GĂ„ til innhold

IKM uke 39 đŸ’«


Fandens Oldemor

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, Mamma til 2, Ăžnsker en til ❀ skrev:

Ja, hadde jeg ikke stoppet meg selv hadde jeg nok googlet meg ihjel 😂 Men tror det er umulig Ă„ ikke kjenne etter nĂ„r det er noe man Ăžnsker sĂ„ sterkt. PrĂžver Ă„ vĂŠre tolmodig, men tror det kan bli noen veldig lange dager frem mot ikm. Og har ikke gitt meg lov til Ă„ teste fĂžr dagen fĂžr 😅

Du er veldig flink da! Jeg skal ogsÄ prĂžve Ă„ vente, minst til sĂžndag, med Ă„ teste igjen. Burde slutte Ă„ google ogsĂ„, men det er vanskelig. Tar lange dopauser pĂ„ jobb for Ă„ google symptomer 😂 Kollegaene tror sikkert det er noe alvorlig galt med fordĂžyelsen min 😂

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, - HĂ„pefull - skrev:

Du er veldig flink da! Jeg skal ogsÄ prĂžve Ă„ vente, minst til sĂžndag, med Ă„ teste igjen. Burde slutte Ă„ google ogsĂ„, men det er vanskelig. Tar lange dopauser pĂ„ jobb for Ă„ google symptomer 😂 Kollegaene tror sikkert det er noe alvorlig galt med fordĂžyelsen min 😂

Heldigvis har jeg et snev av fornuft i behold ennĂ„. Ettersom deg bare er 7 dager siden dpo er det slett ikke sikkert at egget er festet ennĂ„ (sannsynligheten for at det fester seg ved fĂžrste forsĂžk er heller ikke stor). Og jeg mĂ„ heller vĂŠre litt pessimistisk sĂ„ jeg ikkje blir sĂ„ sykt skuffet om tanta kommer 😂

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Ser det ikke bare er meg som driver og googler 😂 Jeg prĂžver Ă„ finne ut av denne spottinga jeg hadde. Tror kanskje det har gitt seg nĂ„. Ingen tr enda. Det kan vĂŠre sĂ„ mye, blir ikke noe klokere av all googlinga ;)

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

46 minutes ago, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI said:

Ja og jeg forstÄr ingen ting.

Hmm, veldig rart da! Har du fÄtt fÞrst positiv, sÄ negativ, og sÄ positiv igjen med samme type test? Og tatt med morgenurin alle tre? Er sÄ mye som kan spille inn, og det er jo fortsatt tidlig enda, men det mÄ da vÊre hÄp nÄr du fÄr positive tester??

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

OK Sorry for detaljer her nÄ.... 

hsdde sex tidligere i dag og ca en time etter kjente jeg noe begynte Ä renne. Tenkte det bare var restene til mannen sÄ jeg lÞp for Ä ta pÄ truseinnlegg. Men Neida, her var det bare masse blod??? Helt lyst, nesten litt oransj, sikkert fordi det var "vanna ut"... er jo fortsatt et par uker til TR....

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

10 timer siden, MD.95 skrev:

OK Sorry for detaljer her nÄ.... 

hsdde sex tidligere i dag og ca en time etter kjente jeg noe begynte Ä renne. Tenkte det bare var restene til mannen sÄ jeg lÞp for Ä ta pÄ truseinnlegg. Men Neida, her var det bare masse blod??? Helt lyst, nesten litt oransj, sikkert fordi det var "vanna ut"... er jo fortsatt et par uker til TR....

Kan vÊre et blodkar som har sprukket nÄr dere hadde sex kanskje? Har skjedd med meg flere ganger fÞr. Evt kan det vÊre festeblÞdning?

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

10 dpo idag og tok en test pĂ„ morgenen. Var litt usikker pĂ„ om jeg skimtet noe eller ikke, men tenkte at den da mĂ„tte regnes som negativ. Da jeg sĂ„ pĂ„ den etter frokost var det en strek pĂ„ testen (tilogmed mannen min sĂ„ det 😜)! Vet den da ikke var gyldig, men det blir ekstra spennende Ă„ teste videre!

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

6 timer siden, Zarina skrev:

Kan vÊre et blodkar som har sprukket nÄr dere hadde sex kanskje? Har skjedd med meg flere ganger fÞr. Evt kan det vÊre festeblÞdning?

Det kan jo hende, men ville det ikke isĂ„fall startet Ă„ blĂž tidligere? Tok jo en time liksom.. uansett er det over nĂ„, sĂ„ venter spent pĂ„ Ă„ kunne teste om en liten stund đŸ€žđŸŒ

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Annonse

Jeg forstĂ„r ingenting av denne syklusen her! I gĂ„r var el-testen neeesten positiv igjen og i dag er streken nesten ikke synlig lenger... Vi la inn aksjer i gĂ„r for sikkerhets skyld, men jeg har null kontroll pĂ„ nĂ„r en egentlig har vĂŠrt/kommer 🙈 hvis en var i gĂ„r sĂ„ har jeg plutselig fĂ„tt myye lengre sykluser enn tidligere, men alt er vel mulig... 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Hm, kan det hende at det var kjemisk, Zarina? En graviditet vil jo ogsĂ„ vises pĂ„ EL-tester, men egget har ikke festet seg skikkelig og dermed er testen nĂ„ negativ igjen? đŸ€” Bare et forsĂžk pĂ„ forklaring, selv om den ikke er sĂŠrlig opplĂžftende 😞

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Her har jeg hatt dag to med svak strek, dog etter tidsfristen (men ikke lenge etter idag!)đŸ€” HĂ„per den kommer innen fristen imorgen! 💛

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Akkurat nÄ, Aléria skrev:

Hm, kan det hende at det var kjemisk, Zarina? En graviditet vil jo ogsĂ„ vises pĂ„ EL-tester, men egget har ikke festet seg skikkelig og dermed er testen nĂ„ negativ igjen? đŸ€” Bare et forsĂžk pĂ„ forklaring, selv om den ikke er sĂŠrlig opplĂžftende 😞

Grav.test er blendahvit og har vĂŠrt det hele veien. NĂ„ i kveld er el-testen sterk igjen, sĂ„ mulig urinen var utvannet tidlige i dag... har skikkelig murring nederst i magen og ryggen, sĂ„ enten er det el eller tr som er pĂ„ vei. Skulle bare likt Ä vite hvilken 😂 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Akkurat nÄ, Zarina skrev:

Grav.test er blendahvit og har vĂŠrt det hele veien. NĂ„ i kveld er el-testen sterk igjen, sĂ„ mulig urinen var utvannet tidlige i dag... har skikkelig murring nederst i magen og ryggen, sĂ„ enten er det el eller tr som er pĂ„ vei. Skulle bare likt Ä vite hvilken 😂 

Hm, ja, det skjĂžnner jeg godt 😅 NĂ„r har du i utgangspunktet IKM? â˜ș

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Jeg trodde det skulle vĂŠre ca neste sĂžndag, men nĂ„ stemmer jo ingenting lenger 🙈 enten kom el veldig tidlig ellers sĂ„ kommer den en av dagene nĂ„ og veldig sent 😅

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

2 minutter siden, MD.95 skrev:

Her kan det virke som en festeblÞdning holder pÄ. DÞr nesten litt av spenning og utÄlmodighet!!!

SĂ„ spennende MD.95! 😁 Jeg krysser fingrene for deg! 

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Idag kom streken innen tidsfristen! Den er fortsatt veldig svak og jeg har vanskelig for Ă„ tro at det kan stemme 😅 Jeg hadde virkelig ingen forhĂ„pninger om at det skulle klaffe pĂ„ fĂžrste forsĂžk, sĂ„ jeg er mer paff enn noe annet 😂 Har ikke lyst til Ă„ erklĂŠre meg gravid fĂžr jeg har fĂ„tt sterkere tester/tatt en digital CB 😅

 

20170924_081050.jpg

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

5 timer siden, Aléria skrev:

Idag kom streken innen tidsfristen! Den er fortsatt veldig svak og jeg har vanskelig for Ă„ tro at det kan stemme 😅 Jeg hadde virkelig ingen forhĂ„pninger om at det skulle klaffe pĂ„ fĂžrste forsĂžk, sĂ„ jeg er mer paff enn noe annet 😂 Har ikke lyst til Ă„ erklĂŠre meg gravid fĂžr jeg har fĂ„tt sterkere tester/tatt en digital CB 😅

 

20170924_081050.jpg

 

BABY STREK:strix:

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

19 hours ago, MD.95 said:

Her kan det virke som en festeblÞdning holder pÄ. DÞr nesten litt av spenning og utÄlmodighet!!!

Hvordan er blĂždningen hos deg?

Jeg skjÞnner ingenting av hva som skjer med meg, jeg har aldri spotta sÄ mye og sÄ lenge fÞr. Holdt pÄ en hel uke nÄ. Var helt sikker pÄ at tr kom pÄ fredag, kom litt rÞdt, men sÄ var det tilbake til den brune spottinga. Jeg har aldri opplevd det fÞr. Jeg blÞr alltid mye nÄr jeg har mensen. Skikkelig irriterende, nÄ vil jeg bare fÄ tr og bli ferdig sÄ jeg kan begynne pÄ ny pp.

Lenke til kommentar
Del pÄ andre sider

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
×
×
  • Opprett ny...