Anonym bruker Skrevet 20. juli 2017 #51 Skrevet 20. juli 2017 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Vil først si Uff, stakkars deg, utroskap er det jævligste et forhold kan utsettes for, og lykke til uansett hva du velger fremover! Jeg synes det er innmari enkelt å være etterpåklok, så derfor tillater jeg meg å spørre: Dersom du hadde strukket deg enda litt lenger, og for eksempel gitt han en blowjob eller to og et samleie eller to det siste halvåret, tror du dette med eskortene hadde skjedd? Nå er jo mannen en latsabb uansett, og dere har ikke hatt noe godt forhold slik du beskriver det, men kanskje det bare var en periode, og at ytterligere strekking fra deg hadde berget forholdet? Poenget mitt i på et litt høyere, generelt, nivå er at sexnekt funker dårlig som straff, og viser bare at noen synes sex er noe man gir mannen sin som belønning dersom han oppfører seg "bra nok" i deres øyne. Anonymkode: 3f6c4...4ed Anna Anka er det du? Anonymkode: f84ee...802
Fugit Skrevet 20. juli 2017 #52 Skrevet 20. juli 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Anna Anka er det du? Anonymkode: f84ee...802
Odine! Skrevet 20. juli 2017 #53 Skrevet 20. juli 2017 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvis det å kalle en mann lite å samle på og hans handlinger utilgivelige er å forsvare, så OK, da har jeg forsvart han. Men det var ikke meningen. Selvfølgelig er det han som har skylda og alt det der. Her hører vi HIs rapport etter et halvt år med nattevåk, og hører resultatet. Burde hun ikke skjønt hvor det bar etter 14 dager?, 4 uker? 2 måneder? Er det ikke rimelig viden kjent at mangel på sex over tid i stor grad har utroskap som konsekvens? Og selvfølgelig har mannen et like stort ansvar for å burde ha gjort noe i samme perioden. Men det gjorde han ikke. Anonymkode: 3f6c4...4ed Det var opp til mannen, og bare mannen å gjøre noe med dette. Han har ikke vært med på å ta vare på det syke barnet sitt, men overlatt alt til kona si. Konsekvensen av dette er at hun ikke har overskudd til sex. Hadde de delt våkenettene mer fornuftig, så hadde hun orket å være intim med ham. Jeg kan forsikre deg om at hvis jeg og mannen min hadde vært i samme situasjon, så hadde mannen min delt byrdene med meg, ikke hatt tid til eskortepiker, og muligens han hadde avvist meg seksuelt pga han var sliten.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2017 #54 Skrevet 20. juli 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei, som gulvvask, for eksempel. Anonymkode: 3f6c4...4ed Vil tro hun ikke vasker gulvet heller... bare de som har sykt barn som er mye hos lege og sykehus forstår hvor utmattende det er. Du er tydeligvis ikke en av dem... Anonymkode: be1db...266
Hannasbananas Skrevet 20. juli 2017 #55 Skrevet 20. juli 2017 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvis det å kalle en mann lite å samle på og hans handlinger utilgivelige er å forsvare, så OK, da har jeg forsvart han. Men det var ikke meningen. Selvfølgelig er det han som har skylda og alt det der. Her hører vi HIs rapport etter et halvt år med nattevåk, og hører resultatet. Burde hun ikke skjønt hvor det bar etter 14 dager?, 4 uker? 2 måneder? Er det ikke rimelig viden kjent at mangel på sex over tid i stor grad har utroskap som konsekvens? Og selvfølgelig har mannen et like stort ansvar for å burde ha gjort noe i samme perioden. Men det gjorde han ikke. Anonymkode: 3f6c4...4ed Hæ? Bare HÆ? "Viden kjent at mangel på sex over tid i stor grad har utroskap som konsekvens?" Utsagnet over gjelder bare hvis man er sammen med en idiot. Ordentlige mannfolk er aldri utro, uansett hvor lite sex de får. Ordentlige mannfolk ville med stor sannsynlighet aldri latt kona ta 29,5 av 30 våkenetter heller. Er du et ordentlig eller et uordentlig mannfolk?
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2017 #56 Skrevet 20. juli 2017 Hadde ikke jeg fått sex på så lang tid, hadde jeg også gått andre steder. Anonymkode: ed48f...a4e
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2017 #57 Skrevet 20. juli 2017 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Får sitere meg sjøl, da, siden jeg beskyldes for å være både blåst og mann. Kanskje begge er rett... Og så: Sex er vel ikke bare samleie, med penetrering inn i nerveskadde områder? Anonymkode: 3f6c4...4ed Da heter det ikke blowjob, men 69 Stikkordet for god sex, elskov er gjensidighet. Anonymkode: cb260...db4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå