Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #1 Skrevet 6. juli 2017 Jeg er singel. Har møtt en mann som er gift, men han sier at de er mer som venner som bor sammen. Han vil møte meg flere ganger (vi har allerede møttes 4-5 ganger for middag/lunsj) han forteller ikke kona at han treffer meg. Jeg synes han er en ålreit mann. Hyggelig, morsom, kjekk osv. Men i og med at han er gift, så vil jeg ikke ha et seksuelt forhold til han fordi han er gift. Kun at vi møtes, spiser og snakker sammen. Han sier også at forholdet til kona er blitt bedre etter at han begynte å treffe meg da han ikke drar ut all sin frustrasjon på henne lenger og her om dagen hadde de sex for første gang på lang tid. Jeg er ikke forelsket i han, men vi er gode venner og har gode samtaler og jeg liker han på venne-måten. Men..... vi bor ikke så langt unna hverandre. Når vi treffes på gaten, kan vi ikke hilse, vi han ikke stoppe opp og ta en prat og det er merkelig. For jeg kjenner han jo så godt.. møtte han, kona og to barn i går på et kjøpesenter og forsøkte å ikke smile en gang da vi passerte hverandre. Etter dette har jeg tenkt... er han egentlig utro mot kona ved at han møter meg for mat og samtaler? Det har aldri vært mer enn en klem fysisk, men psykisk har vi jo masse sammen han og jeg.. skal jeg avslutte? Anonymkode: 2e056...fd8
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #2 Skrevet 6. juli 2017 Du har en elendig venn! Som sannsynligvis har en meget sjalu kone.. Gidder du!? Anonymkode: aa9cc...c37
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #3 Skrevet 6. juli 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Du har en elendig venn! Som sannsynligvis har en meget sjalu kone.. Gidder du!? Anonymkode: aa9cc...c37 Jeg traff han på en datingside og det var på første "date" han fortalte at han var gift. Jeg sa tvert at vi kunne være venner, men at jeg ikke har interesse av et forhold til en gift mann. Jeg tror det er årsaken til at jeg er hemmelig for kona Anonymkode: 2e056...fd8
Evablaum Skrevet 6. juli 2017 #4 Skrevet 6. juli 2017 Hvorfor er det viktig for deg å "vite" om han er utro? Hvis 50 stk nå sier at han er utro, hva gjør du med saken da? Forteller ham at du ikke kan fortsette dette lengre? Er det vi her på DIB som skal styre hvorvidt dere skal ha videre kontakt?
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #5 Skrevet 6. juli 2017 Han er vel ikke akkurat utro med deg, men siden han er på datingside planlegger han å være det. Han har sikkert vært det med føre allerede.. Anonymkode: aa9cc...c37
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #6 Skrevet 6. juli 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Han er vel ikke akkurat utro med deg, men siden han er på datingside planlegger han å være det. Han har sikkert vært det med føre allerede.. Anonymkode: aa9cc...c37 Flere.. Anonymkode: aa9cc...c37
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #7 Skrevet 6. juli 2017 8 minutter siden, Evablaum skrev: Hvorfor er det viktig for deg å "vite" om han er utro? Hvis 50 stk nå sier at han er utro, hva gjør du med saken da? Forteller ham at du ikke kan fortsette dette lengre? Er det vi her på DIB som skal styre hvorvidt dere skal ha videre kontakt? Morn Jens! Det er ikke sånn superviktig og DIB avgjør ikke noe, men det er en del gifte kvinner her inne som kan fortelle meg om det jeg driver med er galt sett fra "konevinkelen". Hva jeg gjør etterpå er mellom meg og meg Anonymkode: 2e056...fd8
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #8 Skrevet 6. juli 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han er vel ikke akkurat utro med deg, men siden han er på datingside planlegger han å være det. Han har sikkert vært det med føre allerede.. Anonymkode: aa9cc...c37 Det vet jeg ikke noe om. Kan være han treffer fler og at han er utro, men det blander jeg meg ikke i. Anonymkode: 2e056...fd8
Evablaum Skrevet 6. juli 2017 #9 Skrevet 6. juli 2017 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Morn Jens! Det er ikke sånn superviktig og DIB avgjør ikke noe, men det er en del gifte kvinner her inne som kan fortelle meg om det jeg driver med er galt sett fra "konevinkelen". Hva jeg gjør etterpå er mellom meg og meg Anonymkode: 2e056...fd8 Hva tror du da? Tror du at du gjør noe galt? Det kan du diskutere litt med du nå, og gi oss en tilbakemelding når du og du er blitt enig.
Luksusdyret Skrevet 6. juli 2017 #10 Skrevet 6. juli 2017 12 minutter siden, Evablaum skrev: Hvorfor er det viktig for deg å "vite" om han er utro? Hvis 50 stk nå sier at han er utro, hva gjør du med saken da? Forteller ham at du ikke kan fortsette dette lengre? Er det vi her på DIB som skal styre hvorvidt dere skal ha videre kontakt? Uff, kan du ikke dra på byen og få deg noe? Du har jo vært sint som ei veps i flere uker på forumet. Hvorfor blir du provosert av annethvert innlegg som blir skrevet her? Det er bare DiB! Chillax
Evablaum Skrevet 6. juli 2017 #11 Skrevet 6. juli 2017 Akkurat nå, MrsRiddick skrev: Uff, kan du ikke dra på byen og få deg noe? Du har jo vært sint som ei veps i flere uker på forumet. Hvorfor blir du provosert av annethvert innlegg som blir skrevet her? Det er bare DiB! Chillax Det er vel heller du som lar deg provosere av meg?
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #12 Skrevet 6. juli 2017 1 minutt siden, Evablaum skrev: Hva tror du da? Tror du at du gjør noe galt? Det kan du diskutere litt med du nå, og gi oss en tilbakemelding når du og du er blitt enig. Jeg gjør da ikke noe galt. Jeg er singel og om han er utro er det han som gjør noe galt, ikke jeg. Jeg skal ikke komme med tilbakemelding heller. Min og min avgjørelse er mellom meg og meg Anonymkode: 2e056...fd8
Evablaum Skrevet 6. juli 2017 #13 Skrevet 6. juli 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg gjør da ikke noe galt. Jeg er singel og om han er utro er det han som gjør noe galt, ikke jeg. Jeg skal ikke komme med tilbakemelding heller. Min og min avgjørelse er mellom meg og meg Anonymkode: 2e056...fd8 Hva er problemet da?
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #14 Skrevet 6. juli 2017 4 minutter siden, Evablaum skrev: Hva er problemet da? Huffffffff Anonymkode: 2e056...fd8
Evablaum Skrevet 6. juli 2017 #15 Skrevet 6. juli 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Huffffffff Anonymkode: 2e056...fd8 ?
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #16 Skrevet 6. juli 2017 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg gjør da ikke noe galt. Jeg er singel og om han er utro er det han som gjør noe galt, ikke jeg. Jeg skal ikke komme med tilbakemelding heller. Min og min avgjørelse er mellom meg og meg Anonymkode: 2e056...fd8 Du virker jo ikke helt med her. Selvfølgelig har du ansvar dersom du deltar i et forhold som klassifiseres som utroskap. Man er bra innskrenket dersom man tror at man er uskyldsren under slike forhold. I ditt tilfelle virker du å ha en fullstendig meningsløs relasjon til en dust av en mann. Hva i all verden er vitsen. Anonymkode: d5a58...93d
Evablaum Skrevet 6. juli 2017 #17 Skrevet 6. juli 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Du virker jo ikke helt med her. Selvfølgelig har du ansvar dersom du deltar i et forhold som klassifiseres som utroskap. Man er bra innskrenket dersom man tror at man er uskyldsren under slike forhold. I ditt tilfelle virker du å ha en fullstendig meningsløs relasjon til en dust av en mann. Hva i all verden er vitsen. Anonymkode: d5a58...93d Vitsen? Hun kjenner han jo så godt etter å ha truffet ham 4-5 ganger. Han er hyggelig, morsom og kjekk. Og de har så mye psykisk sammen. Samt at pga hi så har han og kona begynt å knulle igjen
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #18 Skrevet 6. juli 2017 Jeg mener han er utro. Anonymkode: 260cf...3f5
Luksusdyret Skrevet 6. juli 2017 #19 Skrevet 6. juli 2017 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du virker jo ikke helt med her. Selvfølgelig har du ansvar dersom du deltar i et forhold som klassifiseres som utroskap. Man er bra innskrenket dersom man tror at man er uskyldsren under slike forhold. I ditt tilfelle virker du å ha en fullstendig meningsløs relasjon til en dust av en mann. Hva i all verden er vitsen. Anonymkode: d5a58...93d Jeg reagerer på det at de ikke en gang kan HILSE på hverandre på gata - da er det ikke et normalt vennskap, men noe tabubelagt som må skjules. Ellers hadde de ikke hatt noen problemer med å hilse på hverandre. Jeg er sikker på at denne mannen er interessert i sex, og tror at han kan "bearbeide" HI ved å vente til hun er klar, være venn og interessant samtalepartner. Han var registrert på datingssider for å treffe noen for sex - hvis det ikke blir HI, blir det noen andre. Det hjelper ikke at han og kona begynte å ha sex igjen (ifølge ham - ikke sikkert det er sannheten), men det blir veldig langt å falle når kona finner ut at han går bak ryggen på henne og har venninne som hun ikke må få vite om. HI, hvis dere skal være venner videre, bør du bli kjent med hans kone. Slik at hun vet om deg, og at deres forhold ikke innebærer annet enn vennskap.
Evablaum Skrevet 6. juli 2017 #20 Skrevet 6. juli 2017 1 minutt siden, MrsRiddick skrev: Jeg reagerer på det at de ikke en gang kan HILSE på hverandre på gata - da er det ikke et normalt vennskap, men noe tabubelagt som må skjules. Ellers hadde de ikke hatt noen problemer med å hilse på hverandre. Jeg er sikker på at denne mannen er interessert i sex, og tror at han kan "bearbeide" HI ved å vente til hun er klar, være venn og interessant samtalepartner. Han var registrert på datingssider for å treffe noen for sex - hvis det ikke blir HI, blir det noen andre. Det hjelper ikke at han og kona begynte å ha sex igjen (ifølge ham - ikke sikkert det er sannheten), men det blir veldig langt å falle når kona finner ut at han går bak ryggen på henne og har venninne som hun ikke må få vite om. HI, hvis dere skal være venner videre, bør du bli kjent med hans kone. Slik at hun vet om deg, og at deres forhold ikke innebærer annet enn vennskap. Enig i at han nok bare venter på å duppe pikken sin litt, tror ikke han registrerte seg på en datingside for å finne en å "dele mye psykisk" sammen med.
soleia Skrevet 6. juli 2017 #21 Skrevet 6. juli 2017 Hadde kutta han ut. Han er ikkje saman med deg for å få eit venskap, då hadde han ikkje nytta ei datingside. Utgangspunktet her er nok til å diskvalifisere han som ein "ålreit" mann i mine auge.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #22 Skrevet 6. juli 2017 Jeg vil kalle han emosjonelt utro. Anonymkode: 312e2...a11
Luksusdyret Skrevet 6. juli 2017 #23 Skrevet 6. juli 2017 23 minutter siden, soleia skrev: Hadde kutta han ut. Han er ikkje saman med deg for å få eit venskap, då hadde han ikkje nytta ei datingside. Utgangspunktet her er nok til å diskvalifisere han som ein "ålreit" mann i mine auge. Signerer. Tenk hvis de fortsetter vennskapet og hun blir presentert for kona - så spør kona hvordan de møtte hverandre. De vil da svare "på datingsside"?
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #24 Skrevet 6. juli 2017 Hva får du ut av dette? Hobbypsykolog? Er du en av dem som liker å "redde" fortapte sjeler? Anonymkode: 6f1b5...b67
Rivjernet Skrevet 6. juli 2017 #25 Skrevet 6. juli 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg gjør da ikke noe galt. Jeg er singel og om han er utro er det han som gjør noe galt, ikke jeg. Jeg skal ikke komme med tilbakemelding heller. Min og min avgjørelse er mellom meg og meg Anonymkode: 2e056...fd8 Hvorfor startet du denne tråden da?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå