GĂ„ til innhold

IKM uke 39 đŸ’«


Fandens Oldemor

Anbefalte innlegg

1 time siden, Iskula skrev:

Hvordan er blĂždningen hos deg?

Jeg skjÞnner ingenting av hva som skjer med meg, jeg har aldri spotta sÄ mye og sÄ lenge fÞr. Holdt pÄ en hel uke nÄ. Var helt sikker pÄ at tr kom pÄ fredag, kom litt rÞdt, men sÄ var det tilbake til den brune spottinga. Jeg har aldri opplevd det fÞr. Jeg blÞr alltid mye nÄr jeg har mensen. Skikkelig irriterende, nÄ vil jeg bare fÄ tr og bli ferdig sÄ jeg kan begynne pÄ ny pp.

Kan virke som noen drÄper friskt blod utvanna med utflod, sÄ veldig svakt rosa. I dag har det derimot vÊrt lysebrunt. I gÄr hadde jeg sÄre bryster, frisk blÞdning og masse kviser - fÞlte meg sÄÄÄ hormonell og gravid. I dag er brystene uten fÞlelser, brunlig utflod og huden har blitt klar nesten over natta... lurer pÄ Ä ta en test i morra selv om jeg hadde tenkt til Ä vente til lÞrdag

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

14 minutes ago, MD.95 said:

Kan virke som noen drÄper friskt blod utvanna med utflod, sÄ veldig svakt rosa. I dag har det derimot vÊrt lysebrunt. I gÄr hadde jeg sÄre bryster, frisk blÞdning og masse kviser - fÞlte meg sÄÄÄ hormonell og gravid. I dag er brystene uten fÞlelser, brunlig utflod og huden har blitt klar nesten over natta... lurer pÄ Ä ta en test i morra selv om jeg hadde tenkt til Ä vente til lÞrdag

Hmm, okay :) Det er jo litt likt det jeg har hatt. Men da det friske blodet kom mista jeg hÄpet om at det var en festeblÞdning. Hvor lenge har du hatt det? Jeg har lest at en festeblÞdning kan vare opp til tre dager. Det har holdt pÄ en uke for min del, sÄ det mÄ vÊre tr som er treg med Ä komme skikkelig i gang.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

58 minutter siden, Iskula skrev:

Hmm, okay :) Det er jo litt likt det jeg har hatt. Men da det friske blodet kom mista jeg hÄpet om at det var en festeblÞdning. Hvor lenge har du hatt det? Jeg har lest at en festeblÞdning kan vare opp til tre dager. Det har holdt pÄ en uke for min del, sÄ det mÄ vÊre tr som er treg med Ä komme skikkelig i gang.

Hmm, jeg har fÄtt for meg at festeblÞdning kan vÊre bÄde friskt og gammelt blod, men jeg tar kanskje feil?? Tja, i et par/tre dager her

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

1 time siden, risc skrev:

Hjelp, babystrek eller skyggestrek?? Er 3-5 dager til IKM...

78ADB102-A65A-4405-9CBB-8AEB7EFDF38B.jpeg

Den ser ut til Ă„  vĂŠre rosa, sĂ„ da er det ingen skyggestrek 😉 Helt klart babystrek! 😍😍

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

5 timer siden, risc skrev:

Hjelp, babystrek eller skyggestrek?? Er 3-5 dager til IKM...

78ADB102-A65A-4405-9CBB-8AEB7EFDF38B.jpeg

Definitivt babystrek!đŸ˜ƒđŸ™ŒđŸ»

Anonymkode: bdab3...2fc

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Ser strek! :)

 

Jeg har blitt hypersensitiv i ansiktet de siste dagene. Jeg bruker de samme produktene(som er for sensitiv hud til og med), men alt svir og hele trynet flammet opp! Etter Ä ha ventet en halvtime pÄ at det skulle roe seg i morges mÄtte jeg bare bruke litt mineralfoundation for ikke se helt syreskadet ut. Det svir fortsatt, men kun i enkelte omrÄder. 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Her er det negative tester, hÞy temp, sÄre bryst og ingen tegn til heksa. 14 dpo

Vil barre ha heksa for Ă„ starte med ny PP.

 

Reknar med at syklusen denne mnd er pÄ bÊr tur.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Gratulerer med babystreker! Her har jeg ikke troa i det hele tatt. HĂ„per tr kommer snart sĂ„ jeg slipper Ă„ gĂ„ Ă„ lure pĂ„ nĂ„r el kommer/har vĂŠrt  😬

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

20 hours ago, MD.95 said:

Hmm, jeg har fÄtt for meg at festeblÞdning kan vÊre bÄde friskt og gammelt blod, men jeg tar kanskje feil?? Tja, i et par/tre dager her

Jeg aner ikke, ser ikke ut til Ä vÊre en fasit pÄ den festeblÞdningen :) Den oppleves sÄ forskjellig fra person til person. Jeg hÄper du fÄr en positiv test, krysser fingrene :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

4 timer siden, Iskula skrev:

Jeg aner ikke, ser ikke ut til Ä vÊre en fasit pÄ den festeblÞdningen :) Den oppleves sÄ forskjellig fra person til person. Jeg hÄper du fÄr en positiv test, krysser fingrene :)

HĂ„per det samme for deg! I dag fikk jeg friskt blod pĂ„ papiret igjen.. mannen sa sĂ„ fint at han skulle Ăžnske alle sĂ„nne blĂždninger og symptomer kom med et forklarings brev, sĂ„ man slapp Ă„ bekymre seg nĂ„r man ikke vet hva det er 😅

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Kjekt Ä se at det er sÄ mye lovende pÄ gang :)

Jeg kommer nok til Ä fÞlge med videre her, men siden tr kom i dag, vil jeg ogsÄ lage en ny trÄd for neste pp. Det blir merkelig nok litt godt - de to siste pp'ene har vÊrt noen voldsomme berg- og dalbaner med positive tester som ender med kjemisk. NÄ vet jeg i alle fall helt 100% sikkert at det ikke er noe, og det skal bli godt Ä slippe graviditetssymptomer nÄr jeg uansett ikke er gravid pÄ ordentlig. 

Da er det tilbake til brie og salami, google litt pÄ kosttilskudd, og ikke minst parkere testene en stund :) Lykke til i innspurten :D 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

19 hours ago, MD.95 said:

HĂ„per det samme for deg! I dag fikk jeg friskt blod pĂ„ papiret igjen.. mannen sa sĂ„ fint at han skulle Ăžnske alle sĂ„nne blĂždninger og symptomer kom med et forklarings brev, sĂ„ man slapp Ă„ bekymre seg nĂ„r man ikke vet hva det er 😅

Godt sagt, det skulle jeg ogsĂ„ Ăžnske! 😉 

Jeg tror rett og slett all den spottinga og den bittelille blÞdningen var det jeg fikk av "mensen" denne gangen. Kaller det ikke ordentlig mensen, for jeg blÞr alltid mye, men kroppen fungerer annerledes etter noen Är med p-piller. Jeg var heldig som fikk igjen tr en mÄned etter pilleslutt, men det betyr ikke at alt er pÄ stell med syklusene igjen fordet. Jeg fikk negativ test i gÄr, sÄ det kan ikke ha vÊrt en festeblÞdning. Jeg prÞver igjen snart :) 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

8 hours ago, Fandens Oldemor said:

Kjekt Ä se at det er sÄ mye lovende pÄ gang :)

Jeg kommer nok til Ä fÞlge med videre her, men siden tr kom i dag, vil jeg ogsÄ lage en ny trÄd for neste pp. Det blir merkelig nok litt godt - de to siste pp'ene har vÊrt noen voldsomme berg- og dalbaner med positive tester som ender med kjemisk. NÄ vet jeg i alle fall helt 100% sikkert at det ikke er noe, og det skal bli godt Ä slippe graviditetssymptomer nÄr jeg uansett ikke er gravid pÄ ordentlig. 

Da er det tilbake til brie og salami, google litt pÄ kosttilskudd, og ikke minst parkere testene en stund :) Lykke til i innspurten :D 

Jeg ser ogsÄ frem til en ny pp nÄ, og sÄ fint at du vil starte en ny trÄd - vi snakkes der :)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Da kom tr her :(:( 5 dager fÞr tiden, sÄ jeg skjÞnner egentlig veldig lite iom at syklusen her alltid er helt presis. Men ingen tvil om at det er den sure gamle tanta, med tanke pÄ bÄde mengde og smerter.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

19 minutes ago, Mamma til 2, Ăžnsker en til ❀ said:

Da kom tr her :(:( 5 dager fÞr tiden, sÄ jeg skjÞnner egentlig veldig lite iom at syklusen her alltid er helt presis. Men ingen tvil om at det er den sure gamle tanta, med tanke pÄ bÄde mengde og smerter.

Du er ikke den eneste som har opplevd uvanligheter denne pp ;) Bli med i den neste IKM-trĂ„den 😊

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Kjenner jeg blir litt stressa av Ä lese om deres ustabile syklus denne mnd, ettersom at jeg selv har hatt smÄ blÞdninger/farget utflod de siste dagene.. Usikker pÄ nÄr egglÞsning var, men vil tippe IKM er enten sÞndag eller mandag som kommer.. Er vel fortsatt hÄp sÄ lenge mensen ikke er kommet, men ja.. Om det ikke funker denne gangen fÄr jeg sprÞyte av gyn pÄ syklusdag 12 neste mnd, sÄ fÄr jeg egglÞsning dagen etter, da blir det jo litt lettere Ä time perfekt evt..

 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

22 timer siden, MD.95 skrev:

Kjenner jeg blir litt stressa av Ä lese om deres ustabile syklus denne mnd, ettersom at jeg selv har hatt smÄ blÞdninger/farget utflod de siste dagene.. Usikker pÄ nÄr egglÞsning var, men vil tippe IKM er enten sÞndag eller mandag som kommer.. Er vel fortsatt hÄp sÄ lenge mensen ikke er kommet, men ja.. Om det ikke funker denne gangen fÄr jeg sprÞyte av gyn pÄ syklusdag 12 neste mnd, sÄ fÄr jeg egglÞsning dagen etter, da blir det jo litt lettere Ä time perfekt evt..

 

Hvordan gÄr det, MD.95? Har du fortsatt smÄblÞdninger?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

PĂ„ 25.9.2017 den 17.52, Zarina skrev:

Gratulerer med babystreker! Her har jeg ikke troa i det hele tatt. HĂ„per tr kommer snart sĂ„ jeg slipper Ă„ gĂ„ Ă„ lure pĂ„ nĂ„r el kommer/har vĂŠrt  😬

Hvordan er stĂ„a, Zarina? â˜ș Har du fĂ„tt tr eller tatt noen g.tester? 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

3 timer siden, Aléria skrev:

Hvordan gÄr det, MD.95? Har du fortsatt smÄblÞdninger?

Njaaa, Jaa men nei... haha, jeg skjĂžnner ingenting av kroppen min. Tester meg i morra selv om det mest sannsynlig er litt for tidlig. Har ikke troa pĂ„ denne PP, sĂ„ fĂ„r heller gi litt ekstra neste gang đŸ€žđŸŒ

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...