GĂ„ til innhold

IKM 47 👀


SLURPÅ

Anbefalte innlegg

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hei, kom inn her jeg. Blir lei av den prÞvingen nÄr ikke noe skjer. Men i dag fikk jeg denne. Skulle hatt mensen for 2 dager siden ca. Men den kom i dag, rett etter denne testen ble tatt. Er det bare en skyggestrek her da kanskje? 

6ADC3D87-4346-4629-910A-44FD46332FB4.jpeg

Anonymkode: 91d3e...b24

Det kan vĂŠre festeblĂždning da

Anonymkode: 414dc...a13

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hei, kom inn her jeg. Blir lei av den prÞvingen nÄr ikke noe skjer. Men i dag fikk jeg denne. Skulle hatt mensen for 2 dager siden ca. Men den kom i dag, rett etter denne testen ble tatt. Er det bare en skyggestrek her da kanskje? 

6ADC3D87-4346-4629-910A-44FD46332FB4.jpeg

Anonymkode: 91d3e...b24

Denne ser jo positiv ut hvis streken kom innenfor tiden😁 blþdning kan jo vére festeblþdning som det nevnes over her. krysser fingrene for deg!

Endret av Zarina
Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

11 timer siden, Sofapute skrev:

Test 8/9 dpo. Negativ.. Men ser skyggestrek dessverre. Mindfuck :P

Blir spennende framover 

_20171116_092032.JPG

Kom streken innen tiden? I sĂ„ fall ser det jo veldig lovende ut 😄

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

11 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

4053263B-F324-4CE2-AB9D-C92D09AD8E55.thumb.jpeg.0a9b10c65d027990196fae900d61cf56.jpeg

10 min gamle

Øverst 10 mlu og under 25 mlu. Rare streker. Tempen falt meir i dag, er redd det er kjemisk i sikte igjen.

Dette ser jo veldig lovende ut, UtgĂ„tt 😃

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gratulerer sĂ„ mye til alle dere som har fĂ„tt positive tester! 💜 Selv er jeg kun 4-5 dpo. Merkelig mensmurringer i dag og mye hvit lotion utflod. Er vel bare kroppen som forbereder seg til mensen (fĂžlte ikke vi traff pĂ„ el denne perioden). Eller kan det vĂŠre ny/ ekstra egglĂžsning? Synes jeg har lest om de som fĂ„r flere da egget ikke klarer Ă„ slippe eller noe i den duren. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

10 dpo og negativ test idag ogsĂ„ đŸ˜€ kjenner pĂ„ ALLE symptomer pĂ„ en gang 😂😂 fytti... skal prĂžve Ă„ IKKE teste imorgen.. vente til lĂžrdag nĂ„.. 😅 testene til utgĂ„tt ser jo kjempe bra ut ✌✌ tvi tvi 😀

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Jeg kjemper mot trangen til Ä teste i morgen tidlig. Testet jo negativ onsdag morgen 7 dpo. Hadde bestemt meg for ikke Ä teste noe mer fÞr ikm eller noen veldig fremtredende symptomer. Ahh! At dette skal vÊre sÄ tÞysete vanskelig :sur:

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

8 timer siden, Lais skrev:

Jeg kjemper mot trangen til Ä teste i morgen tidlig. Testet jo negativ onsdag morgen 7 dpo. Hadde bestemt meg for ikke Ä teste noe mer fÞr ikm eller noen veldig fremtredende symptomer. Ahh! At dette skal vÊre sÄ tÞysete vanskelig :sur:

Testet. Negativt. FjÄsehÞna... Det var dumt gjort:cry3:

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Syns jeg sĂ„ en super svak strek med det samme jeg tok testen, men det forsvant 🙈 er vel sikkert mest Ăžnsketenkning. 9 dpo i dag. 

6752D30C-296E-4F34-908C-5DA0419104BE.jpeg

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

11 minutter siden, Sofapute skrev:

9/10 dpo og lettere sjokkskada! 

_20171117_081340.JPG

Oi 😊 det ser jo veldig lovende ut 🎉 gratulerer ❀

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

11 minutter siden, Hoppetau skrev:

Oi 😊 det ser jo veldig lovende ut 🎉 gratulerer ❀

Tusen takk! ❀

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

34 minutter siden, Sofapute skrev:

9/10 dpo og lettere sjokkskada! 

_20171117_081340.JPG

Den der blir spennende Ä fÞlge med pÄ fremover. Krysser fingrene for sterkere og sterkere strek :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Etter 1.5 Ă„r sĂ„ ser det ut som at vi kanskje har fĂ„tt det til. Satser pĂ„ at det ikke er kjemisk denne gang ❀❀❀

_20171117_100132.JPG

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 time siden, Sofapute skrev:

Etter 1.5 Ă„r sĂ„ ser det ut som at vi kanskje har fĂ„tt det til. Satser pĂ„ at det ikke er kjemisk denne gang ❀❀❀

_20171117_100132.JPG

GRATULERER :strix:

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 time siden, Sofapute skrev:

Etter 1.5 Ă„r sĂ„ ser det ut som at vi kanskje har fĂ„tt det til. Satser pĂ„ at det ikke er kjemisk denne gang ❀❀❀

_20171117_100132.JPG

Gratulerer! 😄😄😄

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

2 timer siden, Sofapute skrev:

Etter 1.5 Ă„r sĂ„ ser det ut som at vi kanskje har fĂ„tt det til. Satser pĂ„ at det ikke er kjemisk denne gang ❀❀❀

_20171117_100132.JPG

Det er vell ingen tvil nĂ„ đŸŽ‰â€ïž Gratulerer!!!! 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

2 timer siden, Sofapute skrev:

Etter 1.5 Ă„r sĂ„ ser det ut som at vi kanskje har fĂ„tt det til. Satser pĂ„ at det ikke er kjemisk denne gang ❀❀❀

_20171117_100132.JPG

Iiiiik 😀😀 Gratulerer !!! 😀😀😀

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

4 timer siden, Sofapute skrev:

9/10 dpo og lettere sjokkskada! 

_20171117_081340.JPG

Shit! !! Gratulerer 😀😀😀 sykt gĂžy at det begynner Ă„ slĂ„ ut rundt forbi 😀

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gratulerer til alle som har fÄtt positive tester.:strix: Men nÄ klarer jeg nesten ikke holde meg fra Ä teste selv. :bond:SÄ mÄ nok teste i morgen tidlig ja:fnise:

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

6 timer siden, Sofapute skrev:

Etter 1.5 Ă„r sĂ„ ser det ut som at vi kanskje har fĂ„tt det til. Satser pĂ„ at det ikke er kjemisk denne gang ❀❀❀

_20171117_100132.JPG

Herlighet!!! <3 Gratulerer sÄ mye!!:-) 

 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg mister helt motet altsÄ... kortere og kortere lutealfase. Ikke mulig Ä bli gravid da! 9 dpo idag og nÄr jeg kjente pÄ livmortappen kom det litt lysebrun utflod. Aldri spottet de to gangene jeg har vÊrt gravid.. men alle disse pp'ene har jeg gjort d i flere dager fÞr mensen. Utfloden er slimete... ikke tynn.. sÄ d betyr jo at slimhinnene begynner Ä bryte sammen :-(

Har syklusene deres endret seg etter hvert barn ? D har den her.. kjenner ikke kroppen igjen.. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

11 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Jeg mister helt motet altsÄ... kortere og kortere lutealfase. Ikke mulig Ä bli gravid da! 9 dpo idag og nÄr jeg kjente pÄ livmortappen kom det litt lysebrun utflod. Aldri spottet de to gangene jeg har vÊrt gravid.. men alle disse pp'ene har jeg gjort d i flere dager fÞr mensen. Utfloden er slimete... ikke tynn.. sÄ d betyr jo at slimhinnene begynner Ä bryte sammen :-(

Har syklusene deres endret seg etter hvert barn ? D har den her.. kjenner ikke kroppen igjen.. 

Kanskje du trenger hjelp av hormoner for Ă„ forlenge lutealfasen? Ville bestilt meh en time til gyn hvis jeg var deg

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...