Anonym bruker Skrevet 15. juli 2017 #51 Skrevet 15. juli 2017 36 minutter siden, Pashla skrev: Men du skjønner sikkert at ditt tilfelle blir litt spesielt...? Selvfølgelig. Anonymkode: b2bb0...494
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2017 #52 Skrevet 15. juli 2017 9 timer siden, beef sister skrev: Jeg har vært i x antall bryllup de siste årene, og har aldri opplevd å bare sitte ved bordet, så det er nok ikke spesielt vanlig ... Hvis du og mannen har masse å snakke om er det vel mer naturlig å få til en kveld der dere to kan gå ut? I bryllup møtes mange mennesker som i mange tilfeller har kun én ting til felles: de kjenner bruden, brudgommen eller begge to. Siden man er der for å feire ekteskapet mellom de som gifter seg, synes jeg det er merkelig dersom alle bare skal sitte og snakke med partneren eller bestevennen sin. Nei det er nok ikke vanlig. Men dette var et bryllup med 150 gjester og veldig høytidelig. Ingen alkohol heller. Masse laaaange taler. Uansett så prater jeg og mannen alltid med de som sitter over og rundt oss. Men synes fortsatt det er hyggelig å sitte ved siden av hverandre 👍 Vi har dessverre ingen familie i nærheten så vanskelig å bare gå ut en kveld. Blir vi bedt i bryllup f.eks så kjører vi ungene til svigers eller mine foreldre som bor 2 timer unna. Uansett så er det ingen som kun prater med partneren sin selv om de sitter ved siden av hverandre. Aldri opplevd det i bryllup. Anonymkode: b5766...e7e
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2017 #53 Skrevet 15. juli 2017 På 13.7.2017 den 11.41, Anonym bruker skrev: Jeg har ikke opplevd det, bare lest om det her inne. Jeg personlig hadde ikke likt å sitte alene med ukjente... Anonymkode: 7d7ef...505 Nordmenn ass 😂🙈 Anonymkode: f130f...62d
FruTusenfryd Skrevet 15. juli 2017 #54 Skrevet 15. juli 2017 Jeg skjønner ikke hvorfor dere rakker ned på par som vil sitte ved siden av hverandre ? Misunnelse ? Dårlig oppførsel
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2017 #55 Skrevet 15. juli 2017 21 timer siden, Anonym bruker skrev: Er det noen her som er målskiva, altså? Dette er da bare en generell betraktning. Det er dessuten skikkelig uhøflig å kun snakke med dem man kjenner i selskap. Anonymkode: 95721...91d Man snakker vel ikke bare med sidemannen eller ? Det gjør ikke jeg, selv om jeg sitter ved siden av mannen. Du har gjerne en på andre siden av deg, og to ovenfor deg. Også flere på skrå 😉 Anonymkode: a1566...a65
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2017 #56 Skrevet 15. juli 2017 16 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvorfor skal man tvinges til å 'bli kjent med' mennesker man ellers aldri kommer til å ha noe med? Det interesserer meg midt bak å høre på tante Gunda eller fetter Leidulf. Det er jo ikke snakk om å sitte og holde mannen sin i hånden og se han dypt inn i øynene, men vi er et par som hygger oss sammen og som fint kan snakke sammen med andre. Mannen min er mer utadvendt enn meg og sammen med han blir jeg også trygg og åpen. Anonymkode: 1bc00...ee9 Dette ! 😊❤ Anonymkode: a1566...a65
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2017 #57 Skrevet 16. juli 2017 5 timer siden, FruTusenfryd skrev: Jeg skjønner ikke hvorfor dere rakker ned på par som vil sitte ved siden av hverandre ? Misunnelse ? Dårlig oppførsel Nei, ingen misunnelse. Heller ikke dårlig oppførsel. Hvorfor er dere så kritisk til de som ønsker å bli kjent med nye folk? Dårlig oppførsel? Misunnelse? Anonymkode: 7f006...8b7
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2017 #58 Skrevet 16. juli 2017 Hei. Vi ble ikke splittet under middagen, og det var et veldig hyggelig bryllup der jeg kom i snakk med flere på tross av at jeg satt sammen med min mann ;-) Jeg er absolutt ikke redd for å bli kjent med nye folk. Men når vi først har barnevakt en helg, reiser bort og ordner oss med penklær og frisør, så synes jeg det er godt å få tilbringe kvelden sammen med mannen min. Kan vel og ha noe med at jeg ikke kjenner brudeparet, deres familie og vennekrets. Men uansett, var en fin og hyggelig kveld! HI Anonymkode: b109a...0f4
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2017 #59 Skrevet 16. juli 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei, ingen misunnelse. Heller ikke dårlig oppførsel. Hvorfor er dere så kritisk til de som ønsker å bli kjent med nye folk? Dårlig oppførsel? Misunnelse? Anonymkode: 7f006...8b7 Det var jo du som lagde dårlig stemning her. Anonymkode: a1566...a65
Gjest Antarctica Skrevet 16. juli 2017 #60 Skrevet 16. juli 2017 17 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei det er nok ikke vanlig. Men dette var et bryllup med 150 gjester og veldig høytidelig. Ingen alkohol heller. Masse laaaange taler. Uansett så prater jeg og mannen alltid med de som sitter over og rundt oss. Men synes fortsatt det er hyggelig å sitte ved siden av hverandre 👍 Vi har dessverre ingen familie i nærheten så vanskelig å bare gå ut en kveld. Blir vi bedt i bryllup f.eks så kjører vi ungene til svigers eller mine foreldre som bor 2 timer unna. Uansett så er det ingen som kun prater med partneren sin selv om de sitter ved siden av hverandre. Aldri opplevd det i bryllup. Anonymkode: b5766...e7e Men å dra i bryllup som erstatning for "egen kjærestetid" er da enda rarere. Da blir det jo kanskje en gang i året, hvis du har flaks...
Anonym bruker Skrevet 16. juli 2017 #61 Skrevet 16. juli 2017 Kjenner jeg er veldig glad jeg ikke er så sosialt avstumpet at jeg må sitte og holde mannen min i hånda to-tre timer i et bryllup. Mannen min snakker jeg med i hverdagen. Hvis man er bare bittelitt åpen og imøtekommende, så er de aller fleste mennesker hyggelige folk som det er fint å snakke litt med. Anonymkode: dabeb...f29
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå