Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2017 #51 Skrevet 21. oktober 2017 49 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ha ha! Du er ikke ute etter å vite hva andre tenker om kjolen din! Du er ute og fisker etter komplimenter!!! Avslørt... Anonymkode: 970a2...7c8 Åh nei. Er jeg avslørt! Off. Nå må jeg bare krype under en Stein og dø av skam 😒😂 Nå nei du. Jeg er nok for trygg på min egen person og kropp til å måtte ha andre sin bekreftelse. Det et kjolen jeg er undrende om Anonymkode: 30dc4...530
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2017 #52 Skrevet 21. oktober 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jo, men da trenger du vel ikke andres bekreftelser? Anonymkode: e621e...c82 Kan ikke ser på noen av mine svar at jeg har bedt om noen bekreftelse? 🤔 Anonymkode: 30dc4...530
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2017 #53 Skrevet 21. oktober 2017 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei det trenger jeg ikke. Og er ikke ute etter det heller Nei det vil jeg ikke jeg spør etter andres mening om kjolen. Hvorfor må man alltid fiske etter andres mening om kroppen om man syns selv man ser bra ut? Vil tippe jeg hadde villet det mer om jeg ikke hadde selvtillit? Merkelig filosofi enkelte har 😌 Jeg er ikke ute etter hva andre syns om kroppen min. For det som et viktig er hva jeg syns om kroppen min. Men det er fasinerende hvor forskjellig folk kan reagere på en kjole hvor litt hud vises. Er dette fordi de er usikker selv eller hva? Takk for kompliment Anonymkode: 30dc4...530 Hvorfor må jeg være usikker på meg selv, bare fordi jeg ikke synes det er så fint å vise så mye pupp? Hva har det med min selvtillit å gjøre? Det har ikke falt deg inn at folk bare rett og slett har forskjellig smak Anonymkode: 33bfe...729
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2017 #54 Skrevet 21. oktober 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Åh nei. Er jeg avslørt! Off. Nå må jeg bare krype under en Stein og dø av skam 😒😂 Nå nei du. Jeg er nok for trygg på min egen person og kropp til å måtte ha andre sin bekreftelse. Det et kjolen jeg er undrende om Anonymkode: 30dc4...530 Undrende om kjolen??? 😂 Nei, du er ganske bastant om kjolen! Les dine egne kommentarer. Anonymkode: 970a2...7c8
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2017 #55 Skrevet 21. oktober 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hvorfor må jeg være usikker på meg selv, bare fordi jeg ikke synes det er så fint å vise så mye pupp? Hva har det med min selvtillit å gjøre? Det har ikke falt deg inn at folk bare rett og slett har forskjellig smak Anonymkode: 33bfe...729 Det har jeg aldri sagt at du trenger ha Jeg forteller deg hvordan jeg kanskje ville vært om jeg hadde lav selvtillit. Smaken er som baken. Noen liker kjoler hvor mye hud vises. Andre ikke. Tråden var ment for å høre hva folk mener ifh til å ha en sånn kjole på et julebord. Og jeg sir min egen mening. takker alle for tilbakemelding Nå legger jeg tråden død før den blir usaklig og folk starter med stygge kommentarer Ha en flott lørdagskveld alle sammen 🤠 Anonymkode: 30dc4...530
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2017 #56 Skrevet 21. oktober 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Undrende om kjolen??? 😂 Nei, du er ganske bastant om kjolen! Les dine egne kommentarer. Anonymkode: 970a2...7c8 Undrende om andres mening ikke min egen vet du lille venn Anonymkode: 30dc4...530
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2017 #57 Skrevet 21. oktober 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: lille venn Ohhh, det der er ikke bra Anonymkode: 33bfe...729
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2017 #58 Skrevet 21. oktober 2017 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei det trenger jeg ikke. Og er ikke ute etter det heller Nei det vil jeg ikke jeg spør etter andres mening om kjolen. Hvorfor må man alltid fiske etter andres mening om kroppen om man syns selv man ser bra ut? Vil tippe jeg hadde villet det mer om jeg ikke hadde selvtillit? Merkelig filosofi enkelte har 😌 Jeg er ikke ute etter hva andre syns om kroppen min. For det som et viktig er hva jeg syns om kroppen min. Men det er fasinerende hvor forskjellig folk kan reagere på en kjole hvor litt hud vises. Er dette fordi de er usikker selv eller hva? Takk for kompliment Anonymkode: 30dc4...530 Jøss. Er det den beste bortforklaringen du kommer på? Jeg ser bedre ut enn deg, og jeg har også bedre smak enn deg. Jeg tror folk som har behov for å flashe puppene opp i andres ansikt har stort behov for bekreftelse. Akkurat som denne tråden viser. Anonymkode: 970a2...7c8
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2017 #59 Skrevet 21. oktober 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ohhh, det der er ikke bra Anonymkode: 33bfe...729 Beklager det. Får bar så «morsfølelse» når noen oppfører seg barnslig Anonymkode: 30dc4...530
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2017 #60 Skrevet 21. oktober 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jøss. Er det den beste bortforklaringen du kommer på? Jeg ser bedre ut enn deg, og jeg har også bedre smak enn deg. Jeg tror folk som har behov for å flashe puppene opp i andres ansikt har stort behov for bekreftelse. Akkurat som denne tråden viser. Anonymkode: 970a2...7c8 Wow 👍🏼😂 Anonymkode: 30dc4...530
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2017 #61 Skrevet 21. oktober 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Beklager det. Får bar så «morsfølelse» når noen oppfører seg barnslig Anonymkode: 30dc4...530 Det er vel mer hersketeknikk enn morsfølelse da. Anonymkode: 33bfe...729
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2017 #62 Skrevet 21. oktober 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det er vel mer hersketeknikk enn morsfølelse da. Anonymkode: 33bfe...729 Du om det Anonymkode: 30dc4...530
*Miss Marple* Skrevet 21. oktober 2017 #63 Skrevet 21. oktober 2017 Flott figur, tacky kjole. I alle anledninger.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2017 #64 Skrevet 21. oktober 2017 Du er veldig typisk for de som har slanket seg en del. Etter en lang periode med klær som skal skjule de ekstra kiloene klarer de ofte ikke å balansere stil og hvor mye hud som er greit å vise. Man kan virkelig være både sexy og klassisk, men med puppene på utstillig i tillegg til den splittet blir det bare billig. Den kjolen kan til nød passe på en nattklubb i de sene nattetimer om man liker å vise seg frem. Du sier jo selv at menn liker den, så hvis det er den type menn som er målet er det bare å kjøre på. Anonymkode: 0cfc5...a29
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2017 #65 Skrevet 21. oktober 2017 Fint når fettet tyter ut under armhulen. Anonymkode: f1ddf...e08
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2017 #66 Skrevet 21. oktober 2017 Haha, herregud for noen svar du får. Kjolen hadde ikke vært i butikk om de trodde at så mange ville latt være å kjøpe den Jeg syns den var veldig fin, og fin på deg! Bruk den, du, og gå med hevet hode. Jeg ville kanskje hatt en fin jakke til, men det er mer fordi jeg konstant fryser. Hvorfor er det bare kjendisene som kan få kle seg slik? Kjør på! Anonymkode: 81961...b65
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2017 #68 Skrevet 21. oktober 2017 Hva er du ute etter på dette julebordet? At alle ser på puppene dine? Da har du valgt rett kjole! Anonymkode: e498e...859
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2017 #69 Skrevet 21. oktober 2017 22 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fint når fettet tyter ut under armhulen. Anonymkode: f1ddf...e08 Ikke sant.. Anonymkode: f65c8...c66
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2017 #70 Skrevet 4. desember 2017 Du lurte på om kjolen er for utfordrende til julebord som vil si at du tror andre kanskje synes det. Latterlig av deg å bli fornærmet og passiv agressiv når folk bare svarer på det du selv spurte om. Du virker som en utrolig irriterende person 😅 Anonymkode: 12dee...ef4
Mammaioktober Skrevet 4. desember 2017 #71 Skrevet 4. desember 2017 På 20.10.2017 den 20.19, Anonym bruker skrev: Litt rart at alle damer her inne syns den er for utfordrende etc mens alle menn og venner jeg har spurt syns den var helt fantastisk. Men ja jeg blir nok ikke å bruke den på julebordet lamme de som jeg jobber med. Men på byen, Yes. 😊 Og jeg syns den var veldig kledelig for formene mine. Anonymkode: 30dc4...530 Gå med kjolen, hvis du liker den. Jeg syns den var fin men jeg har ikke noe komplekser med at folk viser litt hud.
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2017 #72 Skrevet 4. desember 2017 Flott kropp. 😀 Synes det er litt mye utringning for meg hvertfall. Anonymkode: 2edb0...91b
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2017 #73 Skrevet 4. desember 2017 Jeg likte kjolen og kunne kanskje gått med den selv hvis det ikke var for splitt. Både utringing og splitt blir litt mye for meg, en av delene er nok. Fin kropp også😄 Anonymkode: a02e8...be8
Anonym bruker Skrevet 4. desember 2017 #74 Skrevet 4. desember 2017 hadde jeg hatt den kroppen hadde jeg gått slik gatt, men med en jakke over skuldrene, da jeg er en frysepinne. jeg hadde også hatt med meg min mann på julebord, så ser ikke noe problem i det. synes floyd kjolen var skikkelig kjedelig i forhold.. Anonymkode: 18e5e...4d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå