Gå til innhold

IKM 47 👀


SLURPÅ

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg sniker meg inn her til dere, jeg. Nå har jeg vært prøver siden juni og kjenner at det begynner å bli litt ensomt med dette «hemmelige» barneønsket. Jeg har IKM 22. november og testet negativt i dag tidlig. Hadde (trolig) en kjemisk forrige runde og håper, håper, håper sånn på et augustbarn nå. Har ikke gitt opp denne runden, altså - men man slutter jo litt å tro på det etter at man har nådd et visst antall negative tester. Jaja, nå er jeg i hvert fall her inne :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Lais skrev:

Hei!

Jeg sniker meg inn her til dere, jeg. Nå har jeg vært prøver siden juni og kjenner at det begynner å bli litt ensomt med dette «hemmelige» barneønsket. Jeg har IKM 22. november og testet negativt i dag tidlig. Hadde (trolig) en kjemisk forrige runde og håper, håper, håper sånn på et augustbarn nå. Har ikke gitt opp denne runden, altså - men man slutter jo litt å tro på det etter at man har nådd et visst antall negative tester. Jaja, nå er jeg i hvert fall her inne :-)

 

Hvor mange DPO er du? :-) Krysser fingrene for deg/dere og at testen snart blir positiv!

Anonymkode: 414dc...a13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen skal du være Lais. Jeg skal prøve å vente til søndag med å teste igjen....håper håper at spiren skal sitte denne runden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvor mange DPO er du? :-) Krysser fingrene for deg/dere og at testen snart blir positiv!

Anonymkode: 414dc...a13

Jeg er 7-8 dpo i dag. Tusen takk – og i like måte :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, håpefull mamma til nr 3? skrev:

velkommen skal du være Lais. Jeg skal prøve å vente til søndag med å teste igjen....håper håper at spiren skal sitte denne runden:)

Takk! Lurt å vente til søndag. Jeg tror ikke jeg skal teste noe mer nå før IKM eller symptomer. Det er best å ikke fokusere altfor mye på det. Fallhøyden blir så stor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh prøver å ikke fokusere på dette denne pp, for når det går pp etter pp, tror man til slutt at det aldri skjer.

Har sjekket tappen så mye de andre pp'ene, men blir ikke klok på den heller.

Nå er jeg 7 dpo, igår hadde jeg stikninger i lysken hele kvelden. Flere som har hatt det?

Og hvordan er utfloden deres? :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøver heller å ikke å fokusere for mye på det. Men en blir jo litt opphengt likevel. Har ikke hatt noe utflod. Men har hatt litt stikniger på den ene siden og føler meg ‘tung’ i magen for tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6-7 dpo. Selvfølgelig blendahvit tester i går. Venter på nye tester i posten, trir igrunn jeg har godt av et par dager testefri 😂 blir jo helt gal av det 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Måtte teste 7 dpo

25F04B8F-40C0-4AFB-B6ED-BE57FE067121.thumb.jpeg.1ad1a7900164ffcadf09dd451a07288f.jpeg

15 min. Glemte dei. 

De ser jo veldig positive ut? Jeg krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Sofapute skrev:

Test 8/9 dpo. Negativ.. Men ser skyggestrek dessverre. Mindfuck :P

Blir spennende framover 

_20171116_092032.JPG

Ser lovendes ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

4053263B-F324-4CE2-AB9D-C92D09AD8E55.thumb.jpeg.0a9b10c65d027990196fae900d61cf56.jpeg

10 min gamle

Øverst 10 mlu og under 25 mlu. Rare streker. Tempen falt meir i dag, er redd det er kjemisk i sikte igjen.

Wow!!  Det er jo skikkelige streker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, kom inn her jeg. Blir lei av den prøvingen når ikke noe skjer. Men i dag fikk jeg denne. Skulle hatt mensen for 2 dager siden ca. Men den kom i dag, rett etter denne testen ble tatt. Er det bare en skyggestrek her da kanskje? 

6ADC3D87-4346-4629-910A-44FD46332FB4.jpeg

Anonymkode: 91d3e...b24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hei, kom inn her jeg. Blir lei av den prøvingen når ikke noe skjer. Men i dag fikk jeg denne. Skulle hatt mensen for 2 dager siden ca. Men den kom i dag, rett etter denne testen ble tatt. Er det bare en skyggestrek her da kanskje? 

6ADC3D87-4346-4629-910A-44FD46332FB4.jpeg

Anonymkode: 91d3e...b24

Skulle ikke være anonym. Er ny her inne :) Har vært prøver siden desember. Aldri hatt en positiv test. I
Ingen barn fra før :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lillemy92 skrev:

Skulle ikke være anonym. Er ny her inne :) Har vært prøver siden desember. Aldri hatt en positiv test. I
Ingen barn fra før :) 

Denne er da positiv?

Anonymkode: 17539...d91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

4053263B-F324-4CE2-AB9D-C92D09AD8E55.thumb.jpeg.0a9b10c65d027990196fae900d61cf56.jpeg

10 min gamle

Øverst 10 mlu og under 25 mlu. Rare streker. Tempen falt meir i dag, er redd det er kjemisk i sikte igjen.

Wow- Gratulerer!!! Du er gravid :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Skyggestrek på el test 7 dpo.. kan det være noe? :-) Hadde bare el test..

Det er omtrent alltid to streker på EL -testene, så du kan ikke bruke dem som tidlig gtest dessverre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hår stått i mot fristelsen i dag, 8 dpo 😅 følte seg sterk 💪 

noen symptomer ute å går? 

Her er det- ekstremt kveldstrøtt og økt matlyst. Er nok bare fordi jeg er mere obs på det 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Osloprøvere skrev:

Wow- Gratulerer!!! Du er gravid :)

 

Tårer ikkje og tenke tanken pga jeg har utallige kjemiske bak meg og alderen er i bildet og. Men HÅPER.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Tårer ikkje og tenke tanken pga jeg har utallige kjemiske bak meg og alderen er i bildet og. Men HÅPER.

Jeg skal krysse fingrene for deg ☺️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hei, kom inn her jeg. Blir lei av den prøvingen når ikke noe skjer. Men i dag fikk jeg denne. Skulle hatt mensen for 2 dager siden ca. Men den kom i dag, rett etter denne testen ble tatt. Er det bare en skyggestrek her da kanskje? 

6ADC3D87-4346-4629-910A-44FD46332FB4.jpeg

Anonymkode: 91d3e...b24

Mann kan ha blødninger i begynnelsen av svangerskapet. Så det kan være noe 😊👍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...