Gå til innhold

Trodde han likte meg :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått ut med en kar de siste ukene, hatt det sååå fint sammen og han har likt meg en god stund men jeg har avvist han lenge.. Ga han en sjanse og nå liker jeg han mye. Han er vant til å sende god morgen meldinger, litt oppdateringer gjennom dagen hvordan det går og hva han gjør på, savner deg meldinger osv. de siste to dagene har det vært litt stille fra han, han sa han måtte jobbe mye men det er virkelig uvant å ikke få god morgen melding av han :( Nå føler jeg meg utrolig skuffet og vil heller ikke være masete på han, noe kan jo ha skjedd, men jeg grubler på det hele dagen :(

Anonymkode: 32e2e...442

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå må du slutte!

Han har jo sagt ifra på forhånd, han kommer til å bli opptatt med mye jobb i noen dager, da vet du jo at han ikke har tid eller tanke for å sende deg ørten meldinger...

Anonymkode: a3220...372

Skrevet

Har han endelig fått deg til sengs?

Min første tanke er at du har vekket jegeren i han ved å avvise han. Nå har han fått deg til sengs. Da er det jo ikke spennende lengre. 

Anonymkode: 175ae...62c

Skrevet

Sist i helgen pratet vi om å fortelle venner om oss, møte familien osv og på mandag var han så ivrig etter å treffe meg, men vet en i familien har blitt syk også men likevel, at han plutselig er så stille er veldig rart..

Skrevet

Å kjære mi tid! Er du 12 år? Hvis ikke må du skjerpe deg!:scorpis:

Anonymkode: 025cf...1f5

Skrevet

Nå må du holde tunga rett i munnen! 

Ikke send han en melding til bortsett fra som svar til han, hold deg rolig og kald og for all del ikke la han tro du bryr deg eller merker hvordan han holder på. Han tok ett steg tilbake - ta to, så ser han hva han holder på å miste. (Å spille "spill" er tragisk men noen er som skrevet over her litt avhengig av det. Husk at HAN vil ha deg, ikke omvendt!) 

Anonymkode: 4846e...3b3

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nå må du holde tunga rett i munnen! 

Ikke send han en melding til bortsett fra som svar til han, hold deg rolig og kald og for all del ikke la han tro du bryr deg eller merker hvordan han holder på. Han tok ett steg tilbake - ta to, så ser han hva han holder på å miste. (Å spille "spill" er tragisk men noen er som skrevet over her litt avhengig av det. Husk at HAN vil ha deg, ikke omvendt!) 

Anonymkode: 4846e...3b3

Ja spille spill er tragisk. 

Og jeg hadde ikke giddet å spille hadde jeg vært HI. 

Hva faen skal man med en slik umoden fyr?

Ok, hi du er såret nå. Men gi faen. Han fortjener ikke deg PUNKTUM!

Anonymkode: 175ae...62c

Skrevet

Ja mulig jeg ikke gidder å svare han nå da, han bør ha en god grunn til å vært sånn..

Skrevet

Herregud! Hvor mye er det mulig å legge i dette. Damer altså!!

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja mulig jeg ikke gidder å svare han nå da, han bør ha en god grunn til å vært sånn..

Hvordan sånn?

Dere har det fint sammen og senest mandag planla dere å møte hverandres familie osv. Så sier han at han får et par travle dager med mye jobb, og siden du da de samme to dagene har hørt litt mindre fra han enn du pleier skal du straffe han?

Herre jesus...... 

Skrevet

Straffe han??? Hvor lang tid tar det å svare på en god natt melding? Han er ikke på jobben da..

Skrevet
32 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Sist i helgen pratet vi om å fortelle venner om oss, møte familien osv og på mandag var han så ivrig etter å treffe meg, men vet en i familien har blitt syk også men likevel, at han plutselig er så stille er veldig rart..

Hvorfor er det rart når han har sagt at han er opptatt med mye jobb? Det er da ingenting rart med det. Hjelpes, jeg blir helt svett på han sine vegne. Pass deg nå så du ikke gjør dine egne spådommer til skamme.

Anonymkode: 20cd8...98d

Skrevet

Han har vært opptatt i jobb før, alltid hatt tid å sende en liten melding.

Skrevet

Hjelpes meg vel! Er aldri dere travelt opptatt med noe? I min jobb kan vi ha sinnsyke dager og da er det ikke tid til å sende sms til kjærester, flørter, poste på Instagram, snappe osv.

2-3 dager uten sms og kontakt. Det er ikke verdens undergang :strix:

Anonymkode: 1f610...8b0

Skrevet

Jeg er av den oppfatning at å få sendt evt svart på en eller to sms'er i løpet av en eller to travle dager, det greier alle, om de vil. Men har man ikke tid der og da kan det selvsagt glippe, sånn at det tar noen timer osv. Men i en slik nyforelskelsefase så vil jo ofte tankene vandre på den andre, og man husker på det igjen. Nå er det mulig han er helt annerledes enn meg, eller spiller et spill. Aner ikke. Jeg er veldig glad jeg ikke er på dette stadiet igjen kjenner jeg, for det er jo veldig frustrerende å vanskelig balansegang mellom å finne ut om det ER noe der, om det er noe GALT, eller om man rett og slett er for needy. Lykke til!

Anonymkode: 8e093...b30

Skrevet
25 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han har vært opptatt i jobb før, alltid hatt tid å sende en liten melding.

Du har nok rett, han sluttet å like deg på tirsdag morgen og latet som jobben var skylden til manglende sms gjennom dagen

Herlighet, glad jeg ikke er kjæresten din 

Skrevet

Må være slitsomt å være så usikker og redd 😭❤

Anonymkode: f23ea...51a

Skrevet

Jeg husker når jeg var stille en dag ble han bekymret sa han 🤔🤔 så nå er det greit han er sånn selv? 

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg husker når jeg var stille en dag ble han bekymret sa han 🤔🤔 så nå er det greit han er sånn selv? 

Han har sagt ifra på forhånd. Du vet årsaken og bør kunne slå deg til ro med det.

Skrevet

Han nevnte at han skulle jobbe litt ekstra, ikke at han blir litt fraværende de neste dagene 😤

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han nevnte at han skulle jobbe litt ekstra, ikke at han blir litt fraværende de neste dagene 😤

Du vet at han jobber mye og at en i familien er syk. Men du er opptatt av manglende oppmerksomhet på sms?

Skrevet

Det indikerer jo på at noe er galt.. skal jeg bare vente i flere dager til han har bestemt seg for å ta 5 minutter av dagen for å sende en liten melding? 

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det indikerer jo på at noe er galt.. skal jeg bare vente i flere dager til han har bestemt seg for å ta 5 minutter av dagen for å sende en liten melding? 

Har du ikke hørt noe fra ham, eller fått svar på mld du har sendt med spm i? Kan jo hende det er skjedd noe alvorlig med den syke personen i familen da?

Du kjenner han og dere best. Utfra hvordan jeg oppfatter det, så hadde jeg vel bare sendt en kort; tenker på deg, er alt bra? trenger du pause er jeg her;) melding.

Skrevet

Ja sendte en god natt melding igår, så han leste den Idag og ikke noe svar nei... 

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja sendte en god natt melding igår, så han leste den Idag og ikke noe svar nei... 

Jeg ville ventet til i morgen før jeg sendte noe mer da. Såpass lenge er det lov å ha glemt noe tenker jeg. Kanskje han fikk det travelt i dag tidlig, skulle svare litt senere, også ble det glemt. Men tenker at han kanskje burde huske på deg igjen innen i morgen tidlig. Stod det forresten bare natta? Eller et spm? Ikke naturlig å svare på natta melding når det ikke er natt liksom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...