Anonym bruker Skrevet 2. november 2017 #51 Skrevet 2. november 2017 Slik du fremstiller det nå er det helt og holdent din og din manns feil at bursdagen blir stusselig. Tørk de tafatte tårene dine og ta grep. Anonymkode: 18624...af7
Anonym bruker Skrevet 2. november 2017 #52 Skrevet 2. november 2017 Her kan man bare glemme å ha bursdagsfeiring på en lørdag/søndag. Halvparten er på hytta og den andre halvparten har fotball. Da hjelper det ikke at man ikke har lyst å stresse med det på en hverdag. Det er da gjestene kommer. Jeg har mer enn en gang stått på til etter midnatt for å ha alt klart før jeg går på jobb neste dag. Det gjør jeg gjerne for ungene mine. Mammahjertet får heller gråte for sultende barn i katastrofeområder eller andre barn som står i en reel og stor krise! Anonymkode: f408d...b8a
Anonym bruker Skrevet 2. november 2017 #53 Skrevet 2. november 2017 Kan vi ikke bare kollektivt bli enige om å slutte med blødende og gråtende mammahjerter? Jeg elsker mine tre barn men hjertet mitt har verken blødd eller felt tårer for dem. Datoen passet ikke - bytt den! Anonymkode: d3904...441
Anonym bruker Skrevet 2. november 2017 #54 Skrevet 2. november 2017 Men har ikke dette bursdagshysteriet tatt helt av? Jeg er en av disse foreldrene som synes vi bruker altfor mye av vår fritid til å kjøre i bursdager, spesielt når barna begynner på skolen. Og så har vi de som ber hele klassen, og da blir det enda flere bursdager totalt, det er liksom nok å gå i bursdager til de av samme kjønn på skolen. Hvorfor skal 4-åringer ha selskap med hele avdelingen på 18 barn? Hva med å be familie og et par venner fra gata? Anonymkode: 1f961...ab2
Anonym bruker Skrevet 2. november 2017 #55 Skrevet 2. november 2017 Invitasjoner til bursdag på helgedager kan være risikosport. Mange reiser bort på hytter etc. Hos oss legges alltid bursdager til ukedager. Jeg ville sendt ut en SMS til de inviterte der jeg foreslo ny dato. "Hei. Siden så få kunne komme på bursdagsfeiring 4.11.17, så forsøker jeg med en ny dato." Hør med foreldrene til de jenta de er mest venn med i forhold til dato i forkant av SMS (Ny dato legges til ukedag). Ikke vær sår, dette kan skje de fleste. Det kalles uflaks. Anonymkode: aa717...2d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå