Gå til innhold

Kvalm av mannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det siste halvåret, har det ikke blitt noe sex her i gården. Mest på grunn av siden jentungen på 2.5 har vore syk, og jeg har vore mye inn og ut av leger, legevakt og sykehus med henne. Da hun sjeldent sover mer enn to timer i slengen og, hjelper ikke noe særlig. Det er jeg som sitter oppe med hun hele natten, gir hun medisin og er hjemme med hun når hun er for dårlig til å gå i barnehage. Dette har slitt meg totalt ut, og jeg bruker min tid på å sove, i stedet for å ha sex med mannen. Har prøvd å si at visst det skal bli noe, må han hjelpe til mer hjemme, ikke konstant være ute med kompiser og forvente så mye i gjengjeld, han sier han skal gjøre det, og tar hun gjerne en halv natt i mnd, før han er sliten og jeg må ta over. Når jeg sier jeg er sliten, får jeg beskjed om at jeg må skjerpe meg, alle mødre er slitne, sånn er det å vere mor. 

Jeg har og nervesmerter i rygg og bekken, som kan gjøre det svært smertefullt å ha sex, og akkurat nå for tiden er smertene grusomme. 

I det siste, har han vore ekstra raus med kompliment og gaver, helt ute av det blå. Han har og vore mye mer ute på kvelden, uten å vere helt nøyaktig på hvor han har vore. Natt til onsdag, kom han ikke hjem før klokken halv ni på dagen. 

I natt, klarte jeg ikke å dy meg. Han hadde sovnet på et annet rom siden jentungen var dårlig, så jeg snoket gjennom telefonen hans. Viser seg at han hadde tatt kontakt med flerte eskorter. Natt til onsdag hadde han og booket hotell, et ganske så fint og dyrt hotell og. 

Jeg blir så kvalm av å bare tenke på fyren nå. Spyr nesten av tanken av å være i nærheten av han. Får bare lyst til å gråte. Spy. Skrike. Pakke med meg alt jeg og jentungen eier og flytte hjem igjen. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å  få det frem. I morgen reiser han og jentungen på ferie til svigermor, og jeg skal hjem til min mor for å endelig få en liten pause. Kommer nok ikke til å si noe før etter da. Noen her som har vært gjennom noe lignende? Jeg trenger så sårt noen råd eller gode ord. 

Anonymkode: eec70...758

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen erfaring - vil bare gi deg en klem🌺

Skrevet

Den gratispassasjeren og drittsekken der må det være bra å bli kvitt. 

Anonymkode: 55368...3aa

Skrevet

Så leit å høre! Ville brukt dagene til å planlegge hva du skal gjøre framover. Er det slutt eller kan du være villig til å fortsette? Hvis du tenker at det er slutt, bør du bestille tid til mekling på familievernkontoret, tenke ut hvor dere skal bo og sjekke ut hvilke rettigheter du har. Håper du har en god venninne du kan prate med. Føler så med deg!

Anonymkode: 589e2...1aa

Skrevet

Planlegg hvordan du skal gå fram for å flytte mens du er hos din mor. Ordne med litt praktisk da, bestille time til mekling, osv. 

Jeg hadde nok sendt en SMS like etter dere hadde reist "jeg vet du har kjøpt hore og booket hotell" uten å svare på hans meldinger eller telefoner mens han er hos sin mor og du hos din mor. 

Skrevet

Han der er ikke noe å spare på. Hvis det er mulig for å deg å flytte hjem igjen, ville jeg pakket og flyttet tingene dine mens han var borte. Når han kommer fra ferie, møter du han i døra, tar med deg jentungen og reiser. Du får sikkert mer avlasting fra foreldrene dine enn av han. Du får vurdere om du vil ødelegge ferien hans ved å sende han en melding om hva du vet eller overraske han når han kommer hjem. 

Anonymkode: a545c...6da

Skrevet
1 time siden, Superme skrev:

Planlegg hvordan du skal gå fram for å flytte mens du er hos din mor. Ordne med litt praktisk da, bestille time til mekling, osv. 

Jeg hadde nok sendt en SMS like etter dere hadde reist "jeg vet du har kjøpt hore og booket hotell" uten å svare på hans meldinger eller telefoner mens han er hos sin mor og du hos din mor. 

Og hva godt kommer ut av det?

Skrevet

HI 

Å sende han melding under ferien er uaktuelt, da jeg ikke ønsker å ødelegge ferien til jentungen. Hadde han reist ålene, hadde jeg nok gjort det. 

Å bare pakke å reise er ikke så lett, da det er snakk om 3timer med bil en vei, og jeg ikke har lappen. Min far bur i utlandet, og min mor har en sykdom, som gjør at hun ikke klarer å kjøre bil så lenge, så må nok da vente til min far er tilbake i Norge igjen, det er om 2-3 uker om jeg tenker rett. 

Vet godt at han ikke er noe å spare på, men samtidig er det vanskelig å forlate han, jeg er trossalt veldig glad i han, men merker at han blir mer og mer distansert fra både meg og jentungen. 

Anonymkode: eec70...758

Skrevet

Vil først si Uff, stakkars deg, utroskap er det jævligste et forhold kan utsettes for, og lykke til uansett hva du velger fremover!

Jeg synes det er innmari enkelt å være etterpåklok, så derfor tillater jeg meg å spørre:

Dersom du hadde strukket deg enda litt lenger, og for eksempel gitt han en blowjob eller to og et samleie eller to det siste halvåret, tror du dette med eskortene hadde skjedd? Nå er jo mannen en latsabb uansett, og dere har ikke hatt noe godt forhold slik du beskriver det, men kanskje det bare var en periode, og at ytterligere strekking fra deg hadde berget forholdet?

Poenget mitt i på et litt høyere, generelt, nivå er at sexnekt funker dårlig som straff, og viser bare at noen synes sex er noe man gir mannen sin som belønning dersom han oppfører seg "bra nok" i deres øyne.

Anonymkode: 3f6c4...4ed

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Vil først si Uff, stakkars deg, utroskap er det jævligste et forhold kan utsettes for, og lykke til uansett hva du velger fremover!

Jeg synes det er innmari enkelt å være etterpåklok, så derfor tillater jeg meg å spørre:

Dersom du hadde strukket deg enda litt lenger, og for eksempel gitt han en blowjob eller to og et samleie eller to det siste halvåret, tror du dette med eskortene hadde skjedd? Nå er jo mannen en latsabb uansett, og dere har ikke hatt noe godt forhold slik du beskriver det, men kanskje det bare var en periode, og at ytterligere strekking fra deg hadde berget forholdet?

Poenget mitt i på et litt høyere, generelt, nivå er at sexnekt funker dårlig som straff, og viser bare at noen synes sex er noe man gir mannen sin som belønning dersom han oppfører seg "bra nok" i deres øyne.

Sexnekt? Er du helt blåst i huet??? Hun orker ikke!!! Og hvem i alle dager tenner på en mann som behandler deg som slave, hushjelp og barnevakt??? Det er tidenes turn off!!!

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ytterligere strekking fra HI??? Sexnekt og straff? Hvilken planet lever du på? 

Anonymkode: a545c...6da

Skrevet

Når vi ser hva sexnekt har ført til her, kan man da tenke seg at det var noe annet som heller burde blitt bortprioritert? Ville det ha berget forholdet (i den grad det var noe å berge, da). Eller er ikke et ekteskap mer verdt? Det her har pågått i et halvt år, vi veit ikke hvordan forholdet var dem i mellom før dette.

Skrevet

Jeg synes du skal være voksen nok til å avslutte forholdet på skikkelig vis 

Ja, han har gjort noe utilgivelig, men det er ikke nødvendig å flytte mens han er på ferie o.l for det 

Gjør det slutt, snakk med han, bestill time til mekling, finn deg en leilighet osv, 

Anonymkode: b49e6...ecf

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når vi ser hva sexnekt har ført til her, kan man da tenke seg at det var noe annet som heller burde blitt bortprioritert? Ville det ha berget forholdet (i den grad det var noe å berge, da). Eller er ikke et ekteskap mer verdt? Det her har pågått i et halvt år, vi veit ikke hvordan forholdet var dem i mellom før dette.

Hva sexnekt har ført til? Ja du bekrefter at du er helt blåst i huet. Du skjønner åpenbart ikke at det er mannens behandling av sin kone som har forårsaket dette. Det er hans ansvar, ikke hennes!

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva sexnekt har ført til? Ja du bekrefter at du er helt blåst i huet. Du skjønner åpenbart ikke at det er mannens behandling av sin kone som har forårsaket dette. Det er hans ansvar, ikke hennes!

Ja du bekrefter at du er helt blåst i huet. Du skjønner åpenbart ikke at det er damas behandling av sin mann som har forårsaket dette. Det er hennes ansvar, ikke hans!

På hvilken måte er det feil av meg å snu dette på hodet og se det fra begge sider?

Skrevet
57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvorfor i all verden skulle hun strekke seg med sex når han ikke har strukket seg med å avlaste henne med datteren deres? Hadde han avlastet henne og vært forståelsesfull når hun var sliten hadde hun kanskje hatt overskudd til sex.

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det kalles ikke sexnekt når man er utslitt og ikke orker å ha sex. 

Gjest Antarctica
Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Den gratispassasjeren og drittsekken der må det være bra å bli kvitt. 

Dette. 

Han er jo patologisk egoist.

Gjest Antarctica
Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja du bekrefter at du er helt blåst i huet. Du skjønner åpenbart ikke at det er damas behandling av sin mann som har forårsaket dette. Det er hennes ansvar, ikke hans!

På hvilken måte er det feil av meg å snu dette på hodet og se det fra begge sider?

Hennes ansvar...? Å tilfredsstille daukjøttet som bor i huset, når han ikke engang kan hjelpe henne å få en sammenhengende natts søvn? 

Skrevet
37 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du mener at i tillegg til å være slave, hushjelp og barnevakt så skal dama tilfredsstille mannen selv om hun ikke orker? Hvorfor? For å være enda mer dørmatte enn hun er i dag? 

Skrevet
2 timer siden, Evablaum skrev:

Og hva godt kommer ut av det?

Kommer ut av hva? Ordne praktiske ting? Bestille mekling? Sende SMS? Hvis det er smsen du tenker på, så får han vite at hun vet. Og kan lure på hvordan, og på hva som kommer til å skje videre... hvilket han har godt av.

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du mener at i tillegg til å være slave, hushjelp

Ganske sikker på at det er noe her som heller kunne vært kuttet ut enn sexen. Men selvfølgelig, her forutsetter jeg at det er enighet om at sex er lim i et forhold, at sex er noe som gir overskudd, at det er noe begge vil ha, og ikke noe man gir, eventuelt holder igjen på. Og jeg forutsetter at man kan enes om at nedprioritering av gulvvask til fordel for sex kan være en billig måte å holde et ekteskap sammen.

Dere er snare til å utpeke folk som slave, husholderske og gulvmatte. I denne saken høres det ikke ut som om mannen er noe særlig å samle på, all den tid han gikk hen og var utro og altså syntes det var en bedre løsning enn å bidra hjemme. Men gjør det HI til en slave? Veit vi hva HI hadde gjort dersom mannen ikke hadde vært utro?

Skrevet

Mens han er på ferie så ordner du alt det praktiske slik at du bare kan flytte når han er tilbake. 

Anonymkode: 0e8f5...b88

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Haha! Jeg vedder på at du er mann !

Anonymkode: 55ce8...f19

Skrevet
1 time siden, Odine! skrev:

Det kalles ikke sexnekt når man er utslitt og ikke orker å ha sex. 

Dette! I tillegg sier TS at hun sliter med smerter under sex. Dette er helt og fullt mannens feil. TS sa klart å tydelig hvorfor hun ikke orket sex, men mannen VALGTE å ikke gjøre noe med det.

Anonymkode: 73916...2de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...