Gå til innhold

Flørter mannen min og selgeren?

Anbefalte innlegg

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det vil han garantert ikke hvis hun bare er en selger for ham. Ikke alle liker å flørte, kline og ligge rundt, vet du. Ikke er det normalt heller i oppegående omgangskretser. 

Anonymkode: da432...ce2

Hehe, klart han liker det. Hun flørter ikke ut i det tomme intet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, sug lut skrev:

Hehe, klart han liker det. Hun flørter ikke ut i det tomme intet.

Du har jo nettopp skrevet at det er normalt at alle flørter med alle hele tiden? Nå må du bestemme deg altså :)

Skrevet
1 time siden, Himmel og hav skrev:

Nå strevde du litt med leseforståelsen. Prøv igjen.

Og der kom hersketeknikker. Nice.

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og der kom hersketeknikker. Nice.

Hersketeknikk å påpeike at det som er blitt lest ikkje er det samme som faktisk stod der?

Skrevet

Hi, er du veldig usikker på deg selv og/eller forholdet?

Jeg hadde ikke stusset på slike mailer. Selgeren er ung, de bruker mer smiles. Å bruke for mye av dem kan være uprofesjonelt, men å bruke dem i en mer uformell mail, det er faktisk ganske normalt i dag. Det kommer helt an på hvilken tone man har når man møtes.

Flørting kommer i mange ulike grader. Ytterpunktene er de som flørter bare fordi det viser at man setter pris på en annen, men som det ikke ligger noe seksuelt bak - og flørting som blir gjort kun fordi man ønsker å ha uforpliktende sex med noen. Derimellom har du de som flørter fordi de liker noen, men hvor det er en uuttalt visshet hos begge at ingen ønsker noe mer fordi den ene eller begge  (eller ingen) er i et forhold. Så har du de som flørter kun for å sjekke om de har draget, fordi det å flørte med andre og får respons gir dem bedre selvtillit, selv om de ikke er interessert i personene som de flørter med. Så har du de som flørter bare fordi de ser at en annen trenger å føle seg sett, at en annen har en dårlig dag og trenger at noen viser seg positiv oppmerksomhet. Og så har du selvfølgelig de som flørter fordi de ønsker et seriøst forhold til den andre. Og sikkert et dusin eller flere andre måter å flørte på også. Se bare på små barn - ingen flørter mer enn de, og det er jo ingen som tenker at det er noe seksuell interesse i det (hvis man ikke er pedofil). Flørt i ulike former er en helt naturlig del av normal menneskelig omgang.

I går kveld var jeg ute og handlet. Veldig, veldig sliten, kronisk syk og generelt ekstra dårlig dag. Opp siste bakken hjem kom en ung fyr gående nedover, flott og litt "uvanlig" kledd for Ola Nordmann å være. Dressko, lys dongeri, sterk blå dressjakke, hvit skjorte, mahognybrunt, skinnende hår til skuldrene - typisk latinsk, trolig italiensk eller spansk. Vi fikk blikkontakt, og han sendte da et flørtende blikk tilbake og vi smilte til hverandre. Det var ikke noe som helst interesse fra noen av oss sin side annet enn at vi så hverandre, anerkjente hverandre og viste det. He made my day - selv om jeg sikkert er 15 år eldre enn ham. Han så en person han likte blikket til, jeg latet som om han likte helheten og ikke så at jeg så dårlig ut - og jeg gikk videre med et smil ;) 

Flørt er deilig, det viser at den andre ser deg, det viser at man er attraktiv. Nå er jeg singel, men selv om jeg er i et forhold så flørter jeg med andre likevel. Ikke på en måte som oppmuntrer til noe. Menn som vet jeg er i et forhold og ikke ønsker noe mer av meg kan også finne på å flørte med meg.

Hi - du overtolker de mailene veldig! Det er ingenting som tilsier at det er noe mer enn jobbmail mellom dem. Ut fra det du vet kan du ikke konkludere med noen annet enn at hun.... liker smilies og at hun har en hyggelig tone med din mann. Om du begynner å velge andre leverandører fordi du uten grunn mistenker at en selger flørter med din mann, da har du bikket over i en sjalusi som er sykelig eller svært nær sykelig. Du kan ikke bytte selger eller velge bort alle som omgås din mann. Da kommer du til å sørge for en ting på sikt - at mannen din velger bort deg. Du risikerer å skape det du frykter mest.

Gå i deg selv og gjør noe med din egen usikkerhet, det er den du kan ta tak i. Hvis mannen din har gjort ting som tilsier at han ikke er til å stole på, da får dere to ta tak i det i parterapi. Å begynne slike kontrollregimer som du nå skisserer vil aldri gjøre deg trygg, det bare forflytter problemene dine og gjør dem større.

Anonymkode: b2c43...bf5

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Eneste jeg reagerer på er hvorfor mannen har lagret henne under et mannsnavn. 

Anonymkode: 5f35b...c96

Leste deler av denne tråden høyt for mannen min nå. Han kommenterte at mange firmaer har jo noens navn som firmanavn. Jeg vet om mange Et kjapt søk på Rolf og as, avslørte ihvertfall tre ulike firma. Tenk hvor mange det finnes som heter et eller annet med Arne, Bjørn, Christian osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...