Gå til innhold

IKM uke 39 💫

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, Mamma til 2, ønsker en til ❤️ skrev:

Ja, hadde jeg ikke stoppet meg selv hadde jeg nok googlet meg ihjel 😂 Men tror det er umulig å ikke kjenne etter når det er noe man ønsker så sterkt. Prøver å være tolmodig, men tror det kan bli noen veldig lange dager frem mot ikm. Og har ikke gitt meg lov til å teste før dagen før 😅

Du er veldig flink da! Jeg skal også prøve å vente, minst til søndag, med å teste igjen. Burde slutte å google også, men det er vanskelig. Tar lange dopauser på jobb for å google symptomer 😂 Kollegaene tror sikkert det er noe alvorlig galt med fordøyelsen min 😂

Fortsetter under...

1 time siden, - Håpefull - skrev:

Du er veldig flink da! Jeg skal også prøve å vente, minst til søndag, med å teste igjen. Burde slutte å google også, men det er vanskelig. Tar lange dopauser på jobb for å google symptomer 😂 Kollegaene tror sikkert det er noe alvorlig galt med fordøyelsen min 😂

Heldigvis har jeg et snev av fornuft i behold ennå. Ettersom deg bare er 7 dager siden dpo er det slett ikke sikkert at egget er festet ennå (sannsynligheten for at det fester seg ved første forsøk er heller ikke stor). Og jeg må heller være litt pessimistisk så jeg ikkje blir så sykt skuffet om tanta kommer 😂

Annonse

46 minutes ago, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI said:

Ja og jeg forstår ingen ting.

Hmm, veldig rart da! Har du fått først positiv, så negativ, og så positiv igjen med samme type test? Og tatt med morgenurin alle tre? Er så mye som kan spille inn, og det er jo fortsatt tidlig enda, men det må da være håp når du får positive tester??

OK Sorry for detaljer her nå.... 

hsdde sex tidligere i dag og ca en time etter kjente jeg noe begynte å renne. Tenkte det bare var restene til mannen så jeg løp for å ta på truseinnlegg. Men Neida, her var det bare masse blod??? Helt lyst, nesten litt oransj, sikkert fordi det var "vanna ut"... er jo fortsatt et par uker til TR....

10 timer siden, MD.95 skrev:

OK Sorry for detaljer her nå.... 

hsdde sex tidligere i dag og ca en time etter kjente jeg noe begynte å renne. Tenkte det bare var restene til mannen så jeg løp for å ta på truseinnlegg. Men Neida, her var det bare masse blod??? Helt lyst, nesten litt oransj, sikkert fordi det var "vanna ut"... er jo fortsatt et par uker til TR....

Kan være et blodkar som har sprukket når dere hadde sex kanskje? Har skjedd med meg flere ganger før. Evt kan det være festeblødning?

10 dpo idag og tok en test på morgenen. Var litt usikker på om jeg skimtet noe eller ikke, men tenkte at den da måtte regnes som negativ. Da jeg så på den etter frokost var det en strek på testen (tilogmed mannen min så det 😜)! Vet den da ikke var gyldig, men det blir ekstra spennende å teste videre!

6 timer siden, Zarina skrev:

Kan være et blodkar som har sprukket når dere hadde sex kanskje? Har skjedd med meg flere ganger før. Evt kan det være festeblødning?

Det kan jo hende, men ville det ikke isåfall startet å blø tidligere? Tok jo en time liksom.. uansett er det over nå, så venter spent på å kunne teste om en liten stund 🤞🏼

Annonse

Jeg forstår ingenting av denne syklusen her! I går var el-testen neeesten positiv igjen og i dag er streken nesten ikke synlig lenger... Vi la inn aksjer i går for sikkerhets skyld, men jeg har null kontroll på når en egentlig har vært/kommer 🙈 hvis en var i går så har jeg plutselig fått myye lengre sykluser enn tidligere, men alt er vel mulig... 

Hm, kan det hende at det var kjemisk, Zarina? En graviditet vil jo også vises på EL-tester, men egget har ikke festet seg skikkelig og dermed er testen nå negativ igjen? 🤔 Bare et forsøk på forklaring, selv om den ikke er særlig oppløftende 😞

Akkurat nå, Aléria skrev:

Hm, kan det hende at det var kjemisk, Zarina? En graviditet vil jo også vises på EL-tester, men egget har ikke festet seg skikkelig og dermed er testen nå negativ igjen? 🤔 Bare et forsøk på forklaring, selv om den ikke er særlig oppløftende 😞

Grav.test er blendahvit og har vært det hele veien. Nå i kveld er el-testen sterk igjen, så mulig urinen var utvannet tidlige i dag... har skikkelig murring nederst i magen og ryggen, så enten er det el eller tr som er på vei. Skulle bare likt å vite hvilken 😂 

Akkurat nå, Zarina skrev:

Grav.test er blendahvit og har vært det hele veien. Nå i kveld er el-testen sterk igjen, så mulig urinen var utvannet tidlige i dag... har skikkelig murring nederst i magen og ryggen, så enten er det el eller tr som er på vei. Skulle bare likt å vite hvilken 😂 

Hm, ja, det skjønner jeg godt 😅 Når har du i utgangspunktet IKM? ☺

Idag kom streken innen tidsfristen! Den er fortsatt veldig svak og jeg har vanskelig for å tro at det kan stemme 😅 Jeg hadde virkelig ingen forhåpninger om at det skulle klaffe på første forsøk, så jeg er mer paff enn noe annet 😂 Har ikke lyst til å erklære meg gravid før jeg har fått sterkere tester/tatt en digital CB 😅

20170924_081050.jpg

5 timer siden, Aléria skrev:

Idag kom streken innen tidsfristen! Den er fortsatt veldig svak og jeg har vanskelig for å tro at det kan stemme 😅 Jeg hadde virkelig ingen forhåpninger om at det skulle klaffe på første forsøk, så jeg er mer paff enn noe annet 😂 Har ikke lyst til å erklære meg gravid før jeg har fått sterkere tester/tatt en digital CB 😅

20170924_081050.jpg

BABY STREK:strix:

19 hours ago, MD.95 said:

Her kan det virke som en festeblødning holder på. Dør nesten litt av spenning og utålmodighet!!!

Hvordan er blødningen hos deg?

Jeg skjønner ingenting av hva som skjer med meg, jeg har aldri spotta så mye og så lenge før. Holdt på en hel uke nå. Var helt sikker på at tr kom på fredag, kom litt rødt, men så var det tilbake til den brune spottinga. Jeg har aldri opplevd det før. Jeg blør alltid mye når jeg har mensen. Skikkelig irriterende, nå vil jeg bare få tr og bli ferdig så jeg kan begynne på ny pp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...