Fandens Oldemor Skrevet 10. september 2017 Forfatter #51 Del Skrevet 10. september 2017 10 minutter siden, Zarina skrev: Jeg skal ikke ha el fĂžr fredag, men kjenner allerede murring i magen. Testegalskapen har ogsĂ„ tatt meg đklarer ikke la vĂŠre Ă„ teste flere ganger om dagen đ ikke bra Ă„ ha et tonn med billige tester fra ebay altsĂ„! Blir sterkere hver dag nĂ„, men ikke positiv ennĂ„. Kan sĂ„ vidt skimte tegn til el-slim. MĂ„ nok smĂžre meg med god tĂ„lmodighet en stund til đŹ Fandens Oldemor: det skal vel vĂŠre nok med annenhver dag, men ingen skade om man har sex hver dag heller đ Jeg blir sĂ„ imponert over hvor flinke dere er til Ă„ kjenne igjen tegn, jeg hadde ikke kjent igjen en egglĂžsning om den slo meg i hodet engang. NĂ„ tok jeg en test til siden du minnet meg om at jeg ogsĂ„ har et tonn liggende, og den var enda mer positiv. I mellomtiden har jeg selvfĂžlgelig skummet gjennom halve internett, og det viser seg at det er best Ă„ begynne Ă„ prĂžve noen dager i forkant av EL. HĂ„per ikke det er sĂ„ viktig! Ja, de testene, de testene... Har litt over 40 graviditetstester liggende, regner med de skal fĂ„ kjĂžrt seg framover  Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144328055-ikm-uke-39-%F0%9F%92%AB/page/3/#findComment-148525314 Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Fandens Oldemor Skrevet 10. september 2017 Forfatter #52 Del Skrevet 10. september 2017 NĂ„ innser jeg ogsĂ„ at jeg har forlagt den fĂžrste egglĂžsningstesten et eller annet sted i huset mens jeg var full av forfjamselse. Finner den ikke igjen. Den dukker vel opp igjen neste gang vi har besĂžk  Det er kanskje fjollete Ă„ bli sĂ„ opprĂžmt over en positiv EL-test (det er jo ikke akkurat som om det er en graviditetstest), men etter Ă„ ha ventet i sĂ„pass mange uker var det en veldig velkommen overraskelse Ă„ fĂ„ en hel uke fĂžr tiden  Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144328055-ikm-uke-39-%F0%9F%92%AB/page/3/#findComment-148525336 Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Iskula Skrevet 10. september 2017 #53 Del Skrevet 10. september 2017 28 minutes ago, Fandens Oldemor said: NĂ„ innser jeg ogsĂ„ at jeg har forlagt den fĂžrste egglĂžsningstesten et eller annet sted i huset mens jeg var full av forfjamselse. Finner den ikke igjen. Den dukker vel opp igjen neste gang vi har besĂžk  Det er kanskje fjollete Ă„ bli sĂ„ opprĂžmt over en positiv EL-test (det er jo ikke akkurat som om det er en graviditetstest), men etter Ă„ ha ventet i sĂ„pass mange uker var det en veldig velkommen overraskelse Ă„ fĂ„ en hel uke fĂžr tiden  Ser det for meg, "hva er det der?" đ HĂ„per du finner den fĂžr besĂžket gjĂžr det. Syns ikke det er fjollete i det hele tatt, det er jo gode nyheter  Ingen egglĂžsning, ingen spire! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144328055-ikm-uke-39-%F0%9F%92%AB/page/3/#findComment-148525383 Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
MD.95 Skrevet 10. september 2017 #54 Del Skrevet 10. september 2017 NĂ„r begynner dere Ă„ teste? Skal teste denne syklusen, for fĂžrste gang. Hadde jo ikke mens forrige mnd sĂ„ er ikke 100% sikker pĂ„ hvor lang syklusen blir denne mnd.. Er 6 dager inn i syklusen nĂ„ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144328055-ikm-uke-39-%F0%9F%92%AB/page/3/#findComment-148525444 Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Fandens Oldemor Skrevet 10. september 2017 Forfatter #55 Del Skrevet 10. september 2017 2 timer siden, MD.95 skrev: NĂ„r begynner dere Ă„ teste? Skal teste denne syklusen, for fĂžrste gang. Hadde jo ikke mens forrige mnd sĂ„ er ikke 100% sikker pĂ„ hvor lang syklusen blir denne mnd.. Er 6 dager inn i syklusen nĂ„ Jeg begynte rett etter mensen for sikkerhets skyld, men har lest at det er vanlig Ă„ teste fra dag 10-11 hvis man har 28 dagers syklus. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144328055-ikm-uke-39-%F0%9F%92%AB/page/3/#findComment-148525622 Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
- HĂ„pefull - Skrevet 10. september 2017 #56 Del Skrevet 10. september 2017 Hei hei, fĂžrstegangsprĂžver og veldig spent pĂ„ dette her. Er i pp2, og har ifĂžlge kalenderen el i dag, men lite med tegn som tyder pĂ„ at det stemmer. Vi la inn aksjer for sikkerhetsskyld da  I pp1 fĂžlte jeg alle mulige slags symptomer pĂ„ kroppen, var kvalm, hadde vonde pupper, stikking i sidene etc.. Denne runden kjenner jeg forelĂžpig ingenting. Jeg fĂžler at jeg blir litt koko i hodet av dette, bruker fryktelig mye tid pĂ„ internett, telle dager og pĂ„ Ă„ kjenne etter tegn đ Tiden har aldri gĂ„tt sĂ„ seint som etter jeg sluttet pĂ„ p-pillene! Flere som har det sĂ„nn? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144328055-ikm-uke-39-%F0%9F%92%AB/page/3/#findComment-148525632 Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Fandens Oldemor Skrevet 11. september 2017 Forfatter #57 Del Skrevet 11. september 2017 10 timer siden, - HĂ„pefull - skrev: Hei hei, fĂžrstegangsprĂžver og veldig spent pĂ„ dette her. Er i pp2, og har ifĂžlge kalenderen el i dag, men lite med tegn som tyder pĂ„ at det stemmer. Vi la inn aksjer for sikkerhetsskyld da  I pp1 fĂžlte jeg alle mulige slags symptomer pĂ„ kroppen, var kvalm, hadde vonde pupper, stikking i sidene etc.. Denne runden kjenner jeg forelĂžpig ingenting. Jeg fĂžler at jeg blir litt koko i hodet av dette, bruker fryktelig mye tid pĂ„ internett, telle dager og pĂ„ Ă„ kjenne etter tegn đ Tiden har aldri gĂ„tt sĂ„ seint som etter jeg sluttet pĂ„ p-pillene! Flere som har det sĂ„nn? Hei, og velkommen hit Ikke bare til trĂ„den, men ogsĂ„ til forumet. Jeg tror at alt det du nevner her er veldig vanlig. Mange "kjenner" symptomer underveis, ogsĂ„ de som faktisk har fĂ„tt barn fĂžr og vet 100% sikkert hva de skal se etter. Hvis man kjenner godt etter og er veldig oppmerksom, kan man nok kjenne litt av hvert Ănsketenkning spiller kanskje ogsĂ„ inn her, jeg vet ikke. Det med Ă„ bruke mye tid pĂ„ internett osv. er nok heller ikke uvanlig. Situasjonen man er i har jo veldig lett for Ă„ bli litt... altoppslukende. Og da gĂ„r tiden fryktelig sakte! Tiden vil nok fortsette Ă„ gĂ„ supersakte helt til barnet kommer til verden (det er MYE venting de 9 mĂ„nedene ogsĂ„), for sĂ„ Ă„ begynne Ă„ gĂ„ fryktelig fort. Plutselig kommer de fĂžrste ordene, de fĂžrste skrittene, fĂžrste skoledag, fĂžrste overnatting hos venner... Og fĂžr man vet ordet av det, kommer sikkert den fĂžrste kjĂŠresten ogsĂ„. SĂ„nn sett er det faktisk litt godt at _noe_ av det som har med barn Ă„ gjĂžre gĂ„r sakte. En liten trĂžst nĂ„r dagene blir lange NĂ„ har ikke jeg erfaring med Ă„ prĂžve veldig lenge Ă„ bli gravid, da er helt sikkert saken en annen. Jeg har full forstĂ„else for at det er forskjell pĂ„ at tiden gĂ„r sakte en liten periode av livet og at tiden gĂ„r sakte over lang tid, sĂ„ det er ikke meningen Ă„ provosere noen! HĂ„per det klaffer raskt for deres del  Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144328055-ikm-uke-39-%F0%9F%92%AB/page/3/#findComment-148525905 Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
SLURPĂ Skrevet 11. september 2017 #58 Del Skrevet 11. september 2017 Da har jeg fĂ„tt positiv el test 1 til 2 dager fĂžr forventa tida. Hurra. Blir aksjer i kveld da. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144328055-ikm-uke-39-%F0%9F%92%AB/page/3/#findComment-148526169 Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Zarina Skrevet 11. september 2017 #59 Del Skrevet 11. september 2017 Jeg begynte testingen samme dag som mensen kom đ siden jeg har hatt spiral en stund nĂ„ og ingen mens, sĂ„ har jeg brukt tester for Ă„ se om jeg kan finne ut av hvordan syklusen min er nĂ„ đ Forrige gang vi prĂžvde hadde jeg masse symptomer pĂ„ el, denne gangen er det lite, kun litt murring i magen. Kroppen er ikke lett Ă„ bli klok pĂ„. Jeg har neeesten positiv test i dag, sĂ„ her blir det aksjer de neste 3 dagene frem til mannen reiser bort pĂ„ torsdag. Krysser fingrene for at en er tidlig ute denne gangen, da kanskje vi har en sjanse til Ă„ treffe el likevel. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144328055-ikm-uke-39-%F0%9F%92%AB/page/3/#findComment-148526379 Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Iskula Skrevet 11. september 2017 #60 Del Skrevet 11. september 2017 18 hours ago, - HĂ„pefull - said: Hei hei, fĂžrstegangsprĂžver og veldig spent pĂ„ dette her. Er i pp2, og har ifĂžlge kalenderen el i dag, men lite med tegn som tyder pĂ„ at det stemmer. Vi la inn aksjer for sikkerhetsskyld da  I pp1 fĂžlte jeg alle mulige slags symptomer pĂ„ kroppen, var kvalm, hadde vonde pupper, stikking i sidene etc.. Denne runden kjenner jeg forelĂžpig ingenting. Jeg fĂžler at jeg blir litt koko i hodet av dette, bruker fryktelig mye tid pĂ„ internett, telle dager og pĂ„ Ă„ kjenne etter tegn đ Tiden har aldri gĂ„tt sĂ„ seint som etter jeg sluttet pĂ„ p-pillene! Flere som har det sĂ„nn? Hei og velkommen  Tror det du opplever er veldig vanlig, sĂ„nn er det i hvert fall for meg ogsĂ„, helt koko đ Jeg er ogsĂ„ i pp2 etter p-pilleslutt. Og akkurat som deg kjente jeg mye i pp1, men ikke nĂ„. Tiden gĂ„r sĂ„ sakte at det er til Ă„ bli sprĂž av. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144328055-ikm-uke-39-%F0%9F%92%AB/page/3/#findComment-148526386 Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AlĂ©ria Skrevet 11. september 2017 #61 Del Skrevet 11. september 2017 CD 11 og 4-5 dager igjen til EL. EL-slimet er i anmarsj og vi er klare til Ă„ legge inn aksjer đ Jeg starter opp med EL-test ikveld og hĂ„per jeg ikke er for sent ute (blir litt nervĂžs av dere som har fĂ„tt positiv EL-test mange dager fĂžr forventet EL đ ). Planlegger Ă„ ta en test morgen og kveld. Spennende tider! đ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144328055-ikm-uke-39-%F0%9F%92%AB/page/3/#findComment-148526683 Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AlĂ©ria Skrevet 12. september 2017 #62 Del Skrevet 12. september 2017 Noen andre som bruker babyplan sine EL-strimler fra billigtester.no? I hvor mange sekunder skal strimmelen dyppes? Har rotet bort bruksanvisningen i flyttekaos đ Med mindre det er pga brukerfeil, sĂ„ fikk jeg nettopp positiv EL-strimmel đ Fortsetter Ă„ teste til den blir negativ, for det er vel ved negativ test (innen 24 t etter positiv test) at EL forekommer, eller? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144328055-ikm-uke-39-%F0%9F%92%AB/page/3/#findComment-148526894 Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Fandens Oldemor Skrevet 12. september 2017 Forfatter #63 Del Skrevet 12. september 2017 3 timer siden, AlĂ©ria skrev: Noen andre som bruker babyplan sine EL-strimler fra billigtester.no? I hvor mange sekunder skal strimmelen dyppes? Har rotet bort bruksanvisningen i flyttekaos đ Med mindre det er pga brukerfeil, sĂ„ fikk jeg nettopp positiv EL-strimmel đ Fortsetter Ă„ teste til den blir negativ, for det er vel ved negativ test (innen 24 t etter positiv test) at EL forekommer, eller? Jeg har bare brukt graviditetstestene deres tidligere, nĂ„ bestilte jeg alt pĂ„ eBay siden det er sĂ„ mye billigere. Men instruksjonene for Babyplan lĂ„ pĂ„ nett: Teststrimlen og urinen skal ha romtemperatur (10-30°C) for aÌ kunne brukes ved testing. Ta testen ut av den forseglede posen. Hold testen saÌnn at pilen peker mot urinen og dypp den. Ta opp strimmelen etter 15 sekunder og legg den att paÌ en ren, tĂžrr, ikke-sugende over ate (f.eks. paÌ kanten av urinbeholderen). VIKTIG! Urinen maÌ ikke overstige makslinjen (max); testen kan da bli misvisende. Avles resultatet innen 5 minutter. Ikke avles resultatet etter 5 minutter. Negativ test kommer som regel innen 24-48 timer etter den positive, sĂ„ det sies vel at det er lurt Ă„ prĂžve litt i forkant av EL. Jeg sitter igjen med en litt dĂ„rlig fĂžlelse her nĂ„ - synes ikke det ble gjort nok  Litt usikker pĂ„ om jeg kommer til Ă„ fortsette med EL-tester. FĂžr testene kom inn i bildet var vi nok mer aktiv i prĂžvingen, turte ikke ta noen sjanser. Denne gangen ble det litt sĂ„nn "nĂ„ var jeg trĂžtt, gitt. Og testen var jo negativ uansett"...  Og sĂ„ BAM!, var den plutselig positiv, og da stod det mye pĂ„ nett om at man helst burde prĂžvd litt i forveien. FĂ„r hĂ„pe det holder likevel, men har virkelig ikke en god fĂžlelse. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144328055-ikm-uke-39-%F0%9F%92%AB/page/3/#findComment-148527029 Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AlĂ©ria Skrevet 12. september 2017 #64 Del Skrevet 12. september 2017 2 timer siden, Fandens Oldemor skrev: Jeg har bare brukt graviditetstestene deres tidligere, nĂ„ bestilte jeg alt pĂ„ eBay siden det er sĂ„ mye billigere. Men instruksjonene for Babyplan lĂ„ pĂ„ nett: Teststrimlen og urinen skal ha romtemperatur (10-30°C) for aÌ kunne brukes ved testing. Ta testen ut av den forseglede posen. Hold testen saÌnn at pilen peker mot urinen og dypp den. Ta opp strimmelen etter 15 sekunder og legg den att paÌ en ren, tĂžrr, ikke-sugende over ate (f.eks. paÌ kanten av urinbeholderen). VIKTIG! Urinen maÌ ikke overstige makslinjen (max); testen kan da bli misvisende. Avles resultatet innen 5 minutter. Ikke avles resultatet etter 5 minutter. Negativ test kommer som regel innen 24-48 timer etter den positive, sĂ„ det sies vel at det er lurt Ă„ prĂžve litt i forkant av EL. Jeg sitter igjen med en litt dĂ„rlig fĂžlelse her nĂ„ - synes ikke det ble gjort nok  Litt usikker pĂ„ om jeg kommer til Ă„ fortsette med EL-tester. FĂžr testene kom inn i bildet var vi nok mer aktiv i prĂžvingen, turte ikke ta noen sjanser. Denne gangen ble det litt sĂ„nn "nĂ„ var jeg trĂžtt, gitt. Og testen var jo negativ uansett"...  Og sĂ„ BAM!, var den plutselig positiv, og da stod det mye pĂ„ nett om at man helst burde prĂžvd litt i forveien. FĂ„r hĂ„pe det holder likevel, men har virkelig ikke en god fĂžlelse. Ja, Ă„ google etter bruksanvisningen burde jeg kanskje greid Ă„ tenkt meg til selv đ Uansett, takk for at du fant den fram for meg! Ja, det er nok fort gjort Ä vĂŠre litt avslappet nĂ„r man bruker EL-tester og de er negative.. Jeg vil likevel tro at det er aller stĂžrst sjanse for Ă„ bli gravid rundt datoen man har positiv test, for da er man ganske sikker pĂ„ at noen spermier overlever til egget slipper, samtidig som at de har 24-48 t til Ă„ nĂ„ egget đ SĂ„ hvis dere fikk lagt inn aksjer ved postitiv test sĂ„ har du nok pĂ„ ingen mĂ„te forspilt sjansen din, Fandens Oldemor đ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144328055-ikm-uke-39-%F0%9F%92%AB/page/3/#findComment-148527291 Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Fandens Oldemor Skrevet 12. september 2017 Forfatter #65 Del Skrevet 12. september 2017 55 minutter siden, AlĂ©ria skrev: Ja, Ă„ google etter bruksanvisningen burde jeg kanskje greid Ă„ tenkt meg til selv đ Uansett, takk for at du fant den fram for meg! Ja, det er nok fort gjort Ä vĂŠre litt avslappet nĂ„r man bruker EL-tester og de er negative.. Jeg vil likevel tro at det er aller stĂžrst sjanse for Ă„ bli gravid rundt datoen man har positiv test, for da er man ganske sikker pĂ„ at noen spermier overlever til egget slipper, samtidig som at de har 24-48 t til Ă„ nĂ„ egget đ SĂ„ hvis dere fikk lagt inn aksjer ved postitiv test sĂ„ har du nok pĂ„ ingen mĂ„te forspilt sjansen din, Fandens Oldemor đ Hehe, men jeg har nettopp googlet etter min selv, sĂ„ det var nok derfor jeg kom pĂ„ at det gĂ„r an  Avslappet er nok rette ordet  Takk for oppmuntring. FĂ„r legge inn en ekstra i kveld just in case, og sĂ„ er det bare Ă„ smĂžre seg med tĂ„lmodighet i minst en hel uke. Jeg har nok for mye tid mellom hendene - det gĂ„r sĂ„ saaakte!  Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144328055-ikm-uke-39-%F0%9F%92%AB/page/3/#findComment-148527361 Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AlĂ©ria Skrevet 12. september 2017 #66 Del Skrevet 12. september 2017 Litt forvirret ikveld.. Jeg startet Ă„ ta EL-tester igĂ„rkveld, den var da negativ (men ikke langt fra positiv). Idag tidlig tok jeg en test som jeg vil beskrive som marginalt positiv under tvil. Tok en ny test i ettermiddag og en ikveld og begge disse er marginalt negative.. Ikveld har jeg i tillegg kjent pĂ„ murring nede pĂ„ venstre side, slik jeg ofte fĂ„r ved EL. Det som gjĂžr meg forvirret er at EL er noen dager tidligere enn antatt og jeg har vanligvis en svĂŠrt stabil syklus.. Samtidig var EL-testen sĂ„ vidt positiv og jeg har ikke hatt like mye EL-slim som jeg vanligvis bruker.. đ€Er liksom ikke overbevist om at jeg har EL nĂ„ đ Det er vel ikke annet Ă„ gjĂžre enn Ă„ fortsette Ă„ teste og legge inn aksjer jevnt og trutt đ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144328055-ikm-uke-39-%F0%9F%92%AB/page/3/#findComment-148527815 Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Anonym bruker Skrevet 13. september 2017 #67 Del Skrevet 13. september 2017 8 timer siden, AlĂ©ria skrev: Litt forvirret ikveld.. Jeg startet Ă„ ta EL-tester igĂ„rkveld, den var da negativ (men ikke langt fra positiv). Idag tidlig tok jeg en test som jeg vil beskrive som marginalt positiv under tvil. Tok en ny test i ettermiddag og en ikveld og begge disse er marginalt negative.. Ikveld har jeg i tillegg kjent pĂ„ murring nede pĂ„ venstre side, slik jeg ofte fĂ„r ved EL. Det som gjĂžr meg forvirret er at EL er noen dager tidligere enn antatt og jeg har vanligvis en svĂŠrt stabil syklus.. Samtidig var EL-testen sĂ„ vidt positiv og jeg har ikke hatt like mye EL-slim som jeg vanligvis bruker.. đ€Er liksom ikke overbevist om at jeg har EL nĂ„ đ Det er vel ikke annet Ă„ gjĂžre enn Ă„ fortsette Ă„ teste og legge inn aksjer jevnt og trutt đ Bilde Anonymkode: 02298...6d2 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144328055-ikm-uke-39-%F0%9F%92%AB/page/3/#findComment-148527925 Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Anonym bruker Skrevet 13. september 2017 #68 Del Skrevet 13. september 2017 9 timer siden, AlĂ©ria skrev: Litt forvirret ikveld.. Jeg startet Ă„ ta EL-tester igĂ„rkveld, den var da negativ (men ikke langt fra positiv). Idag tidlig tok jeg en test som jeg vil beskrive som marginalt positiv under tvil. Tok en ny test i ettermiddag og en ikveld og begge disse er marginalt negative.. Ikveld har jeg i tillegg kjent pĂ„ murring nede pĂ„ venstre side, slik jeg ofte fĂ„r ved EL. Det som gjĂžr meg forvirret er at EL er noen dager tidligere enn antatt og jeg har vanligvis en svĂŠrt stabil syklus.. Samtidig var EL-testen sĂ„ vidt positiv og jeg har ikke hatt like mye EL-slim som jeg vanligvis bruker.. đ€Er liksom ikke overbevist om at jeg har EL nĂ„ đ Det er vel ikke annet Ă„ gjĂžre enn Ă„ fortsette Ă„ teste og legge inn aksjer jevnt og trutt đ Dersom den var positiv vil el komme 12 til 48 timer etter positiv test Jeg har negativ om morgon og positiv midt pĂ„ dagen og negativ igjen kvelden. SĂ„ lh toppen behĂžver ikkje og vare 1 Dag den kan vĂŠre par timer. Anonymkode: 02298...6d2 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144328055-ikm-uke-39-%F0%9F%92%AB/page/3/#findComment-148527943 Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AlĂ©ria Skrevet 13. september 2017 #69 Del Skrevet 13. september 2017 41 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dersom den var positiv vil el komme 12 til 48 timer etter positiv test Jeg har negativ om morgon og positiv midt pĂ„ dagen og negativ igjen kvelden. SĂ„ lh toppen behĂžver ikkje og vare 1 Dag den kan vĂŠre par timer. Anonymkode: 02298...6d2 Takk for svar! Kan legge ut bilde nĂ„r jeg kommer hjem fra jobb idag âș Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144328055-ikm-uke-39-%F0%9F%92%AB/page/3/#findComment-148528014 Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Fandens Oldemor Skrevet 13. september 2017 Forfatter #70 Del Skrevet 13. september 2017 11 timer siden, AlĂ©ria skrev: Litt forvirret ikveld.. Jeg startet Ă„ ta EL-tester igĂ„rkveld, den var da negativ (men ikke langt fra positiv). Idag tidlig tok jeg en test som jeg vil beskrive som marginalt positiv under tvil. Tok en ny test i ettermiddag og en ikveld og begge disse er marginalt negative.. Ikveld har jeg i tillegg kjent pĂ„ murring nede pĂ„ venstre side, slik jeg ofte fĂ„r ved EL. Det som gjĂžr meg forvirret er at EL er noen dager tidligere enn antatt og jeg har vanligvis en svĂŠrt stabil syklus.. Samtidig var EL-testen sĂ„ vidt positiv og jeg har ikke hatt like mye EL-slim som jeg vanligvis bruker.. đ€Er liksom ikke overbevist om at jeg har EL nĂ„ đ Det er vel ikke annet Ă„ gjĂžre enn Ă„ fortsette Ă„ teste og legge inn aksjer jevnt og trutt đ SĂ„ rart. Kanskje dette er mĂ„neden der folk fĂ„r tidlig EL?  Men jeg tenker som anonym under her, at det ikke er alle som har like lang topp. Hvis dette er fĂžrste gang du bruker tester, kan det jo hende at du bare har oppdaget noe som du ellers ikke hadde fĂ„tt vite. Men ja, det er nok bare Ă„ legge inn aksjer jevnt og trutt  Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144328055-ikm-uke-39-%F0%9F%92%AB/page/3/#findComment-148528119 Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Iskula Skrevet 13. september 2017 #71 Del Skrevet 13. september 2017 Den derre annenhver-dag-og-hver-dag-pĂ„-midten-strategien er ikke bare-bare đ Tror det er pĂ„ tide Ă„ begynne hver dag. JĂžjje meg. Jeg ser for meg at skuffelsen blir enda stĂžrre nĂ„r man har "jobba" sĂ„ hardt. Dere som kjenner stikking under egglĂžsning, hvor lenge stikker det? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144328055-ikm-uke-39-%F0%9F%92%AB/page/3/#findComment-148528383 Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AlĂ©ria Skrevet 13. september 2017 #72 Del Skrevet 13. september 2017 2 timer siden, Iskula skrev: Den derre annenhver-dag-og-hver-dag-pĂ„-midten-strategien er ikke bare-bare đ Tror det er pĂ„ tide Ă„ begynne hver dag. JĂžjje meg. Jeg ser for meg at skuffelsen blir enda stĂžrre nĂ„r man har "jobba" sĂ„ hardt. Dere som kjenner stikking under egglĂžsning, hvor lenge stikker det? Hos meg stikker det litt av og pĂ„ ilĂžpet av noen fĂ„ timer âș Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144328055-ikm-uke-39-%F0%9F%92%AB/page/3/#findComment-148528502 Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Iskula Skrevet 13. september 2017 #73 Del Skrevet 13. september 2017 1 hour ago, AlĂ©ria said: Hos meg stikker det litt av og pĂ„ ilĂžpet av noen fĂ„ timer âș Okay  Kjente et veldig tydelig stikk, men sĂ„ tror jeg ikke det var sĂ„ veldig mye mer enn det. Bare bittebittelitt murring. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144328055-ikm-uke-39-%F0%9F%92%AB/page/3/#findComment-148528593 Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
SLURPĂ Skrevet 14. september 2017 #74 Del Skrevet 14. september 2017 Da er jeg 2 til 3 dpo. Er det fleire i dpo land ? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144328055-ikm-uke-39-%F0%9F%92%AB/page/3/#findComment-148528954 Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
AlĂ©ria Skrevet 14. september 2017 #75 Del Skrevet 14. september 2017 Jeg trooor jeg er 2 dpo đ Merkelig hvordan man fĂžler at man har sĂ„ god kontroll pĂ„ syklusen i flere mĂ„neder/Ă„r, men nĂ„r det virkelig gjelder sĂ„ blir man sĂ„ usikker đ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144328055-ikm-uke-39-%F0%9F%92%AB/page/3/#findComment-148528977 Del pĂ„ andre sider Flere delingsvalgâŠ
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere
Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nÄ