Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2017 #51 Skrevet 30. oktober 2017 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du har opplevd det du også altså det tyder jo på at du også er meget fruktbar Selv har jeg aldri blitt gravid med metoden, men har 2 barn som jeg knasket p piller med i mange uker før jeg viste de var der Spennende da Leser litt mellom linjene her at du muligens håper litt også? Hvor gamle er barna dine? Anonymkode: e0ce4...3f9 Hehe takk. Samme båt vi då 😊😊 Er så interessant å lese om temping. Da ligger du kanskje litt høyere enn normalen då 😊😊jeg har blitt gravid 2 ganger før med temping. Bare den ene gangen jeg fikk trifasisk kurve. Så alt er mulig 😊😊😊 Jeg ligger på 35,90 ca før el og 36,30 etter el. Ligger for tiden på 36,40. Har el ca på dag 19 med lutealfase på 11-12 dager. Anonymkode: ccbf4...b1e
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2017 #52 Skrevet 30. oktober 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Så vittig at to tempere som har blitt uplanlagt gravid snakker så varmt om temping i denne tråden Dere er jo bevis på at man ikke kan stole på metoden.... Jeg kjenner også flere stykker som har blitt gravide på metoden, hatt sex på "grønn" dag også har eggløsningen kommet rett etter og en sædcelle har ligget og ventet på egget. Hun ene fikk to eggløsninger en måned og ble gravid mellom eggløsning og mens. Anonymkode: a9ecd...65a Vi har hatt sex på røde dager. Vet at man ikke skal det. Da er det jo ikke prevensjon lengre. Babycomp viser vi har truffet eggløsning. Men vi har heller ikke imot flere barn. Anonymkode: ccbf4...b1e
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #53 Skrevet 31. oktober 2017 Ser frem til å høre om testinga 😉😊 Jeg klarte la være å dra på apoteket i går får å kjøpe ny test. Bestilte hos tostreker.no heller. Di er ofte super raske, men forventer dem ikke før i morgen. Men får se når posten er her. Jeg er jo testegøs så til de grader til vanli, men jeg fikk en merkelig følelse av at mensen kommer til å komme... dessuten har jeg brukt nok penger på tester i min tid 😉 tålmodighets test syns jeg 😄 Kjenner jeg gleder meg litt her nå. Håper virkelig det går veien med spira, merkelig hvor fort vi snur vi kvinner 😉😙 HI Anonymkode: e0ce4...3f9
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #54 Skrevet 31. oktober 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Ser frem til å høre om testinga 😉😊 Jeg klarte la være å dra på apoteket i går får å kjøpe ny test. Bestilte hos tostreker.no heller. Di er ofte super raske, men forventer dem ikke før i morgen. Men får se når posten er her. Jeg er jo testegøs så til de grader til vanli, men jeg fikk en merkelig følelse av at mensen kommer til å komme... dessuten har jeg brukt nok penger på tester i min tid 😉 tålmodighets test syns jeg 😄 Kjenner jeg gleder meg litt her nå. Håper virkelig det går veien med spira, merkelig hvor fort vi snur vi kvinner 😉😙 HI Anonymkode: e0ce4...3f9 Sånn såg min test ut i dag. Ble nesten litt skuffet 🙊🙊 Lykke til med spiren din, herlig. Vet hvordan du har det ang testing 💜 Anonymkode: ccbf4...b1e
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #55 Skrevet 31. oktober 2017 På 29.10.2017 den 17.36, Anonym bruker skrev: Jeg temper også. Hvilken metode bruker du? Jeg bruker babycomp. Bruker som prevensjon (liksom). Har også 4 barn hadde el 19 oktober. Føler meg også litt rar. Tørr ikke å teste. Samleie 15 oktober Anonymkode: ccbf4...b1e Anbefaler babycomp deg å ha samleie 4 dager før el? 🤔 Dette er preventivt? Synes det virker litt shady. Du bør jo ikke ha samleie opp til en uke før el, da du er fertil den tiden.😅 Anonymkode: 409db...6dc
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #56 Skrevet 31. oktober 2017 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: Anbefaler babycomp deg å ha samleie 4 dager før el? 🤔 Dette er preventivt? Synes det virker litt shady. Du bør jo ikke ha samleie opp til en uke før el, da du er fertil den tiden.😅 Anonymkode: 409db...6dc Babycomp kan brukes både som prevensjon og som et hjelpemiddel til å bli gravid. Vi hadde oss altså på røde dager. Vi vet det er fare for graviditet på røde dager. Men jeg ble altså ikke gravid som du ser av resten. Anonymkode: ccbf4...b1e
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #57 Skrevet 31. oktober 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Babycomp kan brukes både som prevensjon og som et hjelpemiddel til å bli gravid. Vi hadde oss altså på røde dager. Vi vet det er fare for graviditet på røde dager. Men jeg ble altså ikke gravid som du ser av resten. Anonymkode: ccbf4...b1e Nei, jeg så det. Ble bare nysgjerrig! Jeg har aldri brukt babycomp. Men det virker med andre ord ikke så sikkert, så jeg tror ikke jeg tør å satse på det. Får heller fortsette å kjenne på kroppen og kondomer rundt eggløsning :-) Skjønner det sikkert er vanskelig uten regelmessig mens, da. Lykke til da :-) Anonymkode: 409db...6dc
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #58 Skrevet 31. oktober 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Nei, jeg så det. Ble bare nysgjerrig! Jeg har aldri brukt babycomp. Men det virker med andre ord ikke så sikkert, så jeg tror ikke jeg tør å satse på det. Får heller fortsette å kjenne på kroppen og kondomer rundt eggløsning :-) Skjønner det sikkert er vanskelig uten regelmessig mens, da. Lykke til da :-) Anonymkode: 409db...6dc Kjenne på kroppen er et bedre alternativ tenker du? Babycomp er ganske så sikker. Vi bare bruker den ikke riktig. Men problemet er hvis du har uregelmessige sykluser sånn som meg blir det veldig mange røde dager. Er omtrent bare grønt ved mens = vi er ikke så nøye og det er ikke krise for oss å bli gravide. Anonymkode: ccbf4...b1e
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #59 Skrevet 31. oktober 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Kjenne på kroppen er et bedre alternativ tenker du? Babycomp er ganske så sikker. Vi bare bruker den ikke riktig. Men problemet er hvis du har uregelmessige sykluser sånn som meg blir det veldig mange røde dager. Er omtrent bare grønt ved mens = vi er ikke så nøye og det er ikke krise for oss å bli gravide. Anonymkode: ccbf4...b1e Hvorfor så hissig? Jeg har kjent på kroppen i 7 år. Det har funket strålende for oss! Jeg har superregelmessig mens, og kjenner eggløsningen utrolig godt! Ble også gravide på første forsøk da det var tid for det. Så dette skal jeg klare uten dine krasse kommentarer :-) Skjønner godt at det ikke funker for alle. Om dere ikke bruker den riktig, så skjønner jeg det. Men jeg har aldri brukt det, så derfor jeg ikke skjønte det helt. Men nå gir det mening! :-) Anonymkode: 409db...6dc
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #60 Skrevet 31. oktober 2017 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor så hissig? Jeg har kjent på kroppen i 7 år. Det har funket strålende for oss! Jeg har superregelmessig mens, og kjenner eggløsningen utrolig godt! Ble også gravide på første forsøk da det var tid for det. Så dette skal jeg klare uten dine krasse kommentarer :-) Skjønner godt at det ikke funker for alle. Om dere ikke bruker den riktig, så skjønner jeg det. Men jeg har aldri brukt det, så derfor jeg ikke skjønte det helt. Men nå gir det mening! :-) Anonymkode: 409db...6dc Hissig og krass? 😄😄 Du er heldig som har regelmessige sykluser. Anonymkode: ccbf4...b1e
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #61 Skrevet 31. oktober 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hissig og krass? 😄😄 Du er heldig som har regelmessige sykluser. Anonymkode: ccbf4...b1e Det var synd du ikkd slo følge med meg 🤗 Denne fikk jeg nå, så da er det svart på gigital 😉😁 Syns fremdeles det er artig å tenke på hva en sjappis alla hoppe av 6 dager før el kan resultere i jeg da 😋😂😃 Menmen, gleder meg vilt allerede😄😄😍😍😍😍😍 Anonymkode: e0ce4...3f9
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #62 Skrevet 31. oktober 2017 HI forresten 😉 Anonymkode: e0ce4...3f9
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #63 Skrevet 31. oktober 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det var synd du ikkd slo følge med meg 🤗 Denne fikk jeg nå, så da er det svart på gigital 😉😁 Syns fremdeles det er artig å tenke på hva en sjappis alla hoppe av 6 dager før el kan resultere i jeg da 😋😂😃 Menmen, gleder meg vilt allerede😄😄😍😍😍😍😍 Anonymkode: e0ce4...3f9 Gratulerer så mye 💜😍🤗 termin i Juli då 😍😍😍 Anonymkode: ccbf4...b1e
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #64 Skrevet 31. oktober 2017 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det var synd du ikkd slo følge med meg 🤗 Denne fikk jeg nå, så da er det svart på gigital 😉😁 Syns fremdeles det er artig å tenke på hva en sjappis alla hoppe av 6 dager før el kan resultere i jeg da 😋😂😃 Menmen, gleder meg vilt allerede😄😄😍😍😍😍😍 Anonymkode: e0ce4...3f9 Jeg er fortsatt litt satt ut av at du som påstod du kunne ALT om dette faktisk er forbauset over at ubeskyttet sex før el kan resultere i svangerskap? Du VET hvordan barn lages eller? Anonymkode: 9913e...e02
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #65 Skrevet 31. oktober 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg er fortsatt litt satt ut av at du som påstod du kunne ALT om dette faktisk er forbauset over at ubeskyttet sex før el kan resultere i svangerskap? Du VET hvordan barn lages eller? Anonymkode: 9913e...e02 Hvorfor er du satt ut? Fordi jeg er gravid? Det var jo ikke noe ang svangerskap og fødsel jeg spurte om. Det var om noen hadde erfaring med å få to streker men negativ digital.. ikke om det var mulig å bli gravid😋😋 Jeg vet jo det, men tviler på at det er så vanlig. Som skrevet tidligere så er svingen metoden omtrent like sikker som kondom.. Et mirakel er det og tydelig meningen.. Anonymkode: e0ce4...3f9
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #66 Skrevet 31. oktober 2017 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor er du satt ut? Fordi jeg er gravid? Det var jo ikke noe ang svangerskap og fødsel jeg spurte om. Det var om noen hadde erfaring med å få to streker men negativ digital.. ikke om det var mulig å bli gravid😋😋 Jeg vet jo det, men tviler på at det er så vanlig. Som skrevet tidligere så er svingen metoden omtrent like sikker som kondom.. Et mirakel er det og tydelig meningen.. Anonymkode: e0ce4...3f9 Men, svingenmetoden er ikke like sikker som kondom altså. Det kan være sædceller både i penis fra før og de kan frigis i smørevæsken 🙈 Sædceller kan også leve i livmor i opptil 7 dager. Vi stoppet 5 dager før eggløsning for å prøve oss på jente 😂 Det ble det og hihi! Anonymkode: 409db...6dc
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #67 Skrevet 31. oktober 2017 http://www.tv2.no/a/8180634/ Syns nå dem er rimelig klar sin tale da Uansett så gjør det ingenting, det var bare en gledelig overraskelse Jeg bare forventet ikke at det skulle klaffe med de forutsetningene av å hoppe av, en ting om det var på el dagen eller en dag eller to før.. men hele 6 dager??? Det synes jeg er et mirakel jeg da <3 Så da får jeg jente da med andre ord? HI Anonymkode: e0ce4...3f9
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #68 Skrevet 31. oktober 2017 58 minutter siden, Anonym bruker skrev: Gratulerer så mye 💜😍🤗 termin i Juli då 😍😍😍 Anonymkode: ccbf4...b1e Tusen takk <3 Ja, midten av juli. Da ender jeg med 3 tette plus 2 som er 11 og 7 travelt skal det bli, men jeg er klar Det er like magisk hver gang, det vet nok du også Skal dere prøve nå da kansje? Anonymkode: e0ce4...3f9
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #69 Skrevet 31. oktober 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: http://www.tv2.no/a/8180634/ Syns nå dem er rimelig klar sin tale da Uansett så gjør det ingenting, det var bare en gledelig overraskelse Jeg bare forventet ikke at det skulle klaffe med de forutsetningene av å hoppe av, en ting om det var på el dagen eller en dag eller to før.. men hele 6 dager??? Det synes jeg er et mirakel jeg da <3 Så da får jeg jente da med andre ord? HI Anonymkode: e0ce4...3f9 Det er vanskelig å svare på 🙈👶🏼 Men det blir jo spennende å se! Uansett, masse gratulerer til deg. Er mirakel er det uansett ☺️ Men bare så det er sagt, så er det flere små og store nurk rundt omkring som har blitt til i svingen 😉 Men dette kommer an på mannen, visstnok. Men da vet dere at mannen din er en av få som har litt ekstra små svømmere klare til å hoppe av før svingen Hehe! Anonymkode: 409db...6dc
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #70 Skrevet 31. oktober 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er vanskelig å svare på 🙈👶🏼 Men det blir jo spennende å se! Uansett, masse gratulerer til deg. Er mirakel er det uansett ☺️ Men bare så det er sagt, så er det flere små og store nurk rundt omkring som har blitt til i svingen 😉 Men dette kommer an på mannen, visstnok. Men da vet dere at mannen din er en av få som har litt ekstra små svømmere klare til å hoppe av før svingen Hehe! Anonymkode: 409db...6dc Takk for det Ja, da har vi lært noe der da i det minste Bruker aldri den metoden igjen får å si det sånn , hehe.. Jeg er bare takknemlig, det må jo være en enorm fruktbarhet. Anonymkode: e0ce4...3f9
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #71 Skrevet 31. oktober 2017 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Tusen takk <3 Ja, midten av juli. Da ender jeg med 3 tette plus 2 som er 11 og 7 travelt skal det bli, men jeg er klar Det er like magisk hver gang, det vet nok du også Skal dere prøve nå da kansje? Anonymkode: e0ce4...3f9 Så spennende 💙👌 hva sier pappaen til dette forresten? 😄😄 Vi kommer sikkert til å fortsette med ubeskyttet sex på røde dager 😍😍 minste er bare 8 mnd så er egentlig litt lettet over at det ikke klaffet denne gangen 👌😅🙈 vi har barn fra 8 mnd til 11 år. Anonymkode: ccbf4...b1e
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #72 Skrevet 31. oktober 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Så spennende 💙👌 hva sier pappaen til dette forresten? 😄😄 Vi kommer sikkert til å fortsette med ubeskyttet sex på røde dager 😍😍 minste er bare 8 mnd så er egentlig litt lettet over at det ikke klaffet denne gangen 👌😅🙈 vi har barn fra 8 mnd til 11 år. Anonymkode: ccbf4...b1e haha, så gøy min minste er 10 mnd Jeg er litt varm, skal innrømme det altså Pappaen tar det forbausende rolig, han er liksom den typen som ikke tenker så mye over det før det begynner å vise. Men han virker ganske glad da, litt ekstra kos fra han i dag ivertfall <3 Kan jeg spørre hvor du er fra? Ikke at jeg mistenker at jeg vet hvem du er altså, bare reagerte på noen av ordene dine så mulig er skrevet i en viss dialekt Anonymkode: e0ce4...3f9
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2017 #73 Skrevet 31. oktober 2017 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: haha, så gøy min minste er 10 mnd Jeg er litt varm, skal innrømme det altså Pappaen tar det forbausende rolig, han er liksom den typen som ikke tenker så mye over det før det begynner å vise. Men han virker ganske glad da, litt ekstra kos fra han i dag ivertfall <3 Kan jeg spørre hvor du er fra? Ikke at jeg mistenker at jeg vet hvem du er altså, bare reagerte på noen av ordene dine så mulig er skrevet i en viss dialekt Anonymkode: e0ce4...3f9 10 mnd bare. Oj.. spennende. Så kjekt at pappaen ble glad 😍👌 Hvor er du fra da? Og bør vi i nærheten av hverandre? Anonymkode: ccbf4...b1e
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #74 Skrevet 1. november 2017 10 timer siden, Anonym bruker skrev: 10 mnd bare. Oj.. spennende. Så kjekt at pappaen ble glad 😍👌 Hvor er du fra da? Og bør vi i nærheten av hverandre? Anonymkode: ccbf4...b1e Aner ikke, bare reagerte på et par ord. så at du skrev då Det gjør vi jo mye her på vestlandet Uansett, utrolig koselig å håre og lese om andre som ikke får hetta av tanken på at nr 5 melder sin ankomst Anonymkode: e0ce4...3f9
Anonym bruker Skrevet 1. november 2017 #75 Skrevet 1. november 2017 31 minutter siden, Anonym bruker skrev: Aner ikke, bare reagerte på et par ord. så at du skrev då Det gjør vi jo mye her på vestlandet Uansett, utrolig koselig å håre og lese om andre som ikke får hetta av tanken på at nr 5 melder sin ankomst Anonymkode: e0ce4...3f9 Det er mobilen som skriver då av seg selv. Men er fra Vestlandet jeg også 😊 Mange barn er bare koselig 😍 Ha en fin dag 😊😄 Anonymkode: ccbf4...b1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå