Gå til innhold

Barn med 3 forskjellige menn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men når man får barn med den første mannen, så tenker man vel neppe at man skal få barn med en ny mann senere? Det er ikke sånn at alle lever lykkelig med en person hele livet, ting skjer. Jeg har bare barn med min første mann, det forholdet tok slutt av gode grunner. Senere har jeg hatt to forhold uten at vi fikk barn, men vi forsøkte å få. Jeg er i ettertid veldig glad for at det ikke ble barn i forhold nr to, men det hadde kanskje også gjort at forholdet hadde vart. Man er ikke nødvendigvis en løs flokse selv om man får barn med flere. 

Men jeg er enig i at det ikke er smart å anskaffe flere barn med forskjellige fedre på kort tid.

Anonymkode: 0f0e9...325

Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men når man får barn med den første mannen, så tenker man vel neppe at man skal få barn med en ny mann senere? Det er ikke sånn at alle lever lykkelig med en person hele livet, ting skjer. Jeg har bare barn med min første mann, det forholdet tok slutt av gode grunner. Senere har jeg hatt to forhold uten at vi fikk barn, men vi forsøkte å få. Jeg er i ettertid veldig glad for at det ikke ble barn i forhold nr to, men det hadde kanskje også gjort at forholdet hadde vart. Man er ikke nødvendigvis en løs flokse selv om man får barn med flere. 

Men jeg er enig i at det ikke er smart å anskaffe flere barn med forskjellige fedre på kort tid.

Nei det kan du si. Men noen har en tendens til å velge feil gang på gang, og da er det velig kjipt om det er barn inne i bildet.

Anonymkode: 3d6c3...f6c

Skrevet

Jeg er alene med 3 barn med diagnoser.

Alle med samme far. Vi snakkes når du har gått i mine sko en dag!

Anonymkode: fd836...ce4

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er alene med 3 barn med diagnoser.

Alle med samme far. Vi snakkes når du har gått i mine sko en dag!

Hva hadde din situasjon med dette temaet å gjøre?

Anonymkode: bc678...29d

Skrevet
13 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva hadde din situasjon med dette temaet å gjøre?

Jeg tror ikke det hadde vært verre å hatt 3 forskjellige fedre til barna enn den ene jeg har nå. Heller tvert imot.

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror ikke det hadde vært verre å hatt 3 forskjellige fedre til barna enn den ene jeg har nå. Heller tvert imot.

Men hvorfor skulle noen mene noe om deg, når alle barna ha samme far? Det var det tråden handlet om.

Skrevet
20 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men hvorfor skulle noen mene noe om deg, når alle barna ha samme far? Det var det tråden handlet om.

Kanskje hun mente at det ikke har noe å si?

Anonymkode: 8daa4...9f7

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er da ikke lov å kopiere inn en artikkel som noen andre har skrevet og skal tjene penger på. Vil du lese den får du betale det det koster.

Anonymkode: 9e7d4...fe6

Ikke lov? Ikke engang om den er gratis? 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Nei det kan du si. Men noen har en tendens til å velge feil gang på gang, og da er det velig kjipt om det er barn inne i bildet.

Anonymkode: 3d6c3...f6c

Ikke sikkert de er helt feil disse mennene de velger. Vi skal jo lære noe vi har nytte av senere, og vi utvikler oss jo, neste mann er kanskje bedre. Jeg har ditcha menn fordi jeg vokste fra dem, sånn kynisk kan man hevde at jeg utnytta dem til å klatre videre, og dumpa dem når jeg, gjennom forholdet til dem, hadde utviklet meg selv vekk fra dem. Ikke pent, men ganske så reellt.

Skrevet

👍 

Mange forskjellige svar, men skjønner at de fleste ikke bryr seg så fælt 😊

TS

Anonymkode: 72b03...3d5

Åh Joda. Ute i den virkelige verden så dømmes det nord og ned. Folk liker bare å late som om de er så fordomsfrie.

Anonymkode: 4840d...5dc

Skrevet

Helt enig! Når man får 3 barn med 3 forskjellige fedre i løpet av noen få år, da tenker jeg at man trenger da virkelig ikke å få barn med hver eneste kjæreste man får.... (Regner med du også tenker på AR her)

Det blir noe annet med de som har fått barna sine over mange år. Jeg kjenner 2 damer som har 3/4 barn med 3 menn, men der er det mange år mellom barna. Synes det blir litt annerledes. 

Anonymkode: 0a3f2...c6a

Og frøken Heitman

Anonymkode: 1a71e...878

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kan ikke noen bare være så snill å legge inn en link til denne artikkelen. 

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det vil jeg ikke tro, det må vel være det samme som at det ikke er lov å legge inn bilder fra google, pga opphavsrett. Det må være linker

Anonymkode: defc2...361

Skrevet

Åh Joda. Ute i den virkelige verden så dømmes det nord og ned. Folk liker bare å late som om de er så fordomsfrie.

Anonymkode: 4840d...5dc

Jeg kan være enig, men har ikke akkurat inntrykk av at man er så fordomsfri her inne... 😉

TS

Anonymkode: 72b03...3d5

Skrevet

Det vil jeg ikke tro, det må vel være det samme som at det ikke er lov å legge inn bilder fra google, pga opphavsrett. Det må være linker

Anonymkode: defc2...361

Link? Kan noen legge en link? Det er ikke forbudt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...