skrevet 12. november 2017 Sannheten er vel mye om en er heldigere enn andre i gener i tillegg. Noen er slank/tynn spe beinbygning og høy. Da er man «heldigere» i utgangspunktet. Kort og lubben blir ikke det samme nei. Og noen kg etter graviditet og utrent i tillegg. Den damen på bildet er slank eller tynn. Skulle gjerne sett sånn ut, men gjør ikke det. HI Anonymkode: 2eb46...319
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #60 Skrevet 12. november 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Sannheten er vel mye om en er heldigere enn andre i gener i tillegg. Noen er slank/tynn spe beinbygning og høy. Da er man «heldigere» i utgangspunktet. Kort og lubben blir ikke det samme nei. Og noen kg etter graviditet og utrent i tillegg. Den damen på bildet er slank eller tynn. Skulle gjerne sett sånn ut, men gjør ikke det. HI Anonymkode: 2eb46...319 Skulle også gjerne sett sånn ut Selv om damen på bildet og min bmi sikkert er nogenlunde lik (ca 17-20) så er ikke mine proposjoner lik hennes på langt nær... (flott, lang midje, fyldige bryst, veltrent...) Her er overkroppen kort, og selv om midjen er smal er hoftene litt "høyt" oppe mot ribbena, ene puppen er markant større en den andre (spesielt når jeg ammer), og selv om magen er flat og "stram" er det pigment forandringer i huden og litt snål navel etter to svangerskap... Så tynn, tykk, lubben, slank, vi har alle våre (sjarmerende) skavanker 😅 Anonymkode: b3a78...a84
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #61 Skrevet 12. november 2017 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sannheten er vel mye om en er heldigere enn andre i gener i tillegg. Noen er slank/tynn spe beinbygning og høy. Da er man «heldigere» i utgangspunktet. Kort og lubben blir ikke det samme nei. Og noen kg etter graviditet og utrent i tillegg. Den damen på bildet er slank eller tynn. Skulle gjerne sett sånn ut, men gjør ikke det. HI Anonymkode: 2eb46...319 Det ironiske (eller triste, egentlig) er jo at modellen heller ikke ser slik ut som hun gjør på det bildet. Bildet er helt tydelig fikset på. Så å ønske å se ut som noe som er falskt, det er ikke noe å trakte etter. Det tror jeg er viktig å formidle til de som er unge i dag. Hi, du har en velproporsjonert og flott kropp. Du kan bli litt sprekere, tror jeg, men det har du jo allerede tatt tak i. Men kroppen din er flott slik den er også. Å bli sprekere er lurt mtp. helse, og bivirkningen er at man gjerne får et bedre forhold til egen kropp også når man trenger regelmessig. Når du ikke har trent tidligere så vil du ha effekt av to dager i uken også. Når det har blitt en innarbeidet vane kan du heller utvide med mer om du har tid og føler for det. Anonymkode: ffeeb...835
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #62 Skrevet 12. november 2017 Nei, langt i fra tykk, men helt normal. Både bh og truse er for små, du ville sett langt bedre ut i undertøy som passer Anonymkode: 7d06b...f37
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #63 Skrevet 12. november 2017 Misforstå meg rett, for du ser fantastisk ut! Folk får bare kritisere meg , men jeg vet jeg har dårlig selvbildet. Men jeg ser på meg selv som tykk, og jeg jeg er strammere rundt magen enn hva du er. Ser mange her kommenterer at det greit å bruke barn som unnskyldning. Ja, i noen tilfeller kan man det. Jeg synes jeg selv kunne lagt en bedre innsats i hvordan kroppen min kunne sett ut etter fødsel. Nettopp fordl løs hud og pølsa på magen forsvinner med trening. Det blir strammere, og det skal ikke spesielt mye til for å klare det. Det handler bare om viljestyrke. I mine øyne er alle mødre pene og normalvektig. Som ofte er gjerne alle mye slankere enn hva jeg er, og jeg veier 73,5 kg over 1 år etter min første fødselen. Er 6kg mer enn hva jeg veide før jeg ble gravid. Anonymkode: a4ab4...236
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #64 Skrevet 12. november 2017 Jeg vet jeg er godt voksen og burde ikke tenke på kropp og hva andre mener, men glad for tilbakemeldingene. Synes dere bh og truse var for små? Det er den str jeg har hatt i hos Netty så bestilte den str. Vil prøve å gjøre det jeg har litt bedre med trening og kanskje ned noen kg (vi får se). Anonymkode: 2eb46...319
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #65 Skrevet 12. november 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Misforstå meg rett, for du ser fantastisk ut! Folk får bare kritisere meg , men jeg vet jeg har dårlig selvbildet. Men jeg ser på meg selv som tykk, og jeg jeg er strammere rundt magen enn hva du er. Ser mange her kommenterer at det greit å bruke barn som unnskyldning. Ja, i noen tilfeller kan man det. Jeg synes jeg selv kunne lagt en bedre innsats i hvordan kroppen min kunne sett ut etter fødsel. Nettopp fordl løs hud og pølsa på magen forsvinner med trening. Det blir strammere, og det skal ikke spesielt mye til for å klare det. Det handler bare om viljestyrke. I mine øyne er alle mødre pene og normalvektig. Som ofte er gjerne alle mye slankere enn hva jeg er, og jeg veier 73,5 kg over 1 år etter min første fødselen. Er 6kg mer enn hva jeg veide før jeg ble gravid. Anonymkode: a4ab4...236 Hvem er det du skal please med å legge mer innsats i hvordan kroppen din så ut etter fødsel? Anonymkode: 82888...756
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #66 Skrevet 12. november 2017 Selvfølgelig ikke! Anonymkode: ee121...397
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #67 Skrevet 12. november 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg vet jeg er godt voksen og burde ikke tenke på kropp og hva andre mener, men glad for tilbakemeldingene. Synes dere bh og truse var for små? Det er den str jeg har hatt i hos Netty så bestilte den str. Vil prøve å gjøre det jeg har litt bedre med trening og kanskje ned noen kg (vi får se). Anonymkode: 2eb46...319 Syns det er veldig trist at du avgjør slikt ved hjelp av anonyme tilbakemeldinger på forum. Anonymkode: 82888...756
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #68 Skrevet 12. november 2017 HI, du ser helt fin ut! Skulle ønske jeg var så slank..... Anonymkode: 07fcd...6fc
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #69 Skrevet 12. november 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvem er det du skal please med å legge mer innsats i hvordan kroppen din så ut etter fødsel? Anonymkode: 82888...756 Meg selv? Kroppen min har bare godt av å komme tilbake til der den før. Forventer ikke at den klarer å bli like stram og det vil alltid være forandringer etter å ha gjennomgått et svangerskap. Denne kroppen skal faktisk leve et langt liv, jeg ønsker den skal klare det sunnest mulig. Forhåpentligvis skal den gjennom flere svangerskap, og jeg ønsker at kroppen skal klare det like bra som første gang, selvom kroppen blir eldre. Kropp er ikke alt utseendemessig. Men kropp er alt når det kommer til helsa. Det er faktisk kroppen skal bære deg gjennom hele livet ditt, derfor er det viktig å ta vare på den. Sier ikke at alle 40-åringer skal gå rundt med six-pack eller generelt stramme kropper. For det er sjarm med å bli eldre, kroppen vil også utvikle seg med årene. Og om den pølsa nederst på magen ikke forsvinner hos meg, så gjør det meg ingenting. Men jeg vil ikke la den være der uten å gjort en forsøk på å få den bort nå som jeg har sjansen. Anonymkode: a4ab4...236
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå