Gå til innhold

Trodde han likte meg :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt enig, dette er ganske barnsligt, og jeg trenger ikke en mann som skal være så umoden og ikke kunne stå opp for seg selv og si rett ut om han ikke vil sees mer. Det gidder jeg ikke og orker ikke å bruke mer energi på dette, jeg blir flau selv at jeg i det hele tatt startet innlegget. Så nå skal jeg bare kose meg med venniner i helgen og glemme han. Svarer han får det være en utrolig bra grunn til at han har oppført seg sånn.

Anonymkode: 32e2e...442

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner godt at du er du singel HI. Fortsett slik du holder på med og du vil bli det lenge fremover også 😂😉

Anonymkode: 8f51e...3a6

Skrevet

Hva mener du? :o Jeg har jo ikke gjort noe direkte galt? ikke vært masete heller... Skal man ikke følge magefølelsen sin? Kanskje du kan komme med noen bra råd da ? ;)

Anonymkode: 32e2e...442

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Du overså fullstendig det jeg skrev om å være "in the mood", Ja, han har kanskje 5 minutter ledig her og der, men om han er sliten eller nedbrutt pga situasjonen skal det kanskje noe til å sende en melding om det så bare er for å si "Hei".

Jeg har vært i situasjoner der noen av mine nære har vært syke, og da har jeg lest meldinger uten å svare på en stund. Det har vært fordi jeg ikke har vært i humør til å svare, ikke har vært i stand til å svare eller ikke har hatt lyst til å svare der og da. Heldigvis har mine nære og kjære respektert det, og ikke støtt meg ut i kulden av den grunn. 

Anonymkode: 08e6c...208

Jepp, det er akkurat når man har dødssyk når slektning at man velger å jobbe masse overtid. For noe piss. Han har vel fått nok av jakten og vil jakte på noe nytt nå. For øvrig er jeg enig med dem som sier at nyforelskede mennesker ikke klarer å la være å ta kontakt.

Skrevet

Da var han utrolg flink til å spille, var helt gal etter meg.. Planla masse sammen og han var klart seriøs sa han, men noe må ha skjedd enten ffikk han kalde føtter ellers så valgte han kompisen over meg. Uansett så føler jeg meg en smule såret..

Anonymkode: 32e2e...442

Skrevet
58 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da var han utrolg flink til å spille, var helt gal etter meg.. Planla masse sammen og han var klart seriøs sa han, men noe må ha skjedd enten ffikk han kalde føtter ellers så valgte han kompisen over meg. Uansett så føler jeg meg en smule såret..

Anonymkode: 32e2e...442

Dette er sikkert er helt vilt forslag, men hva med å snakke med han? 

At voksne (?) folk tar hele dialogen på sosiale medier høres i beste fall litt snålt ut. Hva med å ringe eller foreslå å møtes for å rense luften? Så slipper du å bruke tid på å analysere hver snap. 

Men det er kanskje gammeldags?

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Helt enig, dette er ganske barnsligt, og jeg trenger ikke en mann som skal være så umoden og ikke kunne stå opp for seg selv og si rett ut om han ikke vil sees mer. Det gidder jeg ikke og orker ikke å bruke mer energi på dette, jeg blir flau selv at jeg i det hele tatt startet innlegget. Så nå skal jeg bare kose meg med venniner i helgen og glemme han. Svarer han får det være en utrolig bra grunn til at han har oppført seg sånn.

Anonymkode: 32e2e...442

Det er du som legger opp til denne barnsligheten! Du maser og kjaser her, slik at du ikke tenker på noe annet. Hadde du latt han være i fred/latt hodet ditt være i fred, så hadde ikke det her vært noe problem.

Anonymkode: f1f0c...de0

Skrevet

HI - er du stum siden du bare evner å kommunisere via SMS?

Anonymkode: f3650...8d0

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Da var han utrolg flink til å spille, var helt gal etter meg.. Planla masse sammen og han var klart seriøs sa han, men noe må ha skjedd enten ffikk han kalde føtter ellers så valgte han kompisen over meg. Uansett så føler jeg meg en smule såret..

Anonymkode: 32e2e...442

Kan jo være at du rett og slett kveler han? Hvor gammel er du egentlig?

Anonymkode: f3650...8d0

Skrevet

Hvordan kveler jeg han? Når jeg ikke maser på han eller tar noe kontakt?

Anonymkode: 32e2e...442

Skrevet
21 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvordan kveler jeg han? Når jeg ikke maser på han eller tar noe kontakt?

Anonymkode: 32e2e...442

Hvis du formidler kun 1/10 av det du gir uttrykk for her, til han, er du sjeldent nevrotisk og klengete.

Anonymkode: 8ffbf...8e9

Skrevet

Hvor gamle er dere?

Anonymkode: 08e6c...208

Skrevet

Vi begge er 16 år, og ja jeg lider av bipolar borderline og angstlidelser 😂 Så er vel på tide å få seg en time hos psykologen igjen ...

Anonymkode: 32e2e...442

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vi begge er 16 år, og ja jeg lider av bipolar borderline og angstlidelser 😂 Så er vel på tide å få seg en time hos psykologen igjen ...

Anonymkode: 32e2e...442

Ja da forstår vi litt mer:)

Skrevet

Jeg støtter Miss Marples forslag her altså: Prat med fyren, ansikt til ansikt. Å sitte på DiB og skrive om dette og analysere sms og snap hjelper ingenting og det er ikke noe som blir bedre av det, er det vel? Så en god, gammeldags kommunikasjon kan være fint.

Skrevet

Da må jeg spørre om vi skal møtes og det tror jeg nok ikke skjer nå ...

Anonymkode: 32e2e...442

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Da må jeg spørre om vi skal møtes og det tror jeg nok ikke skjer nå ...

Anonymkode: 32e2e...442

Hvorfor ikke?

Anonymkode: 08e6c...208

Skrevet

Kompisen har sikkert lagt kjepper i hjulene og fortalt masse dritt om deg tenker jeg. Høres jo ut som han har fått noen ny informasjon siden han har snudd så totalt på flisa de siste dagene.

Anonymkode: 43f45...e15

Skrevet

Du tolker, analyserer og lager dine egne sannheter i hytt og pine uten å ane noen ting om hva som er hans virkelige tanker og meninger her. Du må jo snakke med han! 

Tenk å tolke så mye inn i en manglende melding da.... 

Anonymkode: a3220...372

Skrevet

Saken e løst.. tok det smarteste trekket og sendte en melding der jeg later som ingenting og sa at jeg savnet han og sees vi i helgen? Ja selvsagt sa han og vi sees i morgen 😘 ... jøss jeg skal aldri mer henge meg opp i noe igjen.. 

Anonymkode: 32e2e...442

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Vi begge er 16 år, og ja jeg lider av bipolar borderline og angstlidelser 😂 Så er vel på tide å få seg en time hos psykologen igjen ...

Anonymkode: 32e2e...442

Og der ga plutselig tråden masse mening

Anonymkode: 20cd8...98d

Skrevet

Håper bare jeg får lov av mamma til å gå ut da :/ 

Anonymkode: 32e2e...442

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...