Gå til innhold

Synes dere dette er dårlig gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet
16 timer siden, Anonym bruker skrev:

En mann selvfølgelig

Anonymkode: 81350...9e9

Så du skal sørge for å jobbe når sønnen er hos deg, slik at du kan bruke "egentiden" din på å finne en ny mann? Du setter altså DITT eget behov for å finne en mann foran sønnens behov for å bli sett, få hjelp med skolearbeidet, selskap, føle at han er viktig for deg og generelt være sikker på at han er trygg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Må bare spørre. Hva gjør dere som har store barn visst dere jobber kveld og evt nå i sommer når de har hatt ferie? Har de ikke vært hjemme alene? 

Anonymkode: 2f656...ab8

Jeg tenker at det er stor forskjell på at barnet må være alene fordi det ikke kan være annerledes i en ferieperiode og så på å bevisst velge en arbeidstid hvor barnet må være mer alene i hverdagen. Ikke fordi det er strengt nødvendig. Bare fordi det er noe annet man har mer lyst til å drive med enn være hjemme med barnet.

Anonymkode: 402eb...688

Skrevet

Tar innover meg det dere sier. Kanskje jeg bare bytte av og til. 

Takker masse for svar. 

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Må bare spørre. Hva gjør dere som har store barn visst dere jobber kveld og evt nå i sommer når de har hatt ferie? Har de ikke vært hjemme alene? 

Det er forskjell på å være hjemme alene på dagtid kontra kveld.

Vi har løst det med at vi har avtale med to av veninnene til hun som ikke har sfo og at de møtes etter forkost og er hjemme hos hverandre på omgang. Jeg jobber også deltid og er hjemme til 14.30.

Anonymkode: 888e4...5ea

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Synes du skriver som jeg ikke prioriterer han. Det gjør jeg. Han er min alt. Og skulle ønske at jeg ikke måtte jobbe kveld eller helg, men det må jeg dessverre. 

Det er forståelig at du må jobbe, men at du velger å jobbe kveld når du har din sønn bare for å ha fri en kveld han er hos sin far fordi du vil bruke tiden på å treffe en mann er fra mitt ståsted et dårlig valg. Det er litt motstridende når du sier at din sønn er ditt alt, og i neste øyeblikk ønsker du å ta valg som ikke er optimale for han pga av ditt eget egoistiske behov. Jeg er selv alenemor med en ikke fungerende eksmann så jeg har henne 100 % av tiden, men det igjen gir ikke meg en rett til å sette min datters behov til side fordi jeg ønsker å treffe en mann. Ja jeg har ønsket å treffe noen I flere år nå, men jeg har også insett at jeg har en livsstil som pr dags dato ikke er forenelig med det. Ja det er utfordrende, og ja jeg har mine behov og savn, men de kan ikke overstige min datters behov for trygghet og min tilstedeværele for henne.

Anonymkode: d495c...7e7

Skrevet

Arbeidstidene dine hørtes veldig kjent ut, jeg har også jobbet med sånne idiotiske 4 og 5 timers vakter...

Tipper du jobber på Europris???

Anonymkode: 416c5...e7c

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er forståelig at du må jobbe, men at du velger å jobbe kveld når du har din sønn bare for å ha fri en kveld han er hos sin far fordi du vil bruke tiden på å treffe en mann er fra mitt ståsted et dårlig valg. Det er litt motstridende når du sier at din sønn er ditt alt, og i neste øyeblikk ønsker du å ta valg som ikke er optimale for han pga av ditt eget egoistiske behov. Jeg er selv alenemor med en ikke fungerende eksmann så jeg har henne 100 % av tiden, men det igjen gir ikke meg en rett til å sette min datters behov til side fordi jeg ønsker å treffe en mann. Ja jeg har ønsket å treffe noen I flere år nå, men jeg har også insett at jeg har en livsstil som pr dags dato ikke er forenelig med det. Ja det er utfordrende, og ja jeg har mine behov og savn, men de kan ikke overstige min datters behov for trygghet og min tilstedeværele for henne.

Anonymkode: d495c...7e7

Enige i det, men tanken er at han er stor blitt og det ikke er så mange timer. Hadde ikke tenkt på det en gang visst han var yngre. Hvor gammel er datteren din? 

Skrevet

Jobb hver dag og annenhver lørdag i 80% stilling, er jo en helt håpløs turnus. Tror jeg ville lagt ned en real innsats på å finne ny jobb først, så du kan få arbeidstider forenlig med å lete etter ny mann etterpå.

Skrevet
4 minutter siden, Mostly Harmless skrev:

Jobb hver dag og annenhver lørdag i 80% stilling, er jo en helt håpløs turnus. Tror jeg ville lagt ned en real innsats på å finne ny jobb først, så du kan få arbeidstider forenlig med å lete etter ny mann etterpå.

Ja,jeg er enig med deg i det. 

Håpløs turnus egentlig, men er noe med det man har selv om. Er veldig nærmt jobb og korte dager. Virker som det er lite jobber og, men burde kanskje prøvd for det. 

Skrevet

Du er ferdig lørdag kl 18. I mine øyne er det god tid til å dra på byen for å date... Da har du jo fri søndag i tillegg.. 

Kan han bo hos far i ukedagene da? Så kan du hente ham når du har fri for å finne på ting med Ham? Da blir det mer forutsigbart for barnet og du slipper dårlig samvittighet for at han er alene hjemme.   

Anonymkode: 11dc2...b50

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du er ferdig lørdag kl 18. I mine øyne er det god tid til å dra på byen for å date... Da har du jo fri søndag i tillegg.. 

Kan han bo hos far i ukedagene da? Så kan du hente ham når du har fri for å finne på ting med Ham? Da blir det mer forutsigbart for barnet og du slipper dårlig samvittighet for at han er alene hjemme.   

Anonymkode: 11dc2...b50

Han har bodd her hele tiden så er ikke tenkelig at han skal flytte til han . 

Er en mulighet jeg benytter av og til. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...