Gå til innhold

Barn med 3 forskjellige menn!

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

På hvordan måte slipper man å jobbe om man får barn? 

Anonymkode: a041a...ab0

På hvordan måte? På HVILKEN måte? Hører du det ikke selv?

Anonymkode: 06d4e...ae2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker ikkje over det i det heile tatt.

Eineste må være at eg er glad det ikkje er meg..pgr av det må være vanskeleg å få logistikken til å gå opp.

Eg har 4 barn med samme pappa..det er det maaange som er overrasket over.

Var til og med ei helsesøster som var heilt sjokkert 😂

Anonymkode: fef1a...b37

Skrevet

Så lenge mor kan forsørge barna hun får tenker jeg fint lite.

Om inntekten består av stønader i øst og vest har jeg tanker som ikke egner seg på trykk.

Anonymkode: 735ad...c7a

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Enig. Menn ønsker de dummeste damene fordi de får lite motstand. Noen som ønsker at jeg kopierer inn artikkelen?

Anonymkode: 8daa4...9f7

Ja, takk!

Anonymkode: bc678...29d

Skrevet

Tenker ikke så mye om det, men er alle barna nær i alder så tenker jeg nok i mitt stille sinn at hun har noe dårlig dømmekraft. Men livet er en erfaringsvei for oss alle og de fleste av oss blir heldigvis klokere med alderen.

Anonymkode: b3c56...845

Skrevet

Når man knapt er 20 år og har klart å få 3 barn med med 3 forskjellige fedre, ja da tenker jeg mitt, uansett hvor god råd man har til å ta seg av dem! 

Anonymkode: 1a71e...878

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ja, takk!

Det er da ikke lov å kopiere inn en artikkel som noen andre har skrevet og skal tjene penger på. Vil du lese den får du betale det det koster.

Anonymkode: 9e7d4...fe6

Skrevet

Jeg tenker at det må være fryktelig slitsomt. Jeg er veldig glad jeg ikke er i den situasjonen selv, man møter nok mange fordommer. Har hørt frasen før «hun har tre barn med tre ulike menn». Det blir det første noen vet om deg. 

Anonymkode: 15da0...7c1

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker at det må være fryktelig slitsomt. Jeg er veldig glad jeg ikke er i den situasjonen selv, man møter nok mange fordommer. Har hørt frasen før «hun har tre barn med tre ulike menn». Det blir det første noen vet om deg. 

Det gjelder menn også. 

Skrevet

Om hun var veldig ung eller ungene var veldig tette, ville jeg nok tenkt noe a la "Du trenger da ikke å få barn med alle du møter", men jeg ville ikke brukt så mye tid til å tenke så mye mer over det om det ikke var søstra mi eller en nær venninne. Da hadde jeg kanskje spurt dem om de ikke hadde hørt om prevensjon. 

I det store og det hele bruker jeg lite tid på å tenke over andres valg, så lenge de selv tar ansvar for det.

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er da ikke lov å kopiere inn en artikkel som noen andre har skrevet og skal tjene penger på. Vil du lese den får du betale det det koster.

Anonymkode: 9e7d4...fe6

Legg i det minste en link da, så man vet hvor den kommer fra🙄

Skrevet

Jeg tenker at de er lavt utdannet, mindre intelligent, svak dømmekraft og gjør generelt lite gjennomtenkte valg. 

Og det er tilfellet 90% av tiden.

Anonymkode: 4840d...5dc

Skrevet

Tenker ingenting. Det må nok mer til.

Skrevet

👍 

Mange forskjellige svar, men skjønner at de fleste ikke bryr seg så fælt 😊

TS

Anonymkode: 72b03...3d5

Skrevet

Tenker ikke noe særlig over det. 

Jeg fikk barn som 18 åring, og var sammen med faren i 7 år. Et år etter bruddet fant jeg en ny mann som jeg bodde med i fem år, tilfeldighetene skulle ha det til at det ikke ble barn på oss - jeg var da fotsatt under 30 år og kunne da fint hatt to barn med to forskjellige menn. 

Kanskje hadde jeg funnet kjærligheten som 35 åring, og vipps så hadde man glatt hatt 3 barn med ulike fedre. 

Anonymkode: c4644...636

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Når man knapt er 20 år og har klart å få 3 barn med med 3 forskjellige fedre, ja da tenker jeg mitt, uansett hvor god råd man har til å ta seg av dem! 

Anonymkode: 1a71e...878

Helt enig! Når man får 3 barn med 3 forskjellige fedre i løpet av noen få år, da tenker jeg at man trenger da virkelig ikke å få barn med hver eneste kjæreste man får.... (Regner med du også tenker på AR her)

Det blir noe annet med de som har fått barna sine over mange år. Jeg kjenner 2 damer som har 3/4 barn med 3 menn, men der er det mange år mellom barna. Synes det blir litt annerledes. 

Anonymkode: 0a3f2...c6a

Skrevet

Jeg har snart 4 barn med 3 forsjellige fedre. De 2 første barna fikk jeg når jeg var 18 og 20 var sammen med barnefar i 8 år, han ble etterhvert alkoholiker så gjikk fra han. Så ble jeg sammen med en ny mann og fikk mitt 3 barn når jeg var 26 vi var sammen i 6 år. Nå er jeg 32 og er gravid med min nye samboer vi har vert sammen i 2 år nå og håper dette blir min siste mann og mitt siste barn😄 går fint med logistikken😋 det er ikke alltid livet går som man vil. Er ingen som dømmer meg ivertfall

Anonymkode: fc4b1...3ca

Skrevet
41 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har snart 4 barn med 3 forsjellige fedre. De 2 første barna fikk jeg når jeg var 18 og 20 var sammen med barnefar i 8 år, han ble etterhvert alkoholiker så gjikk fra han. Så ble jeg sammen med en ny mann og fikk mitt 3 barn når jeg var 26 vi var sammen i 6 år. Nå er jeg 32 og er gravid med min nye samboer vi har vert sammen i 2 år nå og håper dette blir min siste mann og mitt siste barn😄 går fint med logistikken😋 det er ikke alltid livet går som man vil. Er ingen som dømmer meg ivertfall

Anonymkode: fc4b1...3ca

Da må du ha blitt gravid ganske umiddelbart etter at du traff barnefar nr. to😱

Anonymkode: 556b2...642

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Da må du ha blitt gravid ganske umiddelbart etter at du traff barnefar nr. to😱

Og barnefar nr. tre.Høres litt vilt ut å fa barn så fort!

Skrevet

Ei jeg kjenner har 3 tette barn med 3 forskjellige menn! Ikke jobber hun, ikke prøver hun å få jobb heller! Barna blir levert i BHG tidlig hver morgen og er nok de siste som blir hentet, mens hun driver dank på kjøpesenter! Hun lever på overgangsstønad, barnebidrag fra 3 fedre, barnetrygder, bostønad, ect, og får dekt mye av bhg utgifter! Snart kommer vel nr 4 å.....

Anonymkode: f133a...a80

Skrevet

Tenker ikke noe om det. Men du fikk meg til å tenke. Det jeg tenker er: 

Kanskje mann nr:

1 = Fikk barn i ung alder

2= drittsekk

3= død

Man aner ikke årsaken til 3 fedre. Jeg dømmer ingen. Jeg vet ingenting om familien. 

Anonymkode: d047e...1a8

Skrevet

Tenker ikke noe om det. Men du fikk meg til å tenke. Det jeg tenker er: 

Kanskje mann nr:

1 = Fikk barn i ung alder

2= drittsekk

3= død

Man aner ikke årsaken til 3 fedre. Jeg dømmer ingen. Jeg vet ingenting om familien. 

Anonymkode: d047e...1a8

Skrevet

Tenker at jeg er glad vi er flere i samme båt.

Hilsen spesialsykepleier som har tre barn på 5, 10 og 13 år. Ingen med samme far, men alle med sin historie. Logistikk er null stress 😊

Anonymkode: 8410c...61f

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Tenker at jeg er glad vi er flere i samme båt.

Hilsen spesialsykepleier som har tre barn på 5, 10 og 13 år. Ingen med samme far, men alle med sin historie. Logistikk er null stress 😊

Anonymkode: 8410c...61f

Bra skrevet! Herlighet så mange dømmende mennesker som finnes. Jeg har riktignok ikke tre, men to barn med to forskjellige menn. Det ligger en historie bak. De færreste får vel barn med flere forskjellige for å "tjene" på det. 

Anonymkode: a78d7...dac

Skrevet

Jeg tenker at det ikke er helt påkrevet å få et kjærlighetsbarn med hver nye kjæreste med en eneste gang man blir kjærester. 

Her i vesten har vi tilgang på all mulig slags prevensjon. Hvorfor ikke bruke den?

Anonymkode: 08a82...b2b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...