Manubrium Skrevet 6. juli 2017 #26 Skrevet 6. juli 2017 Jeg ville ikke likt at kjæresten min meldte seg opp på en datingside og fikk en hemmelig venninne derfra. Med det sagt, så er dette hans problem og hans svik. Hvorfor du gidder, skjønner jeg imidlertid ikke. Hva får du ut av det? Er det spennende å være en hemmelig venn?
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #27 Skrevet 6. juli 2017 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva får du ut av dette? Hobbypsykolog? Er du en av dem som liker å "redde" fortapte sjeler? Anonymkode: 6f1b5...b67 Dette lurer jeg også på. Istedenfor å spørre deg selv om dere gjør noe galt, spør deg selv hvorfor du gjør dette? Gir det deg noe som helst? Siden du er registrert på en datingside, er du vel ute etter noe mer enn en venn? Dessuten, han kan vel knapt kalles en venn? Ser du dette vennskapet utvikle seg til noe mer enn noen skjulte "dater"? Anonymkode: 7cbc0...067
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #28 Skrevet 6. juli 2017 Selvfølgelig er han utro, du møtte han gjennom en dateside - så naiv kan du ikke være? Venn - nei, da hadde det vært helt ufarlig å hilse på deg når kona og barna er tilstede. Men han frykter vel at utroskapen skal avsløres når kona spør "hvor kjenner dere hverandre fra?". Det du er er en potensiell elskerinne, han bruker bare litt mer tid på å mykgjøre deg. Å tro noe annet er naivt fra din side. Men i tillegg er du en billig terapeut for ham. Han bruker deg for å jobbe med ekteskapet, som han egentlig heller ikke er særlig inne i siden han har profil på det nettstedet. Det er garnatert andre han møter og har sex med. Men om du vil fortsette å være terapeuten hans, så må du gjerne fortsette med det. Men å innbilde deg at dere er venner, det er og blir naivt. Han vil ha sex med deg, ellers hadde han aldri møtt deg. Trolig en notorisk utro mann. Og hva får du ut av det? En og annen middag og samtale. Og så bli fullstendig avvist og vist hvor lite du er verdt for ham når han ikke en gang kan vise deg normal høflighet og hilse på deg i andre sammenhenger. Dropp ham, han behandler både kona og deg (og trolig andre elskerinner) veldig dårlig! Anonymkode: 3ff02...70e
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #29 Skrevet 6. juli 2017 Enig med siste. Han har logget inn på datingside - hva faen? Vil du ta del i dette? Hvilken person gjør du deg til nå? En du er stolt av? Hadde min mann (og jeg har ingen mann) fått seg profil på datingside, så hadde forholdet vårt stått i alvorlig fare. Utro eller ikke, det er jævlig galt av han. Spør deg selv - hvis du hadde kysset denne mannen, hadde han kysset deg tilbake eller avvist deg? Der har du svaret ditt. Dropp han og be han fokusere på kona si heller. Anonymkode: 9b0ec...893
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #30 Skrevet 6. juli 2017 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Dette lurer jeg også på. Istedenfor å spørre deg selv om dere gjør noe galt, spør deg selv hvorfor du gjør dette? Gir det deg noe som helst? Siden du er registrert på en datingside, er du vel ute etter noe mer enn en venn? Dessuten, han kan vel knapt kalles en venn? Ser du dette vennskapet utvikle seg til noe mer enn noen skjulte "dater"? Anonymkode: 7cbc0...067 Jeg vil ikke ha sex med en mann som er gift og ikke har planer om å gå fra kona. Dessuten. Hadde han gått fra kona ved å være utro, så hadde jeg aldri stolt på han, så har ikke planer om å ha han som noe annet enn en venn Anonymkode: 2e056...fd8
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #31 Skrevet 6. juli 2017 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Enig med siste. Han har logget inn på datingside - hva faen? Vil du ta del i dette? Hvilken person gjør du deg til nå? En du er stolt av? Hadde min mann (og jeg har ingen mann) fått seg profil på datingside, så hadde forholdet vårt stått i alvorlig fare. Utro eller ikke, det er jævlig galt av han. Spør deg selv - hvis du hadde kysset denne mannen, hadde han kysset deg tilbake eller avvist deg? Der har du svaret ditt. Dropp han og be han fokusere på kona si heller. Anonymkode: 9b0ec...893 Jeg er ikke interessert i det og det har jeg sagt til han. Så han er klar over at det aldri blir sex med meg. Jeg har vært klar fra første stund på at det ikke blir sex og at det ikke er mulig for meg å overtales. Han er gift og det kommer ikke til å bli noe som helst annet forhold enn vennskap mellom oss. Tror ikke han hadde kysset meg tilbake. Hvorfor er det alltid slik at den "andre dama" alltid er den verste? Det er mannen som gjør noe galt og jeg driter i hvem han har eller ikke har sex med, for jeg skal ikke ha sexmed han. Han er til nå en god samtalepartner Anonymkode: 2e056...fd8
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #32 Skrevet 6. juli 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg vil ikke ha sex med en mann som er gift og ikke har planer om å gå fra kona. Dessuten. Hadde han gått fra kona ved å være utro, så hadde jeg aldri stolt på han, så har ikke planer om å ha han som noe annet enn en venn Anonymkode: 2e056...fd8 Men du er jo ikke hans venn. I utgangspunktet ønsker han noe mer av deg, men så bruker han deg som gratis terapeut i mellomtiden. Hadde du vært en venn ville han ha vært ærlig om at han møtte deg overfor kona og han hadde ikke hatt noen problemer med å hilse på deg om dere møttes når han var sammen med kona/barna. Men han vedkjenner seg ikke deg, og da er han ingen venn av deg, da behandler han deg forferdelig dårlig. Men det er visst greit for deg? Anonymkode: 3ff02...70e
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #33 Skrevet 6. juli 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men du er jo ikke hans venn. I utgangspunktet ønsker han noe mer av deg, men så bruker han deg som gratis terapeut i mellomtiden. Hadde du vært en venn ville han ha vært ærlig om at han møtte deg overfor kona og han hadde ikke hatt noen problemer med å hilse på deg om dere møttes når han var sammen med kona/barna. Men han vedkjenner seg ikke deg, og da er han ingen venn av deg, da behandler han deg forferdelig dårlig. Men det er visst greit for deg? Anonymkode: 3ff02...70e Hvis han vil være utro, så har han nok allerede vært det og det er ikke med meg og blir ikke med meg. Det blir med noen andre i så fall. Jeg er gratis terapaut for mange andre venner jeg har og noen bekjente også, så er han terapaut for meg når jeg blåser ut. Men så snakker vi om litt ler enn kona hans da. Snakker om alt mulig. Anonymkode: 2e056...fd8
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #34 Skrevet 6. juli 2017 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Hvis han vil være utro, så har han nok allerede vært det og det er ikke med meg og blir ikke med meg. Det blir med noen andre i så fall. Jeg er gratis terapaut for mange andre venner jeg har og noen bekjente også, så er han terapaut for meg når jeg blåser ut. Men så snakker vi om litt ler enn kona hans da. Snakker om alt mulig. Anonymkode: 2e056...fd8 Men hvorfor startet du tråden? Du er tydeligvis nok hektet på denne mannen til at du vil fortsette forholdet til ham. Etterhvert så kommer du trolig også til å utvikle følelser for ham, for du forsvarer ham allerede litt for mye til at det bare er platonisk fra din side. Mens han ikke en gang behandler deg med respekt. Han er absolutt emosjonelt utro med deg, og du liker det visst, til tross for at han ikke behandler deg bra. Men, det er jo ditt valg og ditt liv. Anonymkode: 3ff02...70e
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #36 Skrevet 6. juli 2017 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men hvorfor startet du tråden? Du er tydeligvis nok hektet på denne mannen til at du vil fortsette forholdet til ham. Etterhvert så kommer du trolig også til å utvikle følelser for ham, for du forsvarer ham allerede litt for mye til at det bare er platonisk fra din side. Mens han ikke en gang behandler deg med respekt. Han er absolutt emosjonelt utro med deg, og du liker det visst, til tross for at han ikke behandler deg bra. Men, det er jo ditt valg og ditt liv. Anonymkode: 3ff02...70e Hvis du ser hva jeg spør etter i det første innlegget, så ser du hvorfor jeg startet tråden. Jeg lurer på om damene her inne mener at han er utro. Jeg forsvarer ikke han, men jeg forsvarer meg selv. Jeg sier jo at han mulig er utro og mulig er en dritt mot kona, men jeg er singel og derfor mener jeg at jeg ikke gjør noe galt selv om han mulig gjør det. Anonymkode: 2e056...fd8
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #37 Skrevet 6. juli 2017 Akkurat nå, Evablaum skrev: Ja, hvorfor startet du denne tråden? Hvorfor er det relevant? Anonymkode: 2e056...fd8
Evablaum Skrevet 6. juli 2017 #38 Skrevet 6. juli 2017 (endret) 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis du ser hva jeg spør etter i det første innlegget, så ser du hvorfor jeg startet tråden. Jeg lurer på om damene her inne mener at han er utro. Jeg forsvarer ikke han, men jeg forsvarer meg selv. Jeg sier jo at han mulig er utro og mulig er en dritt mot kona, men jeg er singel og derfor mener jeg at jeg ikke gjør noe galt selv om han mulig gjør det. Anonymkode: 2e056...fd8 Ønsker du at vi skal si at han er utro? Du er i hvert fall en han ikke vil vedkjenne seg, holder ikke det? Følte du deg ikke liten når han overså deg totalt? Flott venn du har fått deg! Endret 6. juli 2017 av Evablaum
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #39 Skrevet 6. juli 2017 2 minutter siden, Evablaum skrev: Ønsker du at vi skal si at han er utro? Du er i hvert fall en han ikke vil vedkjenne seg, holder ikke det? Følte du deg ikke liten når han overså deg totalt? Flott venn du har fått deg! Jeg spør hva dere mener. Eller ikke deg da, for du mener åpenbart at alle kvinner bare skal ta seg sammen og slutte å spørre om noe som helst. Så egentlig er dette forumet bortkastet og du kaster bort tiden din på å svare på spørsmål du ikke vil svare på og lese innlegg du ikke vil lese og være så bitch du bare kan. Flott for deg. Men til alle som KAN lese og svare på det det opprinnelig blir spurt om i stedet for å lage egne ideer (altså ikke deg), mener dere at han er utro mot kona? dere som har svart emosjonelt utro; takk for svar. Anonymkode: 2e056...fd8
Evablaum Skrevet 6. juli 2017 #40 Skrevet 6. juli 2017 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg spør hva dere mener. Eller ikke deg da, for du mener åpenbart at alle kvinner bare skal ta seg sammen og slutte å spørre om noe som helst. Så egentlig er dette forumet bortkastet og du kaster bort tiden din på å svare på spørsmål du ikke vil svare på og lese innlegg du ikke vil lese og være så bitch du bare kan. Flott for deg. Men til alle som KAN lese og svare på det det opprinnelig blir spurt om i stedet for å lage egne ideer (altså ikke deg), mener dere at han er utro mot kona? dere som har svart emosjonelt utro; takk for svar. Anonymkode: 2e056...fd8 Så du skal bestemme hvem som skal svare og ikke svare? Et fett om han er utro mot kona eller ei, hva bryr det deg? Det som du derimot burde bry deg om er at han behandler deg som et null.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #41 Skrevet 6. juli 2017 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis du ser hva jeg spør etter i det første innlegget, så ser du hvorfor jeg startet tråden. Jeg lurer på om damene her inne mener at han er utro. Jeg forsvarer ikke han, men jeg forsvarer meg selv. Jeg sier jo at han mulig er utro og mulig er en dritt mot kona, men jeg er singel og derfor mener jeg at jeg ikke gjør noe galt selv om han mulig gjør det. Anonymkode: 2e056...fd8 Jeg tror de fleste som har svart med det du tolker som kritikk av deg (det er noen som også har kritisert deg) kritiserer deg ikke, men prøver å få deg til å forstå at du bør sette større pris på deg selv enn det du viser at du gjør overfor denne mannen. Det er ikke moralisering over det at du har kontakt med ham, men det er av omtanke for deg. Når du innleder et forhold på den måten du gjør med denne mannen så er det lett å bli hektet på den oppmerksomheten han gir deg, det at han gir inntrykk av at han trenger deg, at du har betydning - mens det han faktisk viser deg er at han ikke respekterer deg, men egentlig behandler deg ganske så elendig så lenge han ikke har noe å vinne på det/deg. Når han ikke hilser på deg, da viser han deg hvilken verdi han faktisk mener du har for ham. Null, niks og ingenting, han bare bruker deg! Og likevel så faller du for de "riktige" ordene han sier neste gang han møter deg i skjul - for han kan jo ikke vedkjenne seg "vennskapet" med deg - fordi det fra hans side ikke er et ordentlig vennskap, bare noe han gjør for å utnytte deg. Du risikerer å bli hektet på denne mannen mot din vilje. Men selv om du ikke blir det så bør du ha større tro på din egenverdi enn å tillate noen å behandle deg så respektløst som det denne mannen gjør - for din egen skyld. Anonymkode: 3ff02...70e
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #42 Skrevet 6. juli 2017 2 minutter siden, Evablaum skrev: Så du skal bestemme hvem som skal svare og ikke svare? Et fett om han er utro mot kona eller ei, hva bryr det deg? Det som du derimot burde bry deg om er at han behandler deg som et null. Jeg har ikke sagt noe om hvem som kan svare eller ikke, jeg bare fortalte deg at jeg ikke ønsker dine svar fordi du ikke klarer å holde deg til tema. Det bør ikke være så vanskelig egentlig, men du klarer det ikke og da er det ikke så rart at det ikke er ønskelig? Jeg driter i hvordan han behandler meg. Jeg har fått gratis mat og drikke opp til flere ganger de siste to ukene, så jeg er vel ikke noe bedre jeg. Anonymkode: 2e056...fd8
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #43 Skrevet 6. juli 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg tror de fleste som har svart med det du tolker som kritikk av deg (det er noen som også har kritisert deg) kritiserer deg ikke, men prøver å få deg til å forstå at du bør sette større pris på deg selv enn det du viser at du gjør overfor denne mannen. Det er ikke moralisering over det at du har kontakt med ham, men det er av omtanke for deg. Når du innleder et forhold på den måten du gjør med denne mannen så er det lett å bli hektet på den oppmerksomheten han gir deg, det at han gir inntrykk av at han trenger deg, at du har betydning - mens det han faktisk viser deg er at han ikke respekterer deg, men egentlig behandler deg ganske så elendig så lenge han ikke har noe å vinne på det/deg. Når han ikke hilser på deg, da viser han deg hvilken verdi han faktisk mener du har for ham. Null, niks og ingenting, han bare bruker deg! Og likevel så faller du for de "riktige" ordene han sier neste gang han møter deg i skjul - for han kan jo ikke vedkjenne seg "vennskapet" med deg - fordi det fra hans side ikke er et ordentlig vennskap, bare noe han gjør for å utnytte deg. Du risikerer å bli hektet på denne mannen mot din vilje. Men selv om du ikke blir det så bør du ha større tro på din egenverdi enn å tillate noen å behandle deg så respektløst som det denne mannen gjør - for din egen skyld. Anonymkode: 3ff02...70e Jeg har ingen interesse av han på den måten. Det er en antakelse du har. det stemmer altså ikke. Anonymkode: 2e056...fd8
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #44 Skrevet 6. juli 2017 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg har ingen interesse av han på den måten. Det er en antakelse du har. det stemmer altså ikke. Anonymkode: 2e056...fd8 Jeg skrev ikke at du har det, men at det er fort gjort å utvikle en slik interesse. Forresten, jeg sa at det virker som om du har det, fordi du over her et sted virker veldig opptatt av å forsvare ham. Og det viser at du har mer omtanke for ham enn du ellers prøver å gi inntrykk av. Men om du ønsker å fortsette å la deg behandle respektløst og overse det for noen gratis middager, så er det et valg du står helt fritt til. At det er lurt for deg på sikt, det tror jeg er naivt av deg å tro. Oppdater oss gjerne om et halvt år. Anonymkode: 3ff02...70e
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #45 Skrevet 6. juli 2017 10 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg skrev ikke at du har det, men at det er fort gjort å utvikle en slik interesse. Forresten, jeg sa at det virker som om du har det, fordi du over her et sted virker veldig opptatt av å forsvare ham. Og det viser at du har mer omtanke for ham enn du ellers prøver å gi inntrykk av. Men om du ønsker å fortsette å la deg behandle respektløst og overse det for noen gratis middager, så er det et valg du står helt fritt til. At det er lurt for deg på sikt, det tror jeg er naivt av deg å tro. Oppdater oss gjerne om et halvt år. Anonymkode: 3ff02...70e Det kan jeg gjerne. Ikke at det har noe med saken å gjøre, men jeg dater to menn og en av de er veldig interessant som mer enn en venn. Disse to er ikke gift, har ikke dame og har høyere status emosjonelt enn denne som er gift har Anonymkode: 2e056...fd8
Evablaum Skrevet 6. juli 2017 #46 Skrevet 6. juli 2017 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det kan jeg gjerne. Ikke at det har noe med saken å gjøre, men jeg dater to menn og en av de er veldig interessant som mer enn en venn. Disse to er ikke gift, har ikke dame og har høyere status emosjonelt enn denne som er gift har Anonymkode: 2e056...fd8 Du er jo bare helt fantastisk! 😁
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #47 Skrevet 6. juli 2017 31 minutter siden, Evablaum skrev: Du er jo bare helt fantastisk! 😁 Jeg vet. Det er nok derfor mange menn vil date meg😉 Anonymkode: 2e056...fd8
Evablaum Skrevet 6. juli 2017 #48 Skrevet 6. juli 2017 (endret) 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg vet. Det er nok derfor mange menn vil date meg😉 Anonymkode: 2e056...fd8 Så, altså, dere dater? 🤔 Endret 6. juli 2017 av Evablaum
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #49 Skrevet 6. juli 2017 2 timer siden, Evablaum skrev: Så, altså, dere dater? 🤔 Nei. Jeg dater to menn og treffer en tredje som venn. Men har datet opp til 3 menn på en dag for å få gratis mat da jeg hadde dårlig råd som student.. å dater jeg bare to og vurderer en til. Anonymkode: 2e056...fd8
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2017 #50 Skrevet 6. juli 2017 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Nei. Jeg dater to menn og treffer en tredje som venn. Men har datet opp til 3 menn på en dag for å få gratis mat da jeg hadde dårlig råd som student.. å dater jeg bare to og vurderer en til. Anonymkode: 2e056...fd8 Ok.... Spesielt..... Anonymkode: 260cf...3f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå