Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2017 #26 Skrevet 29. oktober 2017 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg temper også. Hvilken metode bruker du? Jeg bruker babycomp. Bruker som prevensjon (liksom). Har også 4 barn hadde el 19 oktober. Føler meg også litt rar. Tørr ikke å teste. Samleie 15 oktober Anonymkode: ccbf4...b1e Oi spennende.. Jeg bruker fertilityfriend. Har brukt temping som prevensjon side 2013. Har brukt den til å bli gravid og til å ikke bli Det! Dette synes jo jeg er helt surrealistisk. Hopp av i svingen men treffer likevel blink 6 dager etter. Du har 4 dager?!? Og hoppet ikke så i svingen? Oi. La meg høre når du tester 🙄😏 Anonymkode: e0ce4...3f9
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2017 #27 Skrevet 29. oktober 2017 37 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg temper også. Hvilken metode bruker du? Jeg bruker babycomp. Bruker som prevensjon (liksom). Har også 4 barn hadde el 19 oktober. Føler meg også litt rar. Tørr ikke å teste. Samleie 15 oktober Anonymkode: ccbf4...b1e Oi, du kan jo ikke holde på sånn om du ikke ønsker barn! Temping er for par som ikke synes det er krise å bli gravid, det er vel et av de minst sikre prevansjonsmetodene som finnes.. Jeg ble gravid uten å hoppe av i svingen engang, mannen var bare inne og hilste på litt under forspillet, orgasmen kom lenge etterpå et helt annet sted. Han hadde altså en eller flere livlige svømmere i smøringen fra penis, og de lå inne i meg et par dager og ventet på egget. Lot du mannen tømme seg i deg 4 dager før EL er jo sjansen ganske stor for å treffe blink..... Anonymkode: a9ecd...65a
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2017 #28 Skrevet 29. oktober 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Denne testen fikk jeg tak i nå. Rfsu. Den er bare ca 2 min gammel... HI Nei, bruker ikke temraturen som prevensjon. Bare fra noen dager etter eggløsning i tilfelle. Sexen vi hadde før el var lørdag 14 okt. Vi hoppet av i svingen da. Eggløsning var fredag 20 okt. Jeg har tempet i mange og og temphoppet er på0.6 stigning hver mnd. Då har altså ei lita celle overlevd i 6 dager med svingen metoden. Feil sving tydeligvis!!! Men klarer ikke la vær å være takknemlig likevel. Denne spiren er mer enn velkommen, om som en overraskelse 💗 Anonymkode: e0ce4...3f9 Den der er jo positiv😍😍😍gratulere så masse❤️ Anonymkode: 8012c...a77
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2017 #29 Skrevet 29. oktober 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Den der er jo positiv😍😍😍gratulere så masse❤️ Anonymkode: 8012c...a77 Tusen takk, Til alle dere andre og som har vært så positive <3 Anonymkode: e0ce4...3f9
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2017 #30 Skrevet 29. oktober 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Oi spennende.. Jeg bruker fertilityfriend. Har brukt temping som prevensjon side 2013. Har brukt den til å bli gravid og til å ikke bli Det! Dette synes jo jeg er helt surrealistisk. Hopp av i svingen men treffer likevel blink 6 dager etter. Du har 4 dager?!? Og hoppet ikke så i svingen? Oi. La meg høre når du tester 🙄😏 Anonymkode: e0ce4...3f9 Utrolig kjekt åhøre andre som også temper. Babycomp viser jo røde dager, og hvis man ikke ønsker barn må man unngå røde dager. Men vi har ikke vært så nøye 🙈🙈 Gratulerer så mye med spiren 🤗🤗 Dette blir deres nr.5? Vi har også 4 fra før. Er vell kanskje litt tidlig å teste for meg? Anonymkode: ccbf4...b1e
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2017 #31 Skrevet 29. oktober 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Oi, du kan jo ikke holde på sånn om du ikke ønsker barn! Temping er for par som ikke synes det er krise å bli gravid, det er vel et av de minst sikre prevansjonsmetodene som finnes.. Jeg ble gravid uten å hoppe av i svingen engang, mannen var bare inne og hilste på litt under forspillet, orgasmen kom lenge etterpå et helt annet sted. Han hadde altså en eller flere livlige svømmere i smøringen fra penis, og de lå inne i meg et par dager og ventet på egget. Lot du mannen tømme seg i deg 4 dager før EL er jo sjansen ganske stor for å treffe blink..... Anonymkode: a9ecd...65a Vi vet at det ikke er så lurt men men. Jeg tenker at jeg er så gammel nå, 37 og overvektig at da blir jeg ikke gravid Anonymkode: ccbf4...b1e
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2017 #32 Skrevet 29. oktober 2017 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Vi vet at det ikke er så lurt men men. Jeg tenker at jeg er så gammel nå, 37 og overvektig at da blir jeg ikke gravid Anonymkode: ccbf4...b1e HAHA tenkte jeg også da jeg ble ble gravid med tvillingene Anonymkode: d5e5f...595
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2017 #33 Skrevet 29. oktober 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Utrolig kjekt åhøre andre som også temper. Babycomp viser jo røde dager, og hvis man ikke ønsker barn må man unngå røde dager. Men vi har ikke vært så nøye 🙈🙈 Gratulerer så mye med spiren 🤗🤗 Dette blir deres nr.5? Vi har også 4 fra før. Er vell kanskje litt tidlig å teste for meg? Anonymkode: ccbf4...b1e Jeg temper også, med babycomp! Vi prøver på nr 4😁👌🏻😍 Anonymkode: 8012c...a77
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2017 #34 Skrevet 29. oktober 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg temper også, med babycomp! Vi prøver på nr 4😁👌🏻😍 Anonymkode: 8012c...a77 Å så kjekt å høre. Hvordan gjør dere det med kjønnsprognosen? Lykke til Anonymkode: ccbf4...b1e
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2017 #35 Skrevet 29. oktober 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: HAHA tenkte jeg også da jeg ble ble gravid med tvillingene Anonymkode: d5e5f...595 Seriøst? 🙈🙊😄 Anonymkode: ccbf4...b1e
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2017 #36 Skrevet 30. oktober 2017 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Vi vet at det ikke er så lurt men men. Jeg tenker at jeg er så gammel nå, 37 og overvektig at da blir jeg ikke gravid Anonymkode: ccbf4...b1e Gammel? Det er helt vanlig i dag å gå barn i 30-årene, jeg kjenner personlig flere stykker som har fått barn etter 40. Anonymkode: a9ecd...65a
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2017 #37 Skrevet 30. oktober 2017 Gratulerer så mye 😘❤️ Anonymkode: 47868...027
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2017 #38 Skrevet 30. oktober 2017 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Utrolig kjekt åhøre andre som også temper. Babycomp viser jo røde dager, og hvis man ikke ønsker barn må man unngå røde dager. Men vi har ikke vært så nøye 🙈🙈 Gratulerer så mye med spiren 🤗🤗 Dette blir deres nr.5? Vi har også 4 fra før. Er vell kanskje litt tidlig å teste for meg? Anonymkode: ccbf4...b1e Hehe, ja, jeg prøver vel egentlig også å lære opp andre i tempinga å slippe alle disse hormonene som følger med standard prevensjon er verdt tempingen. Men ja, man må være nøye altså! Og det har jeg vært altså. At dette har skjedd gjør meg forvirret. Det var nettopp på tv2 nyhetene også hvor trygt det er å hoppa av i svingen. På et år blir 2 av 100 par gravid med den metoden, så sannsynligheten er liten. De testet forsatsen til 5 menn får å se etter sæd og ingen av dem hadde det. Lege og alt konkluderte med at metoden var relativ trygg. Tusen takk. Ingen krise altså. Velkommen skal mirakelet være <<<<<<<<<<<<<<3 Du har jo hatt el en dag før meg så den bør jo slå ut på deg også nå Lykke til og oppdater gjerne HI Anonymkode: e0ce4...3f9
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2017 #39 Skrevet 30. oktober 2017 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Å så kjekt å høre. Hvordan gjør dere det med kjønnsprognosen? Lykke til Anonymkode: ccbf4...b1e Kjønnsprognosen? Anonymkode: e0ce4...3f9
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2017 #40 Skrevet 30. oktober 2017 Jeg tror jeg kan kalle meg ung enda 😉 Jeg er 30 i år 🤗 Men merker godt graviditeter på kroppen nå da. Jeg er liten av str men går fra 48 til 85 kg i alle svangerskap. Så det merked i alle ledd nå... HI Anonymkode: e0ce4...3f9
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2017 #41 Skrevet 30. oktober 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hehe, ja, jeg prøver vel egentlig også å lære opp andre i tempinga å slippe alle disse hormonene som følger med standard prevensjon er verdt tempingen. Men ja, man må være nøye altså! Og det har jeg vært altså. At dette har skjedd gjør meg forvirret. Det var nettopp på tv2 nyhetene også hvor trygt det er å hoppa av i svingen. På et år blir 2 av 100 par gravid med den metoden, så sannsynligheten er liten. De testet forsatsen til 5 menn får å se etter sæd og ingen av dem hadde det. Lege og alt konkluderte med at metoden var relativ trygg. Tusen takk. Ingen krise altså. Velkommen skal mirakelet være <<<<<<<<<<<<<<3 Du har jo hatt el en dag før meg så den bør jo slå ut på deg også nå Lykke til og oppdater gjerne HI Anonymkode: e0ce4...3f9 Gratulerer så mye med mirakelet. Jeg har også blitt gravid på hoppe av i svingen metoden. Han er 5 år nå 💙 Jeg skal oppdatere deg, tester i morgen hvis ikke barn har kommet 😊 På babycomp finnes kjønnsprognose. Den viser når man bør ha sex i forhold til eggløsning hvis man ønsker et spesifikt kjønn. Men då må man ha ganske regelmessige sykluser. 30 år er ingen alder 😊😊💕💕 Anonymkode: ccbf4...b1e
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2017 #42 Skrevet 30. oktober 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Gratulerer så mye med mirakelet. Jeg har også blitt gravid på hoppe av i svingen metoden. Han er 5 år nå 💙 Jeg skal oppdatere deg, tester i morgen hvis ikke barn har kommet 😊 På babycomp finnes kjønnsprognose. Den viser når man bør ha sex i forhold til eggløsning hvis man ønsker et spesifikt kjønn. Men då må man ha ganske regelmessige sykluser. 30 år er ingen alder 😊😊💕💕 Anonymkode: ccbf4...b1e *mensen Anonymkode: ccbf4...b1e
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2017 #43 Skrevet 30. oktober 2017 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Å så kjekt å høre. Hvordan gjør dere det med kjønnsprognosen? Lykke til Anonymkode: ccbf4...b1e Vi legger ikke vekt på kjønnsprognosen, vi ønsker oss ikke et spesifikt kjønn. Håper spiren snart sitter❤️ Anonymkode: 8012c...a77
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2017 #44 Skrevet 30. oktober 2017 Hi, hvordan har tempetaturkurven din vært? Har temperaturen blitt betydelig høyere nå som du ble gravid ? Anonymkode: ccbf4...b1e
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2017 #45 Skrevet 30. oktober 2017 Ikke så mye at jeg har sett grundig på det før nå. Jeg har jevn temp fra dagen mensen slutter ca dag 7 i syklusen. Da er den rimelig stabil på 36,3 uansett om jeg temper 06.00 eller 07.00. Jeg har lange sykluser på ca 32-36 dager. El skjer alltid sent, fra dag 18-23. Da stiger tempen og havner på 36.8/9. Den er noenlunde jevn etter el på 36,9, noen ganger også opp mot 37 blank. Det jeg sitter å studerer nå er at jeg hadde en temp tipp 5 dpo. Da har jeg målt den helt ned i 36.6. Dette var jo sist uke, så husker jeg stusset litt på det. Men 6 dpo var den på 37 igjen. Tempet samme tidspunkt som dagen før. Den har nå holdt seg på 37 hele tiden.. I nesten alle kurvene mine faller tempen til 36,7 dagen mensen starter. Og di få gangene jeg har tempet gjennom mensen er den stabil der til mensen er ferdig og den går ned til 36,3 igjen. Jeg har aldri hatt tempdipp før i en syklus jeg har blitt gravid, bare får å ha nevnt det. Har bare hørt om tempdipper og graviditet, at det kan være feste tidspunkt. Første gang for meg. Jeg har ikke trifasisk mønster heller. Og ja den ligger på 37 nå, noe jeg mener er litt over normalen.. HI Anonymkode: e0ce4...3f9
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2017 #46 Skrevet 30. oktober 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: *mensen Anonymkode: ccbf4...b1e Du har opplevd det du også altså det tyder jo på at du også er meget fruktbar Selv har jeg aldri blitt gravid med metoden, men har 2 barn som jeg knasket p piller med i mange uker før jeg viste de var der Spennende da Leser litt mellom linjene her at du muligens håper litt også? Hvor gamle er barna dine? Anonymkode: e0ce4...3f9
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2017 #47 Skrevet 30. oktober 2017 Gratulerer!! :-) Anonymkode: f6387...ff1
lillevenn17 Skrevet 30. oktober 2017 #48 Skrevet 30. oktober 2017 15 timer siden, Anonym bruker skrev: Utrolig kjekt åhøre andre som også temper. Babycomp viser jo røde dager, og hvis man ikke ønsker barn må man unngå røde dager. Men vi har ikke vært så nøye 🙈🙈 Gratulerer så mye med spiren 🤗🤗 Dette blir deres nr.5? Vi har også 4 fra før. Er vell kanskje litt tidlig å teste for meg? Anonymkode: ccbf4...b1e Babycompen sier vel ifra hvis du er gravid? Jeg bruker Ladycomp 😃
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2017 #49 Skrevet 30. oktober 2017 2 minutter siden, lillevenn17 skrev: Babycompen sier vel ifra hvis du er gravid? Jeg bruker Ladycomp 😃 Ja, den gir beskjed. Men den må minst ha 19 dager med høye temperaturer så tar jo sin tid 🤣 den viser først at man traff eggløsning deretter viser den gravid. Så utrolig kjekt å treffe flere tempere. 😄😄 Hvor lenge har du tempet? Fornøyd? Anonymkode: ccbf4...b1e
Anonym bruker Skrevet 30. oktober 2017 #50 Skrevet 30. oktober 2017 Så vittig at to tempere som har blitt uplanlagt gravid snakker så varmt om temping i denne tråden Dere er jo bevis på at man ikke kan stole på metoden.... Jeg kjenner også flere stykker som har blitt gravide på metoden, hatt sex på "grønn" dag også har eggløsningen kommet rett etter og en sædcelle har ligget og ventet på egget. Hun ene fikk to eggløsninger en måned og ble gravid mellom eggløsning og mens. Anonymkode: a9ecd...65a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå