Gå til innhold

Synes dere jeg er tykk?

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ikke tjukk. Normal. Min mann kastet ett blikk på mobilen min og sa «mmmm» av bildet ditt 😂 Det betyr «sexy!»

Anonymkode: 74be7...243

Tar det som et kompliment. 😉 Takk. 

Anonymkode: 2eb46...319

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke tykk men heller ikke slank. Normal og litt tykk noen steder. Tren og bli litt fastere så blir du fin.

Og til alle som kommer til å kritisere meg nå, hun spør, jeg svarer ærlig hva jeg synes. Slutt å kritisere andres mening. 

Anonymkode: ca616...13e

Skrevet

Nei du er ikke tykk

Hva er din bmi da, regner med den også sier normalvektig? 

Trusa satt ikke så pent på deg da, den ser litt for liten ut. En annen truse og du ser smashing ut 🙂

At du har litt myk mage gjør deg ikke feit, jeg synes det er feminint og flott jeg. 

Anonymkode: fe982...227

Skrevet

Ikke tykk, men litt kraftig. :) 

Anonymkode: b3a78...a84

Skrevet

Ikke tykk , normal men burde stramme opp litt kanskje? 

Anonymkode: 0d4d4...e17

Skrevet

Skremmende at enkelte her mener at hi er rund/kraftig. Ja jeg vet at folk er ærlige og har sine meninger, men jeg begynner seriøst å lure på hva som går igjennom hodet på enkelte når det kommer til kropp og hva som er en normal kropp. Tydelig at sosiale medier og kroppspresset som er der ute er trødd godt nedover på enkelte. 

Hi, du er ikke tykk eller rund, du har en helt vanlig kvinnekropp.

Lurer forøvrig på hvorfor du spør om dette? 

Anonymkode: 291a1...663

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skremmende at enkelte her mener at hi er rund/kraftig. Ja jeg vet at folk er ærlige og har sine meninger, men jeg begynner seriøst å lure på hva som går igjennom hodet på enkelte når det kommer til kropp og hva som er en normal kropp. Tydelig at sosiale medier og kroppspresset som er der ute er trødd godt nedover på enkelte. 

Hi, du er ikke tykk eller rund, du har en helt vanlig kvinnekropp.

Lurer forøvrig på hvorfor du spør om dette? 

Befolkningen blir jo tykkere og tykkere, så rund/kraftig er kanskje det nye "normal" da. Og selv om det er "normalen" blandt folk flest så er det fortsatt ikke tynn/slank. 

Selv er jeg for gammel til å bry meg om kroppspress fra sosiale media etc, men jeg har da øyne 

Skrevet

Ikke tykk, men i litt godt hold. Fin uansett. 

Anonymkode: 4b0f8...d40

Skrevet

Du er vel slik som mange anser som normalvekt for en voksen dame som har fått barn. Ikke slank, ikke tjukk, men en del kilo for mye. Men det er vanlig nå, derfor vurderer vi det til å være normalvektig. 

Anonymkode: 2c8e5...28a

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du er vel slik som mange anser som normalvekt for en voksen dame som har fått barn. Ikke slank, ikke tjukk, men en del kilo for mye. Men det er vanlig nå, derfor vurderer vi det til å være normalvektig. 

Jeg er normalvektig, har fått tre barn og ser omtrent likedan ut. Myk mage og en liten pølse, utrent, men i sånn passe god form likevel. Kunne absolutt strammet meg opp, men å si at jeg har noen kilo for mye blir bare tull! Går jeg ned noe særlig blir jeg radmager. Hi, du har en flott kvinnekropp, verken eller! 

Anonymkode: d0111...97d

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Befolkningen blir jo tykkere og tykkere, så rund/kraftig er kanskje det nye "normal" da. Og selv om det er "normalen" blandt folk flest så er det fortsatt ikke tynn/slank. 

Selv er jeg for gammel til å bry meg om kroppspress fra sosiale media etc, men jeg har da øyne 

Da vil jeg gjerne at du poster et bilde av hva som er en slank og normal kvinnekropp...

Skrevet

Hadde vi levd på 60-70 tallet så hadde vi sett annerledes på det enn i dag. Flere som var slanke da. Nå regnes "normale" de som er litt runde. Jeg selv er slank men folk sier jeg er tynn. Men: dersom jeg hadde dratt til Hollywood eller til Øst-Europa for den saks skyld så hadde jeg nok blitt regnet som litt overvektig. Ironisk nok. Hi: drar du til New York så blir du nok sett på som slank og sexy.

Anonymkode: ca616...13e

Skrevet

Sier som forrige. Har med at flere har blitt mye større. På 70 tallet ville hun blitt kalt tykk for da var de aller fleste slankere, selv etter barnefødsler og i 40 og 50 åra. Hi er normal ja men jeg må si at de som kaller henne normal slank må være mye mye større selv for å mene dette. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Da vil jeg gjerne at du poster et bilde av hva som er en slank og normal kvinnekropp...

...ettersom du skrev slank OG normal så misser du poenget mitt, ettersom lubben er den nye normalen. 

Ikke vær hårsåre, ingen har sagt at lubben/rund er så feil. Bare at det er hva det er. 

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hva som er normalvektig og ikke er ikke en subjektiv mening, det er en medisinsk definisjon. Den har ikke endret seg.

Fedme er et stort samfunnsproblem, men kroppsfikseringen som du og andre i denne tråden sprer er et enda større ett. Både fordi det forverrer det første, og fordi helt normale kropper får kritikk for å "ha noen kilo for mye", "litt store lår", "for mye mage".

Et faktisk faktum er at få kvinner på 60-70 tallet trente for å være stramme og oppfylle idealer. Så dere som roper så mye om datidens slanke mennesker blander kortene veldig. Det er fullt mulig å være både slank, sunn og flott uten å være stram og glatt over alt. 

Anonymkode: 82888...756

Skrevet
15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Oi, da synes jeg du holder deg svært godt. Men ok, kanskje en annen truse/hipster ville gitt et enda bedre inntrykk, og du kunne kanskje vært litt bedre trent, men uansett - du skal være godt fornøyd med kroppen din. 

Men for å være ærlig: det er vel uansett ikke så mange som ser deg i undertøyet? Sånn til daglig, mener jeg. 

Anonymkode: 4ffc1...f3d

Takk for det. 😊

Er ikke det da. 

3A96195F-C1C0-4641-8C8A-8764F9921F79.png

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Takk for det. 😊

Er ikke det da. 

3A96195F-C1C0-4641-8C8A-8764F9921F79.png

Denne damen er slank vel? 

Samme undertøy. Kjøpt på nett. 

HI

Skrevet
16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Da påstår jeg at du har et noe forvrengt syn på hva som er normalt for voksne kvinner, som også har båret fram barn. 

Forvrengt syn? Å bære frem barn trenger ikke være ensbetydende med å ha en bestemt type kropp.

Anonymkode: 7fbf6...69c

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ikke tykk, men litt kraftig. :) 

Enig.

Skrevet
33 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Denne damen er slank vel? 

Samme undertøy. Kjøpt på nett. 

HI

Nettopp. Denne damen ER slank.

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vanlig nå? 

Hvorfor er det vanlig? Trener ikke folk? Eller spiser de feil mat? Evt en kombinasjon?

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nettopp. Denne damen ER slank.

Jeg mener denne damen er tynn. Altså mer enn slank. 

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Forvrengt syn? Å bære frem barn trenger ikke være ensbetydende med å ha en bestemt type kropp.

Damen i originalfotoet har litt myk mage, den er for meg beviset på at hun er mor. 

Skrevet

Nei damen er slank ikke tynn.  Hun på reklamen.

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Forvrengt blir det når en mener at de kroppene som endrer seg minst er de beste, mer vellykkede og et mål alle burde etterstrebe.

Anonymkode: 82888...756

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...