Gå til innhold

Kjole til julebord

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er denne for utfordrende for et julebord med jobb? 

7E1518CF-C6F0-4875-BB7B-33B7EA33242D.jpeg

Anonymkode: 30dc4...530

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det synes jeg. For mye pupper.

Anonymkode: 5fdc9...5ca

Skrevet

Kommer vel an på hva du ønsker og hva slags folk du arbeider sammen med.

For meg er den over-the-top.

Grunnreglen er vel enten nedringet eller veldig kort/med høy splitt. Begge dele samtidig blir ganske voldsomt.

Anonymkode: 5f078...c8d

Skrevet

I min verden er den kjolen for utfordrende til absolutt ALLE anledninger (med unntak av hjemme-alene-kveld med mannen).

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kommer vel an på hva du ønsker og hva slags folk du arbeider sammen med.

For meg er den over-the-top.

Grunnreglen er vel enten nedringet eller veldig kort/med høy splitt. Begge dele samtidig blir ganske voldsomt.

Ehm. Hva slags regel er dette? Aldri hørt om. 🤓

Skrevet

Litt rart at alle damer her inne syns den er for utfordrende etc mens alle menn og venner jeg har spurt syns den var helt fantastisk. 

Men ja jeg blir nok ikke å bruke den på julebordet lamme de som jeg jobber med. Men på byen, Yes. 😊 Og jeg syns den var veldig kledelig for formene mine. 

Skrevet

Jeg synes det var for mye pupp, men nå liker ikke jeg å gå med for mye kløft synlig da.

Anonymkode: f3e96...b9c

Skrevet

VELDIG mye pupp hvis du skal sitte og spise. 

Skal dere kun stå og spise/drikke så går den. Men jeg hadde blitt stressa, og litt ukomfortabel av å se så mye pupp hos en kollega. 

Anonymkode: be08f...280

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

VELDIG mye pupp hvis du skal sitte og spise. 

Skal dere kun stå og spise/drikke så går den. Men jeg hadde blitt stressa, og litt ukomfortabel av å se så mye pupp hos en kollega. 

Anonymkode: be08f...280

Pupper er jo bare vakkert og naturlig. Ikke har de silikon og de har ammet 2 barn. Hvorfor skjule noe som er vakkert? 

Skrevet

kjolen var ikke pent skåret rundt armene - et eller annet der som jeg ikke helt klarer beskrive.  

den gir ikke et flatterende inntrykk. 

nå vet ikke jeg hvilket statement du ønsker å gjøre på julebordet, sexy eller noe i den stilen, kanskje - den kjolen sier egentlig bare vulgær, synes jeg.  om du kler litt mer på deg og overlater noe mer til fantasien, da blir det sexy.  du har smoking hot body :)

Anonymkode: 2c77e...90f

Skrevet
35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ehm. Hva slags regel er dette? Aldri hørt om. 🤓

Det brukte venninnene å si når vi begynte å gå på byen. Vet ikke hvor det kommer fra, men det funker ganske greit. 

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

kjolen var ikke pent skåret rundt armene - et eller annet der som jeg ikke helt klarer beskrive.  

den gir ikke et flatterende inntrykk. 

nå vet ikke jeg hvilket statement du ønsker å gjøre på julebordet, sexy eller noe i den stilen, kanskje - den kjolen sier egentlig bare vulgær, synes jeg.  om du kler litt mer på deg og overlater noe mer til fantasien, da blir det sexy.  du har smoking hot body :)

Takk for kompliment :)

hva mener du med rundt armene? Den går jo ikke rundt armene.

Men nei, skal ikke ha den på julebordet. Men kan fint gå med den på byen feks. 

Blir denne til julebord :) 

https://www.floyd.no/salg/floyd-kjole-meredith-lang-morkeblaa?nosto=nosto-page-product1

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Takk for kompliment :)

hva mener du med rundt armene? Den går jo ikke rundt armene.

Men nei, skal ikke ha den på julebordet. Men kan fint gå med den på byen feks. 

Blir denne til julebord :) 

https://www.floyd.no/salg/floyd-kjole-meredith-lang-morkeblaa?nosto=nosto-page-product1

floyd kjolen var lekker :) 

med rundt armene mener jeg i utskjæringen som kanter mot armene.  den er for rommelig på noe vis. 

Skrevet

Hjelp, plutselig synes jeg heldekkende har noe for seg...

Anonymkode: e498e...859

Skrevet

Jeg synes det er grusomt stygt å vise så mye pupper. Og veldig sjenerende, det er jo ikke mulig å ikke stirre ned i den kløfta der.. Fatter ikke folk som er komfortable med å gå sånn..🙈

Anonymkode: 25647...3b2

Skrevet

Hva er det med dere pripne damer!! Den var nydelig på julebord synes jeg! Du kan jo kle deg med en dekkende dress jakke til feks. Jeg som har str 75g i pupper merker at de fleste kjolene blir utfordrende på meg og min fasong kler kun v hals! Aldri fått noe negative kommentarer på det

Anonymkode: 49a94...084

Skrevet

Hva er det med dere pripne damer!! Den var nydelig på julebord synes jeg! Du kan jo kle deg med en dekkende dress jakke til feks. Jeg som har str 75g i pupper merker at de fleste kjolene blir utfordrende på meg og min fasong kler kun v hals! Aldri fått noe negative kommentarer på det

fra en som aldri deltar på julebordet, siden noen må jobbe; kommentarene kommer etterpå, og skjelden til rette vedkommende. 

Skrevet

fra en som aldri deltar på julebordet, siden noen må jobbe; kommentarene kommer etterpå, og skjelden til rette vedkommende. 

Tja nå har jeg min hele bekjentskap og venne krets pluss hele familien min på jobben! Hadde nok hørt det! Og la oss si det sånn min klesstil er ganske konservativ i forhold til mange andre på jobben 😂

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

floyd kjolen var lekker :) 

med rundt armene mener jeg i utskjæringen som kanter mot armene.  den er for rommelig på noe vis. 

Tvert om, den et ikke rommelig ved armene, den er for trang så det blir muffintop. Floydkjolen, derimot,  var nydelig.  Den blir du fin i, HI!

Anonymkode: 6b870...802

Skrevet

Tja, egentlig ikke. Men jeg synes det er utrolig stygt og ser dumt ut, når det ser ut som puppene snart har tenkt til å sprette ut

Anonymkode: 33bfe...729

Skrevet

Den kjolen ville jeg ikke gått med noe sted faktisk. Eneste som kan gå med sånt, er skikkelig magre jenter.

google "enten utringning eller splitt", så finner du nok omtale av denne helt vanlige regelen.

Anonymkode: 6cf22...cc3

Skrevet

Uff hva er det med folk som absolutt må trykke puppene sine opp i øya på andre folk???

Det går an å ha fine pupper og være stolte av dem uten å henge dem ut til tørk. 

Anonymkode: 970a2...7c8

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Tvert om, den et ikke rommelig ved armene, den er for trang så det blir muffintop. Floydkjolen, derimot,  var nydelig.  Den blir du fin i, HI!

Anonymkode: 6b870...802

Hahah den er langt fra for trang 😂

hadde de vært større ville den vært som en sekk og kløfta ned til navlen.

Er vel heller posituren jeg står i som gjør at det ser litt rart ut.

Alltid noen som skal prøve knuse et selvbilde her 😂👍🏼

Skrevet
13 timer siden, Anonym bruker skrev:

Den kjolen ville jeg ikke gått med noe sted faktisk. Eneste som kan gå med sånt, er skikkelig magre jenter.

google "enten utringning eller splitt", så finner du nok omtale av denne helt vanlige regelen.

Anonymkode: 6cf22...cc3

Helt feil.

Denne kjolen ville vært lite kledelig på en skikkelig mager jente. Det krever litt former på en slank kropp og litt pupper for at den skal se bra ut. Og det vet jeg at jeg har. Og den kroppen har jeg jobba for etter to svangerskap  ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...