GĂ„ til innhold

IKM uke 39 đŸ’«

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

8 minutter siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Er 8 dpo og kjenner kun mens murringer.  Har ikkje troa i det heile tatt.

FÄr hÄpe den sitter! Det er jo tidlig ennÄ, sÄ kanskje ikke sÄ rart at du ikke kjenner mer? Eller, hvordan har det vÊrt de andre gangene? 

49 minutter siden, Fandens Oldemor skrev:

FÄr hÄpe den sitter! Det er jo tidlig ennÄ, sÄ kanskje ikke sÄ rart at du ikke kjenner mer? Eller, hvordan har det vÊrt de andre gangene? 

Det samme men har hatt sÄre bryst. Mens murring har ikkje vert noe positive tegn her.

1 time siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Det samme men har hatt sÄre bryst. Mens murring har ikkje vert noe positive tegn her.

SkjÞnner godt at det er vanskelig Ä vÊre optimistisk etter flere kjemiske. HÄper det ordner seg denne gangen! :) 

8 hours ago, Fandens Oldemor said:

Tror det er veldig individuelt hvor lenge det kan vare, men 3 dager er visstnok ikke uvanlig. Hvor lenge er det nÄ? 

Okay. Det begynte sÞndag kveld, sÄ to dager nÄ. Ser akkurat ut som spotting fÞr mensen kommer.

Annonse

PĂ„ 18.9.2017 den 20.09, MD.95 skrev:

Trenger litt hjelp her.. Enten holder jeg pÄ Ä bli gal eller sÄ er det faktisk noe :fnise:
Tror som sagt jeg har gÄtt glipp av en positiv egglÞsningstest fordi jeg kun har testet om morgenen,
og lÞrdag ettermiddag og kveld hadde jeg veldig stikking i eggstokkene, sÄ er ganske sikker pÄ at egglÞsning var da.

NÄ derimot, er jeg skikkelig sÄr og har vondt nederst i magen. Hvis jeg trykker pÄ magen er det vondt, og jeg fÄr litt stikkinger innimellom.. noen som vet hva det kan vÊre? det er helt ved trusekanten liksom.

Ikke godt Ă„ si hva det kan vĂŠre, men kanskje el kom senere enn du tror? Evt sĂ„ kan det jo ogsĂ„ vĂŠre pms-plager... Men jeg krysser fingrene for at det er en liten spire hos deg 😉

On 18. september 2017 at 7:34 PM, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI said:

IMG_4314.thumb.JPG.bf64f9965bb2666ec91b27c6f3ee60bf.JPG

Da er det berre og krysse, hÄpe at det ikkje blir kjemisk igjen.

Har du fÄtt positiv test allerede? Jeg er ikke kjent med de testene der, men syns jeg ser en svak strek pÄ den nederste, stemmer det? :) IsÄfall et forsiktig gratulerer fra meg, hÄper den sitter!

Tok en tidligtest pĂ„ morgenkvisten i dag. Venter tr pĂ„ sĂžndag, men usikker pĂ„ om syklusen er stabil. Har hatt litt mensverk nede i magen i dag og igĂ„r, pleier ikke Ă„ ha det fĂžr dagen tr kommer - derfor jeg testet i dag. Helt hvit 😕

1 hour ago, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI said:

Da kan jeg vente pÄ heksa, negative tester.

heksa er vente man el tirsdag.

FÞrst positive og sÄ negative et par dager etterpÄ? Er det det som er kjemisk? SÄ dumt :/ 

Jeg fikk negativ test i dag jeg ogsÄ. Har ingen anelse om det er festeblÞdning jeg har eller hva som skjer, fortsatt litt brunt utflod pÄ 3. dagen nÄ. Var nok for tidlig Ä teste uansett. Er vel hÄp helt til tr kommer.

Annonse

37 minutes ago, - HĂ„pefull - said:

Tok en tidligtest pĂ„ morgenkvisten i dag. Venter tr pĂ„ sĂžndag, men usikker pĂ„ om syklusen er stabil. Har hatt litt mensverk nede i magen i dag og igĂ„r, pleier ikke Ă„ ha det fĂžr dagen tr kommer - derfor jeg testet i dag. Helt hvit 😕

Jeg gjorde det samme, helt hvit den ogsÄ. Vi fÄr smÞre oss med tÄlmodighet og teste ved IKM ;)

35 minutter siden, Iskula skrev:

FÞrst positive og sÄ negative et par dager etterpÄ? Er det det som er kjemisk? SÄ dumt :/ 

Ja det er det. Egget har prÞvd og festa seg men det er nok noe galt med egget nÄr det slipper.

25 minutes ago, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI said:

Ja det er det. Egget har prÞvd og festa seg men det er nok noe galt med egget nÄr det slipper.

Ok, da har jeg lÊrt enda mer. SÄ mye rart som kan skje. HÄper det gÄr bra neste gang.

Her var det lite lystig lesning :( Jeg fikk en svak positiv pÄ sÞndags ettermiddag som har blitt litt sterkere i dagene etter. Men i dag var streken svakere igjen. Her kommer definitivt skyggesiden ved Ä teste tidlig fram! 

Vi fÄr vel alle bare trÞste oss med at det fortsatt er relativt tidlig, og at mye kan skje. Det er jo forskjell pÄ tester nÄr det gjelder sensitivitet, og det kan visstnok vÊre forskjeller innenfor samme merke/type ogsÄ. Og sÄ er det jo forskjell pÄ hvor utvannet prÞven er. Morgenurin skal jo liksom vÊre det beste, men det er det ikke for min del, i alle fall. Drikker kanskje mer pÄ kvelden enn ellers pÄ dagen. 

Fortsatt lykke til, alle sammen :) 

Blendahvit test her ogsĂ„ 😬 er jo ikke mer en 7-8 dager dpo, sĂ„ ikke annet Ă„ vente. Siden el-testene mine ennĂ„ ikke har vĂŠrt 100% sĂ„ testet jeg fortsatt for Ă„ bli klok pĂ„ denne syklusen min. Ammer ennĂ„ ogsĂ„, sĂ„ kan kanskje pĂ„virke systemet det og...?

Md.95. Jeg fikk Þmme brystvorter rundt el nÄr vi var prÞver sist. Husker ikke om det var rett fÞr eller rett etter... NÄ ammer jeg ennÄ og har ikke merket noe til det.

Hmm, takk for svar. Er i dag pÄ syklusdag 17 sÄ regner med egglÞsning har vÊrt. Hatt sÄre brystvorter siden lÞrdag. Bruker clearblue digital egglÞsningstest, men de har er vindu med to streker som har begynt Ä bli svakere, sÄ vil tro den er over. FÄr bare vente i spenning nÄ!

Hei :)

HÄper det er greit jeg slenger meg pÄ her! Forventet Ikm 30.09 og er nÄ ca 7 dager dpo. 

Dette er fĂžrste pp og begynner Ă„ bli noen Ă„r siden forrige barn (som overhode ikke var planlagt, sÄ denne ventingen mellom el og ikm er meget uvant) Tar meg selv i Ă„ kjenne etter alle mulige symptomer pĂ„ at frĂžet er sĂ„dd, men heldigvis er fornuften sĂ„pass til stede ennĂ„ at jeg vet det er litt tidlig 😅

2 minutter siden, Mamma til 2, Ăžnsker en til ❀ skrev:

Hei :)

HÄper det er greit jeg slenger meg pÄ her! Forventet Ikm 30.09 og er nÄ ca 7 dager dpo. 

Dette er fĂžrste pp og begynner Ă„ bli noen Ă„r siden forrige barn (som overhode ikke var planlagt, sÄ denne ventingen mellom el og ikm er meget uvant) Tar meg selv i Ă„ kjenne etter alle mulige symptomer pĂ„ at frĂžet er sĂ„dd, men heldigvis er fornuften sĂ„pass til stede ennĂ„ at jeg vet det er litt tidlig 😅

Velkommen! Det er sĂ„ ekstremt spennende. Jeg er i pp2, og tenkte i begynnelsen av pp at "NĂ„ skal jeg ta det rolig og se hva som skjer, begynner ikke Ă„ teste fĂžr evt ikm". Det varte omtrent til 7dpo. Da kjente jeg etter alle symptomer, mĂ„tte ta en test (negativ ofcourse), og leser forum som en gal 😅 kan ikke vĂŠre sunt 😂

1 time siden, - HĂ„pefull - skrev:

Velkommen! Det er sĂ„ ekstremt spennende. Jeg er i pp2, og tenkte i begynnelsen av pp at "NĂ„ skal jeg ta det rolig og se hva som skjer, begynner ikke Ă„ teste fĂžr evt ikm". Det varte omtrent til 7dpo. Da kjente jeg etter alle symptomer, mĂ„tte ta en test (negativ ofcourse), og leser forum som en gal 😅 kan ikke vĂŠre sunt 😂

Ja, hadde jeg ikke stoppet meg selv hadde jeg nok googlet meg ihjel 😂 Men tror det er umulig Ă„ ikke kjenne etter nĂ„r det er noe man Ăžnsker sĂ„ sterkt. PrĂžver Ă„ vĂŠre tolmodig, men tror det kan bli noen veldig lange dager frem mot ikm. Og har ikke gitt meg lov til Ă„ teste fĂžr dagen fĂžr 😅

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...