Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #26 Skrevet 8. september 2017 Når mannen har lagret henne under et mannsnavn bør du få opp øya.. selv om mAnge av de over er for flørting. Dette er ikke greit når man er gift og han skjuler noe for deg.. er et eller annet som tenner han eller interesserer han hos henne det kan jeg si med 99 % sikkerhet. Anonymkode: bbc4f...638
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #27 Skrevet 8. september 2017 2 timer siden, ☆☆☆ skrev: Objektivt sett? På ingen måte, det er ei høgst subjektiv meining. Noko som du anerkjenner i ditt forrige innlegg som du startar med «jeg synes». Er det lov å sitte her inne og lyve om at jeg er en annen bruker, enn jeg er? Lært deg å se på AB-koder, eller? Ikke? Kanskje du bør få deg litt frisk luft. Støv og mugg gjør tydeligvis at man er for utroskap. Anonymkode: 8795a...58a
☆☆☆ Skrevet 8. september 2017 #28 Skrevet 8. september 2017 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er det lov å sitte her inne og lyve om at jeg er en annen bruker, enn jeg er? Lært deg å se på AB-koder, eller? Ikke? Kanskje du bør få deg litt frisk luft. Støv og mugg gjør tydeligvis at man er for utroskap. Anonymkode: 8795a...58a Ok
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #29 Skrevet 8. september 2017 2 timer siden, sug lut skrev: Hahahaha men sånn et det altså. Verden går rundt på den måten. Flørting smører hjulene og selger det meste. Kos deg med tanken. Det er ikke noe verre enn at vi bare slutter og bestille varer fra det firmaet. Det finnes plenty av konkurrenter til det firmaet si. Leverer samme varer. Så det løser seg greit sånn sett, hvis jeg vil det. Anonymkode: cacd5...086
frk Nilsen Skrevet 8. september 2017 #30 Skrevet 8. september 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Det er ikke noe verre enn at vi bare slutter og bestille varer fra det firmaet. Det finnes plenty av konkurrenter til det firmaet si. Leverer samme varer. Så det løser seg greit sånn sett, hvis jeg vil det. Anonymkode: cacd5...086 Bare pass på at selgeren på det andre firmaet ikke er en dame, og ikke bruker smiley så... Du kan jo ha det i kravspekket til anbudet (jeg flørter ikke altså)
Himmel og hav Skrevet 8. september 2017 #31 Skrevet 8. september 2017 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er det lov å sitte her inne og lyve om at jeg er en annen bruker, enn jeg er? Lært deg å se på AB-koder, eller? Ikke? Kanskje du bør få deg litt frisk luft. Støv og mugg gjør tydeligvis at man er for utroskap. Anonymkode: 8795a...58a Stått opp med feil bein eller er overreaksjon en slags normal for deg?
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #32 Skrevet 8. september 2017 2 minutter siden, frk Nilsen skrev: Bare pass på at selgeren på det andre firmaet ikke er en dame, og ikke bruker smiley så... Du kan jo ha det i kravspekket til anbudet (jeg flørter ikke altså) Det er ikke snakk om noe anbud her. Vi bestiller varer fra mange forskjellige firmaer. Har unge avtale med noen. Så bestemmer selv. Mannen har ytret at han ikke er så fornøyd med de varene før. Så da er Det en ypperlig sjanse til å prøve noe annet nå 😂😂😂 Anonymkode: cacd5...086
Himmel og hav Skrevet 8. september 2017 #33 Skrevet 8. september 2017 1 time siden, Anonym bruker skrev: Eneste jeg reagerer på er hvorfor mannen har lagret henne under et mannsnavn. Anonymkode: 5f35b...c96 Det trenger ikke bety noe annet enn at den forrige selgeren fra firmaet var en mann, og så har han bare lagret den nye selgerens nummer også under der. Jeg vet at jeg har lett for å gjøre det av ren latskap.
sug lut Skrevet 8. september 2017 #34 Skrevet 8. september 2017 43 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er ikke noe verre enn at vi bare slutter og bestille varer fra det firmaet. Det finnes plenty av konkurrenter til det firmaet si. Leverer samme varer. Så det løser seg greit sånn sett, hvis jeg vil det. Anonymkode: cacd5...086 Men du vet, han kommer alltid til å fortsette å tenke på henne.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #35 Skrevet 8. september 2017 46 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det er ikke snakk om noe anbud her. Vi bestiller varer fra mange forskjellige firmaer. Har unge avtale med noen. Så bestemmer selv. Mannen har ytret at han ikke er så fornøyd med de varene før. Så da er Det en ypperlig sjanse til å prøve noe annet nå 😂😂😂 Anonymkode: cacd5...086 Hvorfor flørter du med oss? Du må jo ikke skrive smileys til andre Anonymkode: 29baa...c0d
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #36 Skrevet 8. september 2017 Flørting på jobb er gøy Lenge siden jeg jobbet i privat bedrift, men husker jo godt sjargongen hvor flørt med selgerene var en selvfølge. Det jeg personlig syntes er uproft derimot er smileys i jobbmail. Men det er bare sånn jeg er. Det er ikke horribelt galt i mine øyne, men i Mail kommunikasjon (mellom selger/bedrift eller sjef/ansatt feks) liker jeg personlig å holde rent for "fjas". Så kan flørting og tøysing foregå IRL 😊 Mannen min er IT-teknikker og måtte før reise mye rundt i butikkene (og fikse kassaapparat og pc-er etc) i en bedrift hvor det jobber sikkert 99% damer i butikkene. Og jeg hadde blitt litt skuffet hvis han ikke hadde fått gleden av å flørte da, herlighet, det er jo bare sunt for selvtilliten ☺️ Anonymkode: 018ef...364
Mamma_til_2 Skrevet 8. september 2017 #37 Skrevet 8. september 2017 De aller fleste firmaer har selgere i 20 årene som er pene jenter, de får solgt det de trenger og selge og de fleste som sitter på innkjøp er menn om blir påvirket av lett flørt. Slapp av ett par hakk og finn noe annet og henge deg opp i.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #38 Skrevet 8. september 2017 5 timer siden, Himmel og hav skrev: Absolutt ikke. Det er din mening. Flørting er normalt, hyggelig og de aller fleste gjør det. Er det bare jeg som klarer å snakke hyggelig med menn uten å flørte? Flørting i som rette betydning er jo for å prøve å sjekke opp noen. Hvorfor sjekke opp noen når man er gift? Er heller ikke normalt å flørte rundt i min (store) omgangskrets. Anonymkode: da432...ce2
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #39 Skrevet 8. september 2017 2 timer siden, Himmel og hav skrev: Det trenger ikke bety noe annet enn at den forrige selgeren fra firmaet var en mann, og så har han bare lagret den nye selgerens nummer også under der. Jeg vet at jeg har lett for å gjøre det av ren latskap. Naiviteten lenge leve. Anonymkode: da432...ce2
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #40 Skrevet 8. september 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Er det bare jeg som klarer å snakke hyggelig med menn uten å flørte? Flørting i som rette betydning er jo for å prøve å sjekke opp noen. Hvorfor sjekke opp noen når man er gift? Er heller ikke normalt å flørte rundt i min (store) omgangskrets. Anonymkode: da432...ce2 Å flørte trenger jo ikke å bety at du legger puppene opp i ansiktet på motparten liksom.. det kan være et ekstra Glimt i øyet, et kompliment, en spøk og et smil. Det gjør verden til et hyggeligere sted synes jeg hvertfall. Og jeg er godt likt både blant menn og kvinner. Anonymkode: c81ef...63e
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #41 Skrevet 8. september 2017 1 time siden, sug lut skrev: Men du vet, han kommer alltid til å fortsette å tenke på henne. Det vil han garantert ikke hvis hun bare er en selger for ham. Ikke alle liker å flørte, kline og ligge rundt, vet du. Ikke er det normalt heller i oppegående omgangskretser. Anonymkode: da432...ce2
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #42 Skrevet 8. september 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Å flørte trenger jo ikke å bety at du legger puppene opp i ansiktet på motparten liksom.. det kan være et ekstra Glimt i øyet, et kompliment, en spøk og et smil. Det gjør verden til et hyggeligere sted synes jeg hvertfall. Og jeg er godt likt både blant menn og kvinner. Anonymkode: c81ef...63e Kompliment og smil er ikke flørting. Det er normalt hyggelig oppførsel. Jeg gir komplimenter til min far ofte og smiler til han. Mener du at jeg flørter med faren min? Anonymkode: da432...ce2
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 8. september 2017 #43 Skrevet 8. september 2017 Jeg er selger og legger ofte ved smileys i mail og sms🙈 Legger ikke noe mer i det enn å være hyggelig🙄 Får ofte smileys tilbake da👍
SharonNeedles Skrevet 8. september 2017 #44 Skrevet 8. september 2017 2 timer siden, sug lut skrev: Men du vet, han kommer alltid til å fortsette å tenke på henne. 😂
Himmel og hav Skrevet 8. september 2017 #45 Skrevet 8. september 2017 56 minutter siden, Anonym bruker skrev: Er det bare jeg som klarer å snakke hyggelig med menn uten å flørte? Flørting i som rette betydning er jo for å prøve å sjekke opp noen. Hvorfor sjekke opp noen når man er gift? Er heller ikke normalt å flørte rundt i min (store) omgangskrets. Anonymkode: da432...ce2 Vi har sikkert ulike grenser for hva som er å flørte. For meg er det milevis mellom det å småflørte og det å sjekke opp noen. Det er som forskjellen på å ta ei rute melkesjokolade og trøkke i seg hele plata. Småflørt er hyggelig og morsomt, og kanskje er det du kaller hyggelig det jeg kaller småflørt. Hvem vet? 58 minutter siden, Anonym bruker skrev: Naiviteten lenge leve. Anonymkode: da432...ce2 Hvorfor det? Jeg gjør det selv og jeg er ganske sikker på at jeg ikke har noe på gang med noen.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #46 Skrevet 8. september 2017 2 timer siden, Himmel og hav skrev: Vi har sikkert ulike grenser for hva som er å flørte. For meg er det milevis mellom det å småflørte og det å sjekke opp noen. Det er som forskjellen på å ta ei rute melkesjokolade og trøkke i seg hele plata. Småflørt er hyggelig og morsomt, og kanskje er det du kaller hyggelig det jeg kaller småflørt. Hvem vet? Hvorfor det? Jeg gjør det selv og jeg er ganske sikker på at jeg ikke har noe på gang med noen. Lagrer du mannlige bekjente på telefonen under falske kvinnenavn? Det er virkelig ikke vanlig, men skrudd. Anonymkode: da432...ce2
Roheryn Skrevet 8. september 2017 #47 Skrevet 8. september 2017 At hun er lagret på mannsnavn kommer sannsynligvis av at hun har arvet jobbtelefon av sin forgjenger, og så har han ikke endret det? Jeg vet jeg heter Frode i telefonboka til sjefen, men det er bare fordi jeg har overtatt Frode sin gamle telefon og ingen har ringt telenor og fått oppdatert bedriftskatalogen skikkelig. Om emojis: noen er emoji-folk. Såfremt teksten er saklig nok ville jeg ikke oftet det en tanke. (Sjefen min sender sågar hjerter og ølglass og gudene vet. Men han gjør det til alle - inkludert middelaldrende menn 😂 til allmenn munterhet)
Hjertefru Skrevet 8. september 2017 #48 Skrevet 8. september 2017 Hahaha... Dette må være tull. Alle over tyve vet at flørting er en del av jobben i serviceyrker. Du er en dårlig selger om du ikke behersker flørting. Flørting er hyggelig krydder i hverdagen, i alle sammenhenger. Jeg er i helsevesenet og flørter selv med mannlige pasienter som jeg kjenner godt. Og de flørter tilbake, godt opp i 80-åra noen. Sjalusi er stygt.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #49 Skrevet 8. september 2017 Flørting er jo bare gøy! Mannen min klarer ikke snakke med jenter uten å flørte. Alle jenter! Var nettopp med han for å kjøpe sko, og han sjarmerte jo den unge jenta i skobutikken i senk. Det er bare sånn han er. Betyr jo ikke noe. Anonymkode: 0feaa...d7d
Himmel og hav Skrevet 8. september 2017 #50 Skrevet 8. september 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Lagrer du mannlige bekjente på telefonen under falske kvinnenavn? Det er virkelig ikke vanlig, men skrudd. Anonymkode: da432...ce2 Nå strevde du litt med leseforståelsen. Prøv igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå