Gå til innhold

Kjole til julebord

Anbefalte innlegg

Skrevet
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Helt feil.

Denne kjolen ville vært lite kledelig på en skikkelig mager jente. Det krever litt former på en slank kropp og litt pupper for at den skal se bra ut. Og det vet jeg at jeg har. Og den kroppen har jeg jobba for etter to svangerskap  ;) 

Anonymkode: 30dc4...530

Hvorfor spør du om råd her? Du syntes tydeligvis at du ser fantastisk ut og du tar ikke til deg noe av det som blir kommentert. Det er helt i orden, men hvorfor i alle dager spør du om råd da?

Anonymkode: e621e...c82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har flott pupper og en flott kropp, men hvorfor må du vise det det fram på den måten? Synes det blir alt for mye pupper.

Jeg har selv store pupper, 70H, så ganske like dine, og jeg er slank, har sprettrumpe. Men jeg har ikke noe behov for å vise det fram på den måten der. Jeg bruker ettersittende kjoler, som går ned til knærne, og uten utringning, eller bare liten utringing. Men folk får fortsatt se, at jeg har en flott kropp da, uten at alt er på utstilling.

Anonymkode: e849b...ac8

Gjest Señorita1
Skrevet
16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er denne for utfordrende for et julebord med jobb? 

7E1518CF-C6F0-4875-BB7B-33B7EA33242D.jpeg

Jeg elsket den. Hadde syntes den hadde vært enda mer gjennomfør uten splitten, men jeg likte den. Hvor er den fra?

Skrevet

Vel jeg er ikke glad i store pupper, synes det er vulgært. Har selv 70D, og bruker minimizer bh for å få dem mindre.

Kjolen ga deg dessuten valker ved armene. Ikke pent.

Anonymkode: 6cf22...cc3

Skrevet

Hva er greia med å gå med så lite klær og så små kjoler som mulig på julebord? 

Hva er det du vil fortelle kollegene dine? Spør du meg, så roper denne « kom og ta meg!». Vulgært. 

Anonymkode: 8ac3a...9b8

Skrevet

Altfor store pupper til en sånn utringning

Anonymkode: f65c8...c66

Skrevet

Jeg synes kjolen var ganske fin. Loydkjolen var kjedelig. Skulle jo tro halve dib gikk i burka eller var med i smits venner ut fra kommentarene.

Anonymkode: 790d4...01b

Skrevet

Jeg likte ikke kjolen. Selv om du er veldig slank så ser armene nesten valkete ut på grunn av uheldig skjæring. Utringningen er for dyp og utringning bør uansett ikke kombineres med splitt. Dette ser bare vulgært ut! Floyd-kjolen var pen!

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Helt feil.

Denne kjolen ville vært lite kledelig på en skikkelig mager jente. Det krever litt former på en slank kropp og litt pupper for at den skal se bra ut. Og det vet jeg at jeg har. Og den kroppen har jeg jobba for etter to svangerskap  ;) 

Men hvorfor velger du å ikke bruke den på julebordet da?

Anonymkode: 33bfe...729

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Men hvorfor velger du å ikke bruke den på julebordet da?

Rettelse : Men hvorfor velger du ikke å bruke den på julebordet da?

Skrevet

Du har flott pupper og en flott kropp, men hvorfor må du vise det det fram på den måten? Synes det blir alt for mye pupper.

Jeg har selv store pupper, 70H, så ganske like dine, og jeg er slank, har sprettrumpe. Men jeg har ikke noe behov for å vise det fram på den måten der. Jeg bruker ettersittende kjoler, som går ned til knærne, og uten utringning, eller bare liten utringing. Men folk får fortsatt se, at jeg har en flott kropp da, uten at alt er på utstilling.

Anonymkode: e849b...ac8

Jeg har 70 C ;) så de er ikke akkurat lik dine. 

Skrevet

Hvorfor spør du om råd her? Du syntes tydeligvis at du ser fantastisk ut og du tar ikke til deg noe av det som blir kommentert. Det er helt i orden, men hvorfor i alle dager spør du om råd da?

For jeg er interessert i hva andre syns? Er ikke det lov selv om man syns man ser bra ut? 

Skrevet
3 timer siden, Señorita1 skrev:

Jeg elsket den. Hadde syntes den hadde vært enda mer gjennomfør uten splitten, men jeg likte den. Hvor er den fra?

Det er en floyd kjole :D

Skrevet
22 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Rettelse : Men hvorfor velger du ikke å bruke den på julebordet da?

Fordi det er en håndfull med nedsettende damer der som sladrer om andre desverre. Jeg kunne godt brukt den på min forje jobb. 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg synes kjolen var ganske fin. Loydkjolen var kjedelig. Skulle jo tro halve dib gikk i burka eller var med i smits venner ut fra kommentarene.

Anonymkode: 790d4...01b

Hahah. Så bra svar 🙌🏻👌

Skrevet
1 time siden, Eris skrev:

Jeg likte ikke kjolen. Selv om du er veldig slank så ser armene nesten valkete ut på grunn av uheldig skjæring. Utringningen er for dyp og utringning bør uansett ikke kombineres med splitt. Dette ser bare vulgært ut! Floyd-kjolen var pen!

Det at armene ser litt uheldig ut er nok posituren. Man går jo ikke akkurat rundt sånn ;) 

Skrevet

Altfor store pupper til en sånn utringning

Haha Jah særlig ;) 70 C 🙄 veldig for stort 

Skrevet

Hva er greia med å gå med så lite klær og så små kjoler som mulig på julebord? 

Hva er det du vil fortelle kollegene dine? Spør du meg, så roper denne « kom og ta meg!». Vulgært. 

Anonymkode: 8ac3a...9b8

Kom å ta meg 😂 Skulle tro 70% av damene her egentlig var muslimske menn. 

Er man glad i kroppen sin så kan man vel vise den frem uten at man vil at noen skal hoppe på en? Før vi vet ordet av det er vi 70 og slapp i alle kanter ;) 

Mannen min syns forøvrig at det var en super kjole å ha på seg blandt folk 🤓

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Haha Jah særlig ;) 70 C 🙄 veldig for stort 

Ja.

Skrevet
38 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja.

Mindre pupper hadde gjort kjolen slarkete i front og veldig lite fint. Jeg vet for størrelse medium ble meget rar over puppene på meg ;) 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

For jeg er interessert i hva andre syns? Er ikke det lov selv om man syns man ser bra ut? 

Jo, men da trenger du vel ikke andres bekreftelser? 

Skrevet

Så det var egentlig kroppen din du ville ha kometarer på, ikke kjolen din?

Skrevet

Fordi det er en håndfull med nedsettende damer der som sladrer om andre desverre. Jeg kunne godt brukt den på min forje jobb. 

Ha ha! Du er ikke ute etter å vite hva andre tenker om kjolen din! Du er ute og fisker etter komplimenter!!! Avslørt...

Anonymkode: 970a2...7c8

Skrevet
42 minutter siden, Anonym bruker skrev:

*kommentarer"

Du ser jævlig bra ut forresten :)

Skrevet

Jo, men da trenger du vel ikke andres bekreftelser? 

Nei det trenger jeg ikke. Og er ikke ute etter det heller ;)

Nei det vil jeg ikke jeg spør etter andres mening om kjolen. Hvorfor må man alltid fiske etter andres mening om kroppen om man syns selv man ser bra ut? 

Vil tippe jeg hadde villet det mer om jeg ikke hadde selvtillit? 

Merkelig filosofi enkelte har 😌

35 minutter siden, Anonym bruker skrev:

*kommentarer"

Du ser jævlig bra ut forresten :)

Jeg er ikke ute etter hva andre syns om kroppen min. For det som et viktig er hva jeg syns om kroppen min. 

Men det er fasinerende hvor forskjellig folk kan reagere på en kjole hvor litt hud vises. Er dette fordi de er usikker selv eller hva? 

Takk for kompliment :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...