Gå til innhold

Bader/dusjer dere 3-åringer hver dag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis ikke, hvor ofte? 

Anonymkode: 3e8f5...605

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, her er det tvangs dusjing 1 gang i uka. Og av og til ellers når hun vil. 

Anonymkode: 86596...c4f

Skrevet

Nei.

To ganger i uka fast, hver søndag og torsdag.

Selvfølgelig oftere ved behov, har vi vært på stranda og de er fulle av sand og solkrem, de kommer hjem fra barnehagen med hodebunnen full av grus e.l. da blir det en ekstra dusj

Anonymkode: 84806...ff7

Skrevet

Nei. Hun vil gjerne for hun elsker å dusje. Prøver å begrense det til annen hver dag.

Anonymkode: ce656...5b9

Skrevet

Nei. Bare når de er skitne. Det kan gå opptil en måned i mellom. 

Anonymkode: aa03b...3a0

Skrevet

Nei, ca en gang i uken. Oftere hvis hun er veldig skitten. 

Hun hater å bade. 

Anonymkode: 1211f...a9d

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei. Bare når de er skitne. Det kan gå opptil en måned i mellom. 

Anonymkode: aa03b...3a0

Det var veldig sjeldent. Får de ikke sure føtter og fett hår?

Anonymkode: b21d5...2d8

Skrevet

Min 3 åring dusjer 2-3 ganger per uke. Hun øker å bade men det er stort sett en kamp å få henne opp i badekaret given kamp å få henne ut av det når hun først er i det😜

 

Tenker at mindre enn en gang per uke i snitt er uhygienisk.

Anonymkode: ce89d...fd4

Skrevet

Nei to dager i uken er mere nok! Bader gjerne oftere om vi skal i bursdag eller noe sånt da.

Anonymkode: 95e92...8af

Skrevet

Dusjes ved behov eller en gang i uka. 

Anonymkode: 6a083...28c

Skrevet

Ca hver tredje dag, noen ganger oftere hvis han er full av solkrem, sand eller annet gris.

Skrevet

Her er det ca 3 ganger i uken og ved behov

Anonymkode: 3c7c4...74a

Skrevet

Ja, hver dag... alltid svart etter bhg 😂

Anonymkode: e5d9f...85b

Skrevet

Dusjes hver dag stort sett, annenhver dag hvis hun ikke har lyst selv. Bruker ikke såpe da, bare skyller av med vann. Går lettere når det er en daglig rutine syns jeg.

Anonymkode: 722ad...fea

Skrevet

Oj, så mange som ikke dusjer hver dag 😬 Guttene mine RULLER seg i gjørme tror jeg, og lukter surt og er klissete etter en arbeidsdag. Vi dusjer hver eneste kveld. Barn er jammen forskjellige 😂

Anonymkode: 1a42a...1d8

Skrevet

Skjønner hvorfor så mange barn lukter skittent.å ja unger lukter de også.

 Ja mine unger blir vasket hverdag 

Skrevet
1 minutt siden, klg,2 boys now:) skrev:

Skjønner hvorfor så mange barn lukter skittent.å ja unger lukter de også.

 Ja mine unger blir vasket hverdag 

Selv om jeg "bare" dusjer han annenhver/hver tredje dag, vasker jeg han jo. Vi bruker klut og vann hver morgen og hver kveld, uansett. Dusjing hver dag er ikke bra for huden - det fjerner det naturlige fettlaget. Og nei, han lukter ikke.

Skrevet

Vaskes hver dag, dusj 1-2 ganger i uka.

Anonymkode: 08542...13e

Skrevet

Ja, selvsagt. Hvorfor skal man ikke det? Å legge seg ren og nydusjet er jo så deilig.

Og ikke kom med eksem og tørr hud, det er ikke SÅ mange som sliter med det 😂

Anonymkode: 43658...e29

Skrevet

Sønnen vår bader hver kveld, og vi avslutter med en dusj. Overrasket over at så mange bader så sjeldent! Trodde daglig var normalen. 🚿

Anonymkode: 66d68...e43

Skrevet

Bad en gang i uka, men selvsagt ved behov hvis ekstra skitten. Ellers i uka vask med klut, ansikt, hender, rompe og føtter.

Anonymkode: bfe9f...415

Skrevet

Bader en gang i uka, hender i tillegg hun kommer inn i dusjen til meg av egen fri vilje. Det er verken bra eller naturlig å dusje hver dag. Hva tror dere man gjorde i gamle dager da? Klutvask!

Anonymkode: f3398...c75

Skrevet

Her er det likt for 3åringen og 10-åring. Dusjer annenhver dag fast. +ved behov for 3åringen og etter treninger/kamper for 10-åringen. 

Anonymkode: dcd9e...a5a

Skrevet

Min bader i badekaret så og si hver dag, han er to år, kjempeaktiv og svetter+ "ruller seg i gjørme" osv:ler:

Skjønner ikke at noen fortsatt tviholder på klutvasken fra 50-tallet!

Skrevet

2åringen min dusjer eller bader hver dag. Etter å ha vært i barnehagen og rullet seg i sanda og deretter spist middag med hele seg syns jeg det er absolutt nødvendig å få spylt av henne før legging. Bruker ikke såpe hver gang, men håret må vaskes ca. 2 ganger i uka og disse gangene pleier jeg å vaske hele kroppen med såpe.

Anonymkode: d99b8...33a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...