GĂ„ til innhold

IKM uke 39 đŸ’«

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her merket mannen at jeg var usedvanlig varm i morres😅 tempĂžkning med mĂ„ler indikerer at el var i gĂ„r og jeg hadde menssmerter i gĂ„r ettermiddag, det var nok el da😉 Har tenkt litt ang progesteron, vil man fĂ„ temp Ăžkning/normal kurve med lite progesteron? Lurer pĂ„ Ă„ ordne time til Ă„ ta blodprĂžve mandag om en uke, bare for Ă„ sjekke, hvis ikke jeg sjekker denne syklus sĂ„ gĂ„r jo ev neste syklus til "spille"đŸ€”

PĂ„ 15.9.2017 den 15.13, Zarina skrev:

Det kan ikke vÊre at de positive testene kan vÊre frimerker og egentlig er egglÞsningstester, Fandens Oldemor? 

Her er jeg veldig usikker pÄ om en har vÊrt eller ikke. Hadde nesten positiv pÄ mandagen og tirsdagen, og sÄ nesten helt uten strek pÄ testene pÄ onsdag, torsdag og i dag. Noen som har opplevd Ä ha EL selv om testene bare er nesten positive? Jeg fortsetter Ä teste hver dag ennÄ i tilfelle kroppen tuller etter uttak av spiralen... 

Spennende tider for dere (og kanskje meg 🙈) i dpoland!

I wish, men fikk positivt pÄ A1 ogsÄ :sur: Og A1 ga forresten mye tydeligere utslag enn de billigtestene fra Ebay, sÄ nÄ angrer jeg pÄ at jeg ikke bestilte fra billige-tester.no istedenfor Ebay. Dyrere ja, men de Babyplan-testene har jeg brukt fÞr, og de er virkelig bra! Det blir litt seint Ä bestille nÄ for denne pp'en. 

Jeg har lagt merke til at mine EL-tester ogsÄ har vÊrt pÄfallende svake nÄ i dagene etter EL, sÄ det kan godt hende at de nesten-positive du hadde egentlig var positive! Hvis man tester bare en gang pr. dag kan det visst ogsÄ hende at man gÄr glipp av den positive. 

19 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

Er det barre meg som har slik teste trang no ?  

5 dpo her.

Definitivt ikke bare du! :) Jeg tror jeg tok 5 tester bare i gÄr. Ville jo bare se om det ble noe strek utover dagen :filer: 

Blendahvit i morges, 6 eller 7 dpo. 

6 timer siden, Fandens Oldemor skrev:

I wish, men fikk positivt pÄ A1 ogsÄ :sur: Og A1 ga forresten mye tydeligere utslag enn de billigtestene fra Ebay, sÄ nÄ angrer jeg pÄ at jeg ikke bestilte fra billige-tester.no istedenfor Ebay. Dyrere ja, men de Babyplan-testene har jeg brukt fÞr, og de er virkelig bra! Det blir litt seint Ä bestille nÄ for denne pp'en. 

Jeg har lagt merke til at mine EL-tester ogsÄ har vÊrt pÄfallende svake nÄ i dagene etter EL, sÄ det kan godt hende at de nesten-positive du hadde egentlig var positive! Hvis man tester bare en gang pr. dag kan det visst ogsÄ hende at man gÄr glipp av den positive. 

Har vel teste 3 ganger om dagen, sĂ„ skulle godt gjĂžres Ă„ gĂ„ glipp av el 😂 de testene jeg har tatt i dagene etter nestenpositive har knapt synlig strek pĂ„ seg. SĂ„nn har det vĂŠrt siden onsdag, sĂ„ tror kanskje el mĂ„ ha vĂŠrt man/tir... SĂ„ da er jeg vel 5 dop da kanskje... 

Ă…Ă„Ă„neeiii, jeg tror jeg spotter allerede! :( Kom noe nĂ„ i kveld, brunlig slim, bittelitt blod. Det kan ikke vĂŠre et godt tegn. SkjĂžnner ingenting hvis tr kommer nĂ„ snart, har aldri hatt en sĂ„ kort syklus noen gang.

Annonse

25 minutter siden, Iskula skrev:

Ă…Ă„Ă„neeiii, jeg tror jeg spotter allerede! :( Kom noe nĂ„ i kveld, brunlig slim, bittelitt blod. Det kan ikke vĂŠre et godt tegn. SkjĂžnner ingenting hvis tr kommer nĂ„ snart, har aldri hatt en sĂ„ kort syklus noen gang.

Kan det vÊre festeblÞdning kanskje? 

4 minutes ago, Zarina said:

Kan det vÊre festeblÞdning kanskje? 

Jeg leste litt om det nÄ. Jeg antar at det kan vÊre en mulighet for at det er en festeblÞdning, men... Jeg tÞr ikke helt Ä hÄpe. Vet du eller noen andre om nÄr jeg eventuelt kunne testa positivt etter en festeblÞdning?

Akkurat nÄ, Iskula skrev:

Jeg leste litt om det nÄ. Jeg antar at det kan vÊre en mulighet for at det er en festeblÞdning, men... Jeg tÞr ikke helt Ä hÄpe. Vet du eller noen andre om nÄr jeg eventuelt kunne testa positivt etter en festeblÞdning?

Jeg hadde festeblþdning selv med nr 1. Husker ikke helt hvilken dag etter el den kom, men tror det var rundt dag 6/7. Testet veeeldig svakt positivt 9 dpo 😁

1 minute ago, Zarina said:

Jeg hadde festeblþdning selv med nr 1. Husker ikke helt hvilken dag etter el den kom, men tror det var rundt dag 6/7. Testet veeeldig svakt positivt 9 dpo 😁

Kanskje det er et lite hÄp da! Hvis jeg ikke fÄr tr de nÊrmeste dagene fÄr jeg ta en test Ä se. Altfor spennende dette her ;)

Ah, idag fant natural Cycles appen min at jeg hadde egglĂžsning pĂ„ lĂžrdag. IsĂ„fall traff jeg og samboer bra sĂ„ hĂ„per det klaffer, blir spennende fremover, har testetrang allerede og bare 2dpo!!😝 Men er nĂždt til Ă„ holde meg til ikm for har hatt flere kjemiske tidligere.. 

16 timer siden, Iskula skrev:

Krysser fingrene for at det var festwblĂždning, ble det ikke noe mer av det??đŸ‘đŸŒ

Annonse

7 minutter siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

IMG_4314.thumb.JPG.bf64f9965bb2666ec91b27c6f3ee60bf.JPG

Da er det berre og krysse, hÄpe at det ikkje blir kjemisk igjen.

Krysser fingrene for deg! 😉

Hm.. Jeg er 7 dpo imorgen, kanskje jeg skal driste meg til Ă„ ta en test đŸ€”đŸ˜

Trenger litt hjelp her.. Enten holder jeg pÄ Ä bli gal eller sÄ er det faktisk noe :fnise:
Tror som sagt jeg har gÄtt glipp av en positiv egglÞsningstest fordi jeg kun har testet om morgenen,
og lÞrdag ettermiddag og kveld hadde jeg veldig stikking i eggstokkene, sÄ er ganske sikker pÄ at egglÞsning var da.

NÄ derimot, er jeg skikkelig sÄr og har vondt nederst i magen. Hvis jeg trykker pÄ magen er det vondt, og jeg fÄr litt stikkinger innimellom.. noen som vet hva det kan vÊre? det er helt ved trusekanten liksom.

7 hours ago, risc said:

Krysser fingrene for at det var festwblĂždning, ble det ikke noe mer av det??đŸ‘đŸŒ

Det har fortsatt Ä komme litt sÄnn brunt og rosa slim som ved spotting. Har ikke gitt seg enda. Lurer pÄ hvor lenge en festeblÞdning kan vare? Har ikke helt troa jeg altsÄ..

Ikm 25 sept. Har blĂždd litt denne mnd. SkjĂžnner ingenting. Hadde sex pĂ„ torsdag og da begynte jeg plutselig Ă„ blĂž - stoppet opp samme dag. Og pĂ„ lĂžrdag kom d ogsĂ„ en blĂždning (9 dager til mens) sĂžndag+mandag har vĂŠrt litt grums. Pleier Ă„ spotte fĂžr ikm, men aldri sĂ„ tidlig. Tok en test. Den var selvfĂžlgelig negativ. SkjĂžnner ingenting. Har prĂžvd 1 Ă„r ++. Skal bestille legetime imorgen. Lykke til đŸ€žđŸŒÂ 

Endret av Limaxxx

HÞrer ikke til i denne gruppa men fÞlte for Ä svare MD.95 siden ingen andre her gjÞr det. Jeg syns det kan virke som du har fÄtt en forsinket egglÞsning, kanskje du skal teste deg noen dager til for Ä sjekke? Hvis ikke er det nok godt mulig du kan ha gÄtt glipp av egglÞsningen med testene ;-) Fortsett Ä teste og legge inn aksjer du, sÄ krysser jeg fingrene for deg!

Anonymkode: 69e63...762

13 timer siden, UTGÅTT PÅ DATO MEN DET ER MULI skrev:

IMG_4314.thumb.JPG.bf64f9965bb2666ec91b27c6f3ee60bf.JPG

Da er det berre og krysse, hÄpe at det ikkje blir kjemisk igjen.

Herlig! :D FÄr vente litt med Ä gratulere sÄ vi ikke jinxer det, da ;) 

12 timer siden, Iskula skrev:

Det har fortsatt Ä komme litt sÄnn brunt og rosa slim som ved spotting. Har ikke gitt seg enda. Lurer pÄ hvor lenge en festeblÞdning kan vare? Har ikke helt troa jeg altsÄ..

Tror det er veldig individuelt hvor lenge det kan vare, men 3 dager er visstnok ikke uvanlig. Hvor lenge er det nÄ? 

11 timer siden, Limaxxx skrev:

Ikm 25 sept. Har blĂždd litt denne mnd. SkjĂžnner ingenting. Hadde sex pĂ„ torsdag og da begynte jeg plutselig Ă„ blĂž - stoppet opp samme dag. Og pĂ„ lĂžrdag kom d ogsĂ„ en blĂždning (9 dager til mens) sĂžndag+mandag har vĂŠrt litt grums. Pleier Ă„ spotte fĂžr ikm, men aldri sĂ„ tidlig. Tok en test. Den var selvfĂžlgelig negativ. SkjĂžnner ingenting. Har prĂžvd 1 Ă„r ++. Skal bestille legetime imorgen. Lykke til đŸ€žđŸŒÂ 

Kanskje det bare er for tidlig Ä teste? Jeg leste en gang at sÄ mange som 20-25% opplever festeblÞdninger. Kanskje det bare er det :) 

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...