MerraSomGår Skrevet 11. juli 2017 #51 Skrevet 11. juli 2017 Så utrolig lei historie du forteller oss. Ensomhet er vondt. Jeg håper du får noe godt ut av å strekke ut en hånd her inne. Vi bryr oss, og du kan alltid snakke med oss. Bare lag flere tråder når du ønsker det, fortell oss om livet ditt. Vi er her og holder tråden sin oppe, og lytter til deg.
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2017 #52 Skrevet 11. juli 2017 Man er aldri helt alene. Kanskje fysisk, men som du ser er vi mange som blir berørt av deg og din historie. Ensomheten kjenner vi alle på fra tid til annen, noen av oss mer enn andre. Jeg sender deg gode tanker, og ønsker deg alt godt. Ta gjerne kontakt med Røde Kors etc. i nærheten der du bor, er du medlem av noe trossamfunn kan de også bistå deg med noen å prate med. All kjærlighet i hjertet mitt sendes til deg i denne stund. Håper du kjenner det. <3 Anonymkode: e1bc3...d28
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2017 #53 Skrevet 11. juli 2017 Jeg vet ikke hvor langt nord du bor, HI. Men jeg holder til i Vesterålen og om du er i nærheten vil jeg gjerne treffe deg Anonymkode: 4e6e7...672
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2017 #54 Skrevet 11. juli 2017 Jeg bor også langt unna deg fysisk, men jeg ble berørt at historien din. Skjebnen deler ikke alltid ut på rettferdig vis, og din historie blir altfor kort, uten at du fikk gjort de tingene du drømte om. Av en eller annen grunn er mennesker ofte redd for medlidenhet, de sier "jeg ønsker ikke din medlidenhet", men det er ikke noe galt i å få omtanke og omsorg fra mennesker som føler med deg i situasjonen du står i. Vi er mange her ikke som ikke kjenner deg, men som likevel ønsker å sende deg varme tanker og omsorg, for vi er medmennesker og vi ønsker å gi deg litt støtte nå som du trenger det som mest. Ikke vær redd for å ta imot, ikke vær redd for å strekke ut en hånd og be om hjelp. Du trenger medmenneskelighet, varme og omsorg nå, og det er mange som helt ektefølt vil gi deg det. Jeg kan bare sende deg noen ord og noen tanker, hadde jeg hatt adressen din ville jeg også sendt deg et kort, en teddybjørn, litt sjokolade, et ukeblad, bare for å vise at jeg bryr meg om deg. Selv om jeg ikke kjenner deg så ønsker jeg av hele mitt hjerte at denne tiden som du har igjen skal bli så god som mulig, så fylt med omsorg som mulig. Det er folk som bor nærmere deg som ønsker å fysisk være tilstede for deg også, ikke vær redd for å ta imot, for et er et ektefølt ønske om å være der for deg. Anonymkode: 65de1...754
Lillemor&Gutta Skrevet 11. juli 2017 #55 Skrevet 11. juli 2017 Jeg bor på Helgeland og er for tiden i Bodø. Hvis du er i nærheten så kommer jeg gjerne å treffer deg 🙂
Elisun Skrevet 11. juli 2017 #56 Skrevet 11. juli 2017 Så forferdelig trist ❤️ Stor klem til deg! Selv bor jeg i bergen men håper du ser at det er mange som bryr seg om deg og ønsker å strekke ut en hånd! 💕
B13 Skrevet 12. juli 2017 #57 Skrevet 12. juli 2017 Ble veldig berørt av historien din, vil sende deg en stor klem Ta kontakt med Røde Kors besøksvenner eller lignende, ingen bør være alene i en slik situasjon
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2017 #58 Skrevet 12. juli 2017 Jeg er kanskje helt på bærtur nå, men er jeg den eneste som har på følelsen at dette ikke er en ekte historie? Jeg beklager så mye hvis jeg tar feil, for det KAN jo selvsagt være ekte, og dette er en altfor alvorlig ting å tulle med!! Hovedinnlegget virker ikke for å være skrevet av en person med dårlige norskkunnskaper, tvert imot. Dessuten; hvis man ikke ønsker kontakt med dem som strekker ut en hånd, hvorfor ikke bare si det, i stedet for å diffust si at "jeg bor nok langt fra dere", for så å forsvinne helt fra kommentarfeltet? Det er synd at man skal bli skeptisk til så alvorlige innlegg, men det er mye rart på dette forumet. Til deg, hi, vil jeg si masse lykke til fremover, hvis innlegget er seriøst! Hvis jeg har rett i mine antagelser, og det er et "teste-empatien-til-folk-innlegg", vil jeg oppfordre deg sterkt til å ikke tulle med så alvorlige temaer. Det både av respekt for de som virkelig er syke, og også av respekt for alle de flotte menneskene som har strakt ut en hånd etter ditt første innlegg! Anonymkode: 82d00...73d
Anonym bruker Skrevet 13. juli 2017 #59 Skrevet 13. juli 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er kanskje helt på bærtur nå, men er jeg den eneste som har på følelsen at dette ikke er en ekte historie? Jeg beklager så mye hvis jeg tar feil, for det KAN jo selvsagt være ekte, og dette er en altfor alvorlig ting å tulle med!! Hovedinnlegget virker ikke for å være skrevet av en person med dårlige norskkunnskaper, tvert imot. Dessuten; hvis man ikke ønsker kontakt med dem som strekker ut en hånd, hvorfor ikke bare si det, i stedet for å diffust si at "jeg bor nok langt fra dere", for så å forsvinne helt fra kommentarfeltet? Det er synd at man skal bli skeptisk til så alvorlige innlegg, men det er mye rart på dette forumet. Til deg, hi, vil jeg si masse lykke til fremover, hvis innlegget er seriøst! Hvis jeg har rett i mine antagelser, og det er et "teste-empatien-til-folk-innlegg", vil jeg oppfordre deg sterkt til å ikke tulle med så alvorlige temaer. Det både av respekt for de som virkelig er syke, og også av respekt for alle de flotte menneskene som har strakt ut en hånd etter ditt første innlegg! Anonymkode: 82d00...73d Jeg er faktisk enig med deg. Anonymkode: 35587...84d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå