Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2017 #51 Skrevet 14. oktober 2017 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sånn for å sette det i litt perspektiv. Så vil det komme en dag denne konflikten vil være lei, om dere ikke feirer sammen. Jeg forstår godt at du blir lei av å ha alt alene med så mange. Syntes du skal ta en prat og forklare hvorfor dette blir en slitsom dag fremfor en dag med kos. Ville ha funnet et kompromiss der hun blir med å hjelper til og lærer å lage jul. Jeg skjønner jo hun er redd for å ødelegge julen hvis hun knapt kan koke poteter. Dessuten så kan kjøkkentjenesten bli hyggelig når man er to Anonymkode: b330f...cd7 Jeg hjelper henne gjerne- hos henne. Med å lage mat som hun har kjøpt. hi Anonymkode: 68182...b83
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2017 #52 Skrevet 14. oktober 2017 Hun høres bortskjemt ut. Skal serveres og dulles med uten å gjøre jobb. Stå på ditt, så får hun øve på å lage jul for sin egen lille familie i år. Anonymkode: 08630...6cb
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2017 #53 Skrevet 14. oktober 2017 Støtter deg fult ut! Anonymkode: 8f64f...e8d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå