hüpefullmammablir4barnsmor? Skrevet 4. november 2017 #26 Skrevet 4. november 2017 ja da er eggløsning rett rundt hjørnet. EL slim og smerter i høyre side i gür. Sü da für vi bare kjøre pü. Sü für bare hüpe spiren sitter denne runden
Hoppetau Skrevet 4. november 2017 #27 Skrevet 4. november 2017 Denne eggløsningstesten ble jo helt rar. Er den ugyldig?Â
SLURPà Skrevet 4. november 2017 Forfatter #28 Skrevet 4. november 2017 NÌrmer seg eggløsning. Det kommer enten i morgon el mandag.
Villfisken Skrevet 4. november 2017 #29 Skrevet 4. november 2017 Positiv EL-test i dag tidlig. Da er det vel IKM uke 46 i stedet for 47...Â
Villfisken Skrevet 4. november 2017 #30 Skrevet 4. november 2017 4 timer siden, Hoppetau skrev: Denne eggløsningstesten ble jo helt rar. Er den ugyldig? Ja, det vil jeg si. Kan se ut som at du duppet den litt for lenge eller for langt ned (om du skjønner). Â
Hoppetau Skrevet 4. november 2017 #31 Skrevet 4. november 2017 30 minutter siden, Villfisken skrev: Ja, det vil jeg si. Kan se ut som at du duppet den litt for lenge eller for langt ned (om du skjønner).  Hmm... følte jeg var veldig nøye altsĂĽ. Men kan hende jeg var uheldig đ FĂĽr vĂŚre litt mere nøye i morgen đ
Villfisken Skrevet 4. november 2017 #32 Skrevet 4. november 2017 6 minutter siden, Hoppetau skrev: Hmm... følte jeg var veldig nøye altsĂĽ. Men kan hende jeg var uheldig đ FĂĽr vĂŚre litt mere nøye i morgen đ EL kan testes nĂĽr som helst pĂĽ døgnet sies det. SĂĽ ta en ny nĂĽ for ĂĽ vĂŚre sikker
SLURPà Skrevet 5. november 2017 Forfatter #33 Skrevet 5. november 2017 Ikkje positiv no heller sü da blir den det nok i morgon. Er CD 12 i dag bruker ü ha eggløsning pü CD 14. Krysser og hüper det skjer.
Hoppetau Skrevet 5. november 2017 #34 Skrevet 5. november 2017 Negativ el-test her ogsĂĽ i dag.. GĂĽr treigt dette đ Â
hüpefullmammablir4barnsmor? Skrevet 5. november 2017 #35 Skrevet 5. november 2017 Har ikke tatt noen test da, men har el- slim i dagSü satser pü at jeg har eggløsning i dag. Har 2 mobil apper. den ene mener jeg har eggløsning i dag(Flo) og den andre i morgen.(WomanLog) Sü vi für prøve begge dagene
Knerten <3 Skrevet 5. november 2017 #36 Skrevet 5. november 2017 El er om fĂĽ dager.. tester ogsĂĽ fĂĽr ĂĽ vĂŚre pĂĽ den sikre siden. Men brukte Ibux da jeg hadde mensen nĂĽ og visste ikke at man ikke skal bruke det. Â At det kan hindre el. Noen som har blitt gravide selv ved bruke av nsaids?
Hoppetau Skrevet 5. november 2017 #37 Skrevet 5. november 2017 12 minutter siden, Knerten <3 skrev: El er om fĂĽ dager.. tester ogsĂĽ fĂĽr ĂĽ vĂŚre pĂĽ den sikre siden. Men brukte Ibux da jeg hadde mensen nĂĽ og visste ikke at man ikke skal bruke det.  At det kan hindre el. Noen som har blitt gravide selv ved bruke av nsaids? Brukte Ibux senest i gĂĽr jeg đłđłđł Aldri hørt at det kunne forhindre el... hĂĽper da virkelig ikke det.Â
hüpefullmammablir4barnsmor? Skrevet 6. november 2017 #38 Skrevet 6. november 2017 (endret)  10 timer siden, Knerten <3 skrev: El er om fü dager.. tester ogsü für ü vÌre pü den sikre siden. Men brukte Ibux da jeg hadde mensen nü og visste ikke at man ikke skal bruke det.  At det kan hindre el. Noen som har blitt gravide selv ved bruke av nsaids? leste denne artikkelenhttp://www.side2.no/helse/avarer-kvinner-som-prver-a-bli-gravide-mot-ibux-og-naproxen/3422800021.html  om at det kan vÌre et problem dersom en bruker det over lengre tid(10 dager) tror ikke det har noe ü si dersom du har tatt en tablett. Paracet kan vÌre et bedre alternativ. Endret 6. november 2017 av hüpefull mamma til nr 3?
Knerten <3 Skrevet 6. november 2017 #39 Skrevet 6. november 2017 13 timer siden, Hoppetau skrev: Brukte Ibux senest i gĂĽr jeg đłđłđł Aldri hørt at det kunne forhindre el... hĂĽper da virkelig ikke det. Jo det stĂĽr pĂĽ flere nettsider desverre.. Pinex/paracet er bedre. Forskning viser at kun 10-20 % av de som brukte Ibux, Voltaren osv over flere dager fra første mensdag fikk el.
Knerten <3 Skrevet 6. november 2017 #40 Skrevet 6. november 2017 3 timer siden, hüpefull mamma til nr 3? skrev:  leste denne artikkelenhttp://www.side2.no/helse/avarer-kvinner-som-prver-a-bli-gravide-mot-ibux-og-naproxen/3422800021.html  om at det kan vÌre et problem dersom en bruker det over lengre tid(10 dager) tror ikke det har noe ü si dersom du har tatt en tablett. Paracet kan vÌre et bedre alternativ. Ja jeg hadde influensa og tok det i 3-4 dager... typisk.. vil ikke miste en pp. Men tar paracet framover og d skal ikke gü utover el.
Hoppetau Skrevet 6. november 2017 #42 Skrevet 6. november 2017 NĂĽ skjønner jeg ingenting đ el-test i dag var mere negativ enn den i gĂĽr. I dag var streken omtrent borte. Har jeg da hatt LH toppen? El smerter i gĂĽr og i dag da.
Sofapute Skrevet 7. november 2017 #43 Skrevet 7. november 2017 (endret) Da fikk jeg SUPERPOSITIV EL-test i dag, 4 dager før jeg forventa. IKM 22/11. Yey slipper jeg vente sü lenge  Testa siden lørdag. De to nederste i dagmorges. Trodde ikke det var mulig ü fü Sà brü stigning. Endret 7. november 2017 av Sofapute
SLURPà Skrevet 7. november 2017 Forfatter #44 Skrevet 7. november 2017 53 minutter siden, Sofapute skrev: Da fikk jeg SUPERPOSITIV EL-test i dag, 4 dager før jeg forventa. IKM 22/11. Yey slipper jeg vente sü lenge  Testa siden lørdag. De to nederste i dagmorges. Trodde ikke det var mulig ü fü Sà brü stigning. Jeg har opplev positiv i ca 6 timer.
SLURPà Skrevet 7. november 2017 Forfatter #45 Skrevet 7. november 2017 Jeg hadde positive i gür og aksjer er pü plass. Da er det berre og vente.
Sofapute Skrevet 7. november 2017 #46 Skrevet 7. november 2017 1 time siden, UTGĂ TT PĂ DATO MEN DET ER MULI skrev: Jeg har opplev positiv i ca 6 timer. Skal teste igjen ikveld og hĂĽper pĂĽ svakere da
Knerten <3 Skrevet 7. november 2017 #47 Skrevet 7. november 2017 Hadde positiv igür og idag. Idag var teststrek sterkere enn kontrollstrek og el smertene kom i ettermiddag. Hadde samleie igür kveld. Men er det nok... bør ha i natt igjen da vel?
Sofapute Skrevet 7. november 2017 #48 Skrevet 7. november 2017 1 time siden, Knerten <3 skrev: Hadde positiv igür og idag. Idag var teststrek sterkere enn kontrollstrek og el smertene kom i ettermiddag. Hadde samleie igür kveld. Men er det nok... bør ha i natt igjen da vel? Ja absolutt! Kjør pü
SLURPà Skrevet 8. november 2017 Forfatter #49 Skrevet 8. november 2017 Vart ikkje Temp hopp i dag. Sü i morgon er det hüp. Tror eggløsningen er i dag.
Nr4? đ Skrevet 8. november 2017 #50 Skrevet 8. november 2017 Da er min eggløsning ferdig.. mĂĽlte ikke med strips, men merket eggløsning godt mandag og tirsdag.. mannen reiste mandag morgen.. sĂĽ siste aksjer ble søndag kveld.. spennende ĂĽ se om det holdt đđđ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for ĂĽ kommentere
Du mĂĽ vĂŚre et medlem for ĂĽ kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt ĂĽ melde seg inn for ĂĽ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nĂĽ