Anonym bruker Skrevet 11. november 2017 #51 Skrevet 11. november 2017 På 7. november 2017 den 14.57, Anonym bruker skrev: Det er alltid så fascinerende med folk som tenker at de har fasiten fordi deres unger aldri har holdt på sånn. Jeg har hatt tre treåringer. To av dem holdt ikke på sånn. Den tredje, derimot, holder fortsatt på sånn. Nå er hun seks. Og det er jo ikke det at det er så greit å ha det sånn, eller at man ikke jobber for at det ikke skal være sånn. Men unormalt, det er det altså ikke. Anonymkode: 23598...946 Det er ikke unormalt at unger prøver seg. Det unormale her er at foreldre lar dem vinne igjennom med alt de ønsker bare for å slippe sutring. Og enda mer unormalt er det at en frisk mann slutter i jobben før han har fått tilslag på en ny, og i tillegg tillater seg å furte når han blir vekket lenge etter kl 9 om morgenen! Han der får du problemer med, HI... Anonymkode: c3983...e65
Anonym bruker Skrevet 11. november 2017 #52 Skrevet 11. november 2017 På 8.11.2017 den 7.57, Mamma_til_2 skrev: Barns medvirkning er viktig, gi henne 2 valg der det er mulig ( denne eller denne buksen, kle på her eller i stuen, røde eller rosa sokker etc) gi henne 5 min varsel ( om 5 min så kler vi på, gjør deg ferdig med det du holder på med) Barn i den alderen tester alle grenser de roper høyt for og se din reaksjon og andres reaksjoner. Ja, vi praktiserer valg samt at hun får 5 min forvarsel. HI Anonymkode: 8c852...9d3
Anonym bruker Skrevet 12. november 2017 #53 Skrevet 12. november 2017 Oj... Vi har sagt ganske mye verre ting til hverandre når vi er har vært trøtte. Være seg natt eller morgen. Jeg synes ikke det hørtes så frekt ut jeg... Anonymkode: b3412...29a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå