Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #1 Skrevet 7. september 2017 Norge er ikke gjenkjennelig om noen år hvis ikke. Skremmende. Anonymkode: aae78...604
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #2 Skrevet 7. september 2017 Norge blir i alle fall ikke Norge hvis de blå-blå får fortsette galskapen! For menneskeverdet, for fellesskapet og for solidariteten - stem på venstresida! Enkelt sagt: for et varmere og hyggeligere Norge - stem rødgrønt! Anonymkode: b284b...647
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #3 Skrevet 7. september 2017 Du har helt rett - hvis Frp får fortsette i regjeringsposisjon så vil vi om noen år ikke kjenne igjen Norge. Det er skremmende at noen ønsker å stemme Frp! Og ditt (dine?) innlegg om Frp bekrefter egentlig bare hvorfor man ikke bør stemme det partiet. Det er bedre å stemme blankt eller ikke stemme fremfor å stemme på det partiet! Anonymkode: 6da91...a25
Anonym bruker Skrevet 7. september 2017 #4 Skrevet 7. september 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du har helt rett - hvis Frp får fortsette i regjeringsposisjon så vil vi om noen år ikke kjenne igjen Norge. Det er skremmende at noen ønsker å stemme Frp! Og ditt (dine?) innlegg om Frp bekrefter egentlig bare hvorfor man ikke bør stemme det partiet. Det er bedre å stemme blankt eller ikke stemme fremfor å stemme på det partiet! Anonymkode: 6da91...a25 Det samme mener flere om de som vil stemme AP ol. Anonymkode: 884a6...0e2
Gjest Antarctica Skrevet 7. september 2017 #5 Skrevet 7. september 2017 32 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det samme mener flere om de som vil stemme AP ol. Anonymkode: 884a6...0e2 Men de tar jo feil. Så dem trenger vi ikke høre på.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #6 Skrevet 8. september 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Norge blir i alle fall ikke Norge hvis de blå-blå får fortsette galskapen! For menneskeverdet, for fellesskapet og for solidariteten - stem på venstresida! Enkelt sagt: for et varmere og hyggeligere Norge - stem rødgrønt! Anonymkode: b284b...647 Øk oppvarming av fellesskapet, senk oppvarming av klima. Ta vare på hverandre og kloden vår❤️❤️ Anonymkode: bf494...cd9
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #7 Skrevet 8. september 2017 6 timer siden, Pashla skrev: Men de tar jo feil. Så dem trenger vi ikke høre på. Og der var hersketeknikker fra rødgrønn side atter en gang påbegynt. Hva er det med den rødgrønne siden som hele tiden må påpeke alt som er galt med den blå siden istedenfor å fremsnakke den politikken de er enige med. For det er faktisk slik at alle har rett til en mening, og det er ikke den ene siden i politikken som objektivt sett har rett til å kreve enerett på sannheten. Din mening Pashla er ikkd viktigere enn de som stemmer FRP som hi sannsynligvis gjør. Anonymkode: 99d17...840
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #8 Skrevet 8. september 2017 7 timer siden, Pashla skrev: Men de tar jo feil. Så dem trenger vi ikke høre på. Jo på lik linje som alle andre. Vet ikke om du har hørt om den fine rettigheten vi har her i Norge? Ikke det? Den kalles ytringsfrihet og lar oss ha egne meninger og si vår mening uten og bli fengslet eller verre. Fint ikke sant? Anonymkode: 884a6...0e2
Iiiiik Skrevet 8. september 2017 #9 Skrevet 8. september 2017 59 minutter siden, Anonym bruker skrev: Og der var hersketeknikker fra rødgrønn side atter en gang påbegynt. Hva er det med den rødgrønne siden som hele tiden må påpeke alt som er galt med den blå siden istedenfor å fremsnakke den politikken de er enige med. For det er faktisk slik at alle har rett til en mening, og det er ikke den ene siden i politikken som objektivt sett har rett til å kreve enerett på sannheten. Din mening Pashla er ikkd viktigere enn de som stemmer FRP som hi sannsynligvis gjør. Anonymkode: 99d17...840 Unnskyld meg, men mener du at hovedinnlegget og overskriften er saklig og at den framsnakker en bestemt politikk? Med en sånn overskrift inviteres det ikke akkurat til en saklig diskusjon. Som man roper i skogen får man svar.
sotosmor Skrevet 8. september 2017 #10 Skrevet 8. september 2017 Frp er det siste partiet jeg ville stemme på. Her blir det nok en stemme til venstresiden, tror jeg, selv om jeg er Krf sympatisør.
the amazing spidermamma Skrevet 8. september 2017 #11 Skrevet 8. september 2017 https://m.youtube.com/watch?v=ENXXRCkJVNw Hvis vi først skal holde et visst nivå her i debatten, så må vi ha litt Black Debbath.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #12 Skrevet 8. september 2017 13 minutter siden, Iiiiik skrev: Unnskyld meg, men mener du at hovedinnlegget og overskriften er saklig og at den framsnakker en bestemt politikk? Med en sånn overskrift inviteres det ikke akkurat til en saklig diskusjon. Som man roper i skogen får man svar. Du har helt rett i at hi ikke er den mest saklige, men betyr det at hele tråden må fortsette på den måten? Hvorfor kan man ikke ha en saklig debatt til tross for Hi sin måte å ordlegge seg? Anonymkode: 99d17...840
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #13 Skrevet 8. september 2017 FrP, stemt 👍 Anonymkode: d6ccd...54a
Iiiiik Skrevet 8. september 2017 #14 Skrevet 8. september 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du har helt rett i at hi ikke er den mest saklige, men betyr det at hele tråden må fortsette på den måten? Hvorfor kan man ikke ha en saklig debatt til tross for Hi sin måte å ordlegge seg? Anonymkode: 99d17...840 Det er jeg enig i, men å trekke inn hersketeknikker hos en meningsmotstander (?) som fortsetter trenden som tråden har etablert blir for sært for meg.
Lessismore Skrevet 8. september 2017 #15 Skrevet 8. september 2017 Ikke stem FrP. De står for et mørkere, mer fremmedfiendtlig, kaldere samfunn. Stem hva som helst, bare ikke dem.
amandine Skrevet 8. september 2017 #16 Skrevet 8. september 2017 Litt tynt å rope om hersketeknikk bare fordi noen sier at andre tar feil, spør du meg.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #17 Skrevet 8. september 2017 Nei, aldri i verden om jeg stemmer FrP! Anonymkode: 273b9...cc1
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #18 Skrevet 8. september 2017 26 minutter siden, Lessismore skrev: Ikke stem FrP. De står for et mørkere, mer fremmedfiendtlig, kaldere samfunn. Stem hva som helst, bare ikke dem. Heller ikke AP og KrF Anonymkode: 273b9...cc1
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #19 Skrevet 8. september 2017 29 minutter siden, Iiiiik skrev: Det er jeg enig i, men å trekke inn hersketeknikker hos en meningsmotstander (?) som fortsetter trenden som tråden har etablert blir for sært for meg. Det kan du forsåvidt ha helt rett i, og jeg burde nok tatt denne debatten i en annen tråd. Men jeg blir så frustrert når folk skal begynne å latterliggjøre andre sin mening så lenge det er et fritt valg og man kan velge akkurat hva man vil. Jeg støtter faktisk AP, men jeg synes debatten her inne ofte har endt med at AP velgere ofte føler for å fortelle de som stemmer FRP alt hva som er galt med dem. Jeg er ingen fan av FRP, jeg har forskjellig verdisyn enn de som stemmer FRP, men jeg ser ingen verdi i å rakke ned på hverandre uansett hvilket parti man støtter. Det er ikke slik at jeg som AP velger per definisjon er viktigere enn de som stemmer FRP, men det opplever jeg at mange AP velgere mener og det gjør bare at debatten blir meningsløs og vi får jo ikke frem våre politiske ståpunkt. Anonymkode: 99d17...840
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #20 Skrevet 8. september 2017 Stem blankt da får ingen viljen sin Anonymkode: 884a6...0e2
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #21 Skrevet 8. september 2017 Stem De Kristne! De ønsker å bevare norge, norsk kultur, og velferdsstaten. De ønsker å bevare ytringsfriheten og kjernefamilien. Det er det desidert mest familievennlige partiet pr idag. Anonymkode: 273b9...cc1
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #22 Skrevet 8. september 2017 Vi fornuftige stemmer frp.. lurer på hvor ille det skal bli før ap forstår hvor det bærer.. skremmende ja.. har sett det i mange år.. Anonymkode: 1fb7d...c08
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #23 Skrevet 8. september 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Vi fornuftige stemmer frp.. lurer på hvor ille det skal bli før ap forstår hvor det bærer.. skremmende ja.. har sett det i mange år.. Anonymkode: 1fb7d...c08 Hvor er denne fornuften når det gjelder å ta vare på miljøet? Det spiller ingen rolle hvilke landegrenser folk bor innenfor når planeten er ødelagt. Anonymkode: bf494...cd9
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #24 Skrevet 8. september 2017 Dersom man ønsker et samfunn som ikke ivaretar menneskeverd, solidaritet, naturvern og dyrevelferd så stemmer man Frp. Anonymkode: 7b816...971
Anonym bruker Skrevet 8. september 2017 #25 Skrevet 8. september 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dersom man ønsker et samfunn som ikke ivaretar menneskeverd, solidaritet, naturvern og dyrevelferd så stemmer man Frp. Anonymkode: 7b816...971 Jeg stemmer sv selv, men mente FrP var gode på dyrevelferd? De ønsker vel i alle fall dyrepoliti over hele landet? Ellers enig men deg. Anonymkode: bf494...cd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå