SLURPĂ Skrevet 19. september 2017 #126 Skrevet 19. september 2017 Er 8 dpo og kjenner kun mens murringer. Â Har ikkje troa i det heile tatt.
Fandens Oldemor Skrevet 19. september 2017 Forfatter #127 Skrevet 19. september 2017 8 minutter siden, UTGĂ TT PĂ DATO MEN DET ER MULI skrev: Er 8 dpo og kjenner kun mens murringer.  Har ikkje troa i det heile tatt. FĂ„r hĂ„pe den sitter! Det er jo tidlig ennĂ„, sĂ„ kanskje ikke sĂ„ rart at du ikke kjenner mer? Eller, hvordan har det vĂŠrt de andre gangene?Â
SLURPà Skrevet 19. september 2017 #128 Skrevet 19. september 2017 49 minutter siden, Fandens Oldemor skrev: FÄr hÄpe den sitter! Det er jo tidlig ennÄ, sÄ kanskje ikke sÄ rart at du ikke kjenner mer? Eller, hvordan har det vÊrt de andre gangene? Det samme men har hatt sÄre bryst. Mens murring har ikkje vert noe positive tegn her.
Fandens Oldemor Skrevet 19. september 2017 Forfatter #129 Skrevet 19. september 2017 1 time siden, UTGĂ TT PĂ DATO MEN DET ER MULI skrev: Det samme men har hatt sĂ„re bryst. Mens murring har ikkje vert noe positive tegn her. SkjĂžnner godt at det er vanskelig Ă„ vĂŠre optimistisk etter flere kjemiske. HĂ„per det ordner seg denne gangen! Â
Iskula Skrevet 19. september 2017 #130 Skrevet 19. september 2017 8 hours ago, Fandens Oldemor said: Tror det er veldig individuelt hvor lenge det kan vare, men 3 dager er visstnok ikke uvanlig. Hvor lenge er det nÄ? Okay. Det begynte sÞndag kveld, sÄ to dager nÄ. Ser akkurat ut som spotting fÞr mensen kommer.
Zarina Skrevet 19. september 2017 #131 Skrevet 19. september 2017 PĂ„ 18.9.2017 den 19.34, UTGĂ TT PĂ DATO MEN DET ER MULI skrev: Da er det berre og krysse, hĂ„pe at det ikkje blir kjemisk igjen. Gratulerer đ krysser fingrene for at det gĂ„r bra denne gangen âș
Zarina Skrevet 19. september 2017 #132 Skrevet 19. september 2017 PĂ„ 18.9.2017 den 20.09, MD.95 skrev: Trenger litt hjelp her.. Enten holder jeg pĂ„ Ă„ bli gal eller sĂ„ er det faktisk noe Tror som sagt jeg har gĂ„tt glipp av en positiv egglĂžsningstest fordi jeg kun har testet om morgenen, og lĂžrdag ettermiddag og kveld hadde jeg veldig stikking i eggstokkene, sĂ„ er ganske sikker pĂ„ at egglĂžsning var da. NĂ„ derimot, er jeg skikkelig sĂ„r og har vondt nederst i magen. Hvis jeg trykker pĂ„ magen er det vondt, og jeg fĂ„r litt stikkinger innimellom.. noen som vet hva det kan vĂŠre? det er helt ved trusekanten liksom. Ikke godt Ă„ si hva det kan vĂŠre, men kanskje el kom senere enn du tror? Evt sĂ„ kan det jo ogsĂ„ vĂŠre pms-plager... Men jeg krysser fingrene for at det er en liten spire hos deg đ
Iskula Skrevet 19. september 2017 #133 Skrevet 19. september 2017 On 18. september 2017 at 7:34 PM, UTGà TT Pà DATO MEN DET ER MULI said: Da er det berre og krysse, hÄpe at det ikkje blir kjemisk igjen. Har du fÄtt positiv test allerede? Jeg er ikke kjent med de testene der, men syns jeg ser en svak strek pÄ den nederste, stemmer det?  IsÄfall et forsiktig gratulerer fra meg, hÄper den sitter!
MD.95 Skrevet 20. september 2017 #134 Skrevet 20. september 2017 Dere som fÄr sÄre nipler i sammenheng med egglÞsning, fÄr dere det fÞr eller etter?
SLURPà Skrevet 20. september 2017 #135 Skrevet 20. september 2017 Da kan jeg vente pÄ heksa, negative tester. heksa er vente man el tirsdag.
- HĂ„pefull - Skrevet 20. september 2017 #136 Skrevet 20. september 2017 Tok en tidligtest pĂ„ morgenkvisten i dag. Venter tr pĂ„ sĂžndag, men usikker pĂ„ om syklusen er stabil. Har hatt litt mensverk nede i magen i dag og igĂ„r, pleier ikke Ă„ ha det fĂžr dagen tr kommer - derfor jeg testet i dag. Helt hvit đ
Iskula Skrevet 20. september 2017 #137 Skrevet 20. september 2017 1 hour ago, UTGĂ TT PĂ DATO MEN DET ER MULI said: Da kan jeg vente pĂ„ heksa, negative tester. heksa er vente man el tirsdag. FĂžrst positive og sĂ„ negative et par dager etterpĂ„? Er det det som er kjemisk? SĂ„ dumt :/Â
Iskula Skrevet 20. september 2017 #138 Skrevet 20. september 2017 Jeg fikk negativ test i dag jeg ogsÄ. Har ingen anelse om det er festeblÞdning jeg har eller hva som skjer, fortsatt litt brunt utflod pÄ 3. dagen nÄ. Var nok for tidlig Ä teste uansett. Er vel hÄp helt til tr kommer.
Iskula Skrevet 20. september 2017 #139 Skrevet 20. september 2017 37 minutes ago, - HĂ„pefull - said: Tok en tidligtest pĂ„ morgenkvisten i dag. Venter tr pĂ„ sĂžndag, men usikker pĂ„ om syklusen er stabil. Har hatt litt mensverk nede i magen i dag og igĂ„r, pleier ikke Ă„ ha det fĂžr dagen tr kommer - derfor jeg testet i dag. Helt hvit đ Jeg gjorde det samme, helt hvit den ogsĂ„. Vi fĂ„r smĂžre oss med tĂ„lmodighet og teste ved IKM
SLURPà Skrevet 20. september 2017 #140 Skrevet 20. september 2017 35 minutter siden, Iskula skrev: FÞrst positive og sÄ negative et par dager etterpÄ? Er det det som er kjemisk? SÄ dumt :/ Ja det er det. Egget har prÞvd og festa seg men det er nok noe galt med egget nÄr det slipper.
Iskula Skrevet 20. september 2017 #141 Skrevet 20. september 2017 25 minutes ago, UTGà TT Pà DATO MEN DET ER MULI said: Ja det er det. Egget har prÞvd og festa seg men det er nok noe galt med egget nÄr det slipper. Ok, da har jeg lÊrt enda mer. SÄ mye rart som kan skje. HÄper det gÄr bra neste gang.
Fandens Oldemor Skrevet 20. september 2017 Forfatter #142 Skrevet 20. september 2017 Her var det lite lystig lesning  Jeg fikk en svak positiv pĂ„ sĂžndags ettermiddag som har blitt litt sterkere i dagene etter. Men i dag var streken svakere igjen. Her kommer definitivt skyggesiden ved Ă„ teste tidlig fram! Vi fĂ„r vel alle bare trĂžste oss med at det fortsatt er relativt tidlig, og at mye kan skje. Det er jo forskjell pĂ„ tester nĂ„r det gjelder sensitivitet, og det kan visstnok vĂŠre forskjeller innenfor samme merke/type ogsĂ„. Og sĂ„ er det jo forskjell pĂ„ hvor utvannet prĂžven er. Morgenurin skal jo liksom vĂŠre det beste, men det er det ikke for min del, i alle fall. Drikker kanskje mer pĂ„ kvelden enn ellers pĂ„ dagen. Fortsatt lykke til, alle sammen Â
Fandens Oldemor Skrevet 20. september 2017 Forfatter #143 Skrevet 20. september 2017 6 timer siden, MD.95 skrev: Dere som fĂ„r sĂ„re nipler i sammenheng med egglĂžsning, fĂ„r dere det fĂžr eller etter? Jeg fĂ„r ikke det, men dytter fram spĂžrsmĂ„let litt Â
Krussemynte Skrevet 20. september 2017 #144 Skrevet 20. september 2017  10 timer siden, MD.95 skrev: Dere som fÄr sÄre nipler i sammenheng med egglÞsning, fÄr dere det fÞr eller etter? Jeg fikk pÄ el dagen og et par dager etterpÄ.
Zarina Skrevet 20. september 2017 #145 Skrevet 20. september 2017 Blendahvit test her ogsĂ„ đŹ er jo ikke mer en 7-8 dager dpo, sĂ„ ikke annet Ă„ vente. Siden el-testene mine ennĂ„ ikke har vĂŠrt 100% sĂ„ testet jeg fortsatt for Ă„ bli klok pĂ„ denne syklusen min. Ammer ennĂ„ ogsĂ„, sĂ„ kan kanskje pĂ„virke systemet det og...? Md.95. Jeg fikk Ăžmme brystvorter rundt el nĂ„r vi var prĂžver sist. Husker ikke om det var rett fĂžr eller rett etter... NĂ„ ammer jeg ennĂ„ og har ikke merket noe til det.
MD.95 Skrevet 20. september 2017 #146 Skrevet 20. september 2017 Hmm, takk for svar. Er i dag pÄ syklusdag 17 sÄ regner med egglÞsning har vÊrt. Hatt sÄre brystvorter siden lÞrdag. Bruker clearblue digital egglÞsningstest, men de har er vindu med to streker som har begynt Ä bli svakere, sÄ vil tro den er over. FÄr bare vente i spenning nÄ!
Mamma til 2, Ăžnsker en til â€ïž Skrevet 21. september 2017 #147 Skrevet 21. september 2017 Hei HĂ„per det er greit jeg slenger meg pĂ„ her! Forventet Ikm 30.09 og er nĂ„ ca 7 dager dpo. Dette er fĂžrste pp og begynner Ă„ bli noen Ă„r siden forrige barn (som overhode ikke var planlagt, sÄ denne ventingen mellom el og ikm er meget uvant) Tar meg selv i Ă„ kjenne etter alle mulige symptomer pĂ„ at frĂžet er sĂ„dd, men heldigvis er fornuften sĂ„pass til stede ennĂ„ at jeg vet det er litt tidlig đ
- HĂ„pefull - Skrevet 21. september 2017 #148 Skrevet 21. september 2017 2 minutter siden, Mamma til 2, Ăžnsker en til â€ïž skrev: Hei HĂ„per det er greit jeg slenger meg pĂ„ her! Forventet Ikm 30.09 og er nĂ„ ca 7 dager dpo. Dette er fĂžrste pp og begynner Ă„ bli noen Ă„r siden forrige barn (som overhode ikke var planlagt, sÄ denne ventingen mellom el og ikm er meget uvant) Tar meg selv i Ă„ kjenne etter alle mulige symptomer pĂ„ at frĂžet er sĂ„dd, men heldigvis er fornuften sĂ„pass til stede ennĂ„ at jeg vet det er litt tidlig đ Velkommen! Det er sĂ„ ekstremt spennende. Jeg er i pp2, og tenkte i begynnelsen av pp at "NĂ„ skal jeg ta det rolig og se hva som skjer, begynner ikke Ă„ teste fĂžr evt ikm". Det varte omtrent til 7dpo. Da kjente jeg etter alle symptomer, mĂ„tte ta en test (negativ ofcourse), og leser forum som en gal đ kan ikke vĂŠre sunt đ
_HarefrĂžken Skrevet 21. september 2017 #149 Skrevet 21. september 2017 Hei. Blir med litt. IKM 29. september, PP25. 6DPO i dag. Ny time til gynekolog 17. oktober.
Mamma til 2, Ăžnsker en til â€ïž Skrevet 21. september 2017 #150 Skrevet 21. september 2017 1 time siden, - HĂ„pefull - skrev: Velkommen! Det er sĂ„ ekstremt spennende. Jeg er i pp2, og tenkte i begynnelsen av pp at "NĂ„ skal jeg ta det rolig og se hva som skjer, begynner ikke Ă„ teste fĂžr evt ikm". Det varte omtrent til 7dpo. Da kjente jeg etter alle symptomer, mĂ„tte ta en test (negativ ofcourse), og leser forum som en gal đ kan ikke vĂŠre sunt đ Ja, hadde jeg ikke stoppet meg selv hadde jeg nok googlet meg ihjel đ Men tror det er umulig Ă„ ikke kjenne etter nĂ„r det er noe man Ăžnsker sĂ„ sterkt. PrĂžver Ă„ vĂŠre tolmodig, men tror det kan bli noen veldig lange dager frem mot ikm. Og har ikke gitt meg lov til Ă„ teste fĂžr dagen fĂžr đ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ