Gå til innhold

Anbefalte innlegg

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hei, kom inn her jeg. Blir lei av den prøvingen når ikke noe skjer. Men i dag fikk jeg denne. Skulle hatt mensen for 2 dager siden ca. Men den kom i dag, rett etter denne testen ble tatt. Er det bare en skyggestrek her da kanskje? 

6ADC3D87-4346-4629-910A-44FD46332FB4.jpeg

Anonymkode: 91d3e...b24

Det kan være festeblødning da

Anonymkode: 414dc...a13

Fortsetter under...

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hei, kom inn her jeg. Blir lei av den prøvingen når ikke noe skjer. Men i dag fikk jeg denne. Skulle hatt mensen for 2 dager siden ca. Men den kom i dag, rett etter denne testen ble tatt. Er det bare en skyggestrek her da kanskje? 

6ADC3D87-4346-4629-910A-44FD46332FB4.jpeg

Anonymkode: 91d3e...b24

Denne ser jo positiv ut hvis streken kom innenfor tiden😁 blødning kan jo være festeblødning som det nevnes over her. krysser fingrene for deg!

Endret av Zarina

Gratulerer så mye til alle dere som har fått positive tester! 💜 Selv er jeg kun 4-5 dpo. Merkelig mensmurringer i dag og mye hvit lotion utflod. Er vel bare kroppen som forbereder seg til mensen (følte ikke vi traff på el denne perioden). Eller kan det være ny/ ekstra eggløsning? Synes jeg har lest om de som får flere da egget ikke klarer å slippe eller noe i den duren. 

Annonse

8 timer siden, Lais skrev:

Jeg kjemper mot trangen til å teste i morgen tidlig. Testet jo negativ onsdag morgen 7 dpo. Hadde bestemt meg for ikke å teste noe mer før ikm eller noen veldig fremtredende symptomer. Ahh! At dette skal være så tøysete vanskelig :sur:

Testet. Negativt. Fjåsehøna... Det var dumt gjort:cry3:

Annonse

Jeg mister helt motet altså... kortere og kortere lutealfase. Ikke mulig å bli gravid da! 9 dpo idag og når jeg kjente på livmortappen kom det litt lysebrun utflod. Aldri spottet de to gangene jeg har vært gravid.. men alle disse pp'ene har jeg gjort d i flere dager før mensen. Utfloden er slimete... ikke tynn.. så d betyr jo at slimhinnene begynner å bryte sammen :-(

Har syklusene deres endret seg etter hvert barn ? D har den her.. kjenner ikke kroppen igjen.. 

11 minutter siden, Knerten <3 skrev:

Jeg mister helt motet altså... kortere og kortere lutealfase. Ikke mulig å bli gravid da! 9 dpo idag og når jeg kjente på livmortappen kom det litt lysebrun utflod. Aldri spottet de to gangene jeg har vært gravid.. men alle disse pp'ene har jeg gjort d i flere dager før mensen. Utfloden er slimete... ikke tynn.. så d betyr jo at slimhinnene begynner å bryte sammen :-(

Har syklusene deres endret seg etter hvert barn ? D har den her.. kjenner ikke kroppen igjen.. 

Kanskje du trenger hjelp av hormoner for å forlenge lutealfasen? Ville bestilt meh en time til gyn hvis jeg var deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...