Gå til innhold

Synes dere jeg er tykk?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det synes jeg ikke. Helt normal!! 

Anonymkode: aa34d...04f

Skrevet

Ser ut som en helt normal kropp, ikke tykk!

Anonymkode: cabec...aec

Skrevet

Hva syns du selv? 

Anonymkode: 2c8e5...28a

Skrevet

Herrefred, nei selvfølgelig er du ikke tykk! Du er flott, normal og helt som du skal være. Og hvis du har en stemme i hodet ditt som sier noe annet, så lyver den😜

Anonymkode: 6a6cf...f56

Skrevet

Jobb med ditt eget selvbilde og få et realistisk forhold til egen størrelse, HI.

Anonymkode: ffeeb...835

Skrevet

Du er rund, men ikke tykk

Anonymkode: 7fbf6...69c

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du er rund, men ikke tykk

Anonymkode: 7fbf6...69c

Rund? Nå får du jaggu gi deg! Dette er foto av en helt flitt normalslank kvinne. Magen hennes kan tyde på at hun har båret fram barn, ellers er dette kroppen til en svært normalvokst, normalvektig voksen kvinne. Jeg vil tippe ca 30 år. 

Anonymkode: 4ffc1...f3d

Skrevet

Jeg vil ha din kropp

Anonymkode: ce301...08c

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Rund? Nå får du jaggu gi deg! Dette er foto av en helt flitt normalslank kvinne. Magen hennes kan tyde på at hun har båret fram barn, ellers er dette kroppen til en svært normalvokst, normalvektig voksen kvinne. Jeg vil tippe ca 30 år. 

Anonymkode: 4ffc1...f3d

Hun spurte, jeg svarte. 

Normalslank? 

Jeg tippet 35-40 år, men det kommer vel an på øyet som ser.

 

Anonymkode: 7fbf6...69c

Skrevet

Helt normal, og en veldig fin kropp forresten :)

Mannen min er for øvrig enig :)

Anonymkode: 293a9...6d7

Skrevet

Ikke tykk, flott kropp <3

Anonymkode: 1be30...001

Skrevet

Herregud skjerp deg! Ikke rart ungdommen sliter med kroppsbilde når voksne folk holder på slik! Nei, du er ikke tykk og det burde du se selv!

Anonymkode: ad4bd...c9b

Skrevet

Takker for kommentarer og fine tilbakemeldinger. 

Er vel normal (kanskje litt rund) men ikke slank vel? 

Har magepartiet jeg er minst fornøyd med, men har fått to barn. 

Anonymkode: 2eb46...319

Skrevet
41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun spurte, jeg svarte. 

Normalslank? 

Jeg tippet 35-40 år, men det kommer vel an på øyet som ser.

 

Anonymkode: 7fbf6...69c

Da påstår jeg at du har et noe forvrengt syn på hva som er normalt for voksne kvinner, som også har båret fram barn. 

Anonymkode: 4ffc1...f3d

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Takker for kommentarer og fine tilbakemeldinger. 

Er vel normal (kanskje litt rund) men ikke slank vel? 

Har magepartiet jeg er minst fornøyd med, men har fått to barn. 

Anonymkode: 2eb46...319

Hvir gammel er du? 

Anonymkode: 4ffc1...f3d

Skrevet

Absolutt ikke tykk! Flott kropp!

Anonymkode: 40deb...43d

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Takker for kommentarer og fine tilbakemeldinger. 

Er vel normal (kanskje litt rund) men ikke slank vel? 

Har magepartiet jeg er minst fornøyd med, men har fått to barn. 

Anonymkode: 2eb46...319

Du er ikke tykk, heller ikke rund. Du er helt normal, og nok litt utrent. Men den trusa gjør deg ingen tjeneste, den sitter ikke fint på deg

Anonymkode: 5ab24...682

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvir gammel er du? 

Anonymkode: 4ffc1...f3d

Mellom 35 og 40. 

Anonymkode: 2eb46...319

Skrevet

Fin formfull kropp. Men ta for all del bikinilinjen 🙈

Anonymkode: e2128...fd7

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Du er ikke tykk, heller ikke rund. Du er helt normal, og nok litt utrent. Men den trusa gjør deg ingen tjeneste, den sitter ikke fint på deg

Anonymkode: 5ab24...682

Takk. Er nok litt utrent ja. Er begynt, men to ganger i uken gir gjerne ikke nok resultat? 

Det var den som hørte til sette. Kjøpt på nett. Hva ville du gått for evt tips?

Anonymkode: 2eb46...319

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Mellom 35 og 40. 

Anonymkode: 2eb46...319

Oi, da synes jeg du holder deg svært godt. Men ok, kanskje en annen truse/hipster ville gitt et enda bedre inntrykk, og du kunne kanskje vært litt bedre trent, men uansett - du skal være godt fornøyd med kroppen din. 

Men for å være ærlig: det er vel uansett ikke så mange som ser deg i undertøyet? Sånn til daglig, mener jeg. 

Anonymkode: 4ffc1...f3d

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Takk. Er nok litt utrent ja. Er begynt, men to ganger i uken gir gjerne ikke nok resultat? 

Det var den som hørte til sette. Kjøpt på nett. Hva ville du gått for evt tips?

Anonymkode: 2eb46...319

Jeg vet ikke, for jeg går bare i boxershorts selv. Jeg synes den ser litt trang ut

Anonymkode: 5ab24...682

Skrevet

Ikke tjukk. Normal. Min mann kastet ett blikk på mobilen min og sa «mmmm» av bildet ditt 😂 Det betyr «sexy!»

 

Anonymkode: 74be7...243

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...