Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #1 Skrevet 8. september 2017 Vi har et firma hvor det kommer selgere innom for å selge ulike ting. Dette er et mannsdominert yrke. Men selgeren for det ene firmaet er en ung jente i 20 årene. Ho sender alltid mail med smileys. Han har henne lagret på telefonen med firmaet ho jobber i og et mannsnavn. Jeg har kontor et annet sted, så ser ikke hva som skjer når hun kommer innom verkstedet. Men jeg tolker mailene som flørting. Ho sender bare mail når han har bestilt noe eller bedt om pristilbud på noe. Men det er alltid mange smileys og greier. Hva tenker dere om dette? Anonymkode: cacd5...086
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #2 Skrevet 8. september 2017 Jeg hadde klikka.. Anonymkode: bbc4f...638
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #3 Skrevet 8. september 2017 Tenker at hun garantert har lyst til å riva mannen din over ende, ta av buksa og trusa i en bevegelse, få han på alle fire og rimme han her fra til himmelen... vedder faktisk neste mnd lønn på at det alt har skjedd... Anonymkode: 568b3...2b2
☆☆☆ Skrevet 8. september 2017 #5 Skrevet 8. september 2017 Ein god selgar flørtar. Flørt er ein naturleg del av kommunikasjon mellom mennesker. Ingen grunn til å hisse seg opp, i alle fall ikkje over smileys og generelt hyggelig framferd.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #6 Skrevet 8. september 2017 Jeg synes ikke det er hverken hyggelig eller naturlig å flørte med andre når man er gift. Og jeg synes det er uproft av selgere å gå rundt å flørte med kundene. Anonymkode: cacd5...086
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #8 Skrevet 8. september 2017 Akkurat nå, ☆☆☆ skrev: Du om det. Det er faktisk objektivt sett galt å flørte med andre damer når man er gift. Anonymkode: 8795a...58a
☆☆☆ Skrevet 8. september 2017 #9 Skrevet 8. september 2017 (endret) 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er faktisk objektivt sett galt å flørte med andre damer når man er gift. Anonymkode: 8795a...58a Objektivt sett? På ingen måte, det er ei høgst subjektiv meining. Noko som du anerkjenner i ditt forrige innlegg som du startar med «jeg synes». Endret 8. september 2017 av ☆☆☆
sug lut Skrevet 8. september 2017 #10 Skrevet 8. september 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg synes ikke det er hverken hyggelig eller naturlig å flørte med andre når man er gift. Og jeg synes det er uproft av selgere å gå rundt å flørte med kundene. Anonymkode: cacd5...086 Hahahaha men sånn et det altså. Verden går rundt på den måten. Flørting smører hjulene og selger det meste. Kos deg med tanken.
Himmel og hav Skrevet 8. september 2017 #11 Skrevet 8. september 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Det er faktisk objektivt sett galt å flørte med andre damer når man er gift. Anonymkode: 8795a...58a Absolutt ikke. Det er din mening. Flørting er normalt, hyggelig og de aller fleste gjør det.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #12 Skrevet 8. september 2017 Hvis det er bare smileys, så tenker jeg ikke noe mer enn det. Er det hjerter, kyssemunner, og mailer og meldinger utover det de gjør så er det ikke ok. Jeg sender også smiley selv til min mannelige sjef, og han til meg. Vanlig det nå da, vi bruker jo også chat. Vi er definitivt ikke på flørtern. Anonymkode: 01fe0...a88
Cersei Lannister Skrevet 8. september 2017 #13 Skrevet 8. september 2017 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er faktisk objektivt sett galt å flørte med andre damer når man er gift. Anonymkode: 8795a...58a Ikke innen salg... da skal man flørte Man lærer det på salgskurs og på skolen hvis du går salg der
beef sister Skrevet 8. september 2017 #14 Skrevet 8. september 2017 Kanskje du bør begynne å flørte mer selv? Det har sine fordeler!
frk Nilsen Skrevet 8. september 2017 #15 Skrevet 8. september 2017 Å gud, nå innså jeg at jeg akkurat flørtet med min sjef, dame på 60år... Slengte på en smiley på forrige mail. Ro ned et par hakk.
sug lut Skrevet 8. september 2017 #16 Skrevet 8. september 2017 Jepp, fikk nettopp en gratis genser på den måten.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #17 Skrevet 8. september 2017 Sååå glad for at jeg ikke jobber i samme firma som mannen min.. herregud, slapp nå litt av. Menn liker oppmerksomhet, gift eller ikke. Jeg er også relativt ung og i et mannsdominert yrke - det har sine fordeler for å si det sånn. (Og nei, jeg har på ingen måte tenkt til å ligge med hverken kunder eller kolleger). Anonymkode: c81ef...63e
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #18 Skrevet 8. september 2017 Hun er antakeligvis en god selger! Men det betyr jo ingenting? Anonymkode: 6c361...359
sug lut Skrevet 8. september 2017 #19 Skrevet 8. september 2017 4 minutter siden, beef sister skrev: Kanskje du bør begynne å flørte mer selv? Det har sine fordeler! Jepp, fikk akkurat en gratis genser på den måten.
Suzie Que Skrevet 8. september 2017 #20 Skrevet 8. september 2017 Jeg flørter med både kvinner og menn, og det synes jeg er helt greit og til og med fint så lenge det blir med en uskyldig flørt.
Twintipp Skrevet 8. september 2017 #21 Skrevet 8. september 2017 Jeg sender både hjerte, kyssesmiley og mange hyggelige ord til en mannlig kollega. Smileys og hjerte skriver jeg til flere. Legger absolutt IKKE noe mer i det enn at vi har en god og nær relasjon. Vi er svært lykkelige på hver vår kant! Det er bare sjargongen vi har oss i mellom. Det har _aldri_ vært et snev av noe underliggende skjulte hensikter fra noen av oss!! Fordi man er gift kan man bare sende sure smiley?? Hva er dealen med det?!
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #22 Skrevet 8. september 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det er faktisk objektivt sett galt å flørte med andre damer når man er gift. Anonymkode: 8795a...58a Leeeeeeer. Dagens. 😂😂😂😂 Du må være utrolig ung og utrygg. Anonymkode: 72e0a...184
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #23 Skrevet 8. september 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det er faktisk objektivt sett galt å flørte med andre damer når man er gift. Anonymkode: 8795a...58a Jeg blir dritsur om mannen min flørter med andre, er nok smått sjalu. Men det er IKKE objektivt sett galt. Det er bare subjektivt Anonymkode: 2a368...384
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #24 Skrevet 8. september 2017 du overreagerer skikkelig! Jeg flørter litt for eksempel i jobbintervju når det er en mann å det funker tydligvis ettersom jeg begynner i den nye jobben i neste uke. Anonymkode: 0e230...5e6
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #25 Skrevet 8. september 2017 Eneste jeg reagerer på er hvorfor mannen har lagret henne under et mannsnavn. Anonymkode: 5f35b...c96
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå