Gå til innhold

Ang. barnebursdager og musllimer....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå et det jo slik at muslimer har tilfang til skriftene fra opplysningstiden, og har hatt det like lenge som de kristne. 

De lever ikke i noe vakuum. De har greid å ta til seg teknologiske fremskritt, de kan sikkert greie å ta til seg filosofiske tanker også. 

Se på Dubai. Super moderne, super rikt, de mangler ingenting! Bortsett fra tanker om brorskap, likeverd, menneskeverd, solidaritet. 

De driver å steiner folk til døde på torget, til allmenn forlystelse. 

En kan jo bli matt og mo av mindre.

Anonymkode: 93265...50f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
18 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er flere som later til å tro at muslimer kun spiser halalslaktet kjøtt for å sabotere bursdagene til barna deres. Det gjør vi ikke og uansett anser jeg ikke det som et overgrep å gi barnet mitt halal, viktigste er å gi ham sunn og næringsrik mat. Flust av grønnsaker spiser vi og.

Hvis det er så trøblete for enkelte av dere, vær så snill ikke inviter barna våre. For de er egentlig ikke velkomne, bare til bry. Når drømmene til barna deres og familiens økonomi står på spill, for all del server deres dyrebare svinekjøtt . Eller nei, unnskyld, billige mente jeg . Vi overlever og har det helt sikkert mye bedre uten deres bekjentskap!

Anonymkode: 56b79...56a

😁 😁 

Anonymkode: cc114...f34

Skrevet

Folk må kunne velge selv hvilken mat de vil spise om det er av hensyn til religion, allergi eller ikke. Før meg er det en selvfølge at jeg tar hensyn til det når jeg inviterer folk til selskap eller besøk.

Anonymkode: e622f...73a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...