Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #76 Skrevet 1. november 2017 19 timer siden, Anonym bruker skrev: http://www.tv2.no/a/8180634/ Syns nå dem er rimelig klar sin tale da Uansett så gjør det ingenting, det var bare en gledelig overraskelse Jeg bare forventet ikke at det skulle klaffe med de forutsetningene av å hoppe av, en ting om det var på el dagen eller en dag eller to før.. men hele 6 dager??? Det synes jeg er et mirakel jeg da <3 Så da får jeg jente da med andre ord? HI Anonymkode: e0ce4...3f9 At 5 gutter i en liten test ikke har sædceller i forsatsen betyr ikke at alle ikke har det altså... Min mann har det, for han hoppet ikke av i svingen engang. Var bare inne litt tidlig i forspillet og hadde utløsningen et helt annet sted lenge etterpå, likevel ble jeg gravid. Det er nok riktig at de fleste menn ikke har sædceller i forsatsen siden bare 4 av 100 blir gravide på et år når de bruker den metoden, men noen har det, og det er datteren min et levende bevis på Det er forresten bare 2 av 100 som blir gravide med kondom, så det er litt tryggere... Anonymkode: a9ecd...65a
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #77 Skrevet 1. november 2017 På 29.10.2017 den 18.16, Anonym bruker skrev: Oi, du kan jo ikke holde på sånn om du ikke ønsker barn! Temping er for par som ikke synes det er krise å bli gravid, det er vel et av de minst sikre prevansjonsmetodene som finnes.. Jeg ble gravid uten å hoppe av i svingen engang, mannen var bare inne og hilste på litt under forspillet, orgasmen kom lenge etterpå et helt annet sted. Han hadde altså en eller flere livlige svømmere i smøringen fra penis, og de lå inne i meg et par dager og ventet på egget. Lot du mannen tømme seg i deg 4 dager før EL er jo sjansen ganske stor for å treffe blink..... Anonymkode: a9ecd...65a Inne å hilste på 😂😂😂 Anonymkode: 9404b...bb8
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #78 Skrevet 1. november 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: At 5 gutter i en liten test ikke har sædceller i forsatsen betyr ikke at alle ikke har det altså... Min mann har det, for han hoppet ikke av i svingen engang. Var bare inne litt tidlig i forspillet og hadde utløsningen et helt annet sted lenge etterpå, likevel ble jeg gravid. Det er nok riktig at de fleste menn ikke har sædceller i forsatsen siden bare 4 av 100 blir gravide på et år når de bruker den metoden, men noen har det, og det er datteren min et levende bevis på Det er forresten bare 2 av 100 som blir gravide med kondom, så det er litt tryggere... Anonymkode: a9ecd...65a Utrolig hvor mange som henger seg opp i situasjonen min og skal informere om at man kan bli gravid ved å bruke svingen som prevensjon. Jeg er ikke født i går og vet dette!! Tingen var at en graviditet har oppstått ved svingen hele 6 dager før el. Og ja jeg vet at sæden kan overleve opptil 7 dager, vanligste er maks 5. Jeg spekulerer bare og derfor forundret over at når man tenker på hvor vanskelig det kan være å bli gravid, så skjer dette akkurat meg 😉 og får å understreke det skikkelig, det gjør ingenting😁😄 Jeg gleder meg over at det har skjedd og priser meg lykkelig for å få oppleve dette en gang til, for som nevnt er det ingen selvfølge 🤗 HI Anonymkode: e0ce4...3f9
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #79 Skrevet 1. november 2017 46 minutter siden, Anonym bruker skrev: Utrolig hvor mange som henger seg opp i situasjonen min og skal informere om at man kan bli gravid ved å bruke svingen som prevensjon. Jeg er ikke født i går og vet dette!! Tingen var at en graviditet har oppstått ved svingen hele 6 dager før el. Og ja jeg vet at sæden kan overleve opptil 7 dager, vanligste er maks 5. Jeg spekulerer bare og derfor forundret over at når man tenker på hvor vanskelig det kan være å bli gravid, så skjer dette akkurat meg 😉 og får å understreke det skikkelig, det gjør ingenting😁😄 Jeg gleder meg over at det har skjedd og priser meg lykkelig for å få oppleve dette en gang til, for som nevnt er det ingen selvfølge 🤗 HI Anonymkode: e0ce4...3f9 Jeg skjønner deg veldig godt. Et lite mirakel 💕💕💕 Anonymkode: ccbf4...b1e
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #80 Skrevet 1. november 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg skjønner deg veldig godt. Et lite mirakel 💕💕💕 Anonymkode: ccbf4...b1e Takk 😍😄 Anonymkode: e0ce4...3f9
Anonym bruker Skrevet 13. april 2018 #81 Skrevet 13. april 2018 Hi, er du her? Hvordan går det med deg? Har tenkt mye på deg 😊😊😊 Er det jente du bærer på? Nå er jeg også gravid 😉😉😉 😊😊😊😊 Anonymkode: ccbf4...b1e
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #82 Skrevet 14. april 2018 Dette må jo være den mest mislykkede «reklamen» for temping som prevensjon... to firebarnsmødre som temper som prevensjon og blir overrasket over at de er gravide med baby 5 helt uventet etter ubeskyttet sex 😂😂😂😂 Anonymkode: 9913e...e02
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #83 Skrevet 14. april 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Dette må jo være den mest mislykkede «reklamen» for temping som prevensjon... to firebarnsmødre som temper som prevensjon og blir overrasket over at de er gravide med baby 5 helt uventet etter ubeskyttet sex 😂😂😂😂 Anonymkode: 9913e...e02 Begynte å bruke temping etter barn 2 . Barn 3 var veldig planlagt. Barn 4 var ikke planlagt, men vi hadde ubeskyttet samleie hele tiden. Det betyr at jeg tempet på "gøy", ikke som prevensjon 😉😉😉😉 Anonymkode: ccbf4...b1e
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #84 Skrevet 14. april 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Begynte å bruke temping etter barn 2 . Barn 3 var veldig planlagt. Barn 4 var ikke planlagt, men vi hadde ubeskyttet samleie hele tiden. Det betyr at jeg tempet på "gøy", ikke som prevensjon 😉😉😉😉 Anonymkode: ccbf4...b1e Hva er vitsen når det ikke brukes til noe? Temper for gøy? Anonymkode: 9913e...e02
Anonym bruker Skrevet 14. april 2018 #85 Skrevet 14. april 2018 44 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva er vitsen når det ikke brukes til noe? Temper for gøy? Anonymkode: 9913e...e02 Vi er alle forskjellig. Men glem det, jeg prøver å få kontakt med hi... Anonymkode: ccbf4...b1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå