Gå til innhold

Trodde han likte meg :(


Anbefalte innlegg

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja sendte en god natt melding igår, så han leste den Idag og ikke noe svar nei... 

Anonymkode: 32e2e...442

Jeg er evig glad for at min kjæreste ikke er som deg. Ofte tar det lang tid før jeg leser melding og ofte tar det enda lengre tid før jeg svarer, men min kjæreste vet at det er han jeg vil ha og stresser ikke noe hvis jeg blir litt fraværende. Dere hadde en samtale på mandag som indikerer at det er deg han vil ha, han har sagt at han har mye å gjøre og i tillegg har sykdom i familien noen dager fremover. Det du burde gjøre nå er å vise at det er helt greit å konsentrere seg om andre ting når det er nødvendig uten at du skal til tilte og lage drama. 

Anonymkode: d2c04...9a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skrev bare god natt 

Anonymkode: 32e2e...442

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skrev bare god natt 

Anonymkode: 32e2e...442

Da har du is i magen til i morgen ettermiddag. Han jobber vel ikke i helga? 

Anonymkode: 8e093...b30

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Skrev bare god natt 

Anonymkode: 32e2e...442

Da er det jo ikke så mye å svare på det når han ser den på morgenen. Det er jo ikke akkurat som om du skriver varme utfyllende sms'er til han. Hadde det vært bra nok hvis han hadde svart god natt, uten noe mer?

Anonymkode: 20cd8...98d

Skrevet

Har sendt snap osv også.. nå gidder jeg ikke mer..

Anonymkode: 32e2e...442

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Har sendt snap osv også.. nå gidder jeg ikke mer..

Anonymkode: 32e2e...442

Men herlighet da menneske, da ringer du han eller sender han en melding om hva du tenker. Så krysser du fingrene for at han ikke tenker at du er litt i overkant needy og stikker.

Anonymkode: 20cd8...98d

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ja spille spill er tragisk. 

Og jeg hadde ikke giddet å spille hadde jeg vært HI. 

Hva faen skal man med en slik umoden fyr?

Ok, hi du er såret nå. Men gi faen. Han fortjener ikke deg PUNKTUM!

Anonymkode: 175ae...62c

Seriøst? Han sier fra på forhånd at han får mindre tid til å ta kontakt, dermed er han ikke bra nok? WTF. Han er jo ikke umoden, han sier fra på forhånd. Det er ikke sånn at vi kan si at han nå har begynt å ghoste henne. Skjønner ikke hva problemet her er, annet enn at HI tydeligvis sliter med forandringer og trenger en jevn strøm med oppmerksomhet og bekreftelse (ikke noe galt med det, men også greit å være bevisst på det!) 

Skrevet

Hi her, han sa ikke han får mindre tid til å kontakte meg bare nevnte at han skulle jobbe ekstra 

Anonymkode: 32e2e...442

Skrevet

Bortsett fra at du sendte "god natt" (og en snap - som ikke telles) - har du vist ham at du har omsorg for ham nå? Han må jobber mer, han har en nær seg som er syk. Kanskje han trenger støtte, ikke en dame som er så oppmerksomhetssøkende at hun da krever like mye oppmerksomhet fra ham?

Min personlige erfaring er at menn som plutselig endrer hvor mye de tar kontakt ikke er interessert nok. Men her har du faktisk en mann som har sagt fra at han må jobbe mye noen dager, han har i tillegg en i familien han er glad i som er (alvorlig?) syk. Ikke en gang jeg ville da ha reagert på at han ikke sendte meldinger på et par dager. Jeg ville sendt en melding til ham hvor jeg skrev at jeg håpte han kommer seg gjennom de travle dagene, at det ikke er for mye jobbing, og spurt hvordan det går med den syke. Hvis den syke er alvorlig syk og står ham nær ville jeg også spurt hvordan det går med kjæresten oppi dette og sagt at jeg tenker på ham og er der for ham. Og så ville jeg ha ventet. Hvis det så gikk mange dager uten kontakt, da ville jeg sluttet samme konklusjon som deg, Hi, men heller ikke før. Men også da ville jeg først prøvd å finne ut om personen som var syk f.eks. ikke hadde dødd.

Omtanke må gå begge veier, HI, og jeg får inntrykk av at du er mer opptatt på oppmerksomhet fra ham enn hva du gir ham av støtte. Han sa fra om at han må jobbe mye noen dager + at en nær ham er syk. Ditt fokus er at du savner ham, savner oppmerksomhet fra ham, at han ikke gir deg nok.

 

Anonymkode: 70a0d...b4d

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor er det rart når han har sagt at han er opptatt med mye jobb? Det er da ingenting rart med det. Hjelpes, jeg blir helt svett på han sine vegne. Pass deg nå så du ikke gjør dine egne spådommer til skamme.

Anonymkode: 20cd8...98d

Er man forelsket så klarer man ikke la være å sende SMS selvom man har det travelt. Med mindre denne mannen har en jobb der mobiltelefon er forbudt er det merkelig å ikke klare sende SMS. 

Jeg tolket hans beskjed som at han ikke hadde tid å treffes. Å gi et livstegn i form av SMS er noe man får til. 

Anonymkode: 175ae...62c

Skrevet

Han liker deg HI. Men vær forsiktig med å føkke det opp pga dette. Ring han da vel !

Anonymkode: f23ea...51a

Skrevet

OMG, du er jo bare slitsom. Hadde en mann jeg datet vært så krevende hadde jeg løpt, fort og langt...

Anonymkode: ac753...b82

Skrevet

Er han forelsket tar han seg tid til å sende deg melding. Uansett jobb og syk familie. Jeg tenker at kanskje du har vært tilbakeholden så lenge at han ble lei og bestemte seg for å kjøre samme opplegg tilbake en stund. 

Ellers er han ikke interessert eller har et opplegg med ei ny. 

Anonymkode: 029dc...e84

Skrevet

Vel vel. Om han ikke har fem min så er han faktisk en dust. Han har lest den, og kan svare. Om noe alvorlig har skjedd så klarer han si det også. Enkelt og greit så ghoster han deg. Sorry. Du er ikke hysterisk.

Anonymkode: 93a1b...3ca

Skrevet

Du, og flere i denne tråden, virker innmari needy. Det er utrolig usjarmerende. 

Han har sagt fra at han kommer til å være opptatt, han har sagt fra at noen i familien er syk. Likevel gjelder kun én ting for HI, og det er MEG, MEG og atter MEG! 

Ja, kanskje han har 5 minutter til rådighet. Men hva med å tenke på hva han føler de 5 minuttene han hadde til rådighet? Leser han en nattamelding dagen etter, og han er stressa pga jobb, sliten pga sykdom eller nedfor pga sykdom og ikke har noe å si akkurat da? At han kanskje ikke er i humør til å svare noe?

Hva med å respektere andre folk, spørre hvordan de har det? Eller er målet ditt å jage han lengst mulig unna med maset ditt?

 

Anonymkode: 08e6c...208

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Du, og flere i denne tråden, virker innmari needy. Det er utrolig usjarmerende. 

Han har sagt fra at han kommer til å være opptatt, han har sagt fra at noen i familien er syk. Likevel gjelder kun én ting for HI, og det er MEG, MEG og atter MEG! 

Ja, kanskje han har 5 minutter til rådighet. Men hva med å tenke på hva han føler de 5 minuttene han hadde til rådighet? Leser han en nattamelding dagen etter, og han er stressa pga jobb, sliten pga sykdom eller nedfor pga sykdom og ikke har noe å si akkurat da? At han kanskje ikke er i humør til å svare noe?

Hva med å respektere andre folk, spørre hvordan de har det? Eller er målet ditt å jage han lengst mulig unna med maset ditt?

 

Anonymkode: 08e6c...208

Vel, har han ikke 5 minutter så er hun ikke en prioritet og det er faktisk ganske viktig å føle at man er viktig spes i datingfasen. Det er ikke needy å ville ha et hei eller bare en snap. Det som er morsomt er at han har sagt han er opptatt for å kunne være utilgjengelig - og så leser han og ikke svarer. Altså planlegger han sannsynligvis å forsvinne. At halvparten her inne ikke forstår dating fordi de ikke er der ute eller ikke er opptatt av å ha visse standarder er jo ikke HI sin feil.

kabskje jeg skal kjøre samme greia på jobben.  Be de slutte å ringe meg for jeg har så mye å gjøre. Kan liksom ikke svare.

Anonymkode: 93a1b...3ca

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er av den oppfatning at å få sendt evt svart på en eller to sms'er i løpet av en eller to travle dager, det greier alle, om de vil. Men har man ikke tid der og da kan det selvsagt glippe, sånn at det tar noen timer osv. Men i en slik nyforelskelsefase så vil jo ofte tankene vandre på den andre, og man husker på det igjen. Nå er det mulig han er helt annerledes enn meg, eller spiller et spill. Aner ikke. Jeg er veldig glad jeg ikke er på dette stadiet igjen kjenner jeg, for det er jo veldig frustrerende å vanskelig balansegang mellom å finne ut om det ER noe der, om det er noe GALT, eller om man rett og slett er for needy. Lykke til!

Anonymkode: 8e093...b30

Enig i denne 🙂

Skrevet

Fikk nå svar jeg sa at han hadde vært litt stille og håpet alt er bra :) da svarte han at Vi hadde vært stille og hvordan det gikk med meg, veldig sånn kort ... blæh liker ikke dette.. 

Anonymkode: 32e2e...442

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Vel, har han ikke 5 minutter så er hun ikke en prioritet og det er faktisk ganske viktig å føle at man er viktig spes i datingfasen. Det er ikke needy å ville ha et hei eller bare en snap. Det som er morsomt er at han har sagt han er opptatt for å kunne være utilgjengelig - og så leser han og ikke svarer. Altså planlegger han sannsynligvis å forsvinne. At halvparten her inne ikke forstår dating fordi de ikke er der ute eller ikke er opptatt av å ha visse standarder er jo ikke HI sin feil.

kabskje jeg skal kjøre samme greia på jobben.  Be de slutte å ringe meg for jeg har så mye å gjøre. Kan liksom ikke svare.

Anonymkode: 93a1b...3ca

Du overså fullstendig det jeg skrev om å være "in the mood", Ja, han har kanskje 5 minutter ledig her og der, men om han er sliten eller nedbrutt pga situasjonen skal det kanskje noe til å sende en melding om det så bare er for å si "Hei".

Jeg har vært i situasjoner der noen av mine nære har vært syke, og da har jeg lest meldinger uten å svare på en stund. Det har vært fordi jeg ikke har vært i humør til å svare, ikke har vært i stand til å svare eller ikke har hatt lyst til å svare der og da. Heldigvis har mine nære og kjære respektert det, og ikke støtt meg ut i kulden av den grunn. 

Anonymkode: 08e6c...208

Skrevet

Ja men dette går nå ikke så bra... :( 

Anonymkode: 32e2e...442

Skrevet

Hva skjer HI? 

Har du funnet ut hva som er greia? 

Tenker ikke at du er needy i denne situasjonen, man får jo en magefølelse når ting ikke er normalt. Håper du har funnet ut av det ❤️

Anonymkode: 43f45...e15

Skrevet

Jeg tror jeg vet hva det er.. er en annen som likte meg godt som er halvveis sånn hans kompis, har vært ute etter å lage kvalme siden jeg pent sa til han jeg ikke er interessert og jeg vet han er da veldig sjalu på han her fyren, vi snakket jo om at han skulle fortelle han om oss og nå ser jeg på han jeg dater sin fb at han har skrevet på siden hans som om de e beste kompiser "gleder meg til helgen" liksom... så kanskje han valgte kompisen ovenfor oss ..

Anonymkode: 32e2e...442

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror jeg vet hva det er.. er en annen som likte meg godt som er halvveis sånn hans kompis, har vært ute etter å lage kvalme siden jeg pent sa til han jeg ikke er interessert og jeg vet han er da veldig sjalu på han her fyren, vi snakket jo om at han skulle fortelle han om oss og nå ser jeg på han jeg dater sin fb at han har skrevet på siden hans som om de e beste kompiser "gleder meg til helgen" liksom... så kanskje han valgte kompisen ovenfor oss ..

Anonymkode: 32e2e...442

Kan jeg spørre hvor gamle dere er? 😊

Anonymkode: f23ea...51a

Skrevet

Bores before hoes vettu....

Anonymkode: 2be9c...c49

Skrevet
27 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror jeg vet hva det er.. er en annen som likte meg godt som er halvveis sånn hans kompis, har vært ute etter å lage kvalme siden jeg pent sa til han jeg ikke er interessert og jeg vet han er da veldig sjalu på han her fyren, vi snakket jo om at han skulle fortelle han om oss og nå ser jeg på han jeg dater sin fb at han har skrevet på siden hans som om de e beste kompiser "gleder meg til helgen" liksom... så kanskje han valgte kompisen ovenfor oss ..

Anonymkode: 32e2e...442

Hjelp. Er dere 13 år gamle? Hele denne tråden er pinlig.

Anonymkode: 8ffbf...8e9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...