Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #51 Skrevet 6. juli 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ok.... Spesielt..... Anonymkode: 260cf...3f5 Hva så? Det er ikke noe galt i det Anonymkode: 2e056...fd8
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #52 Skrevet 6. juli 2017 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg har ikke sagt noe om hvem som kan svare eller ikke, jeg bare fortalte deg at jeg ikke ønsker dine svar fordi du ikke klarer å holde deg til tema. Det bør ikke være så vanskelig egentlig, men du klarer det ikke og da er det ikke så rart at det ikke er ønskelig? Jeg driter i hvordan han behandler meg. Jeg har fått gratis mat og drikke opp til flere ganger de siste to ukene, så jeg er vel ikke noe bedre jeg. Anonymkode: 2e056...fd8 Så du er i bunn og grunn en innmari billig eskortejente. Anonymkode: d5a58...93d
Evablaum Skrevet 7. juli 2017 #53 Skrevet 7. juli 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei. Jeg dater to menn og treffer en tredje som venn. Men har datet opp til 3 menn på en dag for å få gratis mat da jeg hadde dårlig råd som student.. å dater jeg bare to og vurderer en til. Anonymkode: 2e056...fd8 Nå ble jeg mer nysgjerrig på hva dibberne mener at du er, fremfor om de mener at "vennen" din er utro...
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2017 #54 Skrevet 7. juli 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Så du er i bunn og grunn en innmari billig eskortejente. Anonymkode: d5a58...93d Nei. Det innebærer betaling for sex og det gjør jeg ikke Anonymkode: 2e056...fd8
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2017 #55 Skrevet 7. juli 2017 1 time siden, Evablaum skrev: Nå ble jeg mer nysgjerrig på hva dibberne mener at du er, fremfor om de mener at "vennen" din er utro... Sa dama som mener nysgjerrige kvinner ikke skal spørre Anonymkode: 2e056...fd8
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2017 #56 Skrevet 7. juli 2017 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei. Jeg dater to menn og treffer en tredje som venn. Men har datet opp til 3 menn på en dag for å få gratis mat da jeg hadde dårlig råd som student.. å dater jeg bare to og vurderer en til. Anonymkode: 2e056...fd8 Dater som i bare å spise et måltid eller som i å ha sex? Er du fortsatt fattig eller har du bare ekstremt god matlyst? Anonymkode: 14b81...448
Evablaum Skrevet 7. juli 2017 #57 Skrevet 7. juli 2017 58 minutter siden, Anonym bruker skrev: Sa dama som mener nysgjerrige kvinner ikke skal spørre Anonymkode: 2e056...fd8 Hvor har jeg skrevet at nysgjerrige kvinner ikke skal spørre? Klart jeg blir nysgjerrig på hva slags kvinne du er etter alt som har kommet frem nå..!
Manubrium Skrevet 7. juli 2017 #58 Skrevet 7. juli 2017 For å svare på det du spør om: nei, han er ikke utro med deg. Men jeg syns det er et slags svik å ha slik hemmelig kontakt og "dater" med en kvinne han ikke kan informere kona om. Siden han ikke hilste på deg ute med kona til stede, så vet han nok selv at dette er galt i deres forhold. Ikke utro, altså, men et slags svik likevel.
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2017 #59 Skrevet 7. juli 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei. Det innebærer betaling for sex og det gjør jeg ikke Anonymkode: 2e056...fd8 Nei det gjør det ikke. Eskortetjeneste innebærer ikke sex. Anonymkode: d5a58...93d
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2017 #60 Skrevet 7. juli 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Dater som i bare å spise et måltid eller som i å ha sex? Er du fortsatt fattig eller har du bare ekstremt god matlyst? Anonymkode: 14b81...448 Jeg er veldig glad i mat Anonymkode: 2e056...fd8
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2017 #61 Skrevet 7. juli 2017 2 timer siden, Evablaum skrev: Hvor har jeg skrevet at nysgjerrige kvinner ikke skal spørre? Klart jeg blir nysgjerrig på hva slags kvinne du er etter alt som har kommet frem nå..! I tråden om hun med utro mann Anonymkode: 2e056...fd8
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2017 #62 Skrevet 7. juli 2017 1 time siden, Manubrium skrev: For å svare på det du spør om: nei, han er ikke utro med deg. Men jeg syns det er et slags svik å ha slik hemmelig kontakt og "dater" med en kvinne han ikke kan informere kona om. Siden han ikke hilste på deg ute med kona til stede, så vet han nok selv at dette er galt i deres forhold. Ikke utro, altså, men et slags svik likevel. At vi ikke hilser da er en avtale vi har. Vet ikke helt hvorfor det ble sånn, men det var litt rart. En mann jeg har snakket så mye med. Og det var da jeg tenkte utroskap. Anonymkode: 2e056...fd8
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2017 #63 Skrevet 7. juli 2017 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei det gjør det ikke. Eskortetjeneste innebærer ikke sex. Anonymkode: d5a58...93d Flott at du vet det. Erfaringer? Kan man tjene penger på det og innbærer det mat? Anonymkode: 2e056...fd8
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2017 #64 Skrevet 7. juli 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: At vi ikke hilser da er en avtale vi har. Vet ikke helt hvorfor det ble sånn, men det var litt rart. En mann jeg har snakket så mye med. Og det var da jeg tenkte utroskap. Anonymkode: 2e056...fd8 Dere har en AVTALE om å ikke hilse på hverandre? ser du ikke selv at han ikke er din venn? En venn skal være stolt av å være venn med deg, hilse, ringe og invitere på besøk. Du er hans skitne lille hemmelighet og gratis psykolog, verken mer eller mindre. og han har mest sannsynlig enda håp om å få deg til sengs. Anonymkode: f4131...3e2
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2017 #65 Skrevet 7. juli 2017 Klart han er utro, emosjonelt utro. Ellers hadde han vel hilst på deg på gata!? Finn deg en mer redelig venn. Anonymkode: d0033...ca4
Manubrium Skrevet 7. juli 2017 #66 Skrevet 7. juli 2017 7 minutes ago, Anonym bruker said: At vi ikke hilser da er en avtale vi har. Vet ikke helt hvorfor det ble sånn, men det var litt rart. En mann jeg har snakket så mye med. Og det var da jeg tenkte utroskap. Anonymkode: 2e056...fd8 Skjønner at du tenkte utroskap da, ja. Jeg tenker at det kanskje ikke føles helt greit for deg, siden du spør? Han er den som er "utro" (eller hva man skal kalle det), men man trenger jo ikke å bidra til det. Selv om du ikke gjør noe galt sånn egentlig, så kan man jo ha empati med kona, og ikke bidra til at mannen fører henne bak lyset?
Evablaum Skrevet 7. juli 2017 #67 Skrevet 7. juli 2017 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: I tråden om hun med utro mann Anonymkode: 2e056...fd8 Jeg innrømmer at jeg er nysgjerrig, later ikke som at jeg er empatisk og bryr meg om et menneske jeg ikke aner hvem er.. Slik mange andre i den tråden later som...
Evablaum Skrevet 7. juli 2017 #68 Skrevet 7. juli 2017 (endret) 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: At vi ikke hilser da er en avtale vi har. Vet ikke helt hvorfor det ble sånn, men det var litt rart. En mann jeg har snakket så mye med. Og det var da jeg tenkte utroskap. Anonymkode: 2e056...fd8 Hvorfor inngikk du den avtalen da? Hvorfor ønsker ikke du å hilse på "vennen" din? Endret 7. juli 2017 av Evablaum
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2017 #69 Skrevet 7. juli 2017 40 minutter siden, Anonym bruker skrev: Flott at du vet det. Erfaringer? Kan man tjene penger på det og innbærer det mat? Anonymkode: 2e056...fd8 Leker du dum? Anonymkode: d5a58...93d
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2017 #70 Skrevet 7. juli 2017 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Leker du dum? Anonymkode: d5a58...93d Selvsagt Anonymkode: 2e056...fd8
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2017 #71 Skrevet 7. juli 2017 42 minutter siden, Manubrium skrev: Skjønner at du tenkte utroskap da, ja. Jeg tenker at det kanskje ikke føles helt greit for deg, siden du spør? Han er den som er "utro" (eller hva man skal kalle det), men man trenger jo ikke å bidra til det. Selv om du ikke gjør noe galt sånn egentlig, så kan man jo ha empati med kona, og ikke bidra til at mannen fører henne bak lyset? Jeg spør fordi det ikke var er problem før jeg møtte de. Trodde jo ikke det skulle skje Anonymkode: 2e056...fd8
Evablaum Skrevet 7. juli 2017 #72 Skrevet 7. juli 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg spør fordi det ikke var er problem før jeg møtte de. Trodde jo ikke det skulle skje Anonymkode: 2e056...fd8 Du leker ikke dum...
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2017 #73 Skrevet 7. juli 2017 24 minutter siden, Evablaum skrev: Du leker ikke dum... Jo. Jeg gjør det Anonymkode: 2e056...fd8
Evablaum Skrevet 7. juli 2017 #74 Skrevet 7. juli 2017 17 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jo. Jeg gjør det Anonymkode: 2e056...fd8 Fantastisk!
Anonym bruker Skrevet 7. juli 2017 #75 Skrevet 7. juli 2017 1 minutt siden, Evablaum skrev: Fantastisk! Du er så søt når du er bitch😉😉 Anonymkode: 2e056...fd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå