Gå til innhold

Hvordan er dette mulig? BILDE

Anbefalte innlegg

Skrevet
19 timer siden, Anonym bruker skrev:

http://www.tv2.no/a/8180634/

Syns nå dem er rimelig klar sin tale da :P 

Uansett så gjør det ingenting, det var bare en gledelig overraskelse :D Jeg bare forventet ikke at det skulle klaffe med de forutsetningene av å hoppe av, en ting om det var på el dagen eller en dag eller to før.. men hele 6 dager??? Det synes jeg er et mirakel jeg da <3

Så da får jeg jente da med andre ord? 

HI

Anonymkode: e0ce4...3f9

At 5 gutter i en liten test ikke har sædceller i forsatsen betyr ikke at alle ikke har det altså...

Min mann har det, for han hoppet ikke av i svingen engang. Var bare inne litt tidlig i forspillet og hadde utløsningen et helt annet sted lenge etterpå, likevel ble jeg gravid.

Det er nok riktig at de fleste menn ikke har sædceller i forsatsen siden bare 4 av 100 blir gravide på et år når de bruker den metoden, men noen har det, og det er datteren min et levende bevis på ;)

Det er forresten bare 2 av 100 som blir gravide med kondom, så det er litt tryggere...

Anonymkode: a9ecd...65a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 29.10.2017 den 18.16, Anonym bruker skrev:

Oi, du kan jo ikke holde på sånn om du ikke ønsker barn!

Temping er for par som ikke synes det er krise å bli gravid, det er vel et av de minst sikre prevansjonsmetodene som finnes..

Jeg ble gravid uten å hoppe av i svingen engang, mannen var bare inne og hilste på litt under forspillet, orgasmen kom lenge etterpå et helt annet sted. Han hadde altså en eller flere livlige svømmere i smøringen fra penis, og de lå inne i meg et par dager og ventet på egget.

Lot du mannen tømme seg i deg 4 dager før EL er jo sjansen ganske stor for å treffe blink.....

Inne å hilste på 😂😂😂

Anonymkode: 9404b...bb8

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

At 5 gutter i en liten test ikke har sædceller i forsatsen betyr ikke at alle ikke har det altså...

Min mann har det, for han hoppet ikke av i svingen engang. Var bare inne litt tidlig i forspillet og hadde utløsningen et helt annet sted lenge etterpå, likevel ble jeg gravid.

Det er nok riktig at de fleste menn ikke har sædceller i forsatsen siden bare 4 av 100 blir gravide på et år når de bruker den metoden, men noen har det, og det er datteren min et levende bevis på ;)

Det er forresten bare 2 av 100 som blir gravide med kondom, så det er litt tryggere...

Utrolig hvor mange som henger seg opp i situasjonen min og skal informere om at man kan bli gravid ved å bruke svingen som prevensjon. Jeg er ikke født i går og vet dette!!

Tingen var at en graviditet har oppstått ved svingen hele 6 dager før el.

Og ja jeg vet at sæden kan overleve opptil 7 dager, vanligste er maks 5.

Jeg spekulerer bare og derfor forundret over at når man tenker på hvor vanskelig det kan være å bli gravid,  så skjer dette akkurat meg 😉 og får å understreke det skikkelig, det gjør ingenting😁😄

Jeg gleder meg over at det har skjedd og priser meg lykkelig for å få oppleve dette en gang til, for som nevnt er det ingen selvfølge 🤗

HI

Skrevet
46 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Utrolig hvor mange som henger seg opp i situasjonen min og skal informere om at man kan bli gravid ved å bruke svingen som prevensjon. Jeg er ikke født i går og vet dette!!

Tingen var at en graviditet har oppstått ved svingen hele 6 dager før el.

Og ja jeg vet at sæden kan overleve opptil 7 dager, vanligste er maks 5.

Jeg spekulerer bare og derfor forundret over at når man tenker på hvor vanskelig det kan være å bli gravid,  så skjer dette akkurat meg 😉 og får å understreke det skikkelig, det gjør ingenting😁😄

Jeg gleder meg over at det har skjedd og priser meg lykkelig for å få oppleve dette en gang til, for som nevnt er det ingen selvfølge 🤗

HI

Jeg skjønner deg veldig godt. Et lite mirakel 💕💕💕

Anonymkode: ccbf4...b1e

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skjønner deg veldig godt. Et lite mirakel 💕💕💕

Takk 😍😄

• 5 måneder senere...
Skrevet

Hi, er du her? Hvordan går det med deg? Har tenkt mye på deg 😊😊😊 Er det jente du bærer på? 

Nå er jeg også gravid 😉😉😉

😊😊😊😊

Skrevet

Dette må jo være den mest mislykkede «reklamen» for temping som prevensjon... to firebarnsmødre som temper som prevensjon og blir overrasket over at de er gravide med baby 5 helt uventet etter ubeskyttet sex  😂😂😂😂

Anonymkode: 9913e...e02

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dette må jo være den mest mislykkede «reklamen» for temping som prevensjon... to firebarnsmødre som temper som prevensjon og blir overrasket over at de er gravide med baby 5 helt uventet etter ubeskyttet sex  😂😂😂😂

Begynte å bruke temping etter barn 2 . Barn 3 var veldig planlagt. Barn 4 var ikke planlagt, men vi hadde ubeskyttet samleie hele tiden. Det betyr at jeg tempet på "gøy", ikke som prevensjon 😉😉😉😉

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Begynte å bruke temping etter barn 2 . Barn 3 var veldig planlagt. Barn 4 var ikke planlagt, men vi hadde ubeskyttet samleie hele tiden. Det betyr at jeg tempet på "gøy", ikke som prevensjon 😉😉😉😉

Hva er vitsen når det ikke brukes til noe? Temper for gøy? 

Skrevet
44 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva er vitsen når det ikke brukes til noe? Temper for gøy? 

Vi er alle forskjellig.

Men glem det, jeg prøver å få kontakt med hi... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...