Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

9 timer siden, Nr4? 💓 skrev:

IKM 21 nov 😀😀

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

IKM 21 nov her også 😀

Anonymkode: 35dca...e1c

På 22.10.2017 den 21.12, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Ikm 21 NOV.

Håper på det beste no da. Er så lei desse kjemiske.

Da kan vi ha testefest :duskedame:

Annonse

Hei 🙂

hvordan fungerer dette med el-testing?  Når skal jeg begynne å teste? Første gang jeg opplever å ha tr bare i 3 dager. 

Syklusen bruker å være ca 29-30 dager. Men kan ikke si dette sikker da jeg har hatt spiral siste 1,5 årene og har bare hatt tr 3 ganger nå og den er ikke super stabil enda. 

Håper dere har en fin søndag 🤗

Endret av Hoppetau
På 27.10.2017 den 17.03, håpefull mamma til nr 3? skrev:

Jeg henger meg på her. Er ny her inne. Er nå inne pp 3.Så håper det klaffer nå. IKM 20 NOV. Barn nr.3:hjerte:

Det er 10 år siden sist. så er litt spent på hvor lang tid det går nå. 

Samme her! 3pp og barn nr 3.. Men syklusene er lange og korte om hverandre. Mens kom 9 dager etter el nå sist...

Annonse

Gjest elissa2
1 time siden, Villfisken skrev:

Har du utelukket graviditet selv om du hadde de positive testene? 

Jeg fikk ENDELIG tanta! I går! Hadde maaange positive babyplan strips, men jeg var nok ikke gravid! Tok andre tester når babyplan var veldig tydelig strek på, å de var negative! 

2 timer siden, elissa2 skrev:

Jeg fikk ENDELIG tanta! I går! Hadde maaange positive babyplan strips, men jeg var nok ikke gravid! Tok andre tester når babyplan var veldig tydelig strek på, å de var negative! 

Du kan ha hatt kjemisk?? Ta en babyplan nå og se om den blir negativ.  Da vil jeg tro du hadde kjemisk. 

1 time siden, Nr4? 💓 skrev:

Wee. . Endelig nærmer eggløsning seg..😀😀 ikke lenge før vi biter negler og håper på positiv g-test 😁 blir spennende å se hvem  av oss som går videre  (håper alle sammen )og hvem som fortsetter prøvingen en runde til 😅

Veldig! Enda en stund til min eggløsning (ikm 25.11), men kjenner det begynner å krible allerede 😀 Denne ventetiden altså..

Hei! Ikm mandag 20 desember. Har hatt en ustabil syklus i det siste. En gang 22 dager og neste gang hadde jeg 28 dager. Vanskelig å vite når ikm er, men appen min sier 20 des. og da får man stole på den. Hvor lenge har dere vært prøvere? Har prøvd i 1 1/2 år, så vi må vel få litt profesjonell hjelp snart. 

Min første prøveperiode nå ☺

Vi fjernet kobberspiral forrige syklus..men da rakk jeg ikke eggløsning ! Så har jeg fjernet en eggleder så her gjelder det hver andre måned.. denne mnd er da den som gjelder.. krysse fingre 😀😀

Har 3 barn fra før, som regel blitt gravid veldig kjapt.. så du skal se at det er min tur til å vente denne gangen 😉

Her er det også eggløsning på gang 😊 smerter i høyre side også dette fantastiske slimet som har vært et par dager .delikat 🙈 men Gudbedre så spennende!!! mannen reiser mandagsmorgen .. håper vi rekker det! Er altfor nervepirrende det her 😥

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...