GÃ¥ til innhold

Barn med 3 forskjellige menn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker du? 

Bare nysgjerrig 😊

Anonymkode: 72b03...3d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe.

Anonymkode: 75c18...18e

Skrevet

Tenker at jeg er glad det ikke er meg😉

Anonymkode: 556b2...642

Skrevet

Er ikke det blitt gangske vanlig?

Folk har vært mer overrasket over at jeg har 3 med samma gubben, enn over venner som har unger m et x antall menn. 

Anonymkode: 311eb...957

Skrevet

Tenker at det må være et helvete av en kabal for å få organisert samvær. Jeg sliter med å ha 3 barn med to menn.

Anonymkode: 6aac1...9fe

Skrevet

Tenker at det må være grådig styrete med tanke på logistikk. 

Skrevet

Er det noe å tenke over?

Anonymkode: f6b58...e53

Skrevet

Jeg har 3 barn med ulike menn. Kun et av barna krever logistikk ifht samvær. De andre er voksne. Er bekymringene fortsatt til stede?

Anonymkode: 8daa4...9f7

Skrevet

Fort gjort. Kan ha 2 med førte ektemannen, en med den andre og med den 3, med 20 års forskjell fra forte til siste. Ikke alltid ting går som planlagt. Om det er en kvinne som har barn med flere tenker jeg lite annet enn at det må være slitsomt, med er det en mann med 7 unger med 7 forskjellige mødre da skygger jeg banen.

Anonymkode: 8b3fc...723

Skrevet

Normalt sett ikke...

Men ei/en alene som sitter hjemme, lever på nav og har 3 barn med 3 forskjellige i nær alder, så tenker jeg mitt dessverre...

Anonymkode: 31b5e...9ca

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Normalt sett ikke...

Men ei/en alene som sitter hjemme, lever på nav og har 3 barn med 3 forskjellige i nær alder, så tenker jeg mitt dessverre...

"Man MÅ ikke få barn med alle menn?"

det tenker jeg..

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

"Man MÅ ikke få barn med alle menn?"

det tenker jeg..

Da er vi to.. Noen virker som de bruker barn for å slippe og jobbe 

Bare for å ha sagt det, de som er uføre er ikke de jeg tenker på

Skrevet

Ikke blant de skarpeste i flokken.. 

Anonymkode: e4b85...53b

Skrevet

Om barna er tette så tenker jeg mitt.

Selv hadde jeg aldri blitt sammen med en mann som hadde barn med tre forskjellige, uavhengig av alder på barna.

Anonymkode: bc678...29d

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Normalt sett ikke...

Jeg er alene med 3 mindreårige barn men lever ikke på NAV. Jeg får barnetrygd for ett barn ekstra. Er det å leve på NAV?

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da er vi to.. Noen virker som de bruker barn for å slippe og jobbe 

Bare for å ha sagt det, de som er uføre er ikke de jeg tenker på

På hvordan måte slipper man å jobbe om man får barn? 

Anonymkode: a041a...ab0

Skrevet

Nå må jeg bare fremme noe. Alenemødre er de som kommer dårligst ut av alle. De skal oppdra barn. Vet dere hva jeg tror? Jeg tror at de barna som har lite vil komme til å bli de samme som styrer landet vårt i fremtiden. Jeg tror at de blri veldig kreative og flinke. Jeg er selv datter av en som gjorde det godt. De hadde ingenting men det fikk min far til å bli velidig flink. Alenemødre kommer dårligere ut enn eldre og er de folk flest har sympati med. Men det gjelder kanskje ikke her inne?

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

På hvordan måte slipper man å jobbe om man får barn? 

Anonymkode: a041a...ab0

Som en tidligere nabo skrøt: OS, et år pr barn, så fikk hun dagpenger, ble sykemeldt pga graviditet, aap, så dagpenger osv. Så toppet hun det med barnebidrag og sosialhjelp og bostøtte. Og fikk dekt barnehage og andre utgifter hos nav på en eller annen måte.

Hun lever godt for å si det mildt... hun har satt seg inn i systemet og maxet ut det hun kan, og syter så snart kravene kommer

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå må jeg bare fremme noe. Alenemødre er de som kommer dårligst ut av alle. De skal oppdra barn. Vet dere hva jeg tror? Jeg tror at de barna som har lite vil komme til å bli de samme som styrer landet vårt i fremtiden. Jeg tror at de blri veldig kreative og flinke. Jeg er selv datter av en som gjorde det godt. De hadde ingenting men det fikk min far til å bli velidig flink. Alenemødre kommer dårligere ut enn eldre og er de folk flest har sympati med. Men det gjelder kanskje ikke her inne?

Du tror det, ja. Hvilke av lederne i vesten kommer fra en slik bakgrunn som du beskriver? Sosiale forskjeller og sosial arv, hva sier statistikken om de som kommer dårlig og godt ut på disse områdene? 

Skrevet
8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror vi alenemødre får mye ufortjent negative kommentarer, men det betyr ikke at barna skal bli kjempeflinke. Jeg tror fremtiden for barna står og faller på rollemodellene de følger, og hva vi som foreldre lærer dem opp til. 

Men på lik linje som alle andre foreldre, sitter de på rompa og lever frivillig på nav for de ikke vil jobbe (merk, gjelder ikke uføre), så sender man slike signaler til barna og.

Skrevet

Enkelte har vært max uheldig med tap av ektemann o.l tragedier, men i de fleste tilfeller tenker jeg at hun antagelig har dårlig dømmekraft og kanskje ikke den skarpeste kniven. 

Anonymkode: 453ed...173

Skrevet
17 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Enkelte har vært max uheldig med tap av ektemann o.l tragedier, men i de fleste tilfeller tenker jeg at hun antagelig har dårlig dømmekraft og kanskje ikke den skarpeste kniven. 

Anonymkode: 453ed...173

Vel, nå har det jo vist seg ved undersøkelser at de dummeste damene er de mest attraktive......

Skrevet
29 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vel, nå har det jo vist seg ved undersøkelser at de dummeste damene er de mest attraktive......

Svært høy korrelasjon. Ikke sjokkerende🤔

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Svært høy korrelasjon. Ikke sjokkerende🤔

Enig. Menn ønsker de dummeste damene fordi de får lite motstand. Noen som ønsker at jeg kopierer inn artikkelen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...